Die laatstequote:Op zondag 5 december 2004 15:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jan-Willem
Jari-Witschge
Jabdul-Wirin
Die was ook wel erg voor de hand liggend.quote:
Dit is bijna net zo begrijpelijk als Büch's 'Het geheim van Eberwein'!quote:Op zondag 5 december 2004 22:09 schreef Croupouque het volgende:
Nou kijk; het begon allemaal toen ik een jaar of 5,6 was. Mijn vader gaf me een oude speeldoos, je weet wel, zo'n speeldoos die je op kunt winden waarna er een muziekje begint te spelen en er een klein ballerina'tje op een veertje rondjes begint te draaien. Geweldig vond ik dat. Ik kon er wel uren naar kijken. Het kwam soms wel eens voor dat mijn moeder om drie uur 's nachts boos mijn kamer kwam binnen gestormd omdat het licht nog brandde. En daar zat ik dan, op het tapijt, gebiologeerd te staren naar het ronddraaiende vrouwenfiguurtje. Toen ik in maart van dit jaar een naam wilde registreren op FOK!, moest ik meteen weer aan dat speeldoosje denken. En tsja, dan is 'Croupouque' natuurlijk de meest logische naam die je op dat moment kunt bedenken.
Topfilm!quote:Op zondag 5 december 2004 00:30 schreef Elin het volgende:
Ik had net een film gekeken waarin een van de hoofdrolspeelsters Elin heet, en wist verder niks te verzinnen.. fucking amal heet die film
Dat boek heb ik, ik heb het alleen nog niet gelezen. Dus ik ga je niet vragen wat er niet begrijpelijk aan is, als je het niet erg vindt!quote:Op zondag 5 december 2004 22:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dit is bijna net zo begrijpelijk als Büch's 'Het geheim van Eberwein'!
Ik heb die film toch wel 2 of 3 keer gezien, maar kan me dat woord niet herinneren...quote:Op zondag 5 december 2004 22:10 schreef Litso het volgende:
Litso is russisch (лицо) en betekent gezicht.
Waarom? Omdat het voorkomt in A Clockwork Orange en ik het een mooi woord vond
Het is niet zo moeilijk uit te spreken als ZixS (mijn vorige nickname), waar veel mensen toch moeite mee hadden. Het is niet te lang, dus ook niet zo moeilijk te onthouden. En het komt niet vaak voor op google, dus staat mijn site makkelijk bovenaan in de zoekresultaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |