Wij hoeven niks met Belgie en Duitsland we worden ONAFHANKELIJK !!quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Wij kopen Duitsland en Belgie op en maken er Verenigd Limburg van en dan verkopen we Nederland als slavenland in Amerika.quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:44 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
limburg koopt north rhein west falen op .![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:37 schreef Echo99 het volgende:
Ik als niet limburger ben er groot voorstander van om voor het symbolisch bedrag van 1 euro te verpatsen aan Duitsland. Tot ziens en de groeten.![]()
Illigale handelquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:51 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
zwart geld welteverstaan![]()
lees het VORIGE TOPIC hiervan er zijn voorstanders ze hebben alleen het nieuwe deel nog niet gezien vorige was al een paar maanden vol enik zou pas een nieuwe maken als er iets zou gebeuren en er is ook iets gebeurt ( zie Openings post )quote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
ik ben der ook nogquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:56 schreef Echo99 het volgende:
@TS: Tot nu toe ben je de enige die onafhankelijkheid nastreeft. De rest van de users wil volgens mij niks anders dan Limburg voor een prikke van de hand doen.
PS: Wanneer is t independence day?
Pfff wij kopen Belgie voor 5 euroquote:Op dinsdag 30 november 2004 17:57 schreef Dezz het volgende:
Ik heb ook eens zo'n plan gehad, alleen ik had dan België in willen nemen om er Lechland te stichten, helaas is het nooit doorgegaan![]()
HM wat is beter president of koning ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:01 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ik ben der ook nog![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef rompompom het volgende:
Wat een lelijke avatar trouwens.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef ArmaniMania het volgende:
Kut limburgers
Alles wordt heel goedkoop hier dat staat in vorige topicquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:03 schreef Snakey het volgende:
Ik vind het best, zolang het maar een belastingparadijs wordt.
whatever is zooooooooooooooooooooooooooooooooooo 2002quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:02 schreef rompompom het volgende:
Wat een lelijke avatar trouwens.
Limburg heeft alleen mooie vrouwen alle lelijke spreken geen Limburg en komen uit het noorden.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:07 schreef jogy het volgende:
Dit topic is zooooo januari 2003 dude.
[afbeelding]
Jah hier in Sittard hebben ze lekkere appelvlaaiquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
zonder ons had je geen vlaaie joh
en konden jullie niet om de *zachte g* lachen
HIER in SIttard !!!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah hier in Sittard hebben ze lekkere appelvlaai![]()
wrom ben jij of ?quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HIER in SIttard !!!
Hoi landgenoot/stadsgenoot![]()
![]()
Jah of Hagendoren in Amstenrade, vlakbij waar ik werkquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
bakkerij stevens![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
HIER in SIttard !!!
Hoi landgenoot/stadsgenoot![]()
![]()
Dat laatste is geen exclusief iets van de Limbo's. De Brabo's kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor!quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
![]()
zonder ons had je geen vlaaie joh
en konden jullie niet om de *zachte g* lachen
Als ik in Limburg loop denk ik regelmatig dat er een boer is geweest die het hek niet heeft dicht gedaan, maar dan blijken het geen koeien te zijn maar die 'mooie' vrouwen waar jij het over hebtquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Limburg heeft alleen mooie vrouwen alle lelijke spreken geen Limburg en komen uit het noorden.
Nou niet echt, meestal is de deeg veel droger van de brabanders.quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat laatste is geen exclusief iets van de Limbo's. De Brabo's kunnen er wat dat betreft ook wat van hoor!
en niet te vergeten die mensen die hier niets te zoeken hebbenquote:Op dinsdag 30 november 2004 18:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Als ik in Limburg loop denk ik regelmatig dat er een boer is geweest die het hek niet heeft dicht gedaan, maar dan blijken het geen koeien te zijn maar die 'mooie' vrouwen waar jij het over hebt.
Maar wat wil je, jullie zitten tussen de Duitsers en de Belgen..
...quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:11 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Nou niet echt, meestal is de deeg veel droger van de brabanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |