maar dat was toen een ander soort topic. Toen waren er ook veel minder mensen actief in de topics. Dat is nu wel andersquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, want 4 topics voor 1 spel is gewoon teveel van het goede..
Maar dit hadden we al eens besproken..
titel veranderd, andere ga ik nu doenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:03 schreef Thomper het volgende:
[Nintendo DS] Deel 12: Op naar de 5 miljoen!
Zou Tain of Spekkie daar de overbodige : kunnen weghalen? Plies?![]()
En bovendien het lijstje der vorige topics ook in dit topic kunnen plakken?
quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]Bijna nieuw topic, dus dan mogen ze bewijzen dat ze het kunnen
lol sarcasme!!quote:Op zaterdag 25 december 2004 17:07 schreef Tain het volgende:
[..]Bijna nieuw topic, dus dan mogen ze bewijzen dat ze het kunnen
Sommige mensen zijn blijkbaar simpelweg te dom om het te begrijpen. Helaas doe je daar niets aan, je kan ze niet verbieden te posten (helaas)quote:
Aardappels schillenquote:Op zondag 26 december 2004 05:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn blijkbaar simpelweg te dom om het te begrijpen. Helaas doe je daar niets aan, je kan ze niet verbieden te posten (helaas)
Enfin, hopen dat het volgende deel weer wat beter is en hopen op een "Tain"-effect.
Goed ideequote:Op zaterdag 25 december 2004 22:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
lol sarcasme!!
serieus delete alles wat capibar heeft gezegd...tis toch allemaal bagger
quote:Op maandag 27 december 2004 10:14 schreef speknek het volgende:
Ik ben een paar daagjes op vakantie, laten jullie hem wel heel?.
shit... daar gaat mijn dictatorschap...quote:Op donderdag 30 december 2004 17:28 schreef speknek het volgende:
Ik zou wel willen, maar de database lijkt het niet aan te kunnen..
Tis maar goed dat alle posts betreffende dat al zijn verwijderd.quote:Op donderdag 30 december 2004 18:47 schreef Tain het volgende:
[..]
shit... daar gaat mijn dictatorschap...
Je mag het hier proberen, maar wat valt er te discussiëren?quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:23 schreef Geqxon het volgende:
Wie kan ik bellen om eens lekker te discusiëren over mijn gesloten topic?
quote:Op vrijdag 31 december 2004 15:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor de onoplettende topicopener: in de FAQ staat dat het modden van je console of anderszijds praktijken die tot illegale kopieën kan leiden niet besproken worden.
Aan legaal gemaakte thuiskopieen is niks illegaals nee, maar het feit dat je via dezelfde methode illegale kopieen kan spelen is wel illegaal. Aangezien wij niet kunnen weten wat iemand anders voor bedoelingen heeft gaan alle topics over dit grijze gebied op slot.quote:Op vrijdag 31 december 2004 18:58 schreef Geqxon het volgende:
Wat is er illegaal aan het spelen van LEGAAL GEMAAKTE THUISKOPIEËN? Maar geef je telefoon nummer maar, discussiert makkelijker jonge
op het moment is het toch echt gebagger over games (al vind ik de discussie verder ook niet echt nuttigquote:Op zaterdag 1 januari 2005 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
het gebagger begint weer de overhand te krijgen bij het SC topic...
ik zie het fanboyism graag verdwijnen eigenlijk en dan maakt het mij niet uit of het voor Nintendo, Sony of Microsoft isquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Hallo.
Ik eis meer Nintendo-fanboyism in G&C.
Thanks.
Dat gaat samen met de andere hype om alles van EA slecht te vindenquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh, is dat de nieuwste hype? Nintendo fanboys afkraken?
Mja, met mensen als ruzbeh is dat nog niet eens zo gek. (zie psp-topic bijv.)quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goh, is dat de nieuwste hype? Nintendo fanboys afkraken?
eej je bent geen mod meer hoor!quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Sommige mensen
Alsjeblieft zeg.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, met mensen als ruzbeh is dat nog niet eens zo gek. (zie psp-topic bijv.)
Maar ik sluit me verder aan bij Vagere Hein, het gemiddelde IQ is inmiddels ergens onder het nulpunt geloof ik.. Sommige mensen trekken het gemiddelde drastisch naar beneden...
Nee, maar je hoeft ook niet elke post in het PSP topic kenbaar te maken dat je het apparaat bagger vindtquote:Op woensdag 5 januari 2005 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.
Moet ik soms over de PSP gaan zitten kwijlen om geaccepteerd te worden?
je hoeft ook niet veel te posten om als een fanboy over te komen. Het zal altijd bij blijven als iemand weinig in een topic post en het vrijwel altijd negatief is wat hij/zij post.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:04 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik post niet eens zo vaak in het PSP topic.
'Niet echt leuk' ?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
je hoeft ook niet veel te posten om als een fanboy over te komen. Het zal altijd bij blijven als iemand weinig in een topic post en het vrijwel altijd negatief is wat hij/zij post.
Ik neem aan dat jij het ook niet echt leuk vindt als er iemand 4 of 5x post in het gamecube topic en alleen maar negatief doet over Zelda.
Ik kan je zeggen dat je doorgaans eerder "geaccepteerd" wordt als je het gewoon bij de topics houdt waaraan je iets leuks bij te dragen hebt. (de nintendotopics in jouw geval) Dit betekent niet dat je niet in de andere consoletopics mag komen maar wel dat je even na moet denken waarom je daar post. Aan fanboys die hun console gaan lopen verdedigen hebben de meesten hier namelijk een broertje dood.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.
Moet ik soms over de PSP gaan zitten kwijlen om geaccepteerd te worden?
Dichtquote:Op zondag 9 januari 2005 11:21 schreef Johan-Derksen het volgende:
Mag [Hattrick] deel 51: een leven zonder hattrick is ........... dicht aub? Dubbel geopend
Als er behoefte aan is primaquote:Op maandag 10 januari 2005 09:47 schreef Thomper het volgende:
Mogen we een nieuw kerstprijsvraag topic openen?
Oh.quote:
goed hequote:
quote:
quote:
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?quote:
maar anders is het zo saai omdat jullie het zooooo goed doenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?
Waarom vraag je dat niet in het centrale GameCube topicquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
Dance game voor de gamecube ....
Ik lees net dat
Dance Dance Revolution with Mario (GCN) uit gaat komen voor de game cube
http://cube.ign.com/objects/723/723137.html
Zijn er nog andere ontwikkelingen ????
Ben namelijk op zoek naar een dance game op de cube
Dude, lighten up.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?
Weet ikquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, lighten up.
De helft is meestal geen feedback hier..
En waar bemoei jij je meequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, lighten up.
De helft is meestal geen feedback hier..
Ja, leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet ikMaar als je Hattrick niet leuk vindt dan moet je dat in het Hattrick topic gaan posten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Ga relletjes veroorzaken.
KUTMOD.
*kloon uit de kast haalt*quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Of je nu hier relt of in het hattrick topic, daar is het denk ik dan leuker
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
FM topic is dubbel dus er kan eentje dicht
FM 2005 deel 9: Nog altijd beter dan cm5 (16:36.... deze denk ik maar dicht)
en
[PC] FM 2005; DEEL IX (16:30)
Hij staat op off topic (-1) gemod. Als je je reactieniveau aanpast dan zie je hem weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:22 schreef Denni5 het volgende:
Aha, maar dan vind ik complete posts weghalen nog steeds erg rigoureus.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
Dag DPquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
[PC] FM 2005 #10 Met Jens Musterman!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan even iemand bij het FM topic: Met Jens Musterman even na dit geval # nummer 10 toevoegen. Het is deel tien namelijk.Alvast bedankt!
inderdaad linkje vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
[Hattrick] Fok!Cup deel V - Dawn is near
Deze neem ik aan
Hee Speknek, ik ga wel werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:00 schreef speknek het volgende:
Hee Tain, zou je misschien, je weet wel, eventueel, nou, een topic langer dan vijf minuten open kunnen laten staan, als het niet teveel moeite is, dan kan ik ook nog eens wat doen.
Dat komt omdat jij er niet voortdurend mee geconfronteerd wordt. Geinig hoor, als je dingen vraagt en iedereen negeert je gewoon, maar op een gegeven moment zeggen wij ook, nou flikker dan maar lekker op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het modtechnisch compleet zielig dat er bij elke BMH/Demon confrontatie er direct een stop op wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |