quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:07 schreef RonaldV het volgende:
[afbeelding]
Vlieger Polly Grey, RNLAF, 322Sqn, Leeuwarden AB
Frisian Aviation Photo
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
SAY WHAT!
als die dingen om te lezen zijn ... wat gebruik je dan voor je kampvuur?
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De krant van wakker Nederland natuurlijk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
vliegende rat
wij hebben dat ding een keer in vrijheid proberen te stellen maar dat wordt niet geaccepteerd door die boeren daar in friesland
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en je @ss afvegen met boombladeren zeker?
WE LEVEN IN 2004 MAN, NIET IN 1995 VILLAFRANCA MAN!!!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
323 probeert het zo ongeveer elke maand. En hij leeft nog. Dat het niet gewaardeerd wordt komt doordat Polly (als mascotte) net zo met de luchtmacht verweven is als met 322 zelf. 322 is het begin van de moderne na-oorlogse luchtmacht. Polly maakt daar onlosmakelijk deel van uit. Afgezien daarvan: hoe zou het in de krant staan als het beestje overlijdt door een "vriendschappelijk" plagerijtje tussen squadrons? Mensen begrijpen toch al niets van de symboliek van mascottes bij defensie, en zeker niet van levende. In Ermelo hebben ze een bok als mascotte, en het commentaar (dierenmishandeling) is niet van de lucht, terwijl het beestje één keer per jaar bij een parade moet aantreden met een dekje op zijn rug. De rest van het jaar leeft hij als God in Frankrijk.
quote:
Maar ik heb wel een andere uitdaging voor je: probeer de vogelspin van 710Sqn eens. Ik ben zijn verzorger geweest, en kan je vertellen dat maar weinigen op het squadron hem durven voeren, laat staan vangen. Als hij bijt doet dat heel erg zeer, en kun je je hand een paar dagen niet gebruiken. Veel plezier!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Villa geweest. Ik vierde in 1995 mijn "vakantie" op een bergtop naast Amendola. Ik woonde destijds aan de andere kant van die berg, in een plaatsje genaamd Vieste, op 50 meter van het strand. Zelfs binnen de luchtmacht hebben sommigen het beter dan anderen.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja I know I know ... maar we vonden het wel een leuk idee, ze hadden een grote mond en we dachten 'kijken hoe groot die mond is als hun vliegende marmot hem met rang en vliegbrevet en al deserteert'
quote:
jammer dat het ding beter bewaakt wordt dan ayaan hirshi ali
quote:
[..]
ik zal is info vergaren, waar bewaren jullie je rotzooi ... de Peel?
als iedereen er zo bang voor is dan is dat ongetwijfeld makkelijker te regelen ... misschien kunnen we hem laten daten met die vliegende aap van 322
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
sweeeeeeeeeeeeeet
op Banja Luka hadden wij iig stukgeschoten servische tanks, een werkende (volgens de tolk/ex-bsa ggw'er maar eigenlijk geloofde niemand die idioot) SA-6 gainfull en veel blubber ... nu jij weer
quote:Op vrijdag 3 december 2004 16:10 schreef sp3c het volgende:
ja ... denk alleen dat defensie dat als vrouwonvriendelijk zal ervaren
quote:Op vrijdag 3 december 2004 14:14 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Wij hadden lekkere wijven op het strand, de leiding bestond uit een luitenant die een groter feestbeest was dan ik, en we werkten samen met veel Amerikaanse dames die ook al lang van huis waren
We hadden RTL4, 5 en Veronica per satelliet, en een berg Italiaanse commerciele stations met veel blote wij... euh... natuurfilms
We mochten vluchten maken met tankvliegtuigen (courtesy USAF/ANG) en zelfs naar de USN carrier "George Washington" (maar de één of andere eikel stuurde de carrier twee dagen van te voren op weg naar Israel)
We mochten zelf ons eten inkopen en klaarmaken, ipv te vertrouwen op een mislukte kok van de landmacht
De kroeg zat om de hoek, lekkere restaurants om de andere hoek, en als we een paar dagen niets te doen hadden mochten we op kosten van de US Government op tripjes naar Napels, Pompeii, Rome of zelfs Venetië. We mochten onze partners over laten komen voor zo lang als we wilden, en alleen de reiskosten hoefden we zelf te betalen.
En dan zou ik nog bijna de vrijwel nonstop stroom aan belastingvrije alcohol, tabak en andere genotsmiddelen vergeten.
Jajaja... uitzendingen zijn kut!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 20:36 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik hoor het al wel hier
maar zat jij bij het VS leger
of leende NL je uit
Dan heb je zeker nog nooit de luxe edities gezien, die zij zelfs gelijmd, of nog beter gebonden !quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:57 schreef RonaldV het volgende:
[..]
1) Een boek is te vergelijken met een stapel internet pagina's op papier, allemaal met één zijde aan elkaar geniet. Er zijn speciale winkels voor. Kijk maar eens als je weer eens in de stad bent naar zaken als bijvoorbeeld Bruna.Tijdschriften zijn ook een soort boeken, alleen is de kwaliteit minder, en zijn ze doorgaans een stuk minder dik.![]()
quote:Dutch fighters competition results:
F-35 : 697/850
Rafale : 695/850
Eurofighter : 585/850
quote:Op zaterdag 4 december 2004 07:37 schreef HarigeKerel het volgende:
Dit stond in een Sig op een ander forum:
[..]
Weet iemand hier meer van?
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
maar goed toen haden we ook nog zo`n 1200 leo`s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |