Een laan of plantsoentje ben ik ook tevreden meequote:Op zaterdag 4 december 2004 15:29 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ze zouden een straat naar jou moeten vernoemen![]()
Deze charmante man zou dan wat uit te leggen hebben aan z'n vriendinquote:Op zaterdag 4 december 2004 16:12 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Een charmante man vraagt de kassiere voor dat geld mee naar de bioscoop!.
Wat is er zo erg aan deze avond dan?quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:07 schreef Sabrina1981 het volgende:
Heb het even gehad. Chagarijnig en baal dat ik nog een avond voor me hebt.
Saaie klote avond.quote:Op zaterdag 4 december 2004 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan deze avond dan?![]()
ga "dit was het nieuws kijken", ga ik nu ook doen. heb je wat te lachenquote:
Wegmisbruikers staat op, kan ook lachwekkend zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ga "dit was het nieuws kijken", ga ik nu ook doen. heb je wat te lachen
*Burpquote:
dat heb ik weleens met andere snoepjes (400 g is wel erg veel maar van die 300g zakken zijn sneller op dan je zou willen), maar winegums is ook niet verstandig, die zijn superzacht, die heb je zo weg.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:56 schreef MewBie het volgende:
beetje misselijk, kon me weer eens niet inhouden met snoepen en heb nu dus 400gram winegums achter elkaar op zitten eten
colaflesjes bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 4 december 2004 22:00 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
dat heb ik weleens met andere snoepjes (400 g is wel erg veel maar van die 300g zakken zijn sneller op dan je zou willen), maar winegums is ook niet verstandig, die zijn superzacht, die heb je zo weg.
Kortademig van wat? En anders ga je nu gewoon bellenquote:Op zondag 5 december 2004 02:06 schreef marcb1974 het volgende:
Beetje kortademig, hoop niet dat dit zo blijft anders zit ik morgen op de S.E.H.
Daarom de kans dat het zenuwen zijn of wat dan ook is ook groot.quote:Op zondag 5 december 2004 02:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kortademig van wat? En anders ga je nu gewoon bellen![]()
Gewoon ff voor de zekerheid, heh, kunnen ook zenuwen zijn![]()
Doen heh!
Goed plan en zoek dan ook ff naar "Wees zuinig op jezelf of anders kom ik je in elkaar slaan" BVquote:Op zondag 5 december 2004 02:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal ook een telefoonboek meenemen, zodat ik het nummer van 112 kan opzoeken.
Ze komt me verwennenquote:Op zondag 5 december 2004 02:31 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed plan en zoek dan ook ff naar "Wees zuinig op jezelf of anders kom ik je in elkaar slaan" BV![]()
OT: Eh, een zeikwijf maar whatever![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |