Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.quote:Op maandag 6 december 2004 17:51 schreef NFSUndergroundII het volgende:
HUH? Die bumper van de A3.
Is dat zo ook in het spel te krijgen? Of is dat een unique bumper? en bij die P206, is die sticker 206 op de voorbumper ook zo te krijgen?
Ziet er wel kwijlachtig uitquote:Op maandag 6 december 2004 19:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die sticker op de Peugeot 206 is onderdeel van een bepaald type Wide Body Kit. Ik denk dat die bumper van de A3 ook bij een Wide Body Kit hoort al weet ik het niet zeker.
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........quote:Op maandag 6 december 2004 13:58 schreef CybPraetorian het volgende:
ff een paar screentjes gemaakt....
tijdens een replay en filmpjes werkt de PrtSc ook dus dan krijg je dit![]()
voor diegene die het mooi vind, ze zijn allemaal in een resolutie van 1280*1024 dus zeer geschikt
btw ik zit nu op 97% in het spel (moet nog 3 drift races) en heb toch al de wide body kits bij quick race maar nog niet bij de carreer,
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagenquote:Op maandag 6 december 2004 20:51 schreef Rootinger het volgende:
Ligt het aan mij of is de Peugeot 206 een vreselelijke auto om later mee te driften op de weg tussen het verkeer door? Ik loop me steeds meer te ergeren aan die auto... (ookal is hij voor de andere onderdelen tot nu toe perfect)
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagdquote:Op maandag 6 december 2004 20:43 schreef Robhimself het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt de lelijkste auto's tot nu toe........
Jij kan niet driften???? Ga toch weg, jij bent beter dan mij hoor,quote:Op maandag 6 december 2004 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Had ik ook wel last van. Maar ik ben dan ook niet zo'n ster in driften. Maar voor de rest is het een topwagen.
thnxquote:Op maandag 6 december 2004 21:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
De Audi A3 en de Escalade vind ik anders zeer geslaagd![]()
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.quote:Op dinsdag 7 december 2004 05:51 schreef RealRico het volgende:
Ik heb het spel volgens mij ook uitgespeelt. Die laatste race heb ik gewonnen, en ik kan nu nog alleen maar van die 'outrun' races rijden. Maar mijn 'Game Completion Status' staat op 63%
Kan dit kloppen? Wat komt er nog in die resterende 37% ? Alleen maar van die 'Outrun' races??
je gaat gewoon naar de garage toe, dan selecteer je world map en daar kan je alle niet gehaalde races gewoon halen voor 100% completed. daarnaast moet je ook nog de outrun races halen idd..quote:Op dinsdag 7 december 2004 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de 'verborgen' races. Je moet die races via de world map doen. Maar dan wel eerst restarten, want anders krijg je er geen geld voor.
ik denk dat je beter een legale versie kan gaan kopenquote:Op woensdag 8 december 2004 02:03 schreef darkhole het volgende:
Waarom start bij mij nfsu2 niet gewoon op![]()
Ik heb nu toch echt werkelijk vanalles geprobeerd en aan me pc zal het ook niet liggen.
Volgens mijn windows taakbeheer start hij eerst gewoon speed2.exe op (en je hoort de pc ratelen) daarna start hij heel kort ~e5.0001 op
[afbeelding]
Daarna worden ze direct weer afgesloten beide en kan ik dus niet spelen![]()
ik hoop dat het duidelijk is zo
Dan heb je de Amerikaanse versie. De Peugeot 106 en Opel Corsa kun je al in het begin kiezen.quote:Op woensdag 8 december 2004 10:53 schreef SwiffMeister het volgende:
GVD! ben je net lekker bezig en aan het pwnen met je dikke getunde een Skyline/Subaru eruittrekkende Nissan 240SX, krijg je een berichtje dat je de game hebt gecompleet.
Ik ben bang dat er toch iets goed vaud is, want ik heb nog niet eens de peugeot 106 of de opel corsa unlocked :S
Of heb ik dan de amerikaanse versie?
Verder heb ik volgens het menuutje pas 68% vd game voltooid terwijl ik in career een sms kreeg dat ik het dus had uitgespeeld...
Verder kan ik gewoonweg geen hydrolics gebruiken. Mijn auto heeft ze wel, maar hij regeert niet als ik de knopjes gebruik.
Ik vindt het opzich wel een stoer spel, jammer dat je sommige dingen pas heel laat unlokt waardoor je een enorm stoere auto hebt zonder stoere motorkap, want die mis ik toch wel.
quote:Op woensdag 8 december 2004 11:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Om de hydraulics te gebruiken moet je auto compleet stil staan (of minder dan 50km/h) en moet je door middel van de pijltjestoetsen een richting aangeven in combinatie met de 'H' of 'J' toets.. Dus als je de rechterpijltoets gebruikt gaat de rechterkant omhoog en gebruik je het pijltje naar achter dan gaat de achterkant van de auto omhoog.
Ja. En als je de race aanvangt gelijk restarten want anders krijg je er geen geld voor.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:28 schreef SwiffMeister het volgende:
tnxa, maar dan moet je de resterende races via de worlmap doen?
ja maar stage 5 is echt heel erg groot (iets van 40 races halen)quote:Op woensdag 8 december 2004 10:26 schreef Blik het volgende:
Ik ben pas op 33%, maar heb al wel 92% van alle parts unlocked. Vind het een beetje raar. Zit ook al op het einde van stage 4, volgens komt hierna alleen nog stage 5...
(moet al die SUV-races nog wel doen, maar daar heb ik helemaal geen zin in
ugh word moe van zulke domme reacties, waarom is het altijd dat als iets niet werkt dat het illegaal is. illegale versies werken 9 van de 10x beter dan de originelequote:Op woensdag 8 december 2004 10:20 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
ik denk dat je beter een legale versie kan gaan kopen![]()
is dat een bug?quote:Op woensdag 8 december 2004 11:46 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ja. En als je de race aanvangt gelijk restarten want anders krijg je er geen geld voor.
*KUCH* echt niet *KUCH!*quote:Op woensdag 8 december 2004 12:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
ugh word moe van zulke domme reacties, waarom is het altijd dat als iets niet werkt dat het illegaal is. illegale versies werken 9 van de 10x beter dan de originele
ik heb veel betere (valsere) manier om een outrun te winnen.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:26 schreef depax het volgende:
zo naar 5 dagen lezen eindelijk klaar mooi werk met al die topicstarts NFSUIIunderground.
Vind wel leuk spel al werk ik veel en moet ik om 5 uur op dus kan niet veel spelen.
Ik ga ook geen stomme vragen stellen (doen andere al genoeg als ze niet lezen )
rijd 3 wagens welke weet ik nie meer moet ik thuis kijken. ( zo weinig kan ik het spelen)
Tis wel vet spel ( halflife 2 en doom III wil ik niet eens geef mij maar een goede racer.
Ik ben stom geweest ik houd er nie van mijn wagen te pimpen dus geen visual ratings gedaan.
Nu zit ik dus met probleem geen geld dus allemaal die outruns doen om maar 100 euro binnen te halen per keer
Mijn manier om een outrun te winnen
start outrun
laat ze beetje uitlopen
ga terug en rond 180/200 kb/pu tik de rechter achterbumper aan en wijk zelf direct ook uit.
Altijd winst
Ook doe outruns op de autobaan laat hem achter je kruipen of naast je ( vlak bij een splitsing en dan gas bij en de andere kant van splitsing inschieten.
straks weer spelen naar een vergadering hopelijk want maar om 7 uur op morge
Volgens mij wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |