quote:Op donderdag 2 december 2004 11:44 schreef du_ke het volgende:
[..]Nee meki je moet ze niet in de fik steken
Dat is slecht voor de dialoog
!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar die kazerne is op steenworp-afstand voor mij.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Als jij dan ook eens met een politiek onderwerp komt, ipv te zwebberen over je groetjes.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je zit toch niet in die drinkwatertoren he
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is al 1. En die Butters lullen we ook nog wel om.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok wat zal de VVD gaan doen de komende tijd? Gaan ze zich wat extremer profileren of trekken ze meer naar het midden?
Een ander aardig onderwerp is wat zijn de effecten van de huidige weg van decentralisatie op het milieubeleid?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De VVD gaat zich meer naar rechts profileren en zal jammerlijk falen, omdat daar ene meneer W. al heel wat electoraat heeft weten aan te spreken.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Schijnt mooi wonen te zijn na de reconstructie.
Dus een gewoon grauw rijtjes huis, heel jammer.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:47 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Er heeft gister iemand op je brief gereageerd in de spits!
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ofwel rechts gooit op deze wijze z'n eigen glazen in? Niemand zal met Wilders willen regeren. Dus we krijgen een links kabinet bij de volgende verkiezingen. Of zie jij een andere tendens?
Die zal dat nooit doen, daarvoor heeft hij net te veel hersens. Zeker wanneer hij kans ziet om met het CDA te gaan regeren. Hij is echt niet egek.quote:Op donderdag 2 december 2004 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bos wil regeren met Wilders en anders mag die van zijn achterban niet meer blijven.
quote:Een links kabinet zal nog meer extremisme aanwakkeren.![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:54 schreef du_ke het volgende:
Maar een CDA PvdA kabinet is niet overdreven links opzich.
[..]
Die zal dat nooit doen, daarvoor heeft hij net te veel hersens. Zeker wanneer hij kans ziet om met het CDA te gaan regeren. Hij is echt niet egek.
[..]
Zit wat in krijg je altijd met extremen (zie je nu ook) Maar een CDA PvdA kabinet is niet overdreven links opzich.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Genoeg hersens om met het CDA te gaan regeren? Hetzelfde CDA dat de PvdA opzij zette voor VVD en D66? Lijkt mij sterk. Maar Bos is wel zo'n opportunistische draaikont, dus je hebt gelijk.
[..]
Die zal dat nooit doen, daarvoor heeft hij net te veel hersens. Zeker wanneer hij kans ziet om met het CDA te gaan regeren. Hij is echt niet egek.
[..]
Zit wat in krijg je altijd met extremen (zie je nu ook) Maar een CDA PvdA kabinet is niet overdreven links opzich.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In die watertoren zit een restaurant en ik ga binnenkort moeven. (ik ben ook zo'n autochtoon die uit de grote stad wegtrekt).
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:55 schreef pberends het volgende:
Wat vind Meki van het overlijden van Prins Bernard?
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat er ook een appartement in zat, of is dat die andere watertoren in de buurt?
Ik zal altijd wel in Rotterdam blijven als ik in Nederland blijf, wel zou ik naar Prinsenland toe willen, alleen moet ik dan wel ff de jackpot winnen
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hillegersberg niks voor je? Dat is nog best een mooi buurtje hier en daar tegen de Bergsche hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |