Die had mijn broertje ook de Lenco XEMIO-101quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef ModernTalking het volgende:
[afbeelding]
De Nikkei STYXX met 256MB.
Niet duur en tot nu toe erg tevreden mee![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
Alleen de geluids kwalieit kan beter. Maarja wat wil je ook uit zo'n klein kut ding
He gelukkig ik dacht al. Ik ben toch niet de enigste die dat ding gekocht heeftquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Shake het volgende:
[..]
nee hoorheb m pas gekocht voor een leuke prijs. 4GB en erg klein, en gewoon als HDD te gebruiken via usb voor al je bestanden. En t geluid vind ik redelijk goed voor onderweg.
Een iAudio M3Lquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:06 schreef eduard112 het volgende:
Natuurlijk een Cowon iAudio M3 20GB
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
[afbeelding]
Uiteraard!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:06 schreef eduard112 het volgende:
Natuurlijk een Cowon iAudio M3 20GB
Moet je betere oordopjes gebruiken, die erbij zitten klinken voor geen meter en zijn ook nog eens te grootquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
[afbeelding]
Alleen de geluids kwalieit kan beter. Maarja wat wil je ook uit zo'n klein kut ding
Standaard 128, 256 bijgeprikt?quote:Op donderdag 16 december 2004 21:00 schreef Niwa het volgende:
Deze heb ik een jaar nu:
[afbeelding]
384 MB (Kan dat wel?)
Ja zo is het gegaanquote:Op donderdag 16 december 2004 21:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Standaard 128, 256 bijgeprikt?Ja, kans dus.
(ja blijkbaar ja
)
Sony MDR EX71SLquote:Op maandag 20 december 2004 23:50 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik ben wel nog op zoek naar goeie oordopjes. Zijn die iPod inear oordoppen wat, of bestaan er betere dingen voor max. 50 EUR?
quote:Op woensdag 8 december 2004 00:08 schreef SevenWonders het volgende:
[afbeelding]
Maar dan in het paars (het is echt geen roze).
Wat ik nog meer wil? 70 (!!) uur op een batterij natuurlijk, zeker niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:56 schreef Lemijn het volgende:
Deze heb ik sinds een paar dagen![]()
[afbeelding]
Mooi, klein, fijn in gebruik, 1 GB. Wat wil je nog meer?
whehehehhequote:
Die film was op het moment van jouw post op TV he, dat wist je wel neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
whehehehhe
als je DAARMEE zo zou schieten zou je arm minimaal uit de kom liggen en je vel en kleren bij je zij zou aan gort luggen.
Doet me denken aan Billie van Beverly Hills Cop.
Die gast die in deel 2 een vrachtwagen super kneuzig opblaast![]()
Ontgrendel, trek uit, WOW, verwijder veiligheidspal. hmm OK..
Druk hier.. BOOOOEEEEEMMM. Whehehehehehhee
Draai hier die muziek
Ik heb de M3L, super apparaat!!!quote:Op maandag 20 december 2004 19:19 schreef speedfreakssj het volgende:
kheb een D500 al mp3 speler nu maar later toch een M3L denk ik.
Collega van me heeft hem ook, is er zeer tevreden over... Ik zou me zo gehandicapt voelen zonder een display waarop je kan zien wat je aan het doen bentquote:Op zondag 6 februari 2005 14:46 schreef Kawafiel het volgende:
[..]
Ik heb de M3L, super apparaat!!!!! Voordeel is dat de battarij lekker lang mee gaat, goed geluid
! Handleiding is niet echt duidelijk, maar zitten wel veel functies op die bij veel apparaten veel overzichtelijker zijn, maar als je het eenmaal doorhebt:
top ding!
Hoe denk je dat ik er op kwam? heb lekker zitten kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 18:15 schreef brighton het volgende:
[..]
Die film was op het moment van jouw post op TV he, dat wist je wel neem ik aan?
En in dat CF-slot...... een 5 GB microdrive?quote:Op zondag 6 februari 2005 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders dan de filenaam doet vermoeden is het geen 256 MB spelert,Maar een 0 MB-spelert met een CF-slot
![]()
Coolquote:Op dinsdag 8 februari 2005 13:15 schreef Cerbie het volgende:
[[url=http://www.dixons.nl/Store/images/products/7051285F.gif]afbeelding][/url]
256MB en FMtuner
Gisteren besteld en vanmiddag gebracht door de postbode, geweldig ding
Ding om FMradio mee te ontvangen, nu weet ik zelf de naam nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
CoolEn uhm, bedoel je niet toevallig FM-Transmitter?
Ja je kunt er ook bijna evenveel op kwijtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef MrUber het volgende:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.broersen/mp3speler.jpg
ownt een Ipod (spreek uit ervaring)
75 nummers op 128 MBquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef MrUber het volgende:
75 mwa nummers voor 128mb. meer is owk niet nodig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je kunt er ook bijna evenveel op kwijt
Sony MDR-EX71SL.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:31 schreef kokos het volgende:
@Openminded heb je meer info over die oordoppen?
In welke prijs klasse moet ik denken?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sony MDR-EX71SL.
Ik heb ze ook. Topdoppies
Gaan dmw bijgeleverde rubbertje (3 maten bijgeleverd) in je gehoorgang en sluiten irritante omgevingsgeluiden daardoor lekker buiten.
Geluid is goed, lekkere bass ook.
Voor iPod liefhebbers ook in het wit, alleen zijn die in NL niet te koop.
Wel via audiocubes
Overigens, Sharp maakt een dopje dat goedkoper is dan de Sony MDR-EX71SL en naar verluidt beter klinkt: de Sharp HP-MD33.
Links:
Oordopjes topic op GoT
Inkoopactie voor o.a. de Sony & Sharp dopjes
Als je op het linkje had geklikt hád je er vrij makkelijk achter kunnen komen.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef kokos het volgende:
[..]
In welke prijs klasse moet ik denken?
dat is idd een relaxt ding, ik ken iem. die em ook heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:00 schreef geertbargeman het volgende:
Niemand hier met een Gmini 400? Ik wel![]()
[afbeelding]
Hehe en deze heb ik dus overgenomen en ben er zeer blij mee! Gebruik 'm bijna dagelijks voor me cursus Japans, handig knoppie A-B om gedeeltes continue te herhalen, leer je snel meequote:Op maandag 20 december 2004 12:33 schreef Erik het volgende:
Ik heb de MSI 516BT, inclusief FM-radio & bluetooth.
Standaard 256 mb, uitbreidbaar met een SD-kaart.
Sinds ik een iPod heb gebruik ik hem niet meer, hij is te koop dus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeel mooi, wat kostie? Een Yamada DVD speler speelt ook alles en kost 65 Euro...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:04 schreef tech het volgende:
<streamium picture>
Dit ding is zo ontzettend![]()
Niet alleen WiFi-uPnP mijn hele harddisk (MP3's etc.) op de stereo, maar ook alle films, foto's, muziekvideo's etc. op de breedbeeld!![]()
Die heeft mijn broertje ook. Goed ding is datquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:28 schreef peejdorie het volgende:
[..]
dat is idd een relaxt ding, ik ken iem. die em ook heeft
ik heb zelf de Zen Touch:
[afbeelding]
handig hoor
Klopt, maar voor het verschil tussen 270 euro en 65 euro wil ik best af en toe een DVD-RW'tje branden als ik toch achter m'n PC zit :-) Of denk je dat je met een wifi doosje nooit meer bij je PC komt? Tenzij je natuurlijk een yukyuk-multimediacentermicrosoft apparaat hebtquote:
Tja, dat is de afweging... Ik denk dat je een appel met een peer vergelijkt... Ik heb al mijn media beschikbaar in de huiskamer, op elk moment. Zelfs als de PC uitstaat, gaat die via WiFi rechtstreeks het internet op om radio of video te streamen... Erg tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:46 schreef _notme het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het verschil tussen 270 euro en 65 euro wil ik best af en toe een DVD-RW'tje branden als ik toch achter m'n PC zit :-) Of denk je dat je met een wifi doosje nooit meer bij je PC komt? Tenzij je natuurlijk een yukyuk-multimediacentermicrosoft apparaat hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |