abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25125911

En hier weer verder!
That's all folks!
pi_25126698
tsopdniv <--
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
  donderdag 17 februari 2005 @ 13:53:08 #3
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25127086
Hier dan alsnog mijn heerenveen squad
GK: Waterman (Terol) ik probeer een nieuwe keeper te halen maar het wil niet echt lukken
DC: Kruiswijk/Escude/Schut (Naldo/Drost)
DMC: Oliseh (Radomski)
MC: Ono (Adu)
AMC: Hersi/Adu (Al Khalifi/Akram)
FC: Wisse/Yildirim/Niedzielan (Denneboom/Samaras)
Ik ben dit seizoen qua spitsen er flink op achteruit gegaan al hoop ik natuurlijk op het beste Naldo vind mij een stakker dus ik zal hem wel gaan verkopen... Escude heb ik dit seizoen toch transfervrij kunnen bemachtigen Weet iemand nog een leuke keeper? Ik was al een tijdje achter Jan Lastuvka aan maar 7.5mijloen voor een keeper (dat vonden ze te weinig) vond ikt och wat te gortig...
Bernie en ik zijn tof.
pi_25129038
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 13:53 schreef mordradead het volgende:
Hier dan alsnog mijn heerenveen squad
GK: Waterman (Terol) ik probeer een nieuwe keeper te halen maar het wil niet echt lukken
DC: Kruiswijk/Escude/Schut (Naldo/Drost)
DMC: Oliseh (Radomski)
MC: Ono (Adu)
AMC: Hersi/Adu (Al Khalifi/Akram)
FC: Wisse/Yildirim/Niedzielan (Denneboom/Samaras)
Ik ben dit seizoen qua spitsen er flink op achteruit gegaan al hoop ik natuurlijk op het beste Naldo vind mij een stakker dus ik zal hem wel gaan verkopen... Escude heb ik dit seizoen toch transfervrij kunnen bemachtigen Weet iemand nog een leuke keeper? Ik was al een tijdje achter Jan Lastuvka aan maar 7.5mijloen voor een keeper (dat vonden ze te weinig) vond ikt och wat te gortig...
Heb een paar keepers voor je opgezocht onder de 7,5 miljoen.
helton
Richard Wright
Simon jentzsch
Sebastian Saja
Hugo
marco Amelia
David Gonzalez
Igor Akinfeev
fernando Henrique
Job Bulters
pi_25129155
Ik zie dat er veel mensen bezig zijn met Heerenveen. Ik ook, ik zal even vertellen hoe het allemaal begon.

Ik begon het spel zonder club. Daarna al snel aangenomen bij Dordrecht. Het eerste seizoen liep niet echt lekker. Thuis won ik vrijwel alles, maar uit ging het dramatisch. Achteraf bleek dat vooral te maken hebben met mijn tactiek. Ik eindigde het seizoen als 9e, op 3 punten liep ik de nacompetitie mis. Het seizoen daarna ging het een stuk beter. Ik werd toen 3e achter ADO Den Haag en FC Volendam. Via de nacompetitie promoveerde ik uiteindelijk. Inmiddels had ik al behoorlijk wat versterkingen gehaald. Zo had ik Boussaboun transfervrij van NAC gehaald en hij werd clubtopscorer. Verder had ik o.a. Marquinho (ex-PSV), Daemen (ex-Fortuna) en Junquiera (ex-Emmen).

Mijn derde seizoen startte dus in de Eredivisie. Het ging super, na 5 wedstrijden stond ik even eerste, daarna zakte ik iets verder weg, maar voor een club als Dordrecht ging het top! Dordrecht werd 8e en de absolute uitblinker was Marquinho. Ik haalde het eind van het seizoen zelf niet bij Dordrecht. Één wedstrijd voor het eind van de competitie bood ik mijzelf aan bij Heerenveen omdat ik geen mogelijkheden zag om verder te groeien met Dordrecht. Ik had weinig geld voor salarissen en veel spelers wilden weg. Vervangers wilden vaak niet komen omdat de reputatie van Dordrecht niet echt geweldig was. Heerenveen bood mij een contract aan en daar ben ik nu bezig.
Het is nu het vierde seizoen en ook nu gaat het weer geweldig. Ik kon enkele goede spelers contracteren. Dit seizoen speel ik met de volgende opstelling:

GK: Waterman (Moisander)
DR: Ricksen (Bakkati)
DC: Hansson
DC: Majstorovic (H.Drost)
DL: Mark González (J.Drost)
MR: Yildirim (Kolk)
DMC: A.Oliseh (Verbiest)
ML: Selakovic (Vandermieren)
AMC: Fredheim Holm/Berg Hestad (Hersi)
AC: Reinaldo Navia (Bruggink)
AC: Huntelaar (Bruggink)

Vooral Berg Hestad heeft zich goed ontwikkeld, hij is nu de aanvoerder van het team. Verder zijn Navia en Huntelaar goede goaltjesdieven en ook Holm en Selakovic scoren behoorlijk wat doelpunten. Achterin is Mark Gonzalez een goede aankoop. Hij was eigenlijk een noodoplossing omdat Zonneveld vertrok naar Bordeaux. Ik kon Zonneveld niet tegenhouden omdat er een maximaal verkoopbedrag in zijn contract zat. Maar Gonzalez bevalt tot nu toe erg goed.

De start dit seizoen was goed. Ik begon met een gelijkspel tegen RKC (3-3) en verlies tegen Feyenoord (1-2). Daarna begon ik te winnen en sindsdien schommel ik steeds tussen positie 1 en 3. In deze periode had ik ook een serie van 15 wedstrijden zonder nederlaag, alleen het ging een beetje mis in de maand december. In de competitie liep het wat stroef en in de vierde ronde van de beker verloor ik met 1-0 van Telstar.

In de competitie behaalde ik wel wat mooie uitslagen zoals een 2-0 winst thuis tegen Ajax en uit een 1-3 winst op Feyenoord. Nu heb ik 20 wedstrijden gespeeld en sta ik weer eerste, met een punt voorsprong op PSV en drie op Feyenoord, maar zij hebben een wedstrijd minder gespeeld.

(Wow, misschien een iets té lange post )
pi_25129202
Nog even wat vraagjes over 'regens'.

1. Heeft een regen van een speler altijd dezelfde naam?
2. Hoe is een regen te herkennen?
3. Hoe zie je van welke speler het een regen is?
pi_25129325
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:

1. Veelal wel dezelfde achternaam
2. Je begint in '04-'05. Kijk bij de historie van de speler en als ie er in 04 05 nog niet in zat dan is het een regen.
3. Spelers die in de 30 zijn stoppen met ballen. Van die speler komt er een nieuwe met grotendeels dezelfde kwaliteiten
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_25129359
*tvp*

Begin nu aan mijn 2e seizoen met ajax. Al met 3-1 en 4-0 van Arsenal en Chelsea gewonnen in de voorbereiding. Feyenoord in de JC schaal verslagen met 4-1
De eerste wedstrijd tegen Utrecht gewonnen met 4-0
Sneijder is nog steeds de grote man.
Koning.
pi_25129368
Heb de amstel cup gepakt met NEC en dat allemaal dankzijn Said Boutahar echt waar bijna na elke wedstrijd kreeg ik een media vraag over dat hij in de vorm van zijn leven was enzo.

Said ! bedankt je was echt een top speler nu ga je voor 8mil naar PSV maar toch bedankt voor je super inzet en je super prestatie's en oohja gefeliciteerd met je debuut bij Oranje.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25130564
Ik vind het opvallend hoeveel overeenkomsten de Heerenveenselecties hierboven hebben met mijn elftal. Mijn basis is nu als volgt: Van der Sar (Westerveld,Moisander), Y.P Lee (J. Drost), Hansson (Ignashevich), Kruiswijk (Rozehnal) , Song (Ricksen), Baseggio (Radomski), Guarin (Knopper), Ono (Biglia/Oliseh), Hersi (Adu), Podolski (Huntelaar) en Roncatto (C. John)

Ik speel in een 4-3-1-2 opstelling.

Hiermee ben ik zowat onverslaanbaar in de Eredivisie. Ben na 20 wedstrijden nog ongeslagen en sta dik aan kop.
That's all folks!
  donderdag 17 februari 2005 @ 19:49:14 #11
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25131247
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 16:24 schreef Arikay het volgende:

Was er niet ook een probleem met de regens op een gegeven moment? Dat ze niet meer worden aangemaakt ofzo?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_25131662
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het opvallend hoeveel overeenkomsten de Heerenveenselecties hierboven hebben met mijn elftal. Mijn basis is nu als volgt: Van der Sar (Westerveld,Moisander), Y.P Lee (J. Drost), Hansson (Ignashevich), Kruiswijk (Rozehnal) , Song (Ricksen), Baseggio (Radomski), Guarin (Knopper), Ono (Biglia/Oliseh), Hersi (Adu), Podolski (Huntelaar) en Roncatto (C. John)

Ik speel in een 4-3-1-2 opstelling.

Hiermee ben ik zowat onverslaanbaar in de Eredivisie. Ben na 20 wedstrijden nog ongeslagen en sta dik aan kop.
Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.

Toch probeer ik vooral spelers in Nederland te zoeken en daarna kijk ik toch het liefst naar Scandinavische speler. Ik probeer het een beetje realistisch te houden en je krijgt dan niet zoveel spelers met aanpassingsproblemen.
pi_25132352
ik speel FM 2005 nu al een tijdje in zit zelfs al in 2011 met Ajax en Roma alles gewonnen en ben nu man utd terug aan de top te helpen die in een goede dip zaten en dat gaat aardig moet ik zeggen.

Maar ik heb een vraag en ik hoop dat iemand 'm kan beantwoorden. Als je spelers aan wil bieden aan andere clubs heb je verschillende opties zoals grote continentale clubs, geïnteresseerde clubs maar dan staat er ook een optie
Alle clubs (niet-computer gestuurd)

Oftewel, wat kan ik met deze optie? Spelers aanbieden aan alle clubs dmv een txt file die je aan moet maken? Ik heb geen idee.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 17 februari 2005 @ 20:50:17 #14
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_25132431
Niet computergestuurd wil zeggen: real life managers (in een netwerk/multiplayer-spel). Is dus alleen een bruikbare optie als je met meerdere mensen aan een spel bezig bent. Dan bied je je speler aan al je 'vrienden' aan, en niet aan de clubs die een AI-gestuurde manager hebben...
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_25132964
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:50 schreef WasQ het volgende:
Niet computergestuurd wil zeggen: real life managers (in een netwerk/multiplayer-spel). Is dus alleen een bruikbare optie als je met meerdere mensen aan een spel bezig bent. Dan bied je je speler aan al je 'vrienden' aan, en niet aan de clubs die een AI-gestuurde manager hebben...
Oh verrek, nu je het zegt! Top, dank u!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_25136268
quote:
Op donderdag 17 februari 2005 20:09 schreef Arikay het volgende:

[..]

Inderdaad wat gelijkenissen met de andere Heerenveenselecties. Vooral Oliseh is een veelgehaalde speler, maar ja met die stats is hij natuurlijke een hele nuttige speler.

Toch probeer ik vooral spelers in Nederland te zoeken en daarna kijk ik toch het liefst naar Scandinavische speler. Ik probeer het een beetje realistisch te houden en je krijgt dan niet zoveel spelers met aanpassingsproblemen.
Oliseh heb ik nog weinig gebruikt, hij komt toch wat tekort tenopzichte van m'n andere middenvelders. Verder wil ik van Heerenveen een echte topclub maken. ( en ik ben goed op weg )Waar ik spelers van daan haal maakt me niet uit, als ze maar goed zijn. Ik heb verder weinig last van aanpassingsproblemen eigenlijk.
That's all folks!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 11:33:41 #17
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_25142236
ik speel dit spel ook sinds kort,
kan iemand me vertellen hoe je het moreel van je spelers omhoog haalt?

ik speel met volendam,
gaat niet echt denderend, 1e jaar bezig (halverwege ofzo), beetje middenmotor, nog beetje aan 't puzzelen..
dus...
pi_25142816
Goede resultaten helpen sowieso om de moraal te verbeteren.
Wat je verder kunt doen is wat complimentjes geven als een speler goed gespeeld heeft. Maar dit moet je volgens mij ook niet té vaak doen, want dan word je niet meer serieus genomen.
pi_25142937
Wat moet je in godsnaam doen om van de status regionaal af te komen heb de amster cup gepakt met NEC en twee keer achter elkaar voldaan aan de eisen .
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25143281
Ik denk dat je nog verder boven je uit moet stijgen.
That's all folks!
pi_25143896
Pff, ik heb een luxeprobleem met Heerenveen zeg.
Ik heb drie erg goede en ongeveer gelijkwaardige spitsen voor twee posities.
Aan het begin van het seizoen stonden Navia en Bruggink in de basis, maar Huntelaar speelde erg goed in zijn invalbeurten. Toen veroverde hij een plaats ten koste van Bruggink, maar nu scoren ze alle drie eigenlijk behoorlijk veel. Ook de aanvallende middenvelder is een lastige positie, want ik heb de talentvolle en scorende Fredheim Holm, die meestal vanaf de bank begint en de ervaren aanvoerder Berg Hestad, die er ook heel wat in legt. En ik heb ook niet te kampen met veel blessures of schorsingen in de aanval, dus dat vergemakkelijkt het probleem ook niet. Achterin heb ik juist nog wel wat spelers nodig voor de breedte, maar daar ga ik aan het eind van het seizoen naar kijken.

Net met 1-2 gewonnen in de Arena. Na 30 wedstrijden heb ik nog steeds 1 punt achterstand op koploper Feyenoord. Het kampioenschap zit er dus nog in.
pi_25143958
Ik sta met Heerenveen inmiddels 17 punten voor op de nummer 2 Feyenoord. Ik ben nog ongeslagen en ga proberen dit zo te houden. In De CL krijg ik het lastig, ik moet thuis een 2-0 goedmaken tegen Inter.
That's all folks!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 13:50:39 #23
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_25144377
Naldo gaat waarschijnlijk naar psv voor 5.5miljoen + wielaert ook heb ik Ryan Babel transfervrij weggehaald bij Ajax
Bernie en ik zijn tof.
pi_25144913
is het trouwens mogelijk op spelers bij een andere club te stallen voor onbepaalde tijd?
pi_25145598
Ik maakte iets merkwaardigs mee.

Was met NAC keurig 5e geworden en dus normaliter voor de UEFA Cup gekwalificeerd.

Toen de Europese plaatsen bekend werden gemaakt, ging dat vreemd. PSV als kampioen CL, Ajax voorronde CL als nummer 2, nummer 3 Heerenveen UEFA Cup, maar niet samen met Feyenoord en mij (4e en 5e), maar met Utrecht (9e !!) en AZ (8e). TOP Oss mocht ook, als verliezend bekerfinalist. Volgens die lijsten moesten Feyenoord, ik en Willem II (6e) met de Intertoto meedoen.

In het nieuwe seizoen dat ik inmiddels ben begonnen, speelde ik geen Intertoto en ook geen UEFA Cup. Beetje jammer, rare bug lijkt me.

Wel goed begonnen met 6 uit 2. Dennis Gentenaar, mijn keeper, rekent mij tot zijn favoriete personeel, terwijl ook Johan Neeskens (coach Ajax) dat doet. Wel geinig.

Ook leuk: Pardo wilde in de basis bij Feyenoord. Kwam er later een nieuwsbericht dat er een poll was gehouden over Pardo en dat slechts 12 % hem ook echt in de basis wilde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')