ja en dat groot hertogdom vormt dan de vuilnisbak van limburgquote:Op zaterdag 4 december 2004 21:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ach, ja als Limburg zelfstandig wordt dan geven we Wallonie aan Frankrijk en gaan wij Brabanders samen met Vlaanderen het groot Hertogdom Brabant vormen.
Of Limburg wordt de vuinisbak van het Groot Hertogdom. want dat ligt dichter bij Duitsland en ze spreken toch allemaal al bijna Duits.quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:21 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja en dat groot hertogdom vormt dan de vuilnisbak van limburg![]()
Dat is wel de bedoelingquote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Krijgen wij belgisch limburg erbij eigenlijk?
quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:43 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We kunnen ook een muur om Holland heen bouwen en dan een tuinslang over die muur heen whehehe.
Jullie spreken Nep-Hollands...quote:Op zaterdag 4 december 2004 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Of Limburg wordt de vuinisbak van het Groot Hertogdom. want dat ligt dichter bij Duitsland en ze spreken toch allemaal al bijna Duits.
een wat gaat Limburg dan worden?quote:Op zondag 5 december 2004 13:37 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Jullie spreken Nep-Hollands...
Hertogdom?
Een dictatuurquote:Op zondag 5 december 2004 16:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
een wat gaat Limburg dan worden?
Koningkrijk?
six flags limburgquote:Op zaterdag 4 december 2004 17:13 schreef hallo_mensen het volgende:
en we maken een pretpark in limburg![]()
veel groter dan toverland
You and what armyquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We worden een dictatuur heben we besloten tlk
Ik wordt koning in een dictatuurquote:Op maandag 6 december 2004 14:22 schreef Twisted.Nerve het volgende:
We worden een dictatuur heben we besloten tlk
quote:Op maandag 6 december 2004 15:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Dankje minister van Financien.
Ik stel voor de morning-after carnaval...quote:Op maandag 6 december 2004 17:31 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Pfff TLK als koning. Monarchie is niet okee.
Dicatuur is okee. Ik stel me overigens beschikbaar als dictator.
Maar alle gekheid op een stokje. Wanneer beginnen we?
Je bent aangenomenquote:Op maandag 6 december 2004 17:07 schreef AirRaid het volgende:
zeg TLK nog een leider voor het leger nodig
Limburgquote:Op maandag 6 december 2004 16:06 schreef Feya het volgende:
[..]Emancipatie
een vrouw die over het geld gaat
![]()
Limburg Rulez![]()
Zal als ras Brabo al vast vluchtelingen kampen op laten zetten aan de grens met Limburg voor als die Limburgers die een zelfstandig Limburg niet zien zitten.quote:Op woensdag 8 december 2004 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie leider heeft zich vernieuwd
quote:Op woensdag 8 december 2004 22:43 schreef AirRaid het volgende:
[..]
![]()
![]()
alvast met de troepen in het allergeheimst gaat oefenen
DSM, NedCarquote:Op woensdag 8 december 2004 22:52 schreef Intxaurraga het volgende:
En hoe gaan jullie rondkomen dan? De mijnen weer openen?
Ik geloof dat er maar een heel klein gedeelte van DSM in Limburg ligt.quote:
Whehe, dat gaat een derde-wereld-land worden dan. Denk maar niet dat ik jullie iets geef als er collectes komenquote:Op woensdag 8 december 2004 23:24 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik geloof dat er maar een heel klein gedeelte van DSM in Limburg ligt.
Daarnaast is Nedcar bijna bankroet.
Hoeft ook niet, ik word minister over het geldquote:Op woensdag 8 december 2004 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Whehe, dat gaat een derde-wereld-land worden dan. Denk maar niet dat ik jullie iets geef als er collectes komen
Is het dan niet gewoon zo dat jullie door Duitsland en Belgie worden ingelijfd?quote:Op donderdag 9 december 2004 11:33 schreef Feya het volgende:
Ohja, jullie zullen bij ons komen collecteren want wij hebben dan Duitsland, België en alle landen daaromheen waar jullie, je eten vandaan halen...suc6
Weekban voor het forum ofwat?quote:Op donderdag 9 december 2004 16:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja Hallo_mensen heeft een weekban.
En wij Limburgers hebben allemaal een geheime bankrekening.
Jij weet niet wat lekker isquote:Op donderdag 9 december 2004 12:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Is het dan niet gewoon zo dat jullie door Duitsland en Belgie worden ingelijfd?
Die bratwurst en Limburgse vlaaien kunnen we trouwens missen als kiespijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |