The 39 Steps (1935)quote:Charles Chaplin reshot the scene in which the Little Tramp buys a flower from the blind flower-girl 342 times, as he could not find a satisfactory way of showing that the blind flower-girl thought that the mute tramp was wealthy.
Elephant niet realitischquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:31 schreef Endtroducing het volgende:
Ik heb net Elephant gezien.
Gaat over twee jongens die leerlingen en leraren op een High School neerschieten (gebaseerd op Columbine). Ik vond het een erg goeie film, misschien niet echt realistisch maar toch mooi gedaan. Het is vreemd dat de leerlingen waar je wat van weet, gewoon doodgeschoten worden. Je merkt echt hoe zinloos het allemaal is, en dat iedereen zonder enige reden overhoop geknald wordt.
ken em niet, kan je een imdb linkje neerzetrten?? (HINT. HINT!!!)quote:Op zondag 19 december 2004 00:24 schreef Roi het volgende:
Gisteren Scarface eindelijk gezien. Volgens mij hoef ik hier niet wat over te vertellen
Ja, geweldige filmquote:Op zondag 19 december 2004 00:51 schreef Hymn het volgende:
Visitor Q
Zow, das nog eens een fucked up film.
Samenvatting:
Verkrachting, incest, necrofelie, moord, lacterende vrouw waarbij het sproeiende melk tot in detail wordt weergegeven ( lekkere closeups ), een kind dat helemaal de tering wordt gepest en hoeren.
Heel en dan ook heel apart
whaha Ik heb zo gelachen om deze film. Heerlijke film gewoon. Hij komt mij op me over alsof Miike een loopje neemt met het hele Reality TV concept. De kijker als het ware extreme dingen voorschoteld die men onderbewust wil zien in een reality TV programma. En dus de kijker lekker op de hak neemt.quote:Op zondag 19 december 2004 00:51 schreef Hymn het volgende:
Visitor Q
Zow, das nog eens een fucked up film.
Heel en dan ook heel apart
Volgens mij is het Najib en Juliaquote:Op zondag 19 december 2004 03:05 schreef Mashi-Maro het volgende:
Ik heb gezien Najin en Julian een film van theo van gogh
Ik denk dat het beeld van een high school niet klopt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:50 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Elephant niet realitischDat is is imho juist het sterkste punt dat het realistisch is.
Oja en waarom dan wel .. was juist heel naturel .. heb eerder een nepgevoel bij American Pie of Not Another Teen Moviequote:Op zondag 19 december 2004 14:53 schreef Endtroducing het volgende:
[..]
Ik denk dat het beeld van een high school niet klopt.
Godverdomme nee zeg, zeg dat het niet zo is, ik heb altijd gedacht dat die films het summum van de hedendaagse tienerrealiteit waren.quote:Op zondag 19 december 2004 16:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oja en waarom dan wel .. was juist heel naturel .. heb eerder een nepgevoel bij American Pie of Not Another Teen Movie
jaja, jij weet niet meer hoe je terecht kwam in een film met bejaardensex? haha.quote:Op zondag 19 december 2004 13:49 schreef Wepeel2 het volgende:
The Mother
De eerste keer dat ik een film zag terwijl ik er echt totaal niets van afwist. Niet eens even een voorstukje over gelezen (hoe de fuck ben ik eigenlijk in dat filmhuis terecht gekomen!). Hoe dan ook, een bijzonder aardige film over de (seksuele) relatie tussen een oudere vrouw en een jongere man. En nog meer een film over de donkere kant van 'het gezin'. Er zaten een aantal mooie shots in die de film wel naar een hoger plan tilden.
Gewoon een mooie, intieme film.
7,5.
Look behind you, a three headed monkey!quote:Op zondag 19 december 2004 16:41 schreef granuaile het volgende:
[..]
jaja, jij weet niet meer hoe je terecht kwam in een film met bejaardensex? haha.alsof we dit gaan geloven!
![]()
Ik heb ook goed gelachen om die filmquote:Op zondag 19 december 2004 02:28 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
whaha Ik heb zo gelachen om deze film. Heerlijke film gewoon. Hij komt mij op me over alsof Miike een loopje neemt met het hele Reality TV concept. De kijker als het ware extreme dingen voorschoteld die men onderbewust wil zien in een reality TV programma. En dus de kijker lekker op de hak neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |