quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:06 schreef knokkels het volgende:
dit is de eerste reden
dit is de tweede reden
zelfspot is [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Eigen schuld, of iemand anders?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:06 schreef nikky het volgende:
Mijn tweede naam is nicole en de afkorting daarvan is nikky
Soms wil ik me per ongeluk gewoon voorstellen als nikky
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:09 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ik wil niet met voor en achternaam op het forum![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:06 schreef nikky het volgende:
Mijn tweede naam is nicole en de afkorting daarvan is nikky
Soms wil ik me per ongeluk gewoon voorstellen als nikky
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:09 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Ik wil niet met voor en achternaam op het forum![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:11 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Heb jij heel toevallig net een mailtje aangemaakt voor een kerstfeest, deze gere-called en toen als kerstman verstuurd?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:13 schreef Brad_Prit het volgende:
brad pitt heeft een plek bakkes,lijkt me duidelijk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:15 schreef Shreever het volgende:
MIjne komt uit de trilogie; de boeken van de levende schepen van Robin Hobb. Zal jullie vast niets zeggen.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Rofl! Hoe ben je daar in godesnaam achtergekomen?![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:41 schreef Tessje het volgende:
Tessje
Als in, echte naam Tessa en dan Tessje genoemd worden door je teamgenoten...
whaha das mooiquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:05 schreef tuut84 het volgende:
mijn nick is TUUT84
tuut is de bijnaam van mijn opa, van mijn vader, en nu dus ook van mij.
m'n kameraden en gewoon bekenden noemen me ook TUUT
en 84 staat voor het bouwjaar van mij,
en hier rij ik mee rond hier in de buurt.
[afbeelding]
en zo rijd er ook nog een DIEKS, ROER, BRIL,HIPPIE,JOENE, en ILLIE rond.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:05 schreef tuut84 het volgende:
mijn nick is TUUT84
tuut is de bijnaam van mijn opa, van mijn vader, en nu dus ook van mij.
m'n kameraden en gewoon bekenden noemen me ook TUUT
en 84 staat voor het bouwjaar van mij,
en hier rij ik mee rond hier in de buurt.
[afbeelding]
en zo rijd er ook nog een DIEKS, ROER, BRIL,HIPPIE,JOENE, en ILLIE rond.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:04 schreef Croupouque het volgende:
Het antwoord lijkt me in mijn geval nogal vanzelfsprekend.
quote:Het antwoord lijkt me in mijn geval nogal vanzelfsprekend.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 15:23 schreef timbob het volgende:
omdat mijn echte naam sjors-peter is leek het mij alleen maar logisch om me timbob te noemen
ik bedoel, dat spreekt voor zich
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb me geregistreerd tijdens het leren van een proefwerk Geschiedenis over Nederlands-Indië.
En een bupatih is de assistent-resident van de heersende regenten in Indonesië.
Dus.
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:10 schreef HuHu het volgende:
Mijn nickname is HuHu, mijn echte naam is Hugo. Vrienden (een zekere MadMarine) kortte mijn naam af naar Huinsert nog meer u's. Toen ik bij MadMarine thuis was ging hij een profiel voor mij aanmaken op zijn XboX bij Halo. Hij moest een nickname opgeven en maakte daarvan HuHu, met 2 hoofdlettersSindsdien gebruik ik die nick overal.
Ja, klopt, maar nu het verhaal van jou nickname publiceren. En ik kan geen Frans, dat weet jequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?
Dit soort topics zijn al veel vaker voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:11 schreef ANGE het volgende:
Lijkt me duidelijk... maar voor wiens talen niet zo goed zijn: pak het frans-nederlands woordenboek er maar bij...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
De tweede naam van een Baskische wielrenner, die ik vorig jaar met een toto heb ingevuld. Ik had het totoformulier voor me liggen toen ik me registreerde.
Een vrij non-boeiende achtergrond dus
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
De tweede naam van een Baskische wielrenner, die ik vorig jaar met een toto heb ingevuld. Ik had het totoformulier voor me liggen toen ik me registreerde.
Een vrij non-boeiende achtergrond dus
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk
Alhoewel, wel een beetje minder mysterieus zo.
Dat durfde ik niet. In verband met de mogelijke ontgoocheling. Het had net zo goed een eendagsvlieg uit de Oekraïense hitlijsten kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je had het ook via Google kunnen opzoeken, maar dat was wellicht een iets te simpele oplossing.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Ingoesjetisch scheldwoord is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ergerde me aan het feit dat ik door een uitgebreide registratieprocedure moest terwijl ik eigenlijk maar 1 post hier wou plaatsen. Vandaar Grrrrrrrr.
Het werden iets meer posts trouwens...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Toen ik me registreerde lag het ticket Quito - Amsterdam naast me. Wist even niets beters te verzinnen en vulde de vluchtcodes maar in. Dat was eigenlijk UIO-AMS, maar ik kon de moeite niet nemen om m'n linker ringvinger van de shift-knop te halen. Het werd dus UIO_AMS.
te veel bier op?quote:Op zondag 5 december 2004 00:49 schreef Lurk-piet het volgende:
Ik was misselijk van al die kruidnoten, daarom heet ik p-etr-a..
O.quote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef FlyingFox het volgende:
Ik luisterde naar 'Moby - Flying Foxes.mp3' toen ik me registreerde.
quote:Op zondag 5 december 2004 10:48 schreef PeRi het volgende:
Een afkorting van m'n oude nick, verzonnen door Skaai.
ja ik had in het begin ook MrKanarie, maar bij sommige sites/fora pakt hij dat dan niet en dan staat er gewoon mrkananarie, en komma's pakt hij ook niet altijd dus die laat ik ook maar achterwege.quote:Op zondag 5 december 2004 12:38 schreef releaze het volgende:
releaze
een paar jaar terug zat ik niet zo lekker in mn vel en zocht "online" een vluchtweggetje voor mezelf. eventjes reageren zoals ik wilde reageren zonder dat mensen raar opkeken dat "ik" het was. kweet niet, de naam kwam vanzelf. releaze, heeft nieteens wat te maken met dat ik dus echt iets uit m'n systeem kwijt wilde ofzo.
alleen releaze beviel me wel. al snel kwamen mensen erachter dat ik het wel was.
en releaze is wat origineler dan m'n nickname toen, alpha
had er ook mn website mee geregistreerd dus sindsdien gebruik ik de nick dus...
en waarom met kleine letters....
ik heb best wel een hekel aan hoofdletters...
Releaze is gewoon lelijkhet is releaze!
netzoals het annette moet zijn..en niet Annette
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik deed wat je zei
en pakte het woordenboek erbij.
En ik zag dat je eigenlijk een ENGEL bent
En dat maakte mij erg blij.
En wat is Ange Déchu dan?quote:Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef ANGE het volgende:
[..]
Ik kan het vaak heel goed verbergen...
![]()
En waarom engel... omdat een goede vriend van me me altijd 'zijn engeltje' noemt... en dat vind ik erg lief.![]()
Oh, leuke naam.quote:Op zondag 5 december 2004 14:42 schreef ANGE het volgende:
[..]
Gevallen engel....![]()
Adres doet het btw niet meer hoor...![]()
Jan-Willemquote:Op zondag 5 december 2004 15:01 schreef JaWi het volgende:
Snelle versie van mijn voornaam die vrienden al jaren gebruiken.
Die laatstequote:Op zondag 5 december 2004 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jan-Willem
Jari-Witschge
Jabdul-Wirin
Die was ook wel erg voor de hand liggend.quote:
Dit is bijna net zo begrijpelijk als Büch's 'Het geheim van Eberwein'!quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Nou kijk; het begon allemaal toen ik een jaar of 5,6 was. Mijn vader gaf me een oude speeldoos, je weet wel, zo'n speeldoos die je op kunt winden waarna er een muziekje begint te spelen en er een klein ballerina'tje op een veertje rondjes begint te draaien. Geweldig vond ik dat. Ik kon er wel uren naar kijken. Het kwam soms wel eens voor dat mijn moeder om drie uur 's nachts boos mijn kamer kwam binnen gestormd omdat het licht nog brandde. En daar zat ik dan, op het tapijt, gebiologeerd te staren naar het ronddraaiende vrouwenfiguurtje. Toen ik in maart van dit jaar een naam wilde registreren op FOK!, moest ik meteen weer aan dat speeldoosje denken. En tsja, dan is 'Croupouque' natuurlijk de meest logische naam die je op dat moment kunt bedenken.
Topfilm!quote:Op zondag 5 december 2004 00:30 schreef Elin het volgende:
Ik had net een film gekeken waarin een van de hoofdrolspeelsters Elin heet, en wist verder niks te verzinnen.. fucking amal heet die film
Dat boek heb ik, ik heb het alleen nog niet gelezen. Dus ik ga je niet vragen wat er niet begrijpelijk aan is, als je het niet erg vindt!quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo begrijpelijk als Büch's 'Het geheim van Eberwein'!
Ik heb die film toch wel 2 of 3 keer gezien, maar kan me dat woord niet herinneren...quote:Op zondag 5 december 2004 22:10 schreef Litso het volgende:
Litso is russisch (лицо) en betekent gezicht.
Waarom? Omdat het voorkomt in A Clockwork Orange en ik het een mooi woord vond
Het is niet zo moeilijk uit te spreken als ZixS (mijn vorige nickname), waar veel mensen toch moeite mee hadden. Het is niet te lang, dus ook niet zo moeilijk te onthouden. En het komt niet vaak voor op google, dus staat mijn site makkelijk bovenaan in de zoekresultaten
Ben je misschien lang?quote:
tis nog vroeg, ik heb dat alleen als ik ernaar staarquote:Op zaterdag 11 december 2004 10:16 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
hoelanger ik naar jouw avater blijf kijken, hoe sneller hij gaat draaien...
Je bent een ras-nerd die al zijn vrije tijd doorbrengt met online shooters spelen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:14 schreef The-Fragger het volgende:
Vertellen jullie mij maar is hoe ik bij mijn username kom
Je kan 'm ook niet veranderen, maar okay. En nog iets: niemand kent je.quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:24 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
vroeger was ik helemaal weg van het liedje 'can't fight the moonlight' van lee ann rimes van de film 'coyote ugly'. toen heb ik voor moonlight als username gekozen en hem m nooit meer veranderd, want iedereen kent me zo.
het is mijn algemene nickname, ook voor andere sites en msn enzo. op msn kent iedereen me wel onder deze naam en trouwens, er zijn hier wel mensen die mij kennen natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je kan 'm ook niet veranderen, maar okay. En nog iets: niemand kent je.
Oeh oeh, al je contactpersonen kennen jequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:38 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
[..]
het is mijn algemene nickname, ook voor andere sites en msn enzo. op msn kent iedereen me wel onder deze naam en trouwens, er zijn hier wel mensen die mij kennen natuurlijk.
mr. huilliequote:Op zaterdag 11 december 2004 15:57 schreef Ronhui het volgende:
gewoon, heel simpel, eerste 3 letters van mijn voornaam en de eerste 3 van mijn achternaam. Had die ooit een keer nodig om een hotmail account aan te maken, en zodoende is het eigenlijk mijn vaste nick geworden
Omdat het gewoon cool klinktquote:Op zaterdag 11 december 2004 15:42 schreef _Administr8or_ het volgende:
ik weet niet waarom ik deze naam gekozen heb![]()
maar ik heb geen zin om me opnieuw te registreren
dan mis je nog een r, tenzij de r tegenwoordig ook al een klinker is...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:44 schreef Skv het volgende:
Megaman X5 geloof ik, had vroegah zown eindbaas de naam Skiver.
Dat is dus eigenlijk mn username, maar toen ik registreerde was ik een vuile stinkende CS-nerd.
Dus had ik zown stoere kutusername zonder klinkers.
Spijt van![]()
Maar dus, Skv.
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan mis je nog een r, tenzij de r tegenwoordig ook al een klinker is...
*checkt ondertitel...quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja.
Ik was ook scheel toen.
maar als je Skv uitspreekt, lijtk het ook op 'skuff'
en dat is drugs. Vond ik ook heel stoer toen ik 16 was![]()
Ok, enzo...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:25 schreef Skv het volgende:
ja. zo oud is mn ondertitel ook.
Maar nu is ie sarcastisch bedoeld ofzo.
Zeg maar.
dus.
gewoon BaCo met een W dus...quote:Op zaterdag 11 december 2004 17:40 schreef Bacow het volgende:
Een bacow (TMF/A-802) is een of andere mobile suit uit Gundam Seed,
ja, ik wist echt niets beters![]()
Wanneer spreken we weer eens af?quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:24 schreef MooNLiGhT84 het volgende:
vroeger was ik helemaal weg van het liedje 'can't fight the moonlight' van lee ann rimes van de film 'coyote ugly'. toen heb ik voor moonlight als username gekozen en hem m nooit meer veranderd, want iedereen kent me zo.
niiiiietquote:Op zaterdag 11 december 2004 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
gewoon BaCo met een W dus...
Graagquote:
Ronald Huizen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 15:57 schreef Ronhui het volgende:
gewoon, heel simpel, eerste 3 letters van mijn voornaam en de eerste 3 van mijn achternaam.
JIJ? Guidosaurus?quote:Op zaterdag 11 december 2004 18:12 schreef Sauruzin het volgende:
Omdat mijn vorige nick hier Guidosaurus was en ik daar niet meer bij kon en mij wat vrouwlijker dan voorheen voelde. Maar dan werd mijn naam te lang dus heb ik Guido er maar van af gehaald.
correct!quote:
Daar kun je nu wel om lachen, maar ik ken dus serieus iemand die mij altijd "Ronnie de huichelaar" noemt.quote:
Waarom noemt 'ie jou zo dan?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel om lachen, maar ik ken dus serieus iemand en die noemt mij altijd "Ronnie de huichelaar".
toeval bestaat nietquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel om lachen, maar ik ken dus serieus iemand die mij altijd "Ronnie de huichelaar" noemt.
btw the scatman is toch dood?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Daar kun je nu wel om lachen, maar ik ken dus serieus iemand die mij altijd "Ronnie de huichelaar" noemt.
Sorry, écht, ik wist niet dat het je zo verdrietig maakte.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:13 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Skibbiedibbiedibbiemorsdooddododood.quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
btw the scatman is toch dood?
lolquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Skibbiedibbiedibbiemorsdooddododood.
zijn vriendin geneukt?quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Omdat ik 'Ron' heet, en een grapje bij hem had uitgehaald. Vandaar.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:33 schreef HAL9000S het volgende:
Dus je had net zo goed Gorefest kunnen heten?
dan kan iemand met de naam 'mevrouw' net zo goed 'meneer' heten want het is ook een mens!quote:Op zaterdag 11 december 2004 22:39 schreef HAL9000S het volgende:
gorefest...Nederlandse Death metal band uit begin jaren 90....
Ja sorry ik ben zat.
Baha, ik dacht altijd dat het kwam van Hit A Pub (bupatih omgekeerd).quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb me geregistreerd tijdens het leren van een proefwerk Geschiedenis over Nederlands-Indië.
En een bupatih is de assistent-resident van de heersende regenten in Indonesië.
Dus.
helpquote:Op zondag 12 december 2004 13:56 schreef Mazora het volgende:
Nou jongens, raad maar. Zo moeilijk issie niet.
dan zou het niet zo gay geweest zijnquote:Op zondag 12 december 2004 15:34 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Baha, ik dacht altijd dat het kwam van Hit A Pub (bupatih omgekeerd).
Je achternaam?quote:Op zondag 12 december 2004 13:56 schreef Mazora het volgende:
Nou jongens, raad maar. Zo moeilijk issie niet.
Zo moeilijk issie niet zegt ie!quote:Op zondag 12 december 2004 16:20 schreef Mazora het volgende:
Heeft er niks mee te maken:) ach ik zal niet meer flauw doen. Het komt van het spel: 'the legend of zelda: majora's mask' en omdat ik wat origineler wilde zijn heb ik er maar een z van gemaakt, afgeleid van het volkje de 'zora's ' uit het spel.
ja hee, dat lees ik nu ook..quote:Op zondag 12 december 2004 16:20 schreef Mazora het volgende:
Heeft er niks mee te maken:) ach ik zal niet meer flauw doen. Het komt van het spel: 'the legend of zelda: majora's mask' en omdat ik wat origineler wilde zijn heb ik er maar een z van gemaakt, afgeleid van het volkje de 'zora's ' uit het spel.
ja, 'preppie'quote:Op zondag 12 december 2004 16:28 schreef Prep2Fight het volgende:
Prep2fight - Prepared2Fight, ik wou dat ik hem kon veranderen![]()
Foutquote:Op zaterdag 11 december 2004 14:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je bent een ras-nerd die al zijn vrije tijd doorbrengt met online shooters spelen?![]()
Hoe uit te spreken?quote:Op zondag 12 december 2004 18:36 schreef XiQ het volgende:
een X en een Q met een i ertussen voor de uitspraak, k moest iets
quote:Op maandag 13 december 2004 16:41 schreef ForeverRebel het volgende:
Forever Rebel is een liedje van Nick Carter en ik kan me erg identificeren (hoe spel je dat?) met de tekst van het liedje =)
*amen*quote:
fantastischquote:Op dinsdag 28 december 2004 23:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
marleen is mijn naam.. en hoofd is een schelwoord dat ik vaak gebruik.. dus ik had marleenhoofd maar dat was op verkeerde email.. vandaar marleenhoofd- is het niet geweldig?
fantastische uitlegquote:Op woensdag 29 december 2004 15:38 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik ben ZigoSOS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |