quote:
Ik heb bij hem wel het idee dat hij met zijn houding (bewust) de mythe Hiddink in stand houdt. En het werkt, want ik gun hem alles.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Hij won nooit zoveel prijzen? Geen trainer won meer prijzen in Nederland.
Ik bedoel internationaal gezien, Hiddink won vooral tig keer met PSV de eredivisie en wat bekers.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Hij won nooit zoveel prijzen? Geen trainer won meer prijzen in Nederland.
Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:Nederland - Brazilië (WK 1998) Rusland - Spanje (EK 2008) Chelsea - Barcelona (Champions League 2009) PSV - AC Milan (Champions League 2005) Zuid-Korea - Duitsland (WK 2002)
Halve Finale trainer pur sang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
Nederland - Brazilië (WK 1998) Rusland - Spanje (EK 2008) Chelsea - Barcelona (Champions League 2009) PSV - AC Milan (Champions League 2005) Zuid-Korea - Duitsland (WK 2002)
Die Drogba-wissel vond ik ook een hele rare.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nooit zo'n fout zien maken met een verdedigende wissel bij 1-0 voor tegen 10 man.
Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
Waarom een verdedigende wissel als je een man meer hebt en de wedstrijd volledig controleert?
[..]
Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.
Precies.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02![]()
Guus heeft geen geluk, maar over pech moet 'ie ook niet gaan klagen.
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Je vergeet de extreem onterechte uitschakeling van Australië tegen Italië
WK2006 (Groepsronde) Australië - Italië: Grosso (schwalbe), Totti
Jep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |