abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108116102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wat moet hij nou in Nederland nog doen qua uitdaging :') zowat alles al gewonnen.
En na een wedstrijd verliezen heeft hij zogenaamd het al weer verloren. Hiddink is niet meer de oude en ga zo maar door. In Nederland kan hij alleen maar verliezen en bij Anzhi niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_108116408
3,600 km vliegen voor iedere thuiswedstrijd. _O-
Ik snap niet hoe iemand nou voor zo'n club wil spelen/werken. Maakt het nou echt zo'n verschil om 250,000 euro per week te verdienen in plaats van 150,000 in Engeland/Spanje/Italie?
pi_108116472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:37 schreef Monopoly_Man het volgende:
3,600 km vliegen voor iedere thuiswedstrijd. _O-
Ik snap niet hoe iemand nou voor zo'n club wil spelen/werken. Maakt het nou echt zo'n verschil om 250,000 euro per week te verdienen in plaats van 150,000 in Engeland/Spanje/Italie?
Na Eto'o niemand meer hoor. :')
Alle andere spelers zijn (met alle respect) niet echt top.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:32:44 #29
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_108117928
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 13:38 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Binnen de Eredivisie zijn er ook zat mooie uitdagingen en daar is hij ook vaak genoeg voor benaderd. Maar dat weigert hij gewoon altijd.

Het gaat hem gewoon voornamelijk voor de zak met geld die hij daar kan verdienen. Als je dat niet ziet heb je echt een bord voor je kop.
Heb je ook nog een argument? Want zo is het beetje loze praat.. Ik heb al lang en breed uitgelegd waarom Anzhi juist wel een uitdaging is. Tuurlijk zal het geld ook meespelen, maar geef m eens ongelijk. En vergeet niet dat iemand als Hiddink ondertussen zo'n status heeft opgebouwd dat ie het ook makkelijk kan vragen. Maar ik snap echt niet dat je uitdaging niet ziet. Bij welke Nederlandse club zie jij een mooiere/grotere dan?
pi_108119904
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 14:23 schreef Confetti het volgende:
Ik snap hem eigenlijk wel. Tuurlijk speelt het geld ook een rol maar onderschat Anzhi niet.

Met zo'n club kan hij zo ver komen in de CL over een jaartje of 2.

Snapte die vergelijking met De Graafschap gister bij VI ook niet..Hiddink denkt altijd groot.
Qua geld denkt hij inderdaad altijd groot ja.
pi_108120015
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:32 schreef inZanity het volgende:

[..]

Heb je ook nog een argument? Want zo is het beetje loze praat.. Ik heb al lang en breed uitgelegd waarom Anzhi juist wel een uitdaging is. Tuurlijk zal het geld ook meespelen, maar geef m eens ongelijk. En vergeet niet dat iemand als Hiddink ondertussen zo'n status heeft opgebouwd dat ie het ook makkelijk kan vragen. Maar ik snap echt niet dat je uitdaging niet ziet. Bij welke Nederlandse club zie jij een mooiere/grotere dan?
PSV volgend seizoen was toch ook een mooie uitdaging geweest. Prima ploeg wat veel potentie heeft als het bij elkaar blijft. Wellicht dat Van Bommel er nog bij komt. Ik denk dat PSV nog veel beter kan gaan spelen met deze ploeg en daar zit best een uitdaging. Landstitel, maar ook zorgen dat een Nederlandse club weer wat gaat betekenen in Europa.
  zaterdag 18 februari 2012 @ 16:48:59 #32
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_108120166
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Breekfast het volgende:

[..]

PSV volgend seizoen was toch ook een mooie uitdaging geweest. Prima ploeg wat veel potentie heeft als het bij elkaar blijft. Wellicht dat Van Bommel er nog bij komt. Ik denk dat PSV nog veel beter kan gaan spelen met deze ploeg en daar zit best een uitdaging. Landstitel, maar ook zorgen dat een Nederlandse club weer wat gaat betekenen in Europa.
Bijna alles al gewonnen met PSV, snap wel dat hij daar geen trek meer in heeft.
De enige echte uitdaging zou De Graafschap zijn en daar wil hij z'n vinger verder niet aan branden.
So confused when you're lost in the groove
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 maart 2012 @ 00:22:17 #33
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_108768533
quote:
Guus Hiddink is na één zege met Anzhi al 50.000 euro rijker

Guus Hiddink heeft maandag een succesvol debuut in de Russische voetbalcompetitie gemaakt. De 65-jarige Nederlander zag zijn nieuwe club Anzhi Makhachkala, met Mbark Boussoufa (ex-Anderlecht) in de basis, met 0-1 winnen op het terrein van Dynamo Moskou. De Braziliaan Jucilei maakte in de 69e minuut de enige treffer en bezorgde zijn nieuwe trainer zo meteen een eerste premie van 50.000 euro netto.

De assistenten van Hiddink, Ton du Chatinier en Zeljko Petrovic, zijn door de zege 25.000 euro rijker. Er zit nog meer in voor het drietal. Kwalificatie voor de Champions League levert Hiddink 2 miljoen euro op, de titel 5 miljoen euro. De Russische kampioen plaatst zich rechtstreeks voor de Champions League, de nummer twee speelt een voorronde.

Op elf speeldagen van het einde is Anzhi met 55 punten zevende, op elf punten van leider Zenit Sint-Petersburg en op zes punten van de nummer twee, CSKA Moskou. Dynamo Moskou miste door de nederlaag tegen Anzhi de kans om de tweede plaats te pakken. Als derde in de stand heeft het nu nog maar drie punten voor op het team van Hiddink.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')