abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:55:10 #199
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_66004929
quote:
Op zondag 22 juni 2008 15:53 schreef RayMania het volgende:
Europa.
Azië.
Australië.

Afrika.
Noord-Amerika.
Zuid-Amerika.

Al op de helft van complete wereldverovering.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_66058921
Hij heeft bij mij gewoon voor de deur gestaan! Wij kwamen de deur uit, gingen naar Doornroosje kijken naar optreden van Voicst, zegt mijn huisgenoot "he dat lijkt Guus Hiddink wel", de beste meneer draait zich om en was het Guus Hiddink Zo zonde dat we toen geen foto hebben genomen, wel hand geschud
pi_66059283
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  Trouwste user 2022 woensdag 8 april 2009 @ 22:45:21 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_67846892
Volgens mij doet ie het niet onaardig.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 8 april 2009 @ 22:50:52 #203
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67847146
ik wou hem ook al kicken

ging net op zoek

haha

ook al gun ik het chelsea niet, de hand van hiddink lijkt toch zichtbaar.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_67885100
Waarom kan hij straks Chelsea en Rusland 'absoluut' niet combineren, en PSV en Australië destijds wel? Da's zelfs verder vliegen.
pi_67888355
Hij kon het nou wel even doen omdat het om 1 tussenweek ging, en dan pas weer aan het einde van het seizoen. In september/oktober zit het vol met die interlands.

Bij Australie had ie eigenlijk alleen een dubbele ontmoeting met de Solomon eilanden en even later met Uruguay. De rest waren allemaal vriendschappelijke wedstrijden in Europa en trainingskampen vlakbij Eindhoven.

Zo was de uitleg van Hiddink in ieder geval.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 april 2009 @ 15:48:30 #206
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67898169
Bovendien heb je in Engeland een achterlijk druk programma. Daar spelen ze denk ik zo'n 10 wedstrijden meer in een seizoen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_68059133
Wat zeggen de kenners hier, hoe goed is Guus nu echt? zijn er ook statistiekjes van? goed, hij won nooit zoveel prijzen, maar zijn win percentage is voor mijn gevoel echt eng hoog aan het worden.. Ben wel een Hiddink fan
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 16 april 2009 @ 00:42:14 #208
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_68059296
Hij won nooit zoveel prijzen? Geen trainer won meer prijzen in Nederland.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 16 april 2009 @ 00:55:50 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68059488
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb bij hem wel het idee dat hij met zijn houding (bewust) de mythe Hiddink in stand houdt. En het werkt, want ik gun hem alles.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68060258
PSV stond al als een huis voordat hij aan Australië begon. Bij Chelsea is hij net begonnen en meer bezig met tijdelijk herstel dan opbouw.

Rusland is ook een veel groter voetbal land dan Australië, net zoals Chelsea een grotere club is dan PSV.
pi_68064939
quote:
Op donderdag 16 april 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
Ik bedoel internationaal gezien, Hiddink won vooral tig keer met PSV de eredivisie en wat bekers.
1 europacup. Dat is het wel zo'n beetje verder.

Weinig prijzen, maar dat komt vooral door de teams die hij trainde. Ik zeg dus wel dat hij bovengemiddeld goede resultaten haalde met al die teams, en daarom misschien zelfs wel een van de beste trainers ooit.

als hij 10 jaar lang een van de top teams van spanje, engeland, italie had getraind, waren er vast veel meer 1ste prijzen geweest
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_68752881
  • Nederland - Brazilië (WK 1998)
  • Rusland - Spanje (EK 2008)
  • Chelsea - Barcelona (Champions League 2009)
  • PSV - AC Milan (Champions League 2005)
  • Zuid-Korea - Duitsland (WK 2002)
  • Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_68752951
    Waarom een verdedigende wissel als je een man meer hebt en de wedstrijd volledig controleert?
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
  • Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.
    pi_68752963
    Ik heb hem eigenlijk nooit zo'n fout zien maken met een verdedigende wissel bij 1-0 voor tegen 10 man.
    pi_68752969
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef RayMania het volgende:
  • Halve Finale trainer pur sang.
    pi_68753792
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Ik heb hem eigenlijk nooit zo'n fout zien maken met een verdedigende wissel bij 1-0 voor tegen 10 man.
    Die Drogba-wissel vond ik ook een hele rare.
      woensdag 6 mei 2009 @ 23:28:22 #217
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_68754638
    Je vergeet de extreem onterechte uitschakeling van Australië tegen Italië

WK2006 (Groepsronde) Australië - Italië: Grosso (schwalbe), Totti
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_68754805
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 22:56 schreef Blawh het volgende:
    Waarom een verdedigende wissel als je een man meer hebt en de wedstrijd volledig controleert?
    [..]

Guus Geluk gaat in de halve finale dus lang niet altijd op. Vooral met Nederland en Chelsea is hem een finale onthouden door de arbitrage, met PSV was hij er ook heel dichtbij.
    Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02

Guus heeft geen geluk, maar over pech moet 'ie ook niet gaan klagen.
    Edit: Uiteindelijk denk ik wel dat 'ie in de 'pech' uitkomt, dus vaker arbitrale dwalingen tegen dan voor zich heeft gehad, op de cruciale momenten.
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
    pi_68754828
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Oh en met Australie had hij ook pech. Maar kom op, Zuid-Korea in '02

Guus heeft geen geluk, maar over pech moet 'ie ook niet gaan klagen.
    Precies.
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      woensdag 6 mei 2009 @ 23:33:42 #220
    57068 Bomenverzameling
    Can come an end
    pi_68754876
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:28 schreef Asskicker14 het volgende:
    Je vergeet de extreem onterechte uitschakeling van Australië tegen Italië

WK2006 (Groepsronde) Australië - Italië: Grosso (schwalbe), Totti
    Volgens mij was dat in de 8ste finales, toch?
    "Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
    pi_68754932
    Respect voor Guus Hiddink

Alleen ik blijf een grafhekel aan Chelsea hebben (op Lampard en Terry na). Terechte finale, Manchester - Barcelona.
    pi_68754942
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Jep.
    pi_68754957
    quote:
    Op woensdag 6 mei 2009 23:33 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Klopt helemaal
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_68795641
    The summer of 2002 is one I don't recall with any pleasure. I had to get time off work to get out of the office to watch the Azzurri clash with South Korea in the World Cup. I remember wishing I hadn't bothered.

And yet all the memories have come flooding back to me following Chelsea's elimination from the Champions League. The same finger-pointing at the referee, the same conspiracy theories, the same bitter recriminations. Except it has all been turned upside down.

Let us recall what Italy fans were told after they lost out in the Far East. "Get over it," was the main message. "You didn't take your chances - so don't blame the referee. You are just making excuses."

Well, Blues of Stamford Bridge, how about taking that advice?

How many times have I seen an Italian team which based its game on stout defence and great organisation go out to a late goal? We are usually told it serves us right. So why does the same not hold true for an English club side?

The conspiracy theory about UEFA not wanting an all-English Final is laughable. Magnificent as the match referee was, how could he have foreseen Iniesta's late, late thunderbolt? Without that, remember, Chelsea were heading to Rome. And how does the ludicrous red card for a Barca player fit into the theory anyway?

Of course, those of us long enough in the tooth to remember South Korea will recall who was sitting on the opposition bench that day. Yes, it was Mr Hiddink. So when he says the referee on Wednesday night was the worst he has ever seen it is hard not to think he might have a slightly selective memory.

Byron Moreno was streets ahead of Tommy Ovrebo in the controversial decision department. He managed to send a man off when he should have got a penalty. Now imagine if that had happened to Didier Drogba...
      Trouwste user 2022 zaterdag 30 mei 2009 @ 17:59:52 #225
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_69556820
    Hij flikt het toch maar weer.

Kwam even langs en zette Chelsea weer op de rails.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
      zaterdag 30 mei 2009 @ 18:00:48 #226
    152878 andre347
    3, 4 en 7
    pi_69556846
    Guus flikt het weer.

Een mooi afscheidsprijsje
    pi_69557887

Guus , hoeveel plezier die man mij in de afgelopen 12 jaar bezorgd heeft.
    PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
    pi_69571540
    quote:
    Hiddink blijft in nieuwe rol verbonden aan Chelsea

Guus Hiddink blijft ook de komende jaren nog werkzaam voor Chelsea. De bondscoach van Rusland heeft een overeenkomst gesloten waarbij hij zal dienen als technisch adviseur.

De Achterhoeker sloot zijn periode als hoofdtrainer van Chelsea dit weekend af met de FA Cup-winst. Een emotioneel afscheid volgde, waarbij Hiddink aangaf zijn periode bij Chelsea nooit te vergeten. Nu is dus bekend geworden dat de Nederlander in een andere rol verbonden blijft aan de club.

"Ik zal continu in contact blijven met de clubleiding van Chelsea", zo beschrijft Hiddink zijn nieuwe rol in gesprek met The Sunday Mirror. "Chelsea heeft mij gevraagd technisch adviseur van de club te worden. En je dacht toch zeker niet dat ik dat aanbod zou afslaan?"

Hiddink zal Chelsea onder andere informeren op het gebied van het aan- en verkoopbeleid. Mogelijk zal hij intern ook zijn advies geven over wie er de nieuwe coach moet worden van de Londense grootmacht.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 15:00:15 #229
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_73915086
    quote:
    Hiddink wijst vorstelijk Turks aanbod van de hand
    21/10/2009 10:30

Guus Hiddink heeft een aanbod afgeslagen om bondscoach van Turkije te worden. Het land ziet de Achterhoeker als de perfecte kandidaat om de nationale ploeg te leiden na de mislukte kwalificatie voor het WK in Zuid-Afrika.

Turkije eindigde in Groep 5 van de Europese kwalificatiezone als derde achter Spanje en Bosnië-Herzegovina. Dat is hard aangekomen in het land waar Frank Rijkaard als coach van Galatasaray actief is. Bondscoach Fatih Terim werd ontslagen en de Turken zijn nu op zoek naar een buitenlandse topcoach.

Hiddink staat boven aan de lijst. Turkije is bereid om op hem te wachten tot na het WK in Zuid-Afrika van komende zomer. Tot die tijd is Hiddink nog in dienst van Rusland. Turkije wil heel ver gaan om de toptrainer binnen te halen. Zo is de bond zelfs bereid om nóg meer salaris te gaan betalen dan Roman Abramovitsj en de Russische bond nu al doen. En dat terwijl Hiddink al de best betaalde bondscoach ter wereld is.

De voormalig bondscoach van Oranje - die begin jaren negentig al even werkte in Turkije als trainer van Fenerbahçe – is inmiddels benaderd en heeft meteen laten weten dat hij geen interesse heeft. Hiddink heeft zich nog niet uitgesproken over zijn toekomst. Hij liet al eens doorschemeren dat hij na de zomer van 2010 zou stoppen. Maar de coach is nu in bespreking over contractverlenging in Rusland en staat niet afwijzend tegenover een langer verblijf.
    nog meer betalen dan Rusland
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_73922751
    Hij zal toch wel met pensioen en misschien nog een keer zoiets doen als Chelsea?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_73925619
    Volgens m'n broer had Hiddink gezegd dat 't hem wel leuk leek om eens de bezem door Ajax te gaan halen...
      Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 21 oktober 2009 @ 21:38:06 #232
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_73928963
    ja als ze in Eindhoven nou eens opletten en hem binnen halen
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_73930841
    Willen ze weer failliet dan?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_74837170
    Jammer Guus.

Nu alle tijd om het WK 2018 naar Nederland te halen
    Jimmy Carter:
    "Sometimes God answers prayers with 'Yes'
    Sometimes He answers prayers with 'No'
    Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
    pi_74838308
    Dit had Guus nog tegoed voor het EK 2008
    Wie dit leest is gek
      donderdag 19 november 2009 @ 00:14:08 #236
    193875 thloreg
    seni seviyorum NL & TR
    pi_74838312
    Nee hoor, Hiddink die kan eindelijk TD bij Ajax worden en zijn lang gekoesterde droom
    in vervulling zien gaan. Rusland keert hij de rug toe want: zakken gevuld en hij geloofd
    het wel nu.
    Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 19 november 2009 @ 18:56:14 #237
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_74859523
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 00:14 schreef thloreg het volgende:
    Nee hoor, Hiddink die kan eindelijk TD bij Ajax worden en zijn lang gekoesterde droom
    in vervulling zien gaan. Rusland keert hij de rug toe want: zakken gevuld en hij geloofd
    het wel nu.
    Hij kan mooi in de RvC van PSV en Oranje gaan doen
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_74860889
    quote:
    het wel nu.
    De enige reden waarom Ajax Guus had willen hebben was om het geluk weer terug te krijgen.
    Maar Guus is het zelf ook kwijt.
    Wie dit leest is gek
    pi_74873353
    quote:
    Op donderdag 19 november 2009 19:40 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

De enige reden waarom Ajax Guus had willen hebben was om het geluk weer terug te krijgen.
    Maar Guus is het zelf ook kwijt.
    Turkije, Spanje, Rusland, EK 96 en Engeland

Vaak genoeg ook niet
      maandag 14 december 2009 @ 22:36:43 #240
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_75632435
    quote:
    Noord-Korea vangt bot bij Hiddink

Uitgegeven: 14 december 2009 22:18
    Laatst gewijzigd: 14 december 2009 22:18

AMSTERDAM - Noord-Korea heeft Guus Hiddink een aanbieding gedaan om het land te coachen op het WK 2010 in Zuid-Afrika. Dit meldde Johan Derksen maandag in het televisieprogramma Voetbal International.
    © ANP

Hiddink vindt echter dat hij het niet kan maken ten opzichte van Rusland om op de aanbieding in te gaan.

De Russen gingen in de play-offs onder zijn leiding over twee duels onderuit tegen Slovenië en liepen daardoor de mondiale mis.

''We zijn als Rusland samen ten onder gegaan, dus ik kan het niet maken om met Noord-Korea alsnog naar het WK te gaan,'' aldus Hiddink in een reactie.

Zuid-Korea
    Zuid-Korea, waarmee Hiddink in 2006 hoge ogen gooide op het WK, liet al weten geen problemen te hebben met het idee dat Hiddink met Noord-Korea in zee zou gaan. Beide Korea's leven op gespannen voet met elkaar.
    Hoe zou dat in zijn werk moeten gaan?
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 december 2009 @ 23:10:58 #241
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_75634127
    Nou het is wel lekker coachen, je hebt alle voetballers full time tot je beschikking maar ff de cultuur veranderen zal daar niet gaan
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_75635472
    Lekker principieel die Noord-Koreanen. Wij hebben in tegenstelling tot de Korea's niet eens oorlog (meer) met ons buurland maar Hiddink met Duitsland naar het WK zou in Nederland echt als nationale ramp gezien worden.
    -
    pi_75635512
    quote:
    in vervulling zien gaan.
    Ja, de ultieme droom van elke toptrainer/TD.
    -
    pi_75636058
    Niet sterk van Noord-Korea.

Ze moeten gewoon met een of andere spleetoog met onuitspreekbare naam komen en iedereen verrassen.

Te jammer dat ze niet bij VS in de poule zitten.
    Jimmy Carter:
    pi_75636109
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Ze moeten gewoon met een of andere spleetoog met onuitspreekbare naam komen en iedereen verrassen.

De VS in een poule met Noord-Korea, Iran en Rusland. De enige echte Poule des Doods.
    pi_75636311
    Hehe... ja, laat die Matthäus dat eens regelen met z'n warme balletjes.
    Jimmy Carter:
    pi_75636346
    quote:
    Op maandag 14 december 2009 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:

Idd, gewoon een spleet-oog. Als ze nog tegen Oranje moeten kan ie in elk geval rustig op ons trainingscomplex rondlopen en spioneren zonder dat Bert ze herkent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 15-12-2009 00:11:14 ]
    -
    pi_75636479
    Ja, had ik op Belgische Teletekst gelezen.

Dat zou Hiddink nou nooit gebeuren.
    Jimmy Carter:
    pi_75636749
    Ik zou het wel mooi vinden, Guus bij Noord-Korea. En dan ook een parade met afbeeldingen van Guus.

pi_75636967
    Als Guus nu ook nog zo'n God wordt in Noord-Korea kan ie daarna de oorlog tussen beide landen stoppen.
    -
    pi_75637252
    Nobelprijsje meepakken.

Kan Nederland wel weer eens gebruiken.
    Jimmy Carter:
    pi_75638453
    Idd, en als ie daarna het Palestijnse elftal nog even doet kan hij naar Belgie door nadat Advocaat een burgeroorlog heeft veroorzaakt door een geweldig spelende Vlaming te wisselen voor een versleten Walonier.
    -
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 15 december 2009 @ 13:42:31 #253
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_75648584
    quote:
    Op dinsdag 15 december 2009 00:17 schreef DrDentz het volgende:
    Ik zou het wel mooi vinden, Guus bij Noord-Korea. En dan ook een parade met afbeeldingen van Guus.

[ afbeelding ]
    zoiets?
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76007582
    Ik vind het wel sterk van hem dat hij niet met een ander land naar het WK gaat.
    Jimmy Carter:
    pi_76020005
    Net alsof hij een team met potentie gaat afwijzen
    pi_76021145
    Wat vind je nou zelf dan? Tussen alle vervang-smiley's en quasi-populaire formuleringen door?

Weet niet waarom ik het nog probeer, maar goed..
    Jimmy Carter:
    pi_76022145
    Wat er staat
    pi_76022310
    Waardeloze vent ben je.
    Jimmy Carter:
    pi_76022611
    Als je het niet begrijpt moet je niet gaan schelden.

Hebben je ouders je dat niet geleerd?
    pi_76023427
    Het is goed met je.

Doe voorzichtig met vuurwerk.
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 december 2009 @ 18:42:51 #261
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76025689
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76025856
    Daar hebben we de nummer 18 van de Top 500.
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 december 2009 @ 15:04:03 #263
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76181952
    quote:
    'Hiddink wordt de nieuwe trainer van Juventus'

Guus Hiddink wordt komend weekeinde aangesteld als nieuwe trainer van Juventus, schrijft Corriere Dello Sport. De Italiaanse krant meent dat de teruggekeerde vice-voorzitter Roberto Bettega de huidige trainer Ciro Ferrara weg wil hebben en deze week al met Hiddink zou hebben onderhandeld over een contract. Informeel zouden beide heren al tot een akkoord zijn gekomen.

DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76400947
    Hij gaat niet echt naar Juventus toch?
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 15:53:22 #265
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76401212
    Ik kan het me niet voorstellen.

hij wordt nu royaal doorbetaald en kan rustig afwachten waar hij in de zomer in wil stappen.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76401265
    Toch nog weer een club denk je?

Of een ander land?

Rusland is sowieso einde verhaal?
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 4 januari 2010 @ 16:12:41 #267
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76401913
    quote:
    Op maandag 4 januari 2010 15:55 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Toch nog weer een club denk je?

Of een ander land?

Rusland is sowieso einde verhaal?

Ik denk dat hij stopt in Rusland omdat ze daar waarschijnlijk een andere bondsvoorzitter krijgen. En dan denk ik dat hij nog wel een club in de PL wil. Dat leek hem goed te bevallen in zijn Chelsea periode. Ik blijf maar herhalen dat Liverpool een perfecte club voor hem zou zijn.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76401990
    Op zich zou Liverpool mooi zijn, maar dat zou me toch ook verbazen gezien zijn relatie met Abramovich.
    Jimmy Carter:
    pi_76649510
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 januari 2010 @ 13:39:52 #270
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76676230
    Ik vind deze foto leuker

DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76794906
    Hiddink wordt gewoon de opvolger van Benitez bij Liverpool
    "You can call me Susan if it makes you happy"
      Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 januari 2010 @ 13:37:16 #272
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76804677
    quote:
    Op donderdag 14 januari 2010 03:33 schreef TLC het volgende:
    Hiddink wordt gewoon de opvolger van Benitez bij Liverpool
    dat zou mooi zijn
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 15 januari 2010 @ 14:43:55 #273
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76852008
    quote:
    'Hiddink staat open voor Liverpool'

ROTTERDAM/LIVERPOOL - Of Liverpool-manager Rafael Benitez volgend seizoen nog werkzaam is bij Liverpool is maar zeer de vraag. Sinds de uitschakeling in de FA Cup afgelopen woensdag wordt volop gespeculeerd over de opvolger van de huidige Spaanse coach.

Meest opvallende naam die klinkt op Anfield Road is die van Guus Hiddink. Volgens Engelse boulevardbladen is echter ook Alex McLeish van Birmingham City in beeld.

Vorig seizoen nog hielp Hiddink als interim-manager het Londense Chelsea naar de FA Cup. Volgens de website Sportweek.nl zou de bondscoach van Rusland 'zich in intieme kring hebben laten ontvallen open te staan voor Liverpool'.

Aan The Daily Mail vertelt Hiddink: 'Voor ik een beslissing neem over de toekomst, treed ik in conclaaf met de president van de Russische voetbalfederatie. Maar ik spreek niet tegen dat ik graag nog eens voor een club in Engeland zou willen werken. Na alle steun die Chelsea-eigenaar Roman Abramovich mij heeft gegeven, ben ik het naar hem toe verplicht eerst met hem te praten.'
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76901589
    Fris, zo'n nieuwe TT.

De loyaliteit naar Abramovich blijft.
    Jimmy Carter:
    pi_76901681
    hij heeft wel weer geluk
    hallo
    pi_76901938
    Hoe dan?
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 22:53:44 #277
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76906015
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 20:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Fris, zo'n nieuwe TT.

De loyaliteit naar Abramovich blijft.
    maargoed wat kan hij Guus nog bieden?
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76906088
    Misschien niets, maar je gaat ook niet met de vriendin van je ex.
    Jimmy Carter:
    pi_76906110
    Hoe kan dit topic zo slecht lopen? Zelfs Ten Cate heeft een groter topic.
    -
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 23:00:00 #280
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76906200
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 22:57 schreef Ritmo het volgende:
    Hoe kan dit topic zo slecht lopen? Zelfs Ten Cate heeft een groter topic.
    Dat topic is vooral opgeblazen in de tijd dat hij bij Ajax trainer was en op de wip zat volgens mij. Dat levert altijd wel stof tot discussie op.

Hiddink doet het alleen maar goed
    DeLuna vindt me dik ;(
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 23:00:34 #281
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76906228
    Over iets waar het slecht gaat valt meer te lullen, vandaar dat de Ajax reeks de laatste jaren zo hard ging
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76906437
    Ouch.
    Jimmy Carter:
    pi_76906458
    Toch is het raar dat ook rond de play-offs met Rusland tegen Slovenië hier geen activiteit was.

Nederland is wel een beetje Hiddink-moe denk ik.
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 16 januari 2010 @ 23:07:34 #284
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_76906478
    quote:
    Op zaterdag 16 januari 2010 23:06 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Toch is het raar dat ook rond de play-offs met Rusland tegen Slovenië hier geen activiteit was.

Nederland is wel een beetje Hiddink-moe denk ik.
    mwah, dat ging vooral via de topics daarvoor.
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_76906541
    Oh hehe. Ok, maar toch.

Als Huntelaar drie keer scoort is er meer acitivteit in vele topics. AC Milan, Huntelaar, Serie A, Ajax, Oranje... het leeft dan allemaal op.

Na EK 2008 zijn we wel een beetje klaar met die pafkop.
    Jimmy Carter:
    pi_76913374
    Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
    pi_76920343
    Kan me er toch nog steeds niets bij voorstellen.

Zou het Hiddink wel gunnen.
    Jimmy Carter:
    pi_76991819
    'Turkse voetbalbond heeft komst Hiddink nog niet opgegeven'

Liverpool en Juventus zijn druk met hem bezig, maar de Turkse voetbalbond heeft de komst van Guus Hiddink nog niet opgegeven. Nadat de Achterhoeker een eerste voorstel afwees, hebben de Turken zich volgens Voetbal International opnieuw bij Hiddinks zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen gemeld. Deze heeft wel oor naar een Turks avontuur.

De TFF is op zoek naar een opvolger voor Fatih Terim en was in een eerder stadium al bij de huidige bondscoach van Rusland uitgekomen. Hiddink kon in Turkije zes miljoen euro per jaar gaan verdienen, maar liet weten geen trek te hebben in een baan in het Zuid-Europese land. De TFF wil echter niet zomaar opgeven en heeft zich weer bij Van Nieuwenhuizen gemeld.
    De belangenbehartiger van Hiddink kreeg te horen dat het jaarsalaris van zes miljoen euro nu als ondergrens geldt en dat er vanuit deze positie verder gepraat kan worden. Van Nieuwenhuizen ziet de geldtekens al in zijn ogen en zou de deal wel zien zitten. Het is echter maar de vraag wat Hiddink zelf wil: de Nederlander doet vooralsnog weinig uitspraken over zijn toekomst.

Bron: Voetbalzone

Ik zie het hem nog niet zo snel doen, maar wie weet, zijn eerste buitenlandse avontuur als trainer was volgens mij bij Fenerbahce in Istanbul, dus het land en de mensen zijn hem niet onbekend.
    Eskimo Joe
    pi_76992057
    Fenerbahce was geen succes.

Op de een of andere manier denk ik dat de werkwijze van Hiddink bij de Turken minder effect sorteert.
    Jimmy Carter:
      dinsdag 19 januari 2010 @ 03:40:03 #290
    65434 Parafernalia
    Leuker als je denkt
    pi_76997725
    quote:
    Op maandag 18 januari 2010 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Fenerbahce was geen succes.

Op de een of andere manier denk ik dat de werkwijze van Hiddink bij de Turken minder effect sorteert.
    Australie, Korea, Nederland, Spanje, Rusland...ook in Turkije zal hij 't redden. Geen twijfel.
    Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
    pi_76999737
    We zullen het wel zien.

Hopelijk geeft hij zelf snel duidelijkheid over zijn toekomst. Nu wordt hij overal genoemd waar een spits een keer naast schiet.
    Jimmy Carter:
    pi_76999814
    Ik denk dat hij in Rusland blijft.
    Eskimo Joe
    pi_77000173
    Waarom zou hij dat doen?
    Jimmy Carter:
    pi_77003485
    contract?
    geld?
    Eskimo Joe
    pi_77004022
    Hmm.. die onderhandelingen over een nieuw contract liepen toch niet zo denderend?
    Jimmy Carter:
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 januari 2010 @ 13:28:11 #296
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_77007888
    quote:
    Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef NelsonWandelaar het volgende:
    Hmm.. die onderhandelingen over een nieuw contract liepen toch niet zo denderend?
    De nieuwe voorzitter van de voetbalbond wordt waarschijnlijk niemand uit het Abramovic kamp dus dan de kans op een langer verblijf van Hiddink snel kleiner
    DeLuna vindt me dik ;(
    pi_77008444
    Daarom.
    Jimmy Carter:
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')