quote:Op zondag 22 juni 2008 15:53 schreef RayMania het volgende:
Europa.
Azië.
Australië.
Afrika.
Noord-Amerika.
Zuid-Amerika.
Al op de helft van complete wereldverovering.
quote:
Ik heb bij hem wel het idee dat hij met zijn houding (bewust) de mythe Hiddink in stand houdt. En het werkt, want ik gun hem alles.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Hij won nooit zoveel prijzen? Geen trainer won meer prijzen in Nederland.
Ik bedoel internationaal gezien, Hiddink won vooral tig keer met PSV de eredivisie en wat bekers.quote:Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Hij won nooit zoveel prijzen? Geen trainer won meer prijzen in Nederland.
Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:Nederland - Brazilië (WK 1998) Rusland - Spanje (EK 2008) Chelsea - Barcelona (Champions League 2009) PSV - AC Milan (Champions League 2005) Zuid-Korea - Duitsland (WK 2002)
Halve Finale trainer pur sang.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
Nederland - Brazilië (WK 1998) Rusland - Spanje (EK 2008) Chelsea - Barcelona (Champions League 2009) PSV - AC Milan (Champions League 2005) Zuid-Korea - Duitsland (WK 2002)
Die Drogba-wissel vond ik ook een hele rare.quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nooit zo'n fout zien maken met een verdedigende wissel bij 1-0 voor tegen 10 man.
Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
Waarom een verdedigende wissel als je een man meer hebt en de wedstrijd volledig controleert?
[..]
Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.
Precies.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02![]()
Guus heeft geen geluk, maar over pech moet 'ie ook niet gaan klagen.
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Je vergeet de extreem onterechte uitschakeling van Australië tegen Italië
WK2006 (Groepsronde) Australië - Italië: Grosso (schwalbe), Totti
Jep.quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?
Klopt helemaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?
quote:Hiddink blijft in nieuwe rol verbonden aan Chelsea
Guus Hiddink blijft ook de komende jaren nog werkzaam voor Chelsea. De bondscoach van Rusland heeft een overeenkomst gesloten waarbij hij zal dienen als technisch adviseur.
De Achterhoeker sloot zijn periode als hoofdtrainer van Chelsea dit weekend af met de FA Cup-winst. Een emotioneel afscheid volgde, waarbij Hiddink aangaf zijn periode bij Chelsea nooit te vergeten. Nu is dus bekend geworden dat de Nederlander in een andere rol verbonden blijft aan de club.
"Ik zal continu in contact blijven met de clubleiding van Chelsea", zo beschrijft Hiddink zijn nieuwe rol in gesprek met The Sunday Mirror. "Chelsea heeft mij gevraagd technisch adviseur van de club te worden. En je dacht toch zeker niet dat ik dat aanbod zou afslaan?"
Hiddink zal Chelsea onder andere informeren op het gebied van het aan- en verkoopbeleid. Mogelijk zal hij intern ook zijn advies geven over wie er de nieuwe coach moet worden van de Londense grootmacht.
quote:Hiddink wijst vorstelijk Turks aanbod van de hand
21/10/2009 10:30
Guus Hiddink heeft een aanbod afgeslagen om bondscoach van Turkije te worden. Het land ziet de Achterhoeker als de perfecte kandidaat om de nationale ploeg te leiden na de mislukte kwalificatie voor het WK in Zuid-Afrika.
Turkije eindigde in Groep 5 van de Europese kwalificatiezone als derde achter Spanje en Bosnië-Herzegovina. Dat is hard aangekomen in het land waar Frank Rijkaard als coach van Galatasaray actief is. Bondscoach Fatih Terim werd ontslagen en de Turken zijn nu op zoek naar een buitenlandse topcoach.
Hiddink staat boven aan de lijst. Turkije is bereid om op hem te wachten tot na het WK in Zuid-Afrika van komende zomer. Tot die tijd is Hiddink nog in dienst van Rusland. Turkije wil heel ver gaan om de toptrainer binnen te halen. Zo is de bond zelfs bereid om nóg meer salaris te gaan betalen dan Roman Abramovitsj en de Russische bond nu al doen. En dat terwijl Hiddink al de best betaalde bondscoach ter wereld is.
De voormalig bondscoach van Oranje - die begin jaren negentig al even werkte in Turkije als trainer van Fenerbahçe – is inmiddels benaderd en heeft meteen laten weten dat hij geen interesse heeft. Hiddink heeft zich nog niet uitgesproken over zijn toekomst. Hij liet al eens doorschemeren dat hij na de zomer van 2010 zou stoppen. Maar de coach is nu in bespreking over contractverlenging in Rusland en staat niet afwijzend tegenover een langer verblijf.
Hij kan mooi in de RvC van PSV en Oranje gaan doenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef thloreg het volgende:
Nee hoor, Hiddink die kan eindelijk TD bij Ajax worden en zijn lang gekoesterde droom
in vervulling zien gaan. Rusland keert hij de rug toe want: zakken gevuld en hij geloofd
het wel nu.
De enige reden waarom Ajax Guus had willen hebben was om het geluk weer terug te krijgen.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef thloreg het volgende:
Nee hoor, Hiddink die kan eindelijk TD bij Ajax worden en zijn lang gekoesterde droom
in vervulling zien gaan. Rusland keert hij de rug toe want: zakken gevuld en hij geloofd
het wel nu.
Turkije, Spanje, Rusland, EK 96 en Engelandquote:Op donderdag 19 november 2009 19:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De enige reden waarom Ajax Guus had willen hebben was om het geluk weer terug te krijgen.
Maar Guus is het zelf ook kwijt.
Hoe zou dat in zijn werk moeten gaan?quote:Noord-Korea vangt bot bij Hiddink
Uitgegeven: 14 december 2009 22:18
Laatst gewijzigd: 14 december 2009 22:18
AMSTERDAM - Noord-Korea heeft Guus Hiddink een aanbieding gedaan om het land te coachen op het WK 2010 in Zuid-Afrika. Dit meldde Johan Derksen maandag in het televisieprogramma Voetbal International.
© ANP
Hiddink vindt echter dat hij het niet kan maken ten opzichte van Rusland om op de aanbieding in te gaan.
De Russen gingen in de play-offs onder zijn leiding over twee duels onderuit tegen Slovenië en liepen daardoor de mondiale mis.
''We zijn als Rusland samen ten onder gegaan, dus ik kan het niet maken om met Noord-Korea alsnog naar het WK te gaan,'' aldus Hiddink in een reactie.
Zuid-Korea
Zuid-Korea, waarmee Hiddink in 2006 hoge ogen gooide op het WK, liet al weten geen problemen te hebben met het idee dat Hiddink met Noord-Korea in zee zou gaan. Beide Korea's leven op gespannen voet met elkaar.
Ja, de ultieme droom van elke toptrainer/TD.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef thloreg het volgende:
in vervulling zien gaan.
De VS in een poule met Noord-Korea, Iran en Rusland. De enige echte Poule des Doods.quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Niet sterk van Noord-Korea.
Ze moeten gewoon met een of andere spleetoog met onuitspreekbare naam komen en iedereen verrassen.
Te jammer dat ze niet bij VS in de poule zitten.
Idd, gewoon een spleet-oog. Als ze nog tegen Oranje moeten kan ie in elk geval rustig op ons trainingscomplex rondlopen en spioneren zonder dat Bert ze herkent.quote:Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Niet sterk van Noord-Korea.
Ze moeten gewoon met een of andere spleetoog met onuitspreekbare naam komen en iedereen verrassen.
Te jammer dat ze niet bij VS in de poule zitten.
zoiets?quote:Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou het wel mooi vinden, Guus bij Noord-Korea. En dan ook een parade met afbeeldingen van Guus.
[ afbeelding ]
quote:'Hiddink wordt de nieuwe trainer van Juventus'
Guus Hiddink wordt komend weekeinde aangesteld als nieuwe trainer van Juventus, schrijft Corriere Dello Sport. De Italiaanse krant meent dat de teruggekeerde vice-voorzitter Roberto Bettega de huidige trainer Ciro Ferrara weg wil hebben en deze week al met Hiddink zou hebben onderhandeld over een contract. Informeel zouden beide heren al tot een akkoord zijn gekomen.
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toch nog weer een club denk je?
Of een ander land?
Rusland is sowieso einde verhaal?
dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 03:33 schreef TLC het volgende:
Hiddink wordt gewoon de opvolger van Benitez bij Liverpool
quote:'Hiddink staat open voor Liverpool'
ROTTERDAM/LIVERPOOL - Of Liverpool-manager Rafael Benitez volgend seizoen nog werkzaam is bij Liverpool is maar zeer de vraag. Sinds de uitschakeling in de FA Cup afgelopen woensdag wordt volop gespeculeerd over de opvolger van de huidige Spaanse coach.
Meest opvallende naam die klinkt op Anfield Road is die van Guus Hiddink. Volgens Engelse boulevardbladen is echter ook Alex McLeish van Birmingham City in beeld.
Vorig seizoen nog hielp Hiddink als interim-manager het Londense Chelsea naar de FA Cup. Volgens de website Sportweek.nl zou de bondscoach van Rusland 'zich in intieme kring hebben laten ontvallen open te staan voor Liverpool'.
Aan The Daily Mail vertelt Hiddink: 'Voor ik een beslissing neem over de toekomst, treed ik in conclaaf met de president van de Russische voetbalfederatie. Maar ik spreek niet tegen dat ik graag nog eens voor een club in Engeland zou willen werken. Na alle steun die Chelsea-eigenaar Roman Abramovich mij heeft gegeven, ben ik het naar hem toe verplicht eerst met hem te praten.'
maargoed wat kan hij Guus nog bieden?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fris, zo'n nieuwe TT.
De loyaliteit naar Abramovich blijft.
Dat topic is vooral opgeblazen in de tijd dat hij bij Ajax trainer was en op de wip zat volgens mij. Dat levert altijd wel stof tot discussie op.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Ritmo het volgende:
Hoe kan dit topic zo slecht lopen? ZelfsTen Cate
heeft een groter topic.
mwah, dat ging vooral via de topics daarvoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Toch is het raar dat ook rond de play-offs met Rusland tegen Slovenië hier geen activiteit was.
Nederland is wel een beetje Hiddink-moe denk ik.
Australie, Korea, Nederland, Spanje, Rusland...ook in Turkije zal hij 't redden. Geen twijfel.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Fenerbahce was geen succes.
Op de een of andere manier denk ik dat de werkwijze van Hiddink bij de Turken minder effect sorteert.
De nieuwe voorzitter van de voetbalbond wordt waarschijnlijk niemand uit het Abramovic kamp dus dan de kans op een langer verblijf van Hiddink snel kleinerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hmm.. die onderhandelingen over een nieuw contract liepen toch niet zo denderend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |