quote:Op dinsdag 14 december 2004 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik bagger mezelf vierkant in het rond Ik doe zo mijn best, en toch nog de 8e plek
De baggermaster.quote:Op dinsdag 14 december 2004 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Neem een voorbeeld aan mij Sturat
Zooow dan is het wel heel ergquote:Op dinsdag 14 december 2004 14:25 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
De baggermaster.
Zelfs ik ben jaloers op hem.
Stuart is dan ook geen mens, maar gewoon een kloon van mij. Net als tong80.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:18 schreef T1andonly het volgende:
Stuart heeft echt een bijna onoverbrugbaar gat met de meeste
Hij zit gewoon 300+ post terwijl de rest van de topposters 100+ 150+ heeft.Niet normaal meer gewoon.
Ik weet ook wat hij elke seconde van de dag draait.quote:Op woensdag 15 december 2004 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Stuart meldt ook IEDER palindroom postaantal in het daarvoor bestemde topicHij speelt het wel nauwkeurig zeg maar
(okee het zijn er 3 op een dag, maar even om aan te geven dat hij geen enkele gelegenheid onbenut laat om te posten dus
)
mijn sociaal leven was gisteren niet alles:quote:Op woensdag 15 december 2004 09:45 schreef PeRi het volgende:
Ik begin een sociaal leven te krijgen. Sta er al drie keer niet in
Ik post ook nooit in het weekend, veel te druk dan mert m'n sociale leven, zulke dingen moet je toch een keer bij houdenquote:Op woensdag 15 december 2004 09:54 schreef komrad het volgende:
[..]
mijn sociaal leven was gisteren niet alles:
134. komrad 33
Maar ik sta er meestal in het weekend niet in
LOL die had ik ook al gezien jaquote:Op woensdag 15 december 2004 09:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik weet ook wat hij elke seconde van de dag draait.
quote:Op woensdag 15 december 2004 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
LOL die had ik ook al gezien ja
Enorm veel posten zonder iets te zeggen / melden is ook een kunst hoor.quote:Op woensdag 15 december 2004 11:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]Inderdaad wat hij draait, over welke woorden hij denkt.
Verder is het gewoon iemand die verschrikkelijk veel kan posten op een dag.
En dit topic is daarvoor uiteraard een uitstekende ontmoetingsplaatsquote:Op woensdag 15 december 2004 11:41 schreef QyRoZ het volgende:
Enorm veel posten zonder iets te zeggen / melden is ook een kunst hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |