Wat een bazenquote:Ron's Overture
Metaphor (2006)
Hospitality on Parade (1976)
Propaganda / At Home at Work at Play (1974)
Sherlock Holmes (1982)
In the Future (1976)
Under the Table with Her (1975)
Perfume (2006)
My Baby's Taking Me Home (2002)
Good Morning (2008)
Marriage of Jackie Kennedy to Russell Mael (1975) (![]()
)
I Am Ingmar Bergman (2009)
Mr Bergman, How Are You (2009)
We've Got to Turn Him Round (2009)
He's Home (2009)
Something for the Girl with Everything (1974)
Dick Around (2006)
Looks Looks Looks (1975)
Never Turn your Back on Mother Earth (1974)
This Town Aint big enough for Both of Us (1973)
The Rhythm Thief (2002)
Suburban Homeboy (2002)
Gratuitous Sax / When Do I get to Sing My Way (1994)
ENCORE
No 1 Song in Heaven (1979)
Beat the Clock (1979)
I Married Myself (2002)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ze komen niet naar NL, wel naar belgië:
Pfff, 1 dag voor een vakantie...quote:October 19 - Gent, Belgium
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, Eert.quote:Op donderdag 10 mei 2012 21:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, ik overweeg ook om daar even daarnaartoe te gaan, en er evt een paar dagen vakantie aan mee te pinken. Maar ja, moet nog wel iemand zo gek krijgen om mee te gaan (mijn meeste vrienden en mijn vriendin vinden mijn liefde voor de Sparks een eigenzinnige maar ongevaarlijke afwijking)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn ook bezig met een nieuw album in dezelfde vorm als Seduction Of Ingmar Bergman - dus geen regulier album met 10-12 nummers, maar een soort verhaal/musical. Ik ben benieuwd
Nee.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:47 schreef PimD het volgende:
Gisteravond weer geweest, nu in Gent. Ze zouden eerst in een zaal met een 1100 man capaciteit staan, dit is van de week verplaatst naar een kleinere zaal met 500 man capaciteit. Ik denk dat als er 250 man waren het heel veel was. Maar wederom, supergaaf om ze in zo'n klein zaaltje te zien, op nog geen meter afstand. Super enthousiast publiek, veel Nederlanders ook, en Ron trok aan het einde z'n shirt uit![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Lichtelijk jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze zijn ook bezig met een nieuw album in dezelfde vorm als Seduction Of Ingmar Bergman - dus geen regulier album met 10-12 nummers, maar een soort verhaal/musical. Ik ben benieuwd, mooie setlist.
Helaas kon ik niet en als ik het zo bekijk qua bezoekersaantallen dan vrees ik voor nieuwe bezoeken aan de Lage Landen. Een paar jaar geleden in Paradiso was het ook niet al te druk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |