quote:Op donderdag 2 december 2004 16:45 schreef Mirjamke het volgende:
Ik weet ff niet hoe ik me moet voelen..
Same herequote:Op donderdag 2 december 2004 14:56 schreef Lidia het volgende:
Ik ben ziek, snotterig en moe.. maar t gaat gelukkig wel beter dan vanochtend!
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:31 schreef dustbunny het volgende:
Net bij de tandarts geweest
Over een maand gaat hij weer in mijn tanden boren
*zoekt dvd*!quote:Op donderdag 2 december 2004 19:00 schreef thaleia het volgende:
Ik heb een kwartiertje over en kijk voor het eerst in jaren weer eens de Sinterklaasaflevering van Debiteuren/Crediteuren
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:04 schreef wildcard83 het volgende:
chagerijnig.... dat krijg je als je secondenlijm aan je vingers krijgt en daarmee je vingers aan elkaar plakt..... (nou krijg je die wel weer uit elkaar, maar nu ben ik dus ook stukjes huid kwijt... grrr....)
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:30 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
1) Goed
2) matig
3) slecht
4) wazig
5) warm
6) koud
7) heet
8) doelloos
9) alleen
10) samen
11) gewetensloos
12)....
13)....
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:13 schreef hardsilence het volgende:
Giga Hyperrrr!
quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:38 schreef Morwen het volgende:
Ik krijg hier rsi aan mijn ogen van een klein blond rondstuiterend meisje![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en de kerstman staat weer op het dak...
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En ineens.......
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:38 schreef Morwen het volgende:
Blij als het 6 December is![]()
Ik krijg hier rsi aan mijn ogen van een klein blond rondstuiterend meisje![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 21:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ot: Vol gedachten en gevoelens. Hartstikke blij van zoveel positieve woorden tijdens een sollicitatiegesprek gister, het overdonderde me helemaal en t is lang geleden dat iemand goede indrukken over mij zo hardop zei (* sweetgirly is zelfs ontroerd). Ze willen me heel erg graag hebben, maar ik heb nog een ander gesprek wat waarschijnlijk ook positief zal verlopen en dat trekt me uit elkaar, omdat het me allebei erg leuk lijkt.
Daarnaast verrast door de diepe blik in mijn ogen van diverse onbekende leuke mensen vandaag, voelt bijna zo alsof ik niet op deze wereld hoor te zijn ofzo, alsof het me allemaal veel te makkelijk en goed afgaat. Ik snap het niet, alles komt samen en toch voel ik me zo alleen... Bovendien voelt het dat er nu wel een moment moet komen dat er iets in mijn leven finaal fout gaat, dit gaat veel te makkelijk op deze manier.
Zoveel geluk en dan toch zo koud en alleen en benauwend.... Waarom kun je je zo gemixt voelen en waarom geniet ik niet alleen maar?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 06:38 schreef releaze het volgende:
sinterklaas op de stageschool!!!
ik ben best wel excited!
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:21 schreef Copycat het volgende:
en gefrustreerd dat de research die ik aan 't doen ben tergend langzaam gaat.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:13 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n ondertitel![]()
Maar succes alvast!
Mss krijg je wel een groot rood hart.....quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:32 schreef Peregrijn het volgende:
morgen Sinterklaas. Erg veel zin in.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
Mss krijg je wel een groot rood hart.....
Echte liefde.quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:21 schreef Peregrijn het volgende:
Welke eerste grote liefde? Basisschoolliefde of je eerste "echte liefde"? Wel een leuk gegevenVeel plezier!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 09:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou, ik ook![]()
![]()
Zenuwenpees nummero 1 is afgeleverd. Zodadelijk met nummero 2 naar de speelzaal voor nog meer feestvreugdeMorgen nog "even" langs 2 adressen waar de beste man ook schijnt te komen en dan is het:
Dag, Sinterklaasje, dahag dahag Zwarte Piet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:38 schreef releaze het volgende:
[..]
zo schijn ik dus ook te zitten als ik eenmaal fulltime juf benmaar voorlopig ga ik er nog even van genieten..want jaaaaa.. de kerst staat ook voor de deur
(maw, morwen moet nog een poosje door
) Succes met de stress
Awwww....
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:00 schreef Sassiej het volgende:
gigantische koppijn.. ga erg vroeg op bed vandaag.. misschien dat dat wat beter voor me is..?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:34 schreef Mirjamke het volgende:
Ik weet weer niet hoe ik me moet voelen.
Zometeen maar dvdtje kijken van Sex And The City...ofzo...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
blij dat ik eindelijk weekend hebstraks lekker feesten
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:48 schreef zwartedoos het volgende:
haha niet bij jou in de buurt iig
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:20 schreef dustbunny het volgende:
ik voel me verrot en verdrietig
kan voorlopig nog niet slapen ook
quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
* dustbunny geeft dustbunny 10 mg temazepam en 10 mg oxazepam
quote:Op zaterdag 4 december 2004 00:26 schreef KonnieKipke het volgende:
* dribbel79 geeft dustbunny 10 mg temazepam en 10 mg oxazepam
quote:Op zaterdag 4 december 2004 10:45 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Mooie mafketel, heb je enig idee wat dat spul met je doet??
Ze zouden een straat naar jou moeten vernoemenquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef A.A. het volgende:
Voel me heel netjes! Bij de trekpleister kreeg ik 10 euro te veel wisselgeld dat ik vriendelijk terug heb gegeven, waar het meisje achter de kassa heel blij mee was. Daarna bij de hema stond er op het pinapparaat dat het bedrag 0,06 was ipv de 25,00 die ik moest betalen, ook dat heb ik netjes gemeld, weer een erg dankbare kassiere
.
Nu lekker sporten!
Een charmante man vraagt de kassiere voor dat geld mee naar de bioscoop!quote:Op zaterdag 4 december 2004 15:27 schreef A.A. het volgende:
Voel me heel netjes! Bij de trekpleister kreeg ik 10 euro te veel wisselgeld dat ik vriendelijk terug heb gegeven, waar het meisje achter de kassa heel blij mee was. Daarna bij de hema stond er op het pinapparaat dat het bedrag 0,06 was ipv de 25,00 die ik moest betalen, ook dat heb ik netjes gemeld, weer een erg dankbare kassiere
.
Nu lekker sporten!
Een laan of plantsoentje ben ik ook tevreden meequote:Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze zouden een straat naar jou moeten vernoemen![]()
Deze charmante man zou dan wat uit te leggen hebben aan z'n vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Een charmante man vraagt de kassiere voor dat geld mee naar de bioscoop!.
Wat is er zo erg aan deze avond dan?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heb het even gehad. Chagarijnig en baal dat ik nog een avond voor me hebt.
Saaie klote avond.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan deze avond dan?![]()
ga "dit was het nieuws kijken", ga ik nu ook doen. heb je wat te lachenquote:
Wegmisbruikers staat op, kan ook lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ga "dit was het nieuws kijken", ga ik nu ook doen. heb je wat te lachen
*Burpquote:
dat heb ik weleens met andere snoepjes (400 g is wel erg veel maar van die 300g zakken zijn sneller op dan je zou willen), maar winegums is ook niet verstandig, die zijn superzacht, die heb je zo weg.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:56 schreef MewBie het volgende:
beetje misselijk, kon me weer eens niet inhouden met snoepen en heb nu dus 400gram winegums achter elkaar op zitten eten
colaflesjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat heb ik weleens met andere snoepjes (400 g is wel erg veel maar van die 300g zakken zijn sneller op dan je zou willen), maar winegums is ook niet verstandig, die zijn superzacht, die heb je zo weg.
Kortademig van wat? En anders ga je nu gewoon bellenquote:Op zondag 5 december 2004 02:06 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje kortademig, hoop niet dat dit zo blijft anders zit ik morgen op de S.E.H.
Daarom de kans dat het zenuwen zijn of wat dan ook is ook groot.quote:Op zondag 5 december 2004 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kortademig van wat? En anders ga je nu gewoon bellen![]()
Gewoon ff voor de zekerheid, heh, kunnen ook zenuwen zijn![]()
Doen heh!
Goed plan en zoek dan ook ff naar "Wees zuinig op jezelf of anders kom ik je in elkaar slaan" BVquote:Op zondag 5 december 2004 02:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook een telefoonboek meenemen, zodat ik het nummer van 112 kan opzoeken.
Ze komt me verwennenquote:Op zondag 5 december 2004 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed plan en zoek dan ook ff naar "Wees zuinig op jezelf of anders kom ik je in elkaar slaan" BV![]()
OT: Eh, een zeikwijf maar whatever![]()
Dat vind ik uitlokking ja...quote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je iemand een blauw oog slaat, en diegene doet zoveel mogelijk z'n best om maar overal te zijn waar jij bent, dan is het toch uitlokking??
Ik voel me kut. Ik heb een klotedag gehad, en ik ga morgen nog een zware klotedag krijgen.
Haha dat wil ik ook nog doen. ik heb er zoveel die beginnen met een cijfer of een haakje. dat ik ze nog nauwelijks terug kan vinden.quote:Op zondag 5 december 2004 11:00 schreef releaze het volgende:
goodie! ik ga vandaag mp3tjes renamen!
...
Nee echt, ik kijk er serieus naar vooruit...
"Dry your eyes m8, I know it's hard to take, but her mind's been made up, there's plenty more fish in the sea" best wel triest nummertje ja.quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mail in mijn mailbox die voor mijn ex blijkt bestemd. Van zijn beste vriend. MP3tje van The Streets - Dry your eyes, mate.
Ga ik me weer teveel invoelen in hem. Voel me nu dus een beetje verdrieterig.
Dat klinkt als een stalker kim.. Brrrrr...quote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je iemand een blauw oog slaat, en diegene doet zoveel mogelijk z'n best om maar overal te zijn waar jij bent, dan is het toch uitlokking??
Ik voel me kut. Ik heb een klotedag gehad, en ik ga morgen nog een zware klotedag krijgen.
Wat een negativiteitquote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Wrijf het er even lekker inquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
"Dry your eyes m8, I know it's hard to take, but her mind's been made up, there's plenty more fish in the sea" best wel triest nummertje ja.
Fonduen dan?quote:Op zondag 5 december 2004 12:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goed. Helaas gaan wij NIET gourmetten.
Nee ook niet. Mijn briljante idee heeft de selectieronde niet gehaald. Zal wel de gebruikelijke patat worden.quote:
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Klinkt het stom als ik zeg dat ik een beetje jaloers ben op de mensen met een (grote) familie?
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijnquote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.
Nee idd, beter iets dan niets. Dat kan ik wel beamen.quote:Op zondag 5 december 2004 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijn
Maja, als het er niet in zit, zit het er niet in he!
Je mag dat wat ik heb wel hebben, zo op te halen...............quote:Op zondag 5 december 2004 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijn
Maja, als het er niet in zit, zit het er niet in he!
Dit is echt zwaar klote. Sterkte HU.quote:Op zondag 5 december 2004 12:52 schreef meami het volgende:
Klote
Ik, evertje en Hellmondunited zouden vandaag nar Bryan Adams gaan. Alleen is er iets met HU en nu moet hij naar het ziekenhuis
Beterschap Hellmondunited! Hopelijk komt het allemaal goed
idd dat is waar ik kan dat beamen.quote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.
En een beetje leeg.quote:Op zondag 5 december 2004 16:56 schreef Mirjamke het volgende:
Voel me een beetje alleen op de wereld...
ja wat hij zegtquote:Op zondag 5 december 2004 18:25 schreef cerror het volgende:
Ik verveel me de tering, voor de rest wel ok [afbeelding]
meeste die ik ken hebben daarvoor de gedichten-generator voor majaquote:Op zondag 5 december 2004 17:15 schreef Sassiej het volgende:
..inspiratieloos.. gelukkig bijna klaar met gedichten maken.. heb over 3 gedichten 5 uur gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |