Deal.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:44 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
ik als ik vice president word
En wat is er volgens jou beter dan Venlo?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:49 schreef Twisted.Nerve het volgende:
Venlo als hoofdstad? Ik dacht dat we Venlo wel konden ruilen voor 3 vaatjes bier eigenlijk....
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Als rechtgeaarde Brabander maak ik mij toch zorgen om de plannen van de Limburgers.
Krijgen we straks allemaal Limburgers die assiel aanvragen in Brabant.
kerkrade hoeven we nietquote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen moet in Kerkraads dialect gaan praten
Jij komt zeker uit Heerlen hequote:Op woensdag 1 december 2004 14:47 schreef AirRaid het volgende:
[..]
kerkrade hoeven we niet
gaan we beledigenquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Heerlen he
Neequote:Op woensdag 1 december 2004 15:03 schreef AirRaid het volgende:
[..]
gaan we beledigen![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:33 schreef Martijn_77 het volgende:
Als rechtgeaarde Brabander maak ik mij toch zorgen om de plannen van de Limburgers.
Krijgen we straks allemaal Limburgers die assiel aanvragen in Brabant.
Dan moeten die het land uit.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:29 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
in maastricht wonen toch alleen maar ex-hollanders ?
jij mag blijvenquote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
he, ik ben ook een ex-hollander, woon sinds mijn vijfde in limburg, is er niet iets van een generaal pardon voor mensen die hier al zo lang wonen ?
Hij iis een vieze fortuneesquote:Op woensdag 1 december 2004 14:56 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Jij komt zeker uit Heerlen he
Door de Gedeputeerde staten is inderdaad het advies uitgegaan naar de 2e kamer om Swalmen bij Roermond te voegen. De 2e kamer moet dit echter nog goed keuren.quote:Op woensdag 1 december 2004 16:43 schreef Klonk het volgende:
oei, dat swalmen bij roermond is toch al besloten, wel slim van Beesel, die zit daar lekker als een kleine gemeente tussen venlo en roermond in.
Als je de Limburgse nationaliteit aanneemt en Limburgs spreekt mag je blijven.quote:Op woensdag 1 december 2004 15:43 schreef Klonk het volgende:
he, ik ben ook een ex-hollander, woon sinds mijn vijfde in limburg, is er niet iets van een generaal pardon voor mensen die hier al zo lang wonen ?
verder stel ik voor dat we heel nederland afgraven en dat Venlo en Weert worden hernoemd in Venlo aan Zee en Weert aan Zee.
Goed daarom dit topicquote:Op woensdag 1 december 2004 17:05 schreef Dos37 het volgende:
nou hoe staat het met de actie bevreid limburg
whaha op naar deel 3quote:Op woensdag 1 december 2004 17:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Goed daarom dit topic![]()
Binnekort stuur ik me 2de brief naar de burgemeester.
Deel 3 zal ik niet meteen aanmaken pas als ik brief heb gestuurd.quote:Op woensdag 1 december 2004 17:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
whaha op naar deel 3
De Veldekekrink geeft nu al integratielessenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:07 schreef tommy4487 het volgende:
en als je als buitenstaander in limburg wilt komen wonen moet je dan eerst een integratiecursus volgen?
onafhankelijkheisliederen zijn mooiquote:Op woensdag 1 december 2004 17:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Gé Reinders heeft ooit nog eens een onafhankelijkheidslied geschreven, zo midden jaren '80
Hoort niet bij Limburgquote:Op woensdag 1 december 2004 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Iedereen moet in Kerkraads dialect gaan praten
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Hoort niet bij Limburg![]()
Wordt aan Duitsland afgestaan... Roda in de Bundesliga
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:42 schreef DeHeldjes het volgende:
[..]
Hoort niet bij Limburg![]()
Wordt aan Duitsland afgestaan... Roda in de Bundesliga
quote:Op woensdag 1 december 2004 18:36 schreef Feya het volgende:
ZUID-LIMBURG
![]()
![]()
Met TLK als koning...prima... En Hallo-mensen mag daaronder ook wel komen MAAR het is Sittard EN Geleen appart!!!
...NIET Sittard-Geleen![]()
Sittard rulez
ps TLK: Geweldig Plan![]()
quote:Op donderdag 2 december 2004 13:44 schreef Klonk het volgende:
500 miljoen in fortuna, ik geloof dat ik me maar op moet werpen als minister van financieen, prof voetbal moet zich zelf bedruipen
en die 500 miljoen gaat mooi naar vvv
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:05 schreef T1andonly het volgende:liever VVV die hebben tenminste nog een periodetitel
quote:Op donderdag 2 december 2004 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fortuna is de toekomst.
Met dat geld wat ik in ze steek winnen ze de CL en worden ze landskampioen.
quote:Op dinsdag 30 november 2004 18:13 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp nu ook veel beter dat het enige waar jullie goed in zijn bier drinken is, na 15 bier zien de dames er pas een beetje neukbaar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |