We laten de Belgen voor ons werken als slavenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:40 schreef Klonk het volgende:
mijn buren zijn alvast begonnen met de muur (al gaat die eerder om de achtertuin).
maar als we toch bezig zijn, laten we de arme Belgisch Limburgers dan ook vragen, die willen vast wel van de rest van het land af.
Dan bouwen we een nieuwe schoolquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben het daar niet mee eens, TLK![]()
Ik zit in Gelderland op school!
Als jij het allemaal maar betaald danquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan bouwen we een nieuwe school
Of je kan het land verlaten per vliegtuig![]()
Met de Belgen zijn we wel sterker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
Neej, Belgen zijn ook Limburgers, ik ga voor een groot Limburg.
goed idee, twenthe, drenthequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef El_Catalan het volgende:
Ja,laten we elk stuk van Nederland waar ze met een ACCENT praten onafhankelijk verklaren.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met de Belgen zijn we wel sterker.
wacht maar tot de vlaaien export tot stilstand komt, kruipen zullen jullie stelletje kut hollanders.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:44 schreef BobRooney het volgende:
het enige goeie aan limburg zijn de vlaaien, dus we missen jullie toch niet...
kutbelg...met je zachte g...met je vieze misselijkmakende vlaaien,quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
wacht maar tot de vlaaien export tot stilstand komt, kruipen zullen jullie stelletje kut hollanders.![]()
Dan moeten we een nieuwe hoofdstad zoeken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:43 schreef El_Catalan het volgende:
Ja,laten we elk stuk van Nederland waar ze met een ACCENT praten onafhankelijk verklaren.
Kersenvlaaiquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef BobRooney het volgende:
[..]
kutbelg...met je zachte g...met je vieze misselijkmakende vlaaien,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |