quote:SSX 3 had zijn berg, Need For Speed Underground 2 heeft zijn stad, een hele grote stad...
"Daar heel in de verte staat een radiotoren, kan iedereen hem zien?" We knikken, terwijl de EA medewerker met zijn vinger de desbetreffende aan de horizon gelegen toren aanwijst. David White (artist van NFSU2) drukt de X-knop in en rijdt ettelijke minuten de hele stad door op weg naar de eerder aangewezen toren, dit om te demonstreren hoe ontzettend groot de stad van Need For Speed Underground 2 daadwerkelijk is.
PRACHT EN PRAAL
Het meest indrukwekkende van de presentratie was misschien wel het moment dat je met je wagen vanaf de snelweg richting het commerciële centrum van de stad rijdt. Verwelkomd door fraai verlichte wolkenkrabbers duik je het drukbevolkte centrum in. De kleurenpracht die tentoon wordt gespreid is net even wat mooier uitgewerkt dan in de originele Need For Speed Underground (NFSU). Het komt allemaal wat minder clean en kunstmatig over, wagens glimmen nu niet meer zo overdreven en ook de neonverlichting van de omgeving is wat minder nadrukkelijk aanwezig.
VRIJHEID
Na deze korte doch indrukwekkende voorstelling werden wij naar de verschillende demopods gedirigeerd, alwaar onze gretige handjes aan den lijve komden ondervinden wat NFSU2 straks voor ons in petto heeft.
Het eerste dat opvalt, is dat er niet meer wordt geracet vanuit menu's maar dat je in die grote stad de wedstrijden afwerkt. Meer dan voorheen heb je nu het idee dat je daadwerkelijk jezelf opwekt in de underground scene van het illegale straatracen. Rivalen rijden door de stad en kunnen, door achter ze aan te rijden, met een druk op de knop uitgedaagd worden voor een wedstrijd. Het is de bedoeling dat je ze inhaalt en een voorsprong van 300 meter behaalt. Lukt dit dan zal je verslagen tegenstander je tips geven of locaties in de stad voor je vrijspelen. Op deze manier stuit je ook op de wedstrijden die we kennen uit NFSU, zoals drag, drift of circuitraces.
Langzaam maar zeker wordt de hele stad, die bestaat uit vijf buurten, toegankelijk. Al snel zie je waar die garage, tuneshop of autohandelaar nu eigenlijk zit. Rij er simpelweg naartoe en je komt in een menu terecht waar je jouw 'ride' een vers laklaagje kunt geven of even flink kunt opwaarderen met nieuwe elektronica of vette spoilers. En deze keer blijft het niet bij uiterlijk alleen maar heeft bijvoorbeeld een spoiler daadwerkelijk invloed op de prestaties van je wagen.
Niet alleen het verslaan van rivalen levert je extra opdrachten of geheime locaties op, ook kun je zelf de stad doorzoeken naar geheime onderdelen. Dit neemt meteen het gevoel weg dat de grootte van de stad slechts aanvoelt als gimmick; het voegt namelijk weldegelijk iets toe aan het spelplezier.
BETER?
Die grote stad zal ook online een prachtig strijdtoneel gaan vormen voor iedere PS2, Xbox of PC bezitter. Je kunt er naar hartelust met wat mensen vrijblijvend de stad verkennen alsmede de gebruikelijke wedstrijden afwerken.
Het enige puntje van kritiek dat ik kon bedenken, was dat er momenteel wel heel erg veel illegale straatrace spellen op de markt verschijnen. Het is dus zaak dat voor NFSU2 om de komende maanden nog wat écht nieuwe zaken toe te voegen, wil het de concurrentie de mond kunnen snoeren.
SCREENSHOTSquote:By: Micheal Mullen, eagames.com editor
Last week EA GAMES had the rare opportunity to talk to one of the only reasons why men watch the E Network, Brooke Burke as she talked about her upcoming starring role in the anticipated release of Need for Speed Underground 2. While her often studied assets are usually front and center (usually on the cover of your favorite magazines), we're happy to report that Brooke's while she's not only beautiful, intelligent and has a great sense of humor, she also plays games.
EA GAMES: I've heard that you actually play games so it must be an honor to actually star in one.
Brooke Burke: It's huge. I actually had that the game [Need for Speed Underground] before EA approached me. I'm also a car enthusiast so there is a reason why I was passionate this game. I think it's going to be awesome. I'm really excited to see the finished product.
EAG: Were you any good at playing Need for Speed Underground?
BB: I was ok but I had a lot to learn. I'm much better now than I was before. I love to drive and I've done some things to my personal car that you can do in the game so it's been kind of fun to see that all happen.
EAG: Have you been able to get in a little time to play NFSU2 yet?
BB: Yeah. We've been messing around a little bit and I think it's going to be so much more fun having the open world option. The size of the world now is just incredible. Things that I really like about the game are that you can make it up as you go along. You can make it up as you go along, you don't have to play the races like the last game that you don't want to play where it just dropped you right in. I also think that it's cool as opposed to some other racing games where these are really attainable cars, these aren't $100,000+ cars. These are cars that people have or can have or that there are attainable goals and they can really have fun and style them out and make them their own. I think that people are really to relate to this game.
EAG: Do you have any favorite games that you're anxious to play in the game?
BB: The Hummer because I have a Hummer in real life. It's pretty amazing to see the performance packages and all the little options to put on that to really make it styled. That's something that's going to be a lot of fun because that's something I'm in the process of doing right now. Not performance-wise, but mainly exterior. I'm dying to see to open up the Hummer in a fantasy world and see how it rides.
EAG: Or you can just ride around and intimidate the other drivers...
BB: Totally and just through all the barriers and whatever!
EAG: So I've heard you own a Ferrari and I was wondering if you've ever raced or drifted?
BB: No, I don't drift in it. I try not to do that. Y'know an occasional race but I'm pretty responsible with that car. I try to avoid all that. But I have a Hummer that I've styled out. It's got a lot of bling on it and chrome so I've had a lot of fun with that inside and outside. And I own a Mercedes with an after kit package on it, lights front and back, rims and exhaust [2:00]. So there are definitely a lot of things in the game I can relate to.
EAG: Being a TV personality and in film... being in a video game is a completely different experience. How to you prepare for a role in a video game?
BB: I had no idea what to expect. And I have to say that the still photo shoot was the toughest acting job I've ever had. Having to be so animated, having to hold the animations, having to let a still photographer capture those moments was pretty challenging. I also had a lot of fun in the voiceover booth really developing the personality of the character and learning the tuner culture lingo. And it's totally different than anything I've ever done before. I have love doing things that I have not done before and I think that this whole process is fascinating, from the still shoot, to the voice over to the development of the character. Today I saw the animated drawings for the first time, it's amazing to see this graphic-like novel play out with me in and be so realistic.
EAG: In Need for Speed Underground 2, you portray Rachel. Now that you've completed your work on the game, can you tell us anything about her?
BB: I think that Rachel has a really cool demeanor about her. Very confident and strong and knowledgeable. She's not a bimbo and she's not too playful. She's a really tough chick. She runs the entire underground street racing circuit and I think she has the ability to mess around with the gamer when she needs to but also to encourage them and give them the tools they need to become better racers. I like that about her, she's really straight up and tough. I think that we have some similar characteristics.
EAG: So I know you're married (sorry, guys) to a plastic surgeon, is he going to torture the animation team if they don't recreate your likeness correctly?
BB: Ha, ha, ha! No, no, no. I think they did a wonderful job.
EAG: So you actually play games at home?
BB: We had a PlayStation 2 and we just got an Xbox. We have a home theater so we have a lot of time playing in there. I used to play video games when I remember Pac Man and Asteroids were just coming up. I love the compilation discs with a lot of the old school games on them, and those are a lot of fun. I play a lot with my kids too, we play Nemo. My husband plays a lot of sports and racing games that he loves. And we play a lot of the old school stuff.
EAG: Have you played any games online?
BB: No. I haven't yet. I would definitely like to check that out. Since my character in the game, Rachel, can't race in the game I'd definitely get online and race against other people. We should set that up.
EAG: Do you have anyone in your family that's most eager to see you in NFSU2?
BB: Yeah, my nephew Ritchie, he's 10. He's a Need for Speed Underground freak, he knows the game inside and out and I'm his hero.
EAG: So has he already asked for Need for Speed T-shirts and other swag?
BB: He hit up EA PR for everything. And he came to the shoot. He lives in Arizona so I flew him out to LA to go to the photo shoot with me. He's a little enthusiast now, I tell ya.
EAG: What's up next after the game?
BB: I don't know. Everybody's asked me that. I think that I've been really fortunate that I'm always working on something. My workout video is finished and is rolling out all over the country. There's an infomercial about that. With my swimsuit line, we're sort of changing direction. I'm looking at some licensing deals. My 2005 calendar hits stores in October, that's going to print this week. We've just signed a deal to do two new posters both internationally and here in the states. And TV and movies, I'm doing some news anchoring this summer.
EAG: It sounds like you don't actually have time to sit down.
BB: [Laughs] Believe it or not I have a lot of free time lately. I have a lot of little projects that are fun. More selective projects if you will.
EAG: So my last question is one to even a bet that we have here in the office. You don't actually live in a bikini everyday, correct?
BB: I'm in a bikini right now [laughs]
EAG: There goes $5.
Ja, maar deze heeft de moeite genomen een OP en de volledige topictitel op te schrijven. Dus de ander gaat dicht.quote:Op maandag 29 november 2004 20:24 schreef taart het volgende:
eerder
ook een manierquote:Op maandag 29 november 2004 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[afbeelding]
iddquote:Op maandag 29 november 2004 20:59 schreef taart het volgende:
[..]
ook een manier![]()
Zier erquote:Op maandag 29 november 2004 20:30 schreef taart het volgende:
anyway, dit is mijn bakkie naar 1 dag spelen:
[afbeelding]
Nee, niet helemaal. Kijk maar eens naar:quote:Op maandag 29 november 2004 21:04 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Is de OP niet goed dan?
Ik zou hier een aantal '\' tussen zetten. Staat wat beter.quote:Waar vindt ik mijn save games terug?
C:Documents and SettingsusernameLocal SettingsApplication Data
Valt reuze mee hoorquote:Op maandag 29 november 2004 21:19 schreef Stunt het volgende:
geweldig spel beter dan 1
toffe dingen zitten er weer bij
maar wel weer weinig auto's
Ja maar jij doet niet anders als racenquote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ach kom op! Ik speel nu op hard en heb telkens 10 seconden voorsprong
misschien ff tunen? wat meer downforce achterop?quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef Seal_force het volgende:
Ik rij nu in een mazda mx-5 maar als ik gas geef en stuur dan draait hij eerst ff 3 rondjes..
Hoe kan ik dit beter instellen? Of ligt het aan de auto? Want ik heb nu wel de helft op 2(2de motor en zo) Maar remmen en sommige dingen nog op 1..
Komt dat omdat jij zo goed bent of omdat het op hard nog steeds niet moeilijk is? Ter vergelijking: met medium had ik in deel 1 behoorlijk wat tijd nodig om het uit te spelen.quote:Op maandag 29 november 2004 23:52 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ach kom op! Ik speel nu op hard en heb telkens 10 seconden voorsprong
Die haal je toch om tegen die oranje-pijltjes te rijden (Die autos?)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:09 schreef neggix het volgende:
GodverMoet je ook nog voor elke auto apart een wide-body pack halen
Beetje jammer
Ik heb ook erg lang in die MX5 rondgetoert en dat was het enigste nadeelquote:Op dinsdag 30 november 2004 13:51 schreef Seal_force het volgende:
Ik rij nu in een mazda mx-5 maar als ik gas geef en stuur dan draait hij eerst ff 3 rondjes..
Hoe kan ik dit beter instellen? Of ligt het aan de auto? Want ik heb nu wel de helft op 2(2de motor en zo) Maar remmen en sommige dingen nog op 1..
Hard is nog best lastig hoor. Ze rijden daar veel aggressiever. In het begin proberen ze je nog wel eens van de weg af te drukken. En ze gaan niet zo extreem langzaam de bochten in. Soms win ik wel eens simpel maar er zijn ook wel races dat ik met maar een paar seconden of minder win.quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt dat omdat jij zo goed bent of omdat het op hard nog steeds niet moeilijk is? Ter vergelijking: met medium had ik in deel 1 behoorlijk wat tijd nodig om het uit te spelen.
De Honda Civic (die je nu hebt) en de Acura RSX.quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:20 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb de engelse versie thuis. Krijg je dan helemaal niet de 106 en de corsa? Welke auto's krijg je er dan voor in de plaats?
Ik vind zelf de Peugeot 206 wel behoorlijk driften. Maar ik denk dat je dat zelf het best kan bepalen. Als je een aantal driftcircuits in het berg-gedeelte beschikbaar hebt in Quick Race zou je de auto's daar kunnen uitproberen.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:01 schreef marc1982 het volgende:
ik moet nog een aantal drift races, vrij moelijke, allemaal rond de 200.000 punten halen.
meer races zijn er niet meer.
ze zitten alledrie helemaal boven in het berg-gedeelte.
nu heb ik
1) Honda Civic (ik denk alle 2-upgrades, rijd ik al tijd niet mee)
2) Mazda Rx 8 (weinig upgrades, ook weinig mee gereden)
3) Toyota Celica (alle upgrades)
4) Mitsubishi Eclipse (ik denk alle 2-upgrades)
5) Mitsubishi 3000 GT (alle upgrades)
en circa 40.000
ik rij het meeste met de Toyota Celica en daarna met de 3000 GT, maar zijn allebei niet echt drift auto'tjes.
in welke auto moet ik investeren?
of moet ik een nieuwe kopen (lees: ruilen) ?
Zijn al vanaf het begin beschikbaar. Hoeveel auto's hangt er maar net vanaf welke je al in je carričremodus hebt unlocked. En je kan ze ook gelijk customizen met alle upgrades die je op dat moment in je carričremode tot je beschikking hebt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:27 schreef marc1982 het volgende:
ja, dat is wel een idee..
heb alleen nog nooit quick race gedaan
wanneer zijn daar auto's beschikbaar dan?
thanks..quote:Op dinsdag 30 november 2004 16:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zijn al vanaf het begin beschikbaar. Hoeveel auto's hangt er maar net vanaf welke je al in je carrieremodus hebt unlocked. En je kan ze ook gelijk customizen met alle upgrades die je op dat moment in je carrieremode tot je beschikking hebt.
Ik heb nu de Audi A3, meeste performance op level 2 inmiddels en ik moet zeggen dat deze wel heel lekker drift. Moet gewoon oppassen dat ik niet ga spinnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Peugeot 206 wel behoorlijk driften. Maar ik denk dat je dat zelf het best kan bepalen. Als je een aantal driftcircuits in het berg-gedeelte beschikbaar hebt in Quick Race zou je de auto's daar kunnen uitproberen.
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hmm . Waar zit 'Megalow onderdelen' ?
En dan bedoelen ze zeker 1 pakket kopen en dat je dan zeg maar 200 dollar bespaart?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:36 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.
Net andersomquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Die haal je toch om tegen die oranje-pijltjes te rijden (Die autos?)
Ik heb hem 1 standje lager gezet en 2 extra opties uit gezet. Nu draait ie perfect op 1024 X 768. Dus helemaal top.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Zet de 'details' settings eens wat lager? Bij mij doet alles het supersoepel, totdat ik de details hoger zet.. Heb een AMD 1800+ dus jou systeem zou het zeker moeten draaien !
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk'squote:Op dinsdag 30 november 2004 22:42 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Max Power: 262,5 kW (btw - zijn dit nou ook het aantal pk's? ben n beetje n00b op autogebied)
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef J_Wasserpief het volgende:
[..]
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk's
RIjden inderdaad net zo soepel als een blok beton. In stage 5 moest ik er zelfs mee driftenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef Dacide het volgende:
SUV's rijden voor geen ene meter. Zelfs niet volledig level 3.
kutbakken.
Je vraag is meteen je antwoordquote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Wtf?? Alle 'oranje pijltjes' - tegenstanders zijn verdwenen van de map ??
Waar ligt dit aan? Moet ik eerst andere races halen of zo?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:47 schreef Komakie het volgende:
Ik snap ff iets niet...
Het is misschien al eens gevraagd maar goed...
Ik zit op 68% van het spel.
Ik heb tegen Caleb geraced en alle races volbracht.
Nou heb ik dat smsje gehad met "gefeliciteerd je heb alles volbracht"
Hoe kan ik dan pas op 68% zitten
Ik zie ook geen races meer. Alleen nog maar oranje pijltjes waar ik tegen kan racen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe maken jullie een screenshot zonder al die dingen om je auto? Dus alleen een foto van je wagen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe maken jullie een screenshot zonder al die dingen om je auto? Dus alleen een foto van je wagen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik maak screenshots met screenhunter en op een of andere manier lijkt nfs:u2 ff één frame die troep weg te laten ofzo... heb er zelf nooit voor gekozen om de zooi er omheen weg te halen (vind t wel prima overigens)
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:56 schreef ivo21 het volgende:
Voor die mensen die nsf:u nog willen kopen voor de ps2, bij de media markt is ie nu 45 euro
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:06 schreef Aeroxie het volgende:
Ik snap er geen bal van. Ben ik nu een eind op weg, krijg ik geen opeens geen rondjes met gaatjes erin meer. Ik krijg dus helemaal geen opdrachten meer om te racen. Hoe nu verder?
quote:Op donderdag 2 december 2004 23:23 schreef Aeroxie het volgende:
Ik heb hem nog lang niet uitgespeeld ik heb pas 1 ster. Ik moet dus nog veel meer veranderen aan mijn auto. Maar hoe moet ik dat doen als ik geen geld kan verdienen :S
quote:ps: Die Audi TT rijd wel ERG lekker!
quote:Op vrijdag 3 december 2004 08:29 schreef washandje het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb alle performance-upgrades dr op zitten, maar vind m nog steeds niet echt top
quote:Op vrijdag 3 december 2004 10:31 schreef Enyalius het volgende:
de audi a3 rijdt wel lekker. heeft een behoorlijk snelle acceleratie, hoge top snelheid...bij de 290 zat ik nog in mijn 5de versnelling van de 6, en een goede handling voor bochten werk
quote:Op vrijdag 3 december 2004 12:53 schreef Dacide het volgende:
Hoe kom je daarbij?
Ik vond hem al als stock zijnde lekker rijden. Maargoed, ieder zijn eigen voorkeur.
Ik kan met de lexus bochten maken die ik zelfs niet met een rx8/rx7/skyline kan maken.
Moet ik wel zeggen dat ik een hele middag heb uitgetrokken om het perfect te tunen. (naar mijn wensen)
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:49 schreef SimtekF1 het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zien hoe duur een auto is als je die wil kopen.
Misschien dat ik er overheen kijk ofzo maar ik zie nergens een prijs.
ik denk het nietquote:Op zaterdag 4 december 2004 14:23 schreef Fliepke het volgende:
Er heeft vast niemand bezwaar tegen als ik wat plaatjes van jullie gebruik in mijn review?
Welk review?quote:Op zaterdag 4 december 2004 14:23 schreef Fliepke het volgende:
Er heeft vast niemand bezwaar tegen als ik wat plaatjes van jullie gebruik in mijn review?
Nice dude.quote:Op zondag 5 december 2004 01:14 schreef taart het volgende:
even met mijn A3 bezig geweest (fijne auto)
[afbeelding]
Ik kreeg ze pas in stage 5. Dus het duurt wel even eer dat je ze krijgt.quote:Op zondag 5 december 2004 21:42 schreef taart het volgende:
kick*
op hoeveel procent krijg je de scizor doors?
hoeveel moeten dr nog komen.....hoeveel meoten dr nog gaaahaaaannn.....quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef Maichel het volgende:
Heeft iemand een overzicht van alle GEHEIME shops?
Een deeltje of 2 terug.... en zo moeilijk vinden zijn ze niet...quote:Op zondag 5 december 2004 23:06 schreef Maichel het volgende:
Heeft iemand een overzicht van alle GEHEIME shops?
Idd. Read the OP!quote:Op zondag 5 december 2004 23:12 schreef SnAmChA het volgende:
[..]
hoeveel moeten dr nog komen.....hoeveel meoten dr nog gaaahaaaannn.....
Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.quote:Op maandag 6 december 2004 17:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
HUH? Die bumper van de A3.
Is dat zo ook in het spel te krijgen? Of is dat een unique bumper? en bij die P206, is die sticker 206 op de voorbumper ook zo te krijgen?
Ziet er wel kwijlachtig uitquote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........quote:Op maandag 6 december 2004 13:58 schreef CybPraetorian het volgende:
ff een paar screentjes gemaakt....
tijdens een replay en filmpjes werkt de PrtSc ook dus dan krijg je dit![]()
voor diegene die het mooi vind, ze zijn allemaal in een resolutie van 1280*1024 dus zeer geschikt
btw ik zit nu op 97% in het spel (moet nog 3 drift races) en heb toch al de wide body kits bij quick race maar nog niet bij de carreer,
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagenquote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Rootinger het volgende:
Ligt het aan mij of is de Peugeot 206 een vreselelijke auto om later mee te driften op de weg tussen het verkeer door? Ik loop me steeds meer te ergeren aan die auto... (ookal is hij voor de andere onderdelen tot nu toe perfect)
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagdquote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........
Jij kan niet driften???? Ga toch weg, jij bent beter dan mij hoor,quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagen.
thnxquote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagd![]()
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 05:51 schreef RealRico het volgende:
Ik heb het spel volgens mij ook uitgespeelt. Die laatste race heb ik gewonnen, en ik kan nu nog alleen maar van die 'outrun' races rijden. Maar mijn 'Game Completion Status' staat op 63%
Kan dit kloppen? Wat komt er nog in die resterende 37% ? Alleen maar van die 'Outrun' races??
je gaat gewoon naar de garage toe, dan selecteer je world map en daar kan je alle niet gehaalde races gewoon halen voor 100% completed. daarnaast moet je ook nog de outrun races halen idd..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.
ik denk dat je beter een legale versie kan gaan kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 02:03 schreef darkhole het volgende:
Waarom start bij mij nfsu2 niet gewoon op![]()
Ik heb nu toch echt werkelijk vanalles geprobeerd en aan me pc zal het ook niet liggen.
Volgens mijn windows taakbeheer start hij eerst gewoon speed2.exe op (en je hoort de pc ratelen) daarna start hij heel kort ~e5.0001 op
[afbeelding]
Daarna worden ze direct weer afgesloten beide en kan ik dus niet spelen![]()
ik hoop dat het duidelijk is zo
Dan heb je de Amerikaanse versie. De Peugeot 106 en Opel Corsa kun je al in het begin kiezen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef SwiffMeister het volgende:
GVD! ben je net lekker bezig en aan het pwnen met je dikke getunde een Skyline/Subaru eruittrekkende Nissan 240SX, krijg je een berichtje dat je de game hebt gecompleet.
Ik ben bang dat er toch iets goed vaud is, want ik heb nog niet eens de peugeot 106 of de opel corsa unlocked :S
Of heb ik dan de amerikaanse versie?
Verder heb ik volgens het menuutje pas 68% vd game voltooid terwijl ik in career een sms kreeg dat ik het dus had uitgespeeld...
Verder kan ik gewoonweg geen hydrolics gebruiken. Mijn auto heeft ze wel, maar hij regeert niet als ik de knopjes gebruik.
Ik vindt het opzich wel een stoer spel, jammer dat je sommige dingen pas heel laat unlokt waardoor je een enorm stoere auto hebt zonder stoere motorkap, want die mis ik toch wel.
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Om de hydraulics te gebruiken moet je auto compleet stil staan (of minder dan 50km/h) en moet je door middel van de pijltjestoetsen een richting aangeven in combinatie met de 'H' of 'J' toets.. Dus als je de rechterpijltoets gebruikt gaat de rechterkant omhoog en gebruik je het pijltje naar achter dan gaat de achterkant van de auto omhoog.
Ja. En als je de race aanvangt gelijk restarten want anders krijg je er geen geld voor.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:28 schreef SwiffMeister het volgende:
tnxa, maar dan moet je de resterende races via de worlmap doen?
ja maar stage 5 is echt heel erg groot (iets van 40 races halen)quote:Op woensdag 8 december 2004 10:26 schreef Blik het volgende:
Ik ben pas op 33%, maar heb al wel 92% van alle parts unlocked. Vind het een beetje raar. Zit ook al op het einde van stage 4, volgens komt hierna alleen nog stage 5...
(moet al die SUV-races nog wel doen, maar daar heb ik helemaal geen zin in
ugh word moe van zulke domme reacties, waarom is het altijd dat als iets niet werkt dat het illegaal is. illegale versies werken 9 van de 10x beter dan de originelequote:Op woensdag 8 december 2004 10:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik denk dat je beter een legale versie kan gaan kopen![]()
is dat een bug?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. En als je de race aanvangt gelijk restarten want anders krijg je er geen geld voor.
*KUCH* echt niet *KUCH!*quote:Op woensdag 8 december 2004 12:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ugh word moe van zulke domme reacties, waarom is het altijd dat als iets niet werkt dat het illegaal is. illegale versies werken 9 van de 10x beter dan de originele
ik heb veel betere (valsere) manier om een outrun te winnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef depax het volgende:
zo naar 5 dagen lezen eindelijk klaar mooi werk met al die topicstarts NFSUIIunderground.
Vind wel leuk spel al werk ik veel en moet ik om 5 uur op dus kan niet veel spelen.
Ik ga ook geen stomme vragen stellen (doen andere al genoeg als ze niet lezen )
rijd 3 wagens welke weet ik nie meer moet ik thuis kijken. ( zo weinig kan ik het spelen)
Tis wel vet spel ( halflife 2 en doom III wil ik niet eens geef mij maar een goede racer.
Ik ben stom geweest ik houd er nie van mijn wagen te pimpen dus geen visual ratings gedaan.
Nu zit ik dus met probleem geen geld dus allemaal die outruns doen om maar 100 euro binnen te halen per keer
Mijn manier om een outrun te winnen
start outrun
laat ze beetje uitlopen
ga terug en rond 180/200 kb/pu tik de rechter achterbumper aan en wijk zelf direct ook uit.
Altijd winst
Ook doe outruns op de autobaan laat hem achter je kruipen of naast je ( vlak bij een splitsing en dan gas bij en de andere kant van splitsing inschieten.
straks weer spelen naar een vergadering hopelijk want maar om 7 uur op morge
Volgens mij wel.quote:
Ik niet danquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Dacide het volgende:
Elmar is goed bezig zeg!
weet niet of jij kan lezen, maar ik ben niet degene met het probleem. word wel moe van die standaard reacties dat als iets niet werkt het automatisch "illegaal" is.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
*KUCH* echt niet *KUCH!*
Anders zou je niet dit probleem aanhalen!
Peugeot 106 @ 333 km/hquote:Op woensdag 8 december 2004 17:04 schreef ElmarO het volgende:
Type Auto | Acc. 0-60 (sec.) | Acc. 0-100 (sec.) | Topsnelheid (km/h)
Peugeot 106 : 3,26 | 7,87 | 333,10
quote:
En de Opel Corsa is de enasnelste van 0-100quote:Vauxhall/Opel Corsa : 2,67 | 6,70 | 338,00
F2 of Mquote:Op donderdag 9 december 2004 15:51 schreef The_Greater het volgende:
Hoe kan ik naar de volledige map kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt in career maar 1 bodykit unlocken. En dat is die ene speciale die je kunt winnen via outrun.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:37 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb m uitgespeeld op 65%, alleen nu wil ik nog die wide body kits. Ik heb al heel wat outruns gedaan, maar ik heb ze nog niet geunlockt. Moet je al je outruns winnen, want ik heb er ook wel een paar verloren. Ik kom nu ook telkens dezelfde auto's tegen :s
probeer het met een andere auto, en dan niet steeds langzaam rijden enzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:28 schreef WurM het volgende:
heej
k heb n beetje n probleem met t spel... ik kom namelijk niet verder
Ik moet nog 1 verplichte race doen van mn sponsors en verder heb ik alle races van de map gedaan... Nouja, bijna... ik moet nog 3 drifts doen... waarvan 1 dus die verplichte is... en t lukt me niet...
in t eerste deel heb ik NOOIT problemen gehad met driften, maar hier lukt t gewoon nie
Heeft iemand mss een hint/tip???
thx
na stage 1(of 2) kun in de car lot een extra auto kiezen, kies je een suv dan kun je suv races doenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Jullie hebben het steeds over SUV-races, maar ik heb nog nooit een SUV nodig gehad... En heb heel career al uitgespeelt.... Hoe zit dat dan?
Je hebt niet perse een SUV nodig voor die races. Als je ze via de world map doet dan kan je er met een normale auto aan deelnemen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Jullie hebben het steeds over SUV-races, maar ik heb nog nooit een SUV nodig gehad... En heb heel career al uitgespeelt.... Hoe zit dat dan?
Vroeg me al af of je de ps2 versie speelde...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Nieuwe "spelersbussen" WK 2006
Als we de spelers nou eens in dit soort autos gaan vervoeren komen ze in ieder geval niet te laat
plaatje
Ze zullen natuurlijk nog sneller ter plaatsen zijn met een dikke sportbak. Maar een beetje bling mag wel. Bovendien kunnen hier veel meer spelers in 1 keer in. Vervelen ze zich ook niet zo
Hier de binnenkant
plaatje
Ik weet dat het vetter kan, vooral achterin. Maar vond dit ook wel wat hebben
Ook jammer dat mijn videokaart best wel bagger is en de lak niet mooi uitkomt...
Options->Display settings->Customize Display Settings->Texture Filtering omhoog zetten.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:10 schreef Sloggi het volgende:
Drivers voor m'n ATI 8500 vernieuwd, maar nog steeds die kloteblokjes op de grond
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Options->Display settings->Customize Display Settings->Texture Filtering omhoog zetten.
Verkeerd topiciequote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
speelt hier iemand ook nfsu op xbox live?
zo ja laten we gaan drag racen.
Nee, dat kan je niet van te voren zien. Kom je pas bij de start achter.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom krijg ik geen suv races te zien, heb career helemaal uitgespeeld, en net een hummer gekogt (voor het eerst). Maar geen oranje bolletjes hoor, btw as je ze via worldmap speelt, weet je dan wel vantevoren of je een suv race start?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zooo mijn standaard autootje
[afbeelding]
Alleen maar andere paint en een unique hoodje
t is tzelfde rondje als een URL race, alleen staat er aan de linkerkant van de map (edit: de volle map... dus na F2 of M... voor de mensen die t anders niet snappen, mochten die er zijn) niet URL, maar SUVquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom krijg ik geen suv races te zien, heb career helemaal uitgespeeld, en net een hummer gekogt (voor het eerst). Maar geen oranje bolletjes hoor, btw as je ze via worldmap speelt, weet je dan wel vantevoren of je een suv race start?
Die is juist nog makkelijkerquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:16 schreef WurM het volgende:
[..]
t is tzelfde rondje als een URL race, alleen staat er aan de linkerkant van de map (edit: de volle map... dus na F2 of M... voor de mensen die t anders niet snappen, mochten die er zijn) niet URL, maar SUV
Ik heb trouwens al mn auto's geprobeerd om die drift door te komen, maar k kom niet hoger dan plaats drie :S
om misverstanden te voorkomen: t is niet een drift op zo'n afgesloten baan, maar zo'n downhill drift ofzo...
Hij is echt tofquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:54 schreef babba het volgende:
[..]
Thanx! Ik heb hem nog wat verder opgekrikt (klikbaar):
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/small_nfsu2_car.png]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/small_nfsu2_car_2.png]afbeelding][/url]
Je auto verder pimpen of een paar Outruns racen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef babba het volgende:
Ik zit zwaar vast, ik zie geen races meer (ook geen die niet op de map staan), stage 3 heb ik helemaal gedaan ik kan helemaal nix
Ha die wurm!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef WurM het volgende:
k heb een van mn auto's ingeruild voor een onhandelbare krachtpatser... je kan niet normaal optrekken zonder een 360 te maken (ja, idd overdreven)
mgoed, die drift heb ik nu iig gehaald
nog ff URL raceje doen en n nieuwe sponsor kiezen en k kan weer lekker vooruit
edit:
Is t btw heel erg dat ik WEL in n Honda Civic kan rijden? *heeft wat andere postjes gelezen*
vooruit dan maar, nog een edit:
ik lees hier nogal veel commentaar op SUV auto's, maar ik vind ze erg gaaf
Mijn Hummer is n beetje gay nuzwart, met paars/roze neon, spiegeltjes, dakluchtinlaat, uitlaat, spoiler en velgen
Maar k ga m binnenkort iets ungayen denk ik
Netjesquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ingame screenshots van mijn eerdere geposte Focus ZX3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat in de OP.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:39 schreef babba het volgende:
[..]
Netjes
Ik zit nog steeds vast btw. misschien moet ik een nieuwe shop ofzo vindenIk zag laatst een screenshot van de map met alle shops, misschien moet ik die eens gaan zoeken
heejquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ha die wurm!
Hoe gaat het nog met jou?
Jammer dat het nooit iets is geworden met die nfs:u1 clan
Ik heb geen photosoep gebruikt hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 12:08 schreef Drakul het volgende:
Mooi gefotosoept!
Erg toevallig dat je rondetijden precies hetzelfde zijn als dat plaatje boven jou!
quote:Op zondag 12 december 2004 12:46 schreef Dacide het volgende:
Yeah right, en je bent geen cheater (zoals je zei).
Je hebt verdomme een gemiddelde snelheid van ongeveer mach 0.5. en een topsnelheid an ongeveer mach 0.7
Op zo'n tegel "voortuintje" heb ik ooit eens iets van 296.000 punten in 1 keer gehaald. (helaas knalde ik daarna vol gas tegen een muur en was ik alle punten kwijt.quote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn record bij een downhill drift was ook vrij hoog, iets van 120.000, klapte toen tegen een muur
Was ook bij zo'n downhill drifje, daar kun je als je ipv over de weg door de "voortuin" rijdt van zon villaatje (is helemaal bonuszone) kun je in 1 bocht 80.000 punten halen.
ÉN Hoe je hem tunedquote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef ElmarO het volgende:
Ik vind de Peugeot 106 een goede handling hebben. En zoals Swiffmeister zegt de Nissan 240SX. Maar ik denk dat het vooral een kwestie van proberen is welke auto voor jouw de beste handling heeft.
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijnquote:Op maandag 13 december 2004 12:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
En nog een update.
En een update
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog neit alles. Ben nog bezig met mijn carričre.quote:Op maandag 13 december 2004 16:02 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijn
![]()
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?quote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
ElmarO: > Heb jij zin om deel 7 te maken? Heb namelijk geen tijd.
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:41 schreef Jair het volgende:
even een vraagje.
komt er na level 3 spullen nog een extra level zoals bij nfsu deel 1? of is level 3 het hoogste haalbaar?
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?quote:Op maandag 13 december 2004 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.
Er zijn 3 prestatiekits. De andere 5 uniques zijn voor het uiterlijk van je auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:48 schreef Jair het volgende:
[..]
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?
Ik kan hem wel even kopieren voor jequote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?
Check even de OPquote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef El-Rico het volgende:
ik heb een amd 2600 + maar als ik detail hoger zet als medium wordt alles zwart en zie ik alleen nog maar lichten?? T ziet er nu bagger uit...
iemand?
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.quote:
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Of de details iets hoger krikken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Thanks manquote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.
De level 3 bumpers krijg je pas aan het begin van stage 5. Dus het duurt nog wel even eer dat je ze hebt.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Bij mij duurde het niet echt lang, maar ik zwom dan ook in het geld dus had zo de 5e sponsor binnen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Ik hou ook niet zo van die stickers. Wel als ze mooi zijn en niet te patserigquote:Op maandag 13 december 2004 20:18 schreef Drakul het volgende:
Nice ride
Zo te zien hou jij ook niet van die stickers, just like me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |