Wij hoeven niks met Belgie en Duitsland we worden ONAFHANKELIJK !!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Wij kopen Duitsland en Belgie op en maken er Verenigd Limburg van en dan verkopen we Nederland als slavenland in Amerika.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
limburg koopt north rhein west falen op .![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Illigale handelquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
zwart geld welteverstaan![]()
lees het VORIGE TOPIC hiervan er zijn voorstanders ze hebben alleen het nieuwe deel nog niet gezien vorige was al een paar maanden vol enik zou pas een nieuwe maken als er iets zou gebeuren en er is ook iets gebeurt ( zie Openings post )quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
ik ben der ook nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
Pfff wij kopen Belgie voor 5 euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:57 schreef Dezz het volgende:
Ik heb ook eens zo'n plan gehad, alleen ik had dan België in willen nemen om er Lechland te stichten, helaas is het nooit doorgegaan![]()
HM wat is beter president of koning ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ben der ook nog![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef rompompom het volgende:
Wat een lelijke avatar trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Kut limburgers
Alles wordt heel goedkoop hier dat staat in vorige topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:03 schreef Snakey het volgende:
Ik vind het best, zolang het maar een belastingparadijs wordt.
whatever is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef rompompom het volgende:
Wat een lelijke avatar trouwens.
Limburg heeft alleen mooie vrouwen alle lelijke spreken geen Limburg en komen uit het noorden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:07 schreef jogy het volgende:
Dit topic is zooooo januari 2003 dude.
[afbeelding]
Jah hier in Sittard hebben ze lekkere appelvlaaiquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
zonder ons had je geen vlaaie joh
en konden jullie niet om de *zachte g* lachen
HIER in SIttard !!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah hier in Sittard hebben ze lekkere appelvlaai![]()
wrom ben jij of ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HIER in SIttard !!!
Hoi landgenoot/stadsgenoot![]()
![]()
Jah of Hagendoren in Amstenrade, vlakbij waar ik werkquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
bakkerij stevens![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HIER in SIttard !!!
Hoi landgenoot/stadsgenoot![]()
![]()
Dat laatste is geen exclusief iets van de Limbo's. De Brabo's kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
zonder ons had je geen vlaaie joh
en konden jullie niet om de *zachte g* lachen
Als ik in Limburg loop denk ik regelmatig dat er een boer is geweest die het hek niet heeft dicht gedaan, maar dan blijken het geen koeien te zijn maar die 'mooie' vrouwen waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburg heeft alleen mooie vrouwen alle lelijke spreken geen Limburg en komen uit het noorden.
Nou niet echt, meestal is de deeg veel droger van de brabanders.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat laatste is geen exclusief iets van de Limbo's. De Brabo's kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor!
en niet te vergeten die mensen die hier niets te zoeken hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik in Limburg loop denk ik regelmatig dat er een boer is geweest die het hek niet heeft dicht gedaan, maar dan blijken het geen koeien te zijn maar die 'mooie' vrouwen waar jij het over hebt.
Maar wat wil je, jullie zitten tussen de Duitsers en de Belgen..
...quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nou niet echt, meestal is de deeg veel droger van de brabanders.
Och, jij doet gewoon je bril af en je ziet er niets meer van.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:14 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik drink geen bier![]()
Dat verklaard ook een hoop.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
we hebben het over limburg
hier dragen mensen geen brillen![]()
Inderdaad, maar we komen er wel.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:19 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
maar nog niet alles he![]()
Het kan vriezen het kan dooien liever dooie ........quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:21 schreef hallo_mensen het volgende:
Nog maar 3.4 Graden en t vriest hier [afbeelding]
randstad mentaliteitquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Inderdaad, maar we komen er wel.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom julie weg willen van Nederland, als jullie dat doen krijgen jullie aardig wat problemen met alle subsidie die jullie dan niet meer krijgen en zitten jullie binnen de kortste keren met een werkeloosheid van 80%
Maar okay, misschien wil Luxemburg jullie wel adopteren.
Door onze subsidie, klopt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:25 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
randstad mentaliteit
het woord ‘‘werkeloosheid’’ komt bij ons niet voor![]()
Wij hebben koninginnendag.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:28 schreef hallo_mensen het volgende:
wij hebben carnaval !
De rest van Nederland, behalve dan Groningen, Friesland, Drenthe en Zeeland. Die moeten ook weg.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:31 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
wat versta je onder ‘‘onze’’ subsidie
en dsmquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:33 schreef ArmaniMania het volgende:
En toen had je de mijnen.... [afbeelding]
En zodra jullie erachter komen dat het toch niet zo prettig wonen is zonder een draaiende economie sturen we Donner op jullie af.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:33 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
das mooi kunnen we die kant van de grenzen sluiten
Dat, en het schijnt 1 of andere kale politieke bobo te zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
donner ?
dat is toch wat in de shoarma tent ophangt![]()
Die is 2 jaar geleden toch doodgeschoten?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat, en het schijnt 1 of andere kale politieke bobo te zijn.
Was het maar zo.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:51 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Die is 2 jaar geleden toch doodgeschoten?
Kut, nu ben ik het haasjequote:Op dinsdag 30 november 2004 18:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Was het maar zo.
LOL. Kan je jezelf ook bannen?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Kut, nu ben ik het haasje.
Wrom zo stom zijn limburgers nog nietquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:07 schreef Intxaurraga het volgende:
Als jullie scholen gaan gijzelen voor onafhankelijkheid, doe het dan binnen de Limburgse grenzen he.
Alle Limburgers tanken nu toch ook al in Duitsland?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:10 schreef Klonk het volgende:
* Intxaurraga lacht al die domme hollanders uit als ik in Duitsland voor 1 euro 8 per liter tank
* Intxaurraga steekt dikke middelvinger op.
het is niet de bedoeling dat je hier alle limburg pluspunten gaat opnoemenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:15 schreef Klonk het volgende:
juist, een van de grote pluspunten van Limburg
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:16 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
we hebben het over limburg
hier dragen mensen geen brillen![]()
Als we dalijk onafhakelijk zijn hebben we auto's op water en rijden we voor 5 euro per maandquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alle Limburgers tanken nu toch ook al in Duitsland?
Nopequote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef ArmaniMania het volgende:
Als Limburg onafhankelijk wordt, word ik President
Effe een polletje?quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nope
hallo_mensen FT the_legend_killer
Nee dat hoeft we zijn al zeker de nieuwe leidersquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:35 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Effe een polletje? :')
Pakken ze mij op,omdat ze mij verdenken van terroristische dingenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:37 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
AIVD actie enzo![]()
![]()
Ik denk niet dat de Marokaanse gemeenschap blij is met mijn komst.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat hoeft we zijn al zeker de nieuwe leiders
Wij hebben ook die brief gestuurt naa gemeente enzow en actie ondernomen.
BTW je mag toch de nieuwe burgemeester van Sittard worden
echt nie he !quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat hoeft we zijn al zeker de nieuwe leiders
Wij hebben ook die brief gestuurt naa gemeente enzow en actie ondernomen.
BTW je mag toch de nieuwe burgemeester van Sittard worden
TLK * met hoofdletters .quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:40 schreef hallo_mensen het volgende:
tlk heeft bijna 6000 posts![]()
![]()
Alleen echte Limburgers blijvenquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de Marokaanse gemeenschap blij is met mijn komst.
*ArmaniMania alvast onderduikt*![]()
dat we een limburgs feest gaan houden met vlaai enzoquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TLK * met hoofdletters .
En wat wil je daarmee zeggen![]()
Jij gaat van Limburg een kermisland maken :')quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:38 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
echt nie he !
ik word burgemeester van sittard geleen
kermis![]()
hij kan burgemeester van roermond worden
Nog zo iets, Limburgers zijn nog zo heerlijk naief.quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als we dalijk onafhakelijk zijn hebben we auto's op water en rijden we voor 5 euro per maand
Dan is het goedquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:42 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
dat we een limburgs feest gaan houden met vlaai enzo![]()
Jaloersquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Nog zo iets, Limburgers zijn nog zo heerlijk naief..
Verenigd Limburgquote:Op dinsdag 30 november 2004 19:43 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja duh duitsland komt erbij dan heb je geen keus meer
quote:Op dinsdag 30 november 2004 19:51 schreef hallo_mensen het volgende:
dat is het limburgse terroristen netwerk![]()
Verenigd Limburg !quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:02 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
post ff een kaart van heel limland
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:05 schreef hallo_mensen het volgende:
VOOR DE REVOLUTIE :
[afbeelding]
NA DE REVOLUTIE
[afbeelding]
Maar kijk maar naar 2de foto dat is Limburg in 2007quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:14 schreef T1andonly het volgende:
Kaartje van Limburg klopt niet
14 cent per glasquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:25 schreef T1andonly het volgende:
Hoe zit het dan eigelijk met het bier
Centen, waar blijft onze eigen munteenheidquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
14 cent per glas
De limburgse mun en hij is veel meer waard dan de euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 20:31 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Centen, waar blijft onze eigen munteenheid
en drinken we Lindeboom![]()
Midden in een woonwijk mét opslagplaatsquote:Op dinsdag 30 november 2004 23:18 schreef hallo_mensen het volgende:
en de grootste vuurwerk winkel van nederland ligt ook in limburg
Deal.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ik als ik vice president word
En wat is er volgens jou beter dan Venlo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Venlo als hoofdstad? Ik dacht dat we Venlo wel konden ruilen voor 3 vaatjes bier eigenlijk....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Als rechtgeaarde Brabander maak ik mij toch zorgen om de plannen van de Limburgers.
Krijgen we straks allemaal Limburgers die assiel aanvragen in Brabant.
kerkrade hoeven we nietquote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen moet in Kerkraads dialect gaan praten
Jij komt zeker uit Heerlen hequote:Op woensdag 1 december 2004 14:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kerkrade hoeven we niet
gaan we beledigenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Heerlen he
Neequote:Op woensdag 1 december 2004 15:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
gaan we beledigen![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Als rechtgeaarde Brabander maak ik mij toch zorgen om de plannen van de Limburgers.
Krijgen we straks allemaal Limburgers die assiel aanvragen in Brabant.
Dan moeten die het land uit.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
in maastricht wonen toch alleen maar ex-hollanders ?
jij mag blijvenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
he, ik ben ook een ex-hollander, woon sinds mijn vijfde in limburg, is er niet iets van een generaal pardon voor mensen die hier al zo lang wonen ?
Hij iis een vieze fortuneesquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Heerlen he
Door de Gedeputeerde staten is inderdaad het advies uitgegaan naar de 2e kamer om Swalmen bij Roermond te voegen. De 2e kamer moet dit echter nog goed keuren.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:43 schreef Klonk het volgende:
oei, dat swalmen bij roermond is toch al besloten, wel slim van Beesel, die zit daar lekker als een kleine gemeente tussen venlo en roermond in.
Als je de Limburgse nationaliteit aanneemt en Limburgs spreekt mag je blijven.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
he, ik ben ook een ex-hollander, woon sinds mijn vijfde in limburg, is er niet iets van een generaal pardon voor mensen die hier al zo lang wonen ?
verder stel ik voor dat we heel nederland afgraven en dat Venlo en Weert worden hernoemd in Venlo aan Zee en Weert aan Zee.
Goed daarom dit topicquote:Op woensdag 1 december 2004 17:05 schreef Dos37 het volgende:
nou hoe staat het met de actie bevreid limburg
whaha op naar deel 3quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed daarom dit topic![]()
Binnekort stuur ik me 2de brief naar de burgemeester.
Deel 3 zal ik niet meteen aanmaken pas als ik brief heb gestuurd.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
whaha op naar deel 3
De Veldekekrink geeft nu al integratielessenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:07 schreef tommy4487 het volgende:
en als je als buitenstaander in limburg wilt komen wonen moet je dan eerst een integratiecursus volgen?
onafhankelijkheisliederen zijn mooiquote:Op woensdag 1 december 2004 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Gé Reinders heeft ooit nog eens een onafhankelijkheidslied geschreven, zo midden jaren '80
Hoort niet bij Limburgquote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen moet in Kerkraads dialect gaan praten
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Hoort niet bij Limburg![]()
Wordt aan Duitsland afgestaan... Roda in de Bundesliga
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Hoort niet bij Limburg![]()
Wordt aan Duitsland afgestaan... Roda in de Bundesliga
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef Feya het volgende:
ZUID-LIMBURG
![]()
![]()
Met TLK als koning...prima... En Hallo-mensen mag daaronder ook wel komen MAAR het is Sittard EN Geleen appart!!!
...NIET Sittard-Geleen![]()
Sittard rulez
ps TLK: Geweldig Plan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:44 schreef Klonk het volgende:
500 miljoen in fortuna, ik geloof dat ik me maar op moet werpen als minister van financieen, prof voetbal moet zich zelf bedruipen
en die 500 miljoen gaat mooi naar vvv
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:05 schreef T1andonly het volgende:liever VVV die hebben tenminste nog een periodetitel
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fortuna is de toekomst.
Met dat geld wat ik in ze steek winnen ze de CL en worden ze landskampioen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:13 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp nu ook veel beter dat het enige waar jullie goed in zijn bier drinken is, na 15 bier zien de dames er pas een beetje neukbaar uit.
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Typisch geval van een football managerverslaving! Kijk even op tt669! Dat is de realiteit!
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:44 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
ja, wij liggen gewoon de hele dag te vozen met jullie vriendinnen. jouw vriendin vertelde me na een nachtelijk avontuurtje trouwens dat wij limburgers de enige waren die haar zachte G-plek kunnen vinden...
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:05 schreef Feya het volgende:
[..]![]()
![]()
in 1 woord Geweldig
![]()
Noord, Oost, Zuid of west
Limburg Rulez and forget the rest
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:32 schreef RitSieBee het volgende:
we moeten inderdaad limburg weggeven
de keus aan belgie of duitsland
ik stem belgie
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 december 2004 16:56 schreef Dos37 het volgende:
Dan gaat roda ook europa in als landskampioen van Limburg
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:31 schreef PayDay het volgende:
Wij hebben:
-zoals jullie hollanders het noemen bergen (=heuvels)
-Maastricht
-Valkenburg
-drielandenpunt
-vlaai
-stroop
-Brand bier
-pinkpop
-Rowwen Hèze
-carnaval
-en nog veel meer
Ja ik vind het ook doe maar Duitsland dat gun ik die duitsers welquote:Op donderdag 2 december 2004 17:32 schreef RitSieBee het volgende:
we moeten inderdaad limburg weggeven
de keus aan belgie of duitsland
ik stem belgie
[afbeelding]
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook doe maar Duitsland dat gun ik die duitsers wel
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:36 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
en jij vergeet op jou beurt weer ,
- World Town Fair , de gezelligste kermis van NL
-Winterland maastricht , ja dat is waar al die hollanders kerst komen vieren![]()
![]()
![]()
-Wij hebben de gezelligheid
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:45 schreef PayDay het volgende:
We vergeten zoveel... Feit is wel dat er nergens zoveel gastvrijheid als in Limburg is.
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:45 schreef PayDay het volgende:
We vergeten zoveel... Feit is wel dat er nergens zoveel gastvrijheid als in Limburg is.
.......wat hebben die HOLLANDERS toch tegen ons??????
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:19 schreef the_legend_killer het volgende:
En mensen geen ruzie maken Duitsland en Belgie kopen we op en dan hebben we een grote competitie met Bayer Munchen en Anderlecht.
Maar We gaan 500 miljoen Limburgse Euro in Fortuna steken voor een stadion met 100 000 bezoekers en maken er de grootste club van.
Dat komt omdat ik uit Sittard kom
quote:Op donderdag 2 december 2004 18:31 schreef PayDay het volgende:
Limburg roeleert!
Wij hebben:
-zoals jullie hollanders het noemen bergen (=heuvels)
-Maastricht
-Valkenburg
-drielandenpunt
-vlaai
-stroop
-Brand bier
-pinkpop
-Rowwen Hèze
-carnaval
-en nog veel meer
Verder wil ik er even op wijzen dat Zuid-Limburg het op één na dichtst bevolkte gebied van Nederland is, en dat dankzij de vroeger mijnindustrie hier het noorden daar ook zijn profijt van heeft gehad...
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan maken we van kerkrade een grote vuilnisbelt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:05 schreef AirRaid het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dan maken we van kerkrade een grote vuilnisbelt
whahh aquote:Op vrijdag 3 december 2004 12:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Eindhoven als vuilnisbelt anders? We moeten ook goed aan het broeikaseffect werken, zodat we Venlo aan Zee krijgen... Dat zou wel mooi zijn, als we in eigen land naar het strand kunnen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Eindhoven als vuilnisbelt anders? We moeten ook goed aan het broeikaseffect werken, zodat we Venlo aan Zee krijgen... Dat zou wel mooi zijn, als we in eigen land naar het strand kunnen
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:31 schreef Klonk het volgende:
al het afval gewoon over de grens in brabant flikkeren, niemand merkt het verschil
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:39 schreef ultra_ivo het volgende:
En nog altijd vergeten is de Janse Bagge Bend
tvl gaat van de buis afquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:04 schreef DeHeldjes het volgende:
Checken jullie de Limburg top-40 wel es op TVL ?
Als we onafhankelijk zijn is DAT het eerste dat gaat veranderen
ja... een zender die niet alleen maar Roda-samenvattingen laat zienquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:12 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
tvl gaat van de buis af
en l1 word een fatsoenlijke zender
roda gaat wegquote:Op zaterdag 4 december 2004 15:14 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
ja... een zender die niet alleen maar Roda-samenvattingen laat zien
quote:Op zaterdag 4 december 2004 16:44 schreef ultra_ivo het volgende:
En de IJsbaan van Glanerbrook wordt een overdekte schaatstempel
ja en dat groot hertogdom vormt dan de vuilnisbak van limburgquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ach, ja als Limburg zelfstandig wordt dan geven we Wallonie aan Frankrijk en gaan wij Brabanders samen met Vlaanderen het groot Hertogdom Brabant vormen.
Of Limburg wordt de vuinisbak van het Groot Hertogdom. want dat ligt dichter bij Duitsland en ze spreken toch allemaal al bijna Duits.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en dat groot hertogdom vormt dan de vuilnisbak van limburg![]()
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Krijgen wij belgisch limburg erbij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We kunnen ook een muur om Holland heen bouwen en dan een tuinslang over die muur heen whehehe.
Jullie spreken Nep-Hollands...quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of Limburg wordt de vuinisbak van het Groot Hertogdom. want dat ligt dichter bij Duitsland en ze spreken toch allemaal al bijna Duits.
een wat gaat Limburg dan worden?quote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Jullie spreken Nep-Hollands...
Hertogdom?
Een dictatuurquote:Op zondag 5 december 2004 16:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
een wat gaat Limburg dan worden?
Koningkrijk?
six flags limburgquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef hallo_mensen het volgende:
en we maken een pretpark in limburg![]()
veel groter dan toverland
You and what armyquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We worden een dictatuur heben we besloten tlk
Ik wordt koning in een dictatuurquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We worden een dictatuur heben we besloten tlk
quote:Op maandag 6 december 2004 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Dankje minister van Financien.
Ik stel voor de morning-after carnaval...quote:Op maandag 6 december 2004 17:31 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Pfff TLK als koning. Monarchie is niet okee.
Dicatuur is okee. Ik stel me overigens beschikbaar als dictator.
Maar alle gekheid op een stokje. Wanneer beginnen we?
Je bent aangenomenquote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef AirRaid het volgende:
zeg TLK nog een leider voor het leger nodig
Limburgquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef Feya het volgende:
[..]Emancipatie
een vrouw die over het geld gaat
![]()
Limburg Rulez![]()
Zal als ras Brabo al vast vluchtelingen kampen op laten zetten aan de grens met Limburg voor als die Limburgers die een zelfstandig Limburg niet zien zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie leider heeft zich vernieuwd
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:43 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
alvast met de troepen in het allergeheimst gaat oefenen
DSM, NedCarquote:Op woensdag 8 december 2004 22:52 schreef Intxaurraga het volgende:
En hoe gaan jullie rondkomen dan? De mijnen weer openen?
Ik geloof dat er maar een heel klein gedeelte van DSM in Limburg ligt.quote:
Whehe, dat gaat een derde-wereld-land worden dan. Denk maar niet dat ik jullie iets geef als er collectes komenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er maar een heel klein gedeelte van DSM in Limburg ligt.
Daarnaast is Nedcar bijna bankroet.
Hoeft ook niet, ik word minister over het geldquote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Whehe, dat gaat een derde-wereld-land worden dan. Denk maar niet dat ik jullie iets geef als er collectes komen
Is het dan niet gewoon zo dat jullie door Duitsland en Belgie worden ingelijfd?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:33 schreef Feya het volgende:
Ohja, jullie zullen bij ons komen collecteren want wij hebben dan Duitsland, België en alle landen daaromheen waar jullie, je eten vandaan halen...suc6
Weekban voor het forum ofwat?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja Hallo_mensen heeft een weekban.
En wij Limburgers hebben allemaal een geheime bankrekening.
Jij weet niet wat lekker isquote:Op donderdag 9 december 2004 12:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon zo dat jullie door Duitsland en Belgie worden ingelijfd?
Die bratwurst en Limburgse vlaaien kunnen we trouwens missen als kiespijn
11/11 is een topper.quote:Op donderdag 9 december 2004 22:20 schreef ultra_ivo het volgende:
Nee, de 11de van de 11de is veel beter. En dan zijn er nog een aantal historische data die niet in de Hollandse geschiedenisboeken vermeld staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |