Ik heb geen photosoep gebruikt hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 12:08 schreef Drakul het volgende:
Mooi gefotosoept!
Erg toevallig dat je rondetijden precies hetzelfde zijn als dat plaatje boven jou!
quote:Op zondag 12 december 2004 12:46 schreef Dacide het volgende:
Yeah right, en je bent geen cheater (zoals je zei).
Je hebt verdomme een gemiddelde snelheid van ongeveer mach 0.5. en een topsnelheid an ongeveer mach 0.7
Op zo'n tegel "voortuintje" heb ik ooit eens iets van 296.000 punten in 1 keer gehaald. (helaas knalde ik daarna vol gas tegen een muur en was ik alle punten kwijt.quote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn record bij een downhill drift was ook vrij hoog, iets van 120.000, klapte toen tegen een muur
Was ook bij zo'n downhill drifje, daar kun je als je ipv over de weg door de "voortuin" rijdt van zon villaatje (is helemaal bonuszone) kun je in 1 bocht 80.000 punten halen.
ÉN Hoe je hem tunedquote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef ElmarO het volgende:
Ik vind de Peugeot 106 een goede handling hebben. En zoals Swiffmeister zegt de Nissan 240SX. Maar ik denk dat het vooral een kwestie van proberen is welke auto voor jouw de beste handling heeft.
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijnquote:Op maandag 13 december 2004 12:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
En nog een update.
En een update
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog neit alles. Ben nog bezig met mijn carrière.quote:Op maandag 13 december 2004 16:02 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijn
![]()
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?quote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
ElmarO: > Heb jij zin om deel 7 te maken? Heb namelijk geen tijd.
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:41 schreef Jair het volgende:
even een vraagje.
komt er na level 3 spullen nog een extra level zoals bij nfsu deel 1? of is level 3 het hoogste haalbaar?
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?quote:Op maandag 13 december 2004 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.
Er zijn 3 prestatiekits. De andere 5 uniques zijn voor het uiterlijk van je auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:48 schreef Jair het volgende:
[..]
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?
Ik kan hem wel even kopieren voor jequote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?
Check even de OPquote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef El-Rico het volgende:
ik heb een amd 2600 + maar als ik detail hoger zet als medium wordt alles zwart en zie ik alleen nog maar lichten?? T ziet er nu bagger uit...
iemand?
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.quote:
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Of de details iets hoger krikken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Thanks manquote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.
De level 3 bumpers krijg je pas aan het begin van stage 5. Dus het duurt nog wel even eer dat je ze hebt.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Bij mij duurde het niet echt lang, maar ik zwom dan ook in het geld dus had zo de 5e sponsor binnen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Ik hou ook niet zo van die stickers. Wel als ze mooi zijn en niet te patserigquote:Op maandag 13 december 2004 20:18 schreef Drakul het volgende:
Nice ride
Zo te zien hou jij ook niet van die stickers, just like me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |