Ik niet danquote:Op woensdag 8 december 2004 21:03 schreef Dacide het volgende:
Elmar is goed bezig zeg!
weet niet of jij kan lezen, maar ik ben niet degene met het probleem. word wel moe van die standaard reacties dat als iets niet werkt het automatisch "illegaal" is.quote:Op woensdag 8 december 2004 12:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
*KUCH* echt niet *KUCH!*
Anders zou je niet dit probleem aanhalen!
Peugeot 106 @ 333 km/hquote:Op woensdag 8 december 2004 17:04 schreef ElmarO het volgende:
Type Auto | Acc. 0-60 (sec.) | Acc. 0-100 (sec.) | Topsnelheid (km/h)
Peugeot 106 : 3,26 | 7,87 | 333,10
quote:
En de Opel Corsa is de enasnelste van 0-100quote:Vauxhall/Opel Corsa : 2,67 | 6,70 | 338,00
F2 of Mquote:Op donderdag 9 december 2004 15:51 schreef The_Greater het volgende:
Hoe kan ik naar de volledige map kijken
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt in career maar 1 bodykit unlocken. En dat is die ene speciale die je kunt winnen via outrun.quote:Op woensdag 8 december 2004 21:37 schreef NITR0 het volgende:
Ik heb m uitgespeeld op 65%, alleen nu wil ik nog die wide body kits. Ik heb al heel wat outruns gedaan, maar ik heb ze nog niet geunlockt. Moet je al je outruns winnen, want ik heb er ook wel een paar verloren. Ik kom nu ook telkens dezelfde auto's tegen :s
probeer het met een andere auto, en dan niet steeds langzaam rijden enzo.quote:Op donderdag 9 december 2004 15:28 schreef WurM het volgende:
heej
k heb n beetje n probleem met t spel... ik kom namelijk niet verder
Ik moet nog 1 verplichte race doen van mn sponsors en verder heb ik alle races van de map gedaan... Nouja, bijna... ik moet nog 3 drifts doen... waarvan 1 dus die verplichte is... en t lukt me niet...
in t eerste deel heb ik NOOIT problemen gehad met driften, maar hier lukt t gewoon nie
Heeft iemand mss een hint/tip???
thx
na stage 1(of 2) kun in de car lot een extra auto kiezen, kies je een suv dan kun je suv races doenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Jullie hebben het steeds over SUV-races, maar ik heb nog nooit een SUV nodig gehad... En heb heel career al uitgespeelt.... Hoe zit dat dan?
Je hebt niet perse een SUV nodig voor die races. Als je ze via de world map doet dan kan je er met een normale auto aan deelnemen.quote:Op donderdag 9 december 2004 16:21 schreef SwiffMeister het volgende:
Jullie hebben het steeds over SUV-races, maar ik heb nog nooit een SUV nodig gehad... En heb heel career al uitgespeelt.... Hoe zit dat dan?
Vroeg me al af of je de ps2 versie speelde...quote:Op donderdag 9 december 2004 17:58 schreef SwiffMeister het volgende:
Nieuwe "spelersbussen" WK 2006
Als we de spelers nou eens in dit soort autos gaan vervoeren komen ze in ieder geval niet te laat
plaatje
Ze zullen natuurlijk nog sneller ter plaatsen zijn met een dikke sportbak. Maar een beetje bling mag wel. Bovendien kunnen hier veel meer spelers in 1 keer in. Vervelen ze zich ook niet zo
Hier de binnenkant
plaatje
Ik weet dat het vetter kan, vooral achterin. Maar vond dit ook wel wat hebben
Ook jammer dat mijn videokaart best wel bagger is en de lak niet mooi uitkomt...
Options->Display settings->Customize Display Settings->Texture Filtering omhoog zetten.quote:Op donderdag 9 december 2004 21:10 schreef Sloggi het volgende:
Drivers voor m'n ATI 8500 vernieuwd, maar nog steeds die kloteblokjes op de grond
Dank jequote:Op donderdag 9 december 2004 21:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Options->Display settings->Customize Display Settings->Texture Filtering omhoog zetten.
Verkeerd topiciequote:Op vrijdag 10 december 2004 12:41 schreef _GdR_ het volgende:
speelt hier iemand ook nfsu op xbox live?
zo ja laten we gaan drag racen.
Nee, dat kan je niet van te voren zien. Kom je pas bij de start achter.quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom krijg ik geen suv races te zien, heb career helemaal uitgespeeld, en net een hummer gekogt (voor het eerst). Maar geen oranje bolletjes hoor, btw as je ze via worldmap speelt, weet je dan wel vantevoren of je een suv race start?
quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zooo mijn standaard autootje
[afbeelding]
Alleen maar andere paint en een unique hoodje
t is tzelfde rondje als een URL race, alleen staat er aan de linkerkant van de map (edit: de volle map... dus na F2 of M... voor de mensen die t anders niet snappen, mochten die er zijn) niet URL, maar SUVquote:Op vrijdag 10 december 2004 13:38 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom krijg ik geen suv races te zien, heb career helemaal uitgespeeld, en net een hummer gekogt (voor het eerst). Maar geen oranje bolletjes hoor, btw as je ze via worldmap speelt, weet je dan wel vantevoren of je een suv race start?
Die is juist nog makkelijkerquote:Op vrijdag 10 december 2004 16:16 schreef WurM het volgende:
[..]
t is tzelfde rondje als een URL race, alleen staat er aan de linkerkant van de map (edit: de volle map... dus na F2 of M... voor de mensen die t anders niet snappen, mochten die er zijn) niet URL, maar SUV
Ik heb trouwens al mn auto's geprobeerd om die drift door te komen, maar k kom niet hoger dan plaats drie :S
om misverstanden te voorkomen: t is niet een drift op zo'n afgesloten baan, maar zo'n downhill drift ofzo...
Hij is echt tofquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:54 schreef babba het volgende:
[..]
Thanx! Ik heb hem nog wat verder opgekrikt (klikbaar):
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/small_nfsu2_car.png]afbeelding][/url]
[[url=http://home.hetnet.nl/~dittadeboer/nfsu2/small_nfsu2_car_2.png]afbeelding][/url]
Je auto verder pimpen of een paar Outruns racen?quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:38 schreef babba het volgende:
Ik zit zwaar vast, ik zie geen races meer (ook geen die niet op de map staan), stage 3 heb ik helemaal gedaan ik kan helemaal nix
Ha die wurm!quote:Op vrijdag 10 december 2004 23:57 schreef WurM het volgende:
k heb een van mn auto's ingeruild voor een onhandelbare krachtpatser... je kan niet normaal optrekken zonder een 360 te maken (ja, idd overdreven)
mgoed, die drift heb ik nu iig gehaald
nog ff URL raceje doen en n nieuwe sponsor kiezen en k kan weer lekker vooruit
edit:
Is t btw heel erg dat ik WEL in n Honda Civic kan rijden? *heeft wat andere postjes gelezen*
vooruit dan maar, nog een edit:
ik lees hier nogal veel commentaar op SUV auto's, maar ik vind ze erg gaaf
Mijn Hummer is n beetje gay nuzwart, met paars/roze neon, spiegeltjes, dakluchtinlaat, uitlaat, spoiler en velgen
Maar k ga m binnenkort iets ungayen denk ik
Netjesquote:Op zaterdag 11 december 2004 23:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ingame screenshots van mijn eerdere geposte Focus ZX3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij staat in de OP.quote:Op zaterdag 11 december 2004 23:39 schreef babba het volgende:
[..]
Netjes
Ik zit nog steeds vast btw. misschien moet ik een nieuwe shop ofzo vindenIk zag laatst een screenshot van de map met alle shops, misschien moet ik die eens gaan zoeken
heejquote:Op zaterdag 11 december 2004 22:35 schreef Dacide het volgende:
[..]
Ha die wurm!
Hoe gaat het nog met jou?
Jammer dat het nooit iets is geworden met die nfs:u1 clan
Ik heb geen photosoep gebruikt hoor....quote:Op zondag 12 december 2004 12:08 schreef Drakul het volgende:
Mooi gefotosoept!
Erg toevallig dat je rondetijden precies hetzelfde zijn als dat plaatje boven jou!
quote:Op zondag 12 december 2004 12:46 schreef Dacide het volgende:
Yeah right, en je bent geen cheater (zoals je zei).
Je hebt verdomme een gemiddelde snelheid van ongeveer mach 0.5. en een topsnelheid an ongeveer mach 0.7
Op zo'n tegel "voortuintje" heb ik ooit eens iets van 296.000 punten in 1 keer gehaald. (helaas knalde ik daarna vol gas tegen een muur en was ik alle punten kwijt.quote:Op zondag 12 december 2004 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn record bij een downhill drift was ook vrij hoog, iets van 120.000, klapte toen tegen een muur
Was ook bij zo'n downhill drifje, daar kun je als je ipv over de weg door de "voortuin" rijdt van zon villaatje (is helemaal bonuszone) kun je in 1 bocht 80.000 punten halen.
ÉN Hoe je hem tunedquote:Op maandag 13 december 2004 13:07 schreef ElmarO het volgende:
Ik vind de Peugeot 106 een goede handling hebben. En zoals Swiffmeister zegt de Nissan 240SX. Maar ik denk dat het vooral een kwestie van proberen is welke auto voor jouw de beste handling heeft.
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijnquote:Op maandag 13 december 2004 12:34 schreef NFSUndergroundII het volgende:
En nog een update.
En een update
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog neit alles. Ben nog bezig met mijn carrière.quote:Op maandag 13 december 2004 16:02 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Heb je alles al geunlockt? Of je bent gewoon 20 keer sneller dan mijn
![]()
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?quote:Op maandag 13 december 2004 16:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
ElmarO: > Heb jij zin om deel 7 te maken? Heb namelijk geen tijd.
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:41 schreef Jair het volgende:
even een vraagje.
komt er na level 3 spullen nog een extra level zoals bij nfsu deel 1? of is level 3 het hoogste haalbaar?
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?quote:Op maandag 13 december 2004 18:43 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Via de outruns kan je drie uniques halen. Maar die kan je dan maar in één auto plaatsen en niet zoals bij deel 1 meenemen naar een andere auto.
Er zijn 3 prestatiekits. De andere 5 uniques zijn voor het uiterlijk van je auto.quote:Op maandag 13 december 2004 18:48 schreef Jair het volgende:
[..]
gaat het dan om prestatiekits of om carroseriedingen?
Ik kan hem wel even kopieren voor jequote:Op maandag 13 december 2004 16:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Best. Heb je toevallig de OP in een txt-bestand staan?
Check even de OPquote:Op maandag 13 december 2004 19:22 schreef El-Rico het volgende:
ik heb een amd 2600 + maar als ik detail hoger zet als medium wordt alles zwart en zie ik alleen nog maar lichten?? T ziet er nu bagger uit...
iemand?
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.quote:
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Of de details iets hoger krikken.quote:Op maandag 13 december 2004 19:46 schreef El-Rico het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, die blokjes zijn weg en de wolken ook. Maar ik zag niks staan over de zwarte omgeving met alleen maar lichten.
Thanks manquote:Op maandag 13 december 2004 19:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
Heb het zelfde probleem, opgelost door light trails in de display settings uit te zetten.
De level 3 bumpers krijg je pas aan het begin van stage 5. Dus het duurt nog wel even eer dat je ze hebt.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Bij mij duurde het niet echt lang, maar ik zwom dan ook in het geld dus had zo de 5e sponsor binnen.quote:Op maandag 13 december 2004 19:51 schreef Drakul het volgende:
[afbeelding]
Heb em eindelijk!
Mustang GT ownz! Hij's nog ongetuned ('k vind dat standaard geluid wel erg gaaf)
Duurt het trouwens nog lang voordat de level 3 voor en achter bumpers vrijkomen na het unlocken van deze krachtpatser? (Europese versie)
Ik hou ook niet zo van die stickers. Wel als ze mooi zijn en niet te patserigquote:Op maandag 13 december 2004 20:18 schreef Drakul het volgende:
Nice ride
Zo te zien hou jij ook niet van die stickers, just like me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |