Die had mijn broertje ook de Lenco XEMIO-101quote:Op zondag 5 december 2004 16:38 schreef ModernTalking het volgende:
[afbeelding]
De Nikkei STYXX met 256MB.
Niet duur en tot nu toe erg tevreden mee![]()
nee hoorquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
Alleen de geluids kwalieit kan beter. Maarja wat wil je ook uit zo'n klein kut ding
He gelukkig ik dacht al. Ik ben toch niet de enigste die dat ding gekocht heeftquote:Op maandag 6 december 2004 13:24 schreef Shake het volgende:
[..]
nee hoorheb m pas gekocht voor een leuke prijs. 4GB en erg klein, en gewoon als HDD te gebruiken via usb voor al je bestanden. En t geluid vind ik redelijk goed voor onderweg.
Een iAudio M3Lquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:06 schreef eduard112 het volgende:
Natuurlijk een Cowon iAudio M3 20GB
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
[afbeelding]
Uiteraard!quote:Op zaterdag 4 december 2004 18:06 schreef eduard112 het volgende:
Natuurlijk een Cowon iAudio M3 20GB
Moet je betere oordopjes gebruiken, die erbij zitten klinken voor geen meter en zijn ook nog eens te grootquote:Op zaterdag 4 december 2004 18:12 schreef trance40 het volgende:zo te zien ben ik de enigste voorlopig met een Creative Nomad Muvo 2
[afbeelding]
Alleen de geluids kwalieit kan beter. Maarja wat wil je ook uit zo'n klein kut ding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |