Zal wel komen door de downtime toenquote:Op donderdag 9 december 2004 10:13 schreef Ronhui het volgende:
Shit, zelfde aantal posts als de dag daarvoor, 42 plaatsen lager :s
Dat is voor zover ik weet nog steeds in ontwikkelingquote:Op donderdag 9 december 2004 14:06 schreef Ronhui het volgende:
waar staat ook al weer het overzicht van het totaal aantal posts? Wil ff kijken hoever ik sta na deze post mijn 2100e
Ik doe precies hetzelfdequote:Op donderdag 9 december 2004 12:55 schreef Dromenvanger het volgende:
105. Dromenvanger 35
35 posts. Best veel. Gezien het feit dat ik met mate post en toch 35 haal. Tot 35 tellen is niet zomaar wat, dat vergt veel energie. 35 posts is op dit moment ook het maximaal haalbare. Ik post niet via active topics maar via de index. Ik post sinds 2001 al via de index, active topics moet ik nog steeds ontdekken. Via de index posten ben ik gewend, dan kan ik klikken op de categorie waar ik wil klikken inplaats van alles door elkaar op het scherm te krijgen. Werkt meer overzichtelijker.
Hoewel via de active topics posten natuurlijk zou kunnen zorgen voor een hoger postaantal. Maar dat is een kwestie van kiezen, na 3-4 jaar posten via de index, is omschakelen niet makkelijk.
Ik hoef ook niet persee 150 posts per dag te halen, ik doe het "broodnodige".
Vroegah, toen het forum nog andere kleurtjes had (en andere software) was er wel zo een lijstje. Die hadden ze best mogen doorontwikkelenquote:Op donderdag 9 december 2004 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is voor zover ik weet nog steeds in ontwikkeling
Ja klopt, in Topix zat dat wel. Voor Replique ligt zo'n feature op de stapel. Ergens halverwege ongeveerquote:Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Vroegah, toen het forum nog andere kleurtjes had (en andere software) was er wel zo een lijstje. Die hadden ze best mogen doorontwikkelen
Ergens tussen de search en de acceptabele snelheid in?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt, in Topix zat dat wel. Voor Replique ligt zo'n feature op de stapel. Ergens halverwege ongeveer
Oh welnee johquote:Op donderdag 9 december 2004 15:05 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ergens tussen de search en de acceptabele snelheid in?
Ach, alleen de ergste types hebben die informatie meer dan één keer per dag nodigquote:Op donderdag 9 december 2004 14:39 schreef Ronhui het volgende:
Vroegah, toen het forum nog andere kleurtjes had (en andere software) was er wel zo een lijstje. Die hadden ze best mogen doorontwikkelen
Ja, wat een spambot. Al loopt Tong80 aardig rap in.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja QyRoZ: jij staat trouwens 2e op dat lijstje. Geloof ik
Het lukt me niet om hem voor te blijven.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja QyRoZ: jij staat trouwens 2e op dat lijstje. Geloof ik
Gewoon, hard werkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:07 schreef Ronhui het volgende:
Hoe kan je in godsnaam 200 posts per dad halen
je vergeet kansloos zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, hard werken![]()
Fok!ken is topsport
Wat is kansvol dan in jou ogen?quote:
Mindere jeugd gehad?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hahah kansvol. Volgens mij bestaat dat niet eens.
Nope...vraag me alleen bepaalde zaken af. Wanneer je kansvol bent in het leven. Tis een filosofie. Wanneer ben je succesvol? Wanneer ben je populair, en wat houdt populair zijn in? Is het een kick om populair te zijn? Voel je je meer mens, krijg je meer zelf-respect? Dure auto, grote boot, sterrenstatus in hollywood? Voegt dat wat toe?quote:
Inderdaad, jij was druk aan het posten vannachtquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef rubbereend het volgende:
48. rubbereend 62ach heb nog wel een hele rij nachtposts staan maar die tellen pas mee voor vandaag
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:57 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Je moet minimaal 30 post hebben voor je in aanmerking komt in de dagcijfers, toch?
uhhh.. jah dat vraag ik me eigleijk ook afquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:43 schreef cygnusx het volgende:
hoe werkt dit lijstje nu dan?
plaatsnummer. Username en dan? posts op 1 dag?
Lijkt me niet. Beeld je eens in. Praten over posten. Dat is echt een schoolvoorbeeld van gebakken lucht. Pure nikserigheid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:46 schreef cygnusx het volgende:
zou een apart Slowchat topic voor de fok!postings niet makkelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |