quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:10 schreef HuHu het volgende:
Mijn nickname is HuHu, mijn echte naam is Hugo. Vrienden (een zekere MadMarine) kortte mijn naam af naar Huinsert nog meer u's. Toen ik bij MadMarine thuis was ging hij een profiel voor mij aanmaken op zijn XboX bij Halo. Hij moest een nickname opgeven en maakte daarvan HuHu, met 2 hoofdlettersSindsdien gebruik ik die nick overal.
Ja, klopt, maar nu het verhaal van jou nickname publiceren. En ik kan geen Frans, dat weet jequote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom?
Dit soort topics zijn al veel vaker voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:11 schreef ANGE het volgende:
Lijkt me duidelijk... maar voor wiens talen niet zo goed zijn: pak het frans-nederlands woordenboek er maar bij...![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
De tweede naam van een Baskische wielrenner, die ik vorig jaar met een toto heb ingevuld. Ik had het totoformulier voor me liggen toen ik me registreerde.
Een vrij non-boeiende achtergrond dus
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:54 schreef Intxaurraga het volgende:
De tweede naam van een Baskische wielrenner, die ik vorig jaar met een toto heb ingevuld. Ik had het totoformulier voor me liggen toen ik me registreerde.
Een vrij non-boeiende achtergrond dus
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk
Alhoewel, wel een beetje minder mysterieus zo.
Dat durfde ik niet. In verband met de mogelijke ontgoocheling. Het had net zo goed een eendagsvlieg uit de Oekraïense hitlijsten kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je had het ook via Google kunnen opzoeken, maar dat was wellicht een iets te simpele oplossing.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:38 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een Ingoesjetisch scheldwoord is.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ergerde me aan het feit dat ik door een uitgebreide registratieprocedure moest terwijl ik eigenlijk maar 1 post hier wou plaatsen. Vandaar Grrrrrrrr.
Het werden iets meer posts trouwens...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 11:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Toen ik me registreerde lag het ticket Quito - Amsterdam naast me. Wist even niets beters te verzinnen en vulde de vluchtcodes maar in. Dat was eigenlijk UIO-AMS, maar ik kon de moeite niet nemen om m'n linker ringvinger van de shift-knop te halen. Het werd dus UIO_AMS.
te veel bier op?quote:Op zondag 5 december 2004 00:49 schreef Lurk-piet het volgende:
Ik was misselijk van al die kruidnoten, daarom heet ik p-etr-a..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |