Ik heb nu de Audi A3, meeste performance op level 2 inmiddels en ik moet zeggen dat deze wel heel lekker drift. Moet gewoon oppassen dat ik niet ga spinnenquote:Op dinsdag 30 november 2004 16:25 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik vind zelf de Peugeot 206 wel behoorlijk driften. Maar ik denk dat je dat zelf het best kan bepalen. Als je een aantal driftcircuits in het berg-gedeelte beschikbaar hebt in Quick Race zou je de auto's daar kunnen uitproberen.
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hmm . Waar zit 'Megalow onderdelen' ?
En dan bedoelen ze zeker 1 pakket kopen en dat je dan zeg maar 200 dollar bespaart?quote:Op dinsdag 30 november 2004 23:36 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
Gewoon naar een Performance shop gaan, daar hebben ze die.
Net andersomquote:Op dinsdag 30 november 2004 15:08 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Die haal je toch om tegen die oranje-pijltjes te rijden (Die autos?)
Ik heb hem 1 standje lager gezet en 2 extra opties uit gezet. Nu draait ie perfect op 1024 X 768. Dus helemaal top.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Zet de 'details' settings eens wat lager? Bij mij doet alles het supersoepel, totdat ik de details hoger zet.. Heb een AMD 1800+ dus jou systeem zou het zeker moeten draaien !
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk'squote:Op dinsdag 30 november 2004 22:42 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Max Power: 262,5 kW (btw - zijn dit nou ook het aantal pk's? ben n beetje n00b op autogebied)
Kloptquote:Op woensdag 1 december 2004 09:11 schreef J_Wasserpief het volgende:
[..]
Neu, je moet dit met 1,35 vermenigvuldigen, dan heb je aantal pk's
RIjden inderdaad net zo soepel als een blok beton. In stage 5 moest ik er zelfs mee driftenquote:Op woensdag 1 december 2004 17:14 schreef Dacide het volgende:
SUV's rijden voor geen ene meter. Zelfs niet volledig level 3.
kutbakken.
Je vraag is meteen je antwoordquote:Op woensdag 1 december 2004 20:01 schreef Hiph0p2oo4 het volgende:
Wtf?? Alle 'oranje pijltjes' - tegenstanders zijn verdwenen van de map ??
Waar ligt dit aan? Moet ik eerst andere races halen of zo?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:47 schreef Komakie het volgende:
Ik snap ff iets niet...
Het is misschien al eens gevraagd maar goed...
Ik zit op 68% van het spel.
Ik heb tegen Caleb geraced en alle races volbracht.
Nou heb ik dat smsje gehad met "gefeliciteerd je heb alles volbracht"
Hoe kan ik dan pas op 68% zitten
Ik zie ook geen races meer. Alleen nog maar oranje pijltjes waar ik tegen kan racen.
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe maken jullie een screenshot zonder al die dingen om je auto? Dus alleen een foto van je wagen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 10:44 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hoe maken jullie een screenshot zonder al die dingen om je auto? Dus alleen een foto van je wagen?
quote:Op donderdag 2 december 2004 17:20 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik maak screenshots met screenhunter en op een of andere manier lijkt nfs:u2 ff één frame die troep weg te laten ofzo... heb er zelf nooit voor gekozen om de zooi er omheen weg te halen (vind t wel prima overigens)
quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:56 schreef ivo21 het volgende:
Voor die mensen die nsf:u nog willen kopen voor de ps2, bij de media markt is ie nu 45 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |