Oh.quote:
goed hequote:
quote:
quote:
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?quote:
maar anders is het zo saai omdat jullie het zooooo goed doenquote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?
Waarom vraag je dat niet in het centrale GameCube topicquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:24 schreef MeZZiN het volgende:
Dance game voor de gamecube ....
Ik lees net dat
Dance Dance Revolution with Mario (GCN) uit gaat komen voor de game cube
http://cube.ign.com/objects/723/723137.html
Zijn er nog andere ontwikkelingen ????
Ben namelijk op zoek naar een dance game op de cube
Dude, lighten up.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
[..]
En een feedback topic is hiervoor bedoeld?
Weet ikquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, lighten up.
De helft is meestal geen feedback hier..
En waar bemoei jij je meequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, lighten up.
De helft is meestal geen feedback hier..
Ja, leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet ikMaar als je Hattrick niet leuk vindt dan moet je dat in het Hattrick topic gaan posten
quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Ga relletjes veroorzaken.
KUTMOD.
*kloon uit de kast haalt*quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Of je nu hier relt of in het hattrick topic, daar is het denk ik dan leuker
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2005 12:27 schreef mordradead het volgende:
FM topic is dubbel dus er kan eentje dicht
FM 2005 deel 9: Nog altijd beter dan cm5 (16:36.... deze denk ik maar dicht)
en
[PC] FM 2005; DEEL IX (16:30)
Hij staat op off topic (-1) gemod. Als je je reactieniveau aanpast dan zie je hem weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:22 schreef Denni5 het volgende:
Aha, maar dan vind ik complete posts weghalen nog steeds erg rigoureus.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
Dag DPquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:37 schreef DepriGirl het volgende:
Vieze Anthrax, weet je wel wie ik ben? Topic open! NU!
[PC] FM 2005 #10 Met Jens Musterman!quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan even iemand bij het FM topic: Met Jens Musterman even na dit geval # nummer 10 toevoegen. Het is deel tien namelijk.Alvast bedankt!
inderdaad linkje vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 11:53 schreef Tain het volgende:
[..]
[Hattrick] Fok!Cup deel V - Dawn is near
Deze neem ik aan
Hee Speknek, ik ga wel werkenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 12:00 schreef speknek het volgende:
Hee Tain, zou je misschien, je weet wel, eventueel, nou, een topic langer dan vijf minuten open kunnen laten staan, als het niet teveel moeite is, dan kan ik ook nog eens wat doen.
Dat komt omdat jij er niet voortdurend mee geconfronteerd wordt. Geinig hoor, als je dingen vraagt en iedereen negeert je gewoon, maar op een gegeven moment zeggen wij ook, nou flikker dan maar lekker op.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:20 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind het modtechnisch compleet zielig dat er bij elke BMH/Demon confrontatie er direct een stop op wordt gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |