Alles zou mooier zijn geweest dan de huidige titel.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Waltzing Wilders zou mooier zijn geweest..
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:18 schreef Sidekick het volgende:
Wat een kut-PI. Dat moet wel een creatie zijn van Monidique.
Binnenkort de Wouter Bos smiley?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die smileys zijn wel weer een nieuw dieptepunt zeg![]()
Binnenkort de Wouter Bos smiley?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die lieve Marokkaanse jongen ging niet op z'n avances in omdat hij een bril heeftquote:Op woensdag 1 december 2004 17:15 schreef Mutant01 het volgende:
Maar zeg is Wolffenstein, waardoor ben je zo geradicaliseerd?
Die had Sidekick al lang geleden gemaakt johquote:Op woensdag 1 december 2004 17:29 schreef sjun het volgende:
[..]
Binnenkort de Wouter Bos smiley?
Wil je zulke kletspraat nooit meer posten? Ik ga hier zowat over mijn nek.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die lieve Marokkaanse jongen ging niet op z'n avances in omdat hij een bril heeft.
Die heb ik allang gemaakt.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:30 schreef sjun het volgende:
[..]
Binnenkort de Wouter Bos smiley?![]()
Vergeet de Joden niet.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:41 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.onwar.com/aced/chrono/index.htm < interessante site ook..."overal waar moslims zijn is oorlog"...jaa...precies...maar ook daar waar ze niet zijn.
quote:Op woensdag 1 december 2004 17:16 schreef Sidekick het volgende:
Na de Wilders-smiley nu ook al een Mohammed B-smiley. Jeuteremina, de extremen houden elkaar wel goed in stand zeg.
Waarom zouden trotse riffijnen hun strijdbare talenten niet meer uitdragen in de west-europese maatschappijen en tegengaan dat ze als loopjongens van een door wahabisten gesponsorde libanees worden gebruikt?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:33 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.balagan.org.uk/war/1909/ < mijn volk
Life sucks, not?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:34 schreef Drugshond het volgende:
tvp : Mijn eerste werkdag zit er weer op.... ... ff mijn vakantie boeken
In Marokko worden ze zeker niet door loopjongens gebruikt, de jongeren in het westen zijn echter veel makkelijker beinvloedbaarquote:Op woensdag 1 december 2004 18:30 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Waarom zouden trotse riffijnen hun strijdbare talenten niet meer uitdragen in de west-europese maatschappijen en tegengaan dat ze als loopjongens van een door wahabisten gesponsorde libanees worden gebruikt?
Zo weinig maar..... mijn record was een 0,7 fles Jack Daniels... in 45 minuten (en je raad het al... ik ging ook down).... Ben nog wel naar een EHBO tent gebracht maar ik was zo zat dat ik snel kruipend weg ben geslopen. .... Blijft leuk openlucht festivals, zeker als het fleswerk niet naar binnen mag.... dus toen alles maar in recordtijd buiten de ingang opgedronken.quote:Man overlijdt na drinkwedstrijd
Man overlijdt na drinkwedstrijd
Een Tsjechische man heeft een zuipwedstrijd moeten bekopen met zijn leven. De 57-jarige inwoner van Kyjov wilde met de wedstrijd, waarin hij het opnam tegen zijn vriendin, laten zien waartoe hij in staat was. Dat meldden Tsjechische media vandaag.
Zijn vriendin, twintig jaar jonger, raakte buiten westen en ligt momenteel met een alcoholvergiftiging in het ziekenhuis. De man had een halve fles rum achter elkaar leeg gedronken, de vrouw net iets minder.
Ka/quote:Op woensdag 1 december 2004 18:25 schreef Mutant01 het volgende:
Jeuteremina?
Vanwaar al die misplaatste komma's?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ka/
Goed, er zit, logischerwijs aannemelijk, een verhaal achter, welke, ondanks verwachtingen, zo het schijnt, niet, ook niet een gedeelte, naar buiten, dat wil zeggen het forum van Fok!, wordt gebracht.
Zou meer van dergelijk zelfbewustzijn schande besparen van gedrag van sommigen dat wordt toegeschreven aan velen? Zou meer onderlinge correctie kunnen leiden tot een meer evenwichtige bijdrage aan de mondiale samenleving?quote:Op woensdag 1 december 2004 18:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Marokko worden ze zeker niet door loopjongens gebruikt, de jongeren in het westen zijn echter veel makkelijker beinvloedbaar
Wat maakt jou geen xenofoob?quote:Op woensdag 1 december 2004 17:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
Dat zijn een aantal leuke Monidique-wedervragen.quote:Op woensdag 1 december 2004 19:09 schreef aryan8 het volgende:
[..]
Zou meer van dergelijk zelfbewustzijn schande besparen van gedrag van sommigen dat wordt toegeschreven aan velen? Zou meer onderlinge correctie kunnen leiden tot een meer evenwichtige bijdrage aan de mondiale samenleving?
Wat zou er nodig zijn om antisociaal gedrag van sommigen met succes te kunnen ombuigen tot gedrag ter navolging?
Think RQ.... met wie zat je in duel vandaag ?quote:Op woensdag 1 december 2004 20:11 schreef RichardQuest het volgende:
Is Aryan youw echte naam, aryan8? Zo niet, waar slaat het op?
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:11 schreef RichardQuest het volgende:
Is Aryan youw echte naam, aryan8? Zo niet, waar slaat het op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |