Gewoon, hard werkenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:07 schreef Ronhui het volgende:
Hoe kan je in godsnaam 200 posts per dad halen
je vergeet kansloos zijn!quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, hard werken![]()
Fok!ken is topsport
Wat is kansvol dan in jou ogen?quote:
Mindere jeugd gehad?quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hahah kansvol. Volgens mij bestaat dat niet eens.
Nope...vraag me alleen bepaalde zaken af. Wanneer je kansvol bent in het leven. Tis een filosofie. Wanneer ben je succesvol? Wanneer ben je populair, en wat houdt populair zijn in? Is het een kick om populair te zijn? Voel je je meer mens, krijg je meer zelf-respect? Dure auto, grote boot, sterrenstatus in hollywood? Voegt dat wat toe?quote:
Inderdaad, jij was druk aan het posten vannachtquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:06 schreef rubbereend het volgende:
48. rubbereend 62ach heb nog wel een hele rij nachtposts staan maar die tellen pas mee voor vandaag
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:57 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Je moet minimaal 30 post hebben voor je in aanmerking komt in de dagcijfers, toch?
uhhh.. jah dat vraag ik me eigleijk ook afquote:Op zaterdag 11 december 2004 13:43 schreef cygnusx het volgende:
hoe werkt dit lijstje nu dan?
plaatsnummer. Username en dan? posts op 1 dag?
Lijkt me niet. Beeld je eens in. Praten over posten. Dat is echt een schoolvoorbeeld van gebakken lucht. Pure nikserigheid.quote:Op zaterdag 11 december 2004 13:46 schreef cygnusx het volgende:
zou een apart Slowchat topic voor de fok!postings niet makkelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |