Ding om FMradio mee te ontvangen, nu weet ik zelf de naam nietquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
CoolEn uhm, bedoel je niet toevallig FM-Transmitter?
Ja je kunt er ook bijna evenveel op kwijtquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef MrUber het volgende:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.broersen/mp3speler.jpg
ownt een Ipod (spreek uit ervaring)
75 nummers op 128 MBquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:09 schreef MrUber het volgende:
75 mwa nummers voor 128mb. meer is owk niet nodig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 18:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja je kunt er ook bijna evenveel op kwijt
Sony MDR-EX71SL.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:31 schreef kokos het volgende:
@Openminded heb je meer info over die oordoppen?
In welke prijs klasse moet ik denken?quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Sony MDR-EX71SL.
Ik heb ze ook. Topdoppies
Gaan dmw bijgeleverde rubbertje (3 maten bijgeleverd) in je gehoorgang en sluiten irritante omgevingsgeluiden daardoor lekker buiten.
Geluid is goed, lekkere bass ook.
Voor iPod liefhebbers ook in het wit, alleen zijn die in NL niet te koop.
Wel via audiocubes
Overigens, Sharp maakt een dopje dat goedkoper is dan de Sony MDR-EX71SL en naar verluidt beter klinkt: de Sharp HP-MD33.
Links:
Oordopjes topic op GoT
Inkoopactie voor o.a. de Sony & Sharp dopjes
Als je op het linkje had geklikt hád je er vrij makkelijk achter kunnen komen.....quote:Op donderdag 17 februari 2005 15:05 schreef kokos het volgende:
[..]
In welke prijs klasse moet ik denken?
dat is idd een relaxt ding, ik ken iem. die em ook heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:00 schreef geertbargeman het volgende:
Niemand hier met een Gmini 400? Ik wel![]()
[afbeelding]
Hehe en deze heb ik dus overgenomen en ben er zeer blij mee! Gebruik 'm bijna dagelijks voor me cursus Japans, handig knoppie A-B om gedeeltes continue te herhalen, leer je snel meequote:Op maandag 20 december 2004 12:33 schreef Erik het volgende:
Ik heb de MSI 516BT, inclusief FM-radio & bluetooth.
Standaard 256 mb, uitbreidbaar met een SD-kaart.
Sinds ik een iPod heb gebruik ik hem niet meer, hij is te koop dus![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heeel mooi, wat kostie? Een Yamada DVD speler speelt ook alles en kost 65 Euro...quote:Op woensdag 23 maart 2005 13:04 schreef tech het volgende:
<streamium picture>
Dit ding is zo ontzettend![]()
Niet alleen WiFi-uPnP mijn hele harddisk (MP3's etc.) op de stereo, maar ook alle films, foto's, muziekvideo's etc. op de breedbeeld!![]()
Die heeft mijn broertje ook. Goed ding is datquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:28 schreef peejdorie het volgende:
[..]
dat is idd een relaxt ding, ik ken iem. die em ook heeft
ik heb zelf de Zen Touch:
[afbeelding]
handig hoor
Klopt, maar voor het verschil tussen 270 euro en 65 euro wil ik best af en toe een DVD-RW'tje branden als ik toch achter m'n PC zit :-) Of denk je dat je met een wifi doosje nooit meer bij je PC komt? Tenzij je natuurlijk een yukyuk-multimediacentermicrosoft apparaat hebtquote:
Tja, dat is de afweging... Ik denk dat je een appel met een peer vergelijkt... Ik heb al mijn media beschikbaar in de huiskamer, op elk moment. Zelfs als de PC uitstaat, gaat die via WiFi rechtstreeks het internet op om radio of video te streamen... Erg tof.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:46 schreef _notme het volgende:
[..]
Klopt, maar voor het verschil tussen 270 euro en 65 euro wil ik best af en toe een DVD-RW'tje branden als ik toch achter m'n PC zit :-) Of denk je dat je met een wifi doosje nooit meer bij je PC komt? Tenzij je natuurlijk een yukyuk-multimediacentermicrosoft apparaat hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |