Dat vind ik uitlokking ja...quote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je iemand een blauw oog slaat, en diegene doet zoveel mogelijk z'n best om maar overal te zijn waar jij bent, dan is het toch uitlokking??
Ik voel me kut. Ik heb een klotedag gehad, en ik ga morgen nog een zware klotedag krijgen.
Haha dat wil ik ook nog doen. ik heb er zoveel die beginnen met een cijfer of een haakje. dat ik ze nog nauwelijks terug kan vinden.quote:Op zondag 5 december 2004 11:00 schreef releaze het volgende:
goodie! ik ga vandaag mp3tjes renamen!
...
Nee echt, ik kijk er serieus naar vooruit...
"Dry your eyes m8, I know it's hard to take, but her mind's been made up, there's plenty more fish in the sea" best wel triest nummertje ja.quote:Op zondag 5 december 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Krijg net een mail in mijn mailbox die voor mijn ex blijkt bestemd. Van zijn beste vriend. MP3tje van The Streets - Dry your eyes, mate.
Ga ik me weer teveel invoelen in hem. Voel me nu dus een beetje verdrieterig.
Dat klinkt als een stalker kim.. Brrrrr...quote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Als je iemand een blauw oog slaat, en diegene doet zoveel mogelijk z'n best om maar overal te zijn waar jij bent, dan is het toch uitlokking??
Ik voel me kut. Ik heb een klotedag gehad, en ik ga morgen nog een zware klotedag krijgen.
Wat een negativiteitquote:Op zondag 5 december 2004 06:20 schreef k_i_m het volgende:
Wrijf het er even lekker inquote:Op zondag 5 december 2004 11:45 schreef Zero2Nine het volgende:
"Dry your eyes m8, I know it's hard to take, but her mind's been made up, there's plenty more fish in the sea" best wel triest nummertje ja.
Fonduen dan?quote:Op zondag 5 december 2004 12:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
Goed. Helaas gaan wij NIET gourmetten.
Nee ook niet. Mijn briljante idee heeft de selectieronde niet gehaald. Zal wel de gebruikelijke patat worden.quote:
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.quote:Op zondag 5 december 2004 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Klinkt het stom als ik zeg dat ik een beetje jaloers ben op de mensen met een (grote) familie?
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijnquote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.
Nee idd, beter iets dan niets. Dat kan ik wel beamen.quote:Op zondag 5 december 2004 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijn
Maja, als het er niet in zit, zit het er niet in he!
Je mag dat wat ik heb wel hebben, zo op te halen...............quote:Op zondag 5 december 2004 12:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet perce groot te zijn, maar wat familie was wel fijn
Maja, als het er niet in zit, zit het er niet in he!
Dit is echt zwaar klote. Sterkte HU.quote:Op zondag 5 december 2004 12:52 schreef meami het volgende:
Klote
Ik, evertje en Hellmondunited zouden vandaag nar Bryan Adams gaan. Alleen is er iets met HU en nu moet hij naar het ziekenhuis
Beterschap Hellmondunited! Hopelijk komt het allemaal goed
idd dat is waar ik kan dat beamen.quote:Op zondag 5 december 2004 12:32 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Klinkt niet stom, maar een grote familie is ook niet alles hoor.
En een beetje leeg.quote:Op zondag 5 december 2004 16:56 schreef Mirjamke het volgende:
Voel me een beetje alleen op de wereld...
ja wat hij zegtquote:Op zondag 5 december 2004 18:25 schreef cerror het volgende:
Ik verveel me de tering, voor de rest wel ok [afbeelding]
meeste die ik ken hebben daarvoor de gedichten-generator voor majaquote:Op zondag 5 december 2004 17:15 schreef Sassiej het volgende:
..inspiratieloos.. gelukkig bijna klaar met gedichten maken.. heb over 3 gedichten 5 uur gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |