ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:41 schreef plastiekbootje het volgende:
als we nou eens een lijstje opstellen ?
Spanks - lichtblauw en oranje (of wil je nu de donkerblauwe ?)
Bob the builder - groen
Boudewijn - lichtblauw
Nitin - donkerblauw of grijs
Plastiekbootje - oranje
SolarX - de roze![]()
![]()
offtopic:quote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Het dit is mijn topic!!!
Ik wil ook een sock en nu zijn ze allemaal vergeven![]()
Anders verzuiptie :')quote:Op maandag 29 november 2004 12:21 schreef blieblie het volgende:
Ze zijn vet.
Ik wil der ook wel 1.
Als ze ook ipod mini versies hebben![]()
Ik wil best een setje van 6 bestellen. Aangezien zeiksnor de ts is heeft hij, na mij natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2004 22:10 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
spanks, bied je uitkomst? gratis verzenden en korting is wel fijn natuurlijk
geel/oranje en lichtgroen wil ik dan wel denk ik zoquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:29 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik wil best een setje van 6 bestellen. Aangezien zeiksnor de ts is heeft hij, na mij natuurlijk, de eerste keus. Zeiksnor wil blauw of grijs. Ik wil lichtblauw. De rest blijft over, dus als jullie de kleuren aanvullen dan komt het wel goed!
Nog iemand voor de donker groene dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
geel/oranje en lichtgroen wil ik dan wel denk ik zo
er zit helemaal geen donkergroene bij (op het plaatje iig)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef spanks het volgende:
[..]
Nog iemand voor de donker groene dan?
er zijn 2 soorten blauw, oranje, groen, roze en grijs volgens mijquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
er zit helemaal geen donkergroene bij (op het plaatje iig)
de roze is nog een optie als het zo lees
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:57 schreef plastiekbootje het volgende:
ik wil denk ik wel een paar (6 stuks dus) gaan bestellen, ze kosten dan zo'n 38 euro incl. verzenden... dan moeten ze nog doorgezonden worden naar degene die meedoen enzo, dus ik gok dat je komt op zo'n 8 a 9 euro per sok ?
mensen die interesse hebben ?
Edit-- Of gaat spanks nou bestellen ?
Statische sokkenquote:Op zondag 5 december 2004 12:15 schreef Furious het volgende:
Zouden deze dingen niet statisch worden en heel je iPod opblazen
Alsof alleen wol statisch geladen kan wordenquote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Statische sokken
het is geen wolle trui
Ipod chicks rule
quote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef Viper_74 het volgende:
Heeft een Ipod aan de buitenkant dan metalen onderdelen ?
jij bent duidelijk geen kennerquote:Op zondag 5 december 2004 13:00 schreef Viper_74 het volgende:
Nee maar het zal wel synthetische stof zijn. Neem aan dat apple zelf die sokken aanbiedt,lijkt me dat ze dat wel getest hebben.
Heeft een Ipod aan de buitenkant dan metalen onderdelen ?
Da's geen metaalquote:
Ik moet em nog binnenkrijgen, maar als ik een schok krijg, dag dag sok, hello iSkinquote:Op zondag 5 december 2004 13:31 schreef Viper_74 het volgende:
Iemand al eens een schol gehad dan bij het oppakken van zijn / haar (sorry Furious) Ipod ?
Het is 2004quote:Op zondag 5 december 2004 13:29 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's geen metaal
da's plastic
*ontkenningsfase*
Het was ook een vraag, ik heb er zelf namelijk geen.
Ipods zijn zo 2004 [afbeelding]
die inkoop actie is niet alleen voor Fok! maar ook voor de rest van ia.net maar idd het is mischien wel handig om een lijst te hebben zodat ik (als het doorgaat) weet wat ik voor minimum moet nemen...quote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef Furious het volgende:
We moeten nu denk ik een lijst maken van wie wel wil, welke kleuren, en wie nog mee doet
Ik ben voor grijs btw.
hej het is wel dé Ipod sok jaquote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
best duur voor een gewone geitenwollen sok![]()
Ik zou graag de groene en de grijze willen, kan dat?quote:Op maandag 6 december 2004 19:20 schreef lj_lightning het volgende:
Okey, ik heb de IA zo goed als af, hij kan zo de lucht in.. maar.... omdat het is wie het eerst komt en wie het eerst maalt en dit idee een beetje uit dit topic is gekomen hebben de mensen uit dit topic voorrang, dus als als ik de namen krijg van iedereen met de kleur sok dan bestel ik die (onder mijn naam) op ia.net dan hoef je zelf geen member te worden daar (kan ookwel opzich maakt niet zo veel uit) en als je daar al member bent dan kan je hem gewoon zelf bestellen![]()
Ok! dat is helder!<quote:Op maandag 6 december 2004 19:04 schreef lj_lightning het volgende:
de prijs volgens de apple store:
Subtotaal: Eur 24,37
Verzendkosten: Eur 7,90
BTW: Eur 6,13
Totaal bestelling: Eur 38,40
deel dat door 6 dat is ¤6.40 en dat is de stuk prijs daar komt nog een verzendkosten naar julie toe overheen (die staat daar ook gemeld)
ja technische gezien kan hetquote:Op zondag 5 december 2004 12:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Alsof alleen wol statisch geladen kan worden![]()
Beide, er is maar één maatquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:19 schreef -Jay-20- het volgende:
Is dit voor de standaard Ipod of de Ipod mini?
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van een Ipod zijn? Ik ben namelijk nog op zoek naar een beschermhoes achtig iets voor mijn Imate:quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:06 schreef Furious het volgende:
De allergrootste iPod heeft de afmetingen: 104 x 61 x 19 mm (iPod photo 60GB)
Het zou moeten passen
als er nog twee andere zijn die ook allemaal eentje willen hebben, wil ik best wel de oranje hebben.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:10 schreef MrHoogeveen het volgende:
Ik wil zelf de grijze en de lichtblauwe en voor een vriend de groene.
Any takers die de roze, oranje en paarse willen voor 14,50+ verzendkosten naar jou toe (de verzendkosten van apple naar hier betaal ik)
Zet het hier maar neer of mail naar a.hoogeveen@gmail.com
IA heb ik hier klaar liggen.. die kan ik zo open gooien alleen heb ik deze week een PW week dus heb ik weinig tijd, ik zie idd dat er veel animo is dus het worden wel wat meer sokken,quote:Op donderdag 9 december 2004 14:55 schreef minicooperS het volgende:
Maareh gasten, gaat die inkoopacit enog wel door, volgens mij is er toch wel redelijk wat animo voor![]()
zoals je op de vorige pagina kon zien: 6.40quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
hoe duur zijn ze nu dan als ik me opgeef voor 1 ?
ehh hoe kom jij aan die 14.30?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef BaggerUser het volgende:
14.30 dus als ik er 1 door jouw naar me laat verzenden toch ?
als ik geen uiterlijke datum instel komen er over een maand nog mensen aan voor een sokjequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Waarom een uiterlijke datum? Wanneer er alle kleuren uit 1 pakketje zijn besteld bestel je toch 1 pakketje
nope, voor beide ipod'squote:Op zaterdag 11 december 2004 03:52 schreef Poepoog het volgende:
(zijn deze niet alleen voor de mini? )
Er komen dus pas nieuwe grijze sokken wanneer de rest ook is uitverkocht?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:49 schreef lj_lightning het volgende:
ik zeg nu dat Grijs Uitverkocht is
dat zijn 5 pakken en pas als alle kleuren vol zijn komen er weer grijze bij...
jep,quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Er komen dus pas nieuwe grijze sokken wanneer de rest ook is uitverkocht?
je mag me mailen op bram .thuis @ gmail .comquote:Op maandag 13 december 2004 21:04 schreef Hugster het volgende:
Ik wil de blauwe!! check MSN in profiel
Neem een roze, dan schiet het nog meer opquote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Elocyp het volgende:
Komop mensen help deze gozer ff van z'n sokken af.![]()
* Elocyp wilt een grijze.![]()
Haha nee thnx. Ik wou was van plan misschien een blauwe te nemen maar die zijn nu ook al weg.quote:Op maandag 13 december 2004 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Neem een roze, dan schiet het nog meer op
Kut, wat jammer nu dat mijn MP3-speler vrij groot is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sok? Oh ik stop mijn iPod altijd hierin. Handig, mooi apart vakje voor de headphones
[afbeelding]
ja doe!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil wel een roze sokkie, kost dat?
dat kloptquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:25 schreef Remzz het volgende:
Ik zie dat ik voor grijs en blauw sta ik heb volgensmij gemailt dat ik alleen een blauwe wil...
Zou je dat ff willen veranderen?
kloptquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:55 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb ook al gemaild met mijn bestelling, lj
Hoe gaat het nu verder met de betalingen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
mijn broer (bob_the_builder) wil misschien ook een roze dus dan is er nog maar 1![]()
als nou echt alle sokken "verkocht zijn kan er betaald gaan worden, daar krijgen jullie een mailtje over met mijn gegevens enzoquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu verder met de betalingen?
En dan zal je zien dat juist die ene overblijft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
mijn broer (bob_the_builder) wil misschien ook een roze dus dan is er nog maar 1![]()
In dat geval verklaar ik me bij deze bereid om mijn in aantocht zijnde SE P910i daar een jaar lang in te verpakkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:54 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat juist die ene overblijft.
stel je ook nog en limiet waarbinnen het betaald moet zijn anders kunnen we alsnog een maand wachtenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
als nou echt alle sokken "verkocht zijn kan er betaald gaan worden, daar krijgen jullie een mailtje over met mijn gegevens enzoals ik al het geld binnen heb kan ik bestellen
hoe krijg je het voor elkaar je broer een roze aan te smerenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
Oh mij kon 't anders niks verrekken hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar je broer een roze aan te smeren?
dus kan ik een roze sok bij je noteren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mij kon 't anders niks verrekken hoor
Mooi fout is niet lelijk
wat heb jij een kutnaam om in te loggenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
ook heb ook internetbankieren dus wanneer ik de mail ontvang./lees ga ik over tot overmaken
ik heb nu 2 mails terug gehad maar ik hoop echt dat mensen niet af gaan haken... want dan duurt eht weer langer...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:16 schreef Hugster het volgende:
en betaald
heb je van iedereen al weer een mail teruggehad of kan het nog zo zijn dat er nog mensen afhaken en niet betalen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:23 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
betaald hoor
edit= zie trouwens net dat door de rare tekens in mijn username, de naam misschien wat anders op de rekening komt te staan
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben momenteel niet thuis dus ik moet iemand even mijn Girotel codes laten opsturenDan kan ik betalen....
Dat werkt sinds gisteren ofzo niet meer op Fok!. http://tinypic.com/ doet het wel.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:41 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga zo kijken![]()
offtopic, wat heeft Imageshack.us in eenkeer![]()
heeft imageshack.us fok verbannen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:41 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga zo kijken![]()
offtopic, wat heeft Imageshack.us in eenkeer![]()
Ik heb er natuurlijk weinig over te zeggen, maar mail lj_lightning ff!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ja, ikke!!!!
lucas.droge@[gmail].com
Ik wil graag de grijze overkopen
Lol...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:25 schreef lj_lightning het volgende:
ah okej Jay 20 dan gaat jouw grijze naar de warme bakker ()
oepsquote:Op zondag 19 december 2004 15:53 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waarom sta ik er niet bij???
heb al betaald zelfs!!
bij mij er wel af...quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oepsfoutje
ik had het nog niet gewijzigd... nu wel
maar je betaling is nog neit binnen...
@dr_flash: zie de tekst onderaan het plaatjeBDB is mijn broer en Marius en Robert zijn vrienden van mij en die betalen contant dus komt dat niet op mijn rekening dus heb ik er even NVT neergezet
![]()
is het nog mogelijk om te bestellen? Zou wel leuk zijn!quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oepsfoutje
ik had het nog niet gewijzigd... nu wel
maar je betaling is nog neit binnen...
@dr_flash: zie de tekst onderaan het plaatjeBDB is mijn broer en Marius en Robert zijn vrienden van mij en die betalen contant dus komt dat niet op mijn rekening dus heb ik er even NVT neergezet
![]()
nee omdat ze nog niet betaald hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee(is dat dan niet gewoon een "betaald - JA"? ) Maar goed, jouw feestje
die plek ik al ingenomen door De_warme_bakkerquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Robzilla het volgende:
[..]
is het nog mogelijk om te bestellen? Zou wel leuk zijn!
bvd.
misschien kan ik het plek van Jay overnemen? Grijs is goed!
jammer!quote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
die plek ik al ingenomen door De_warme_bakkeren bestellen kan nu niet meer...
@Dr_flash: wat bedoel je met "reserve lijst" ? bedoel je dat als mensen nu nog bestellen (of zeggen dat ze een wil) op een "lijst" komt voor evt uitvallers? nee
Er komt wel waarschijnlijk een 2de IA aan... die komt NA deze ia (anders word het voor mij heel on-overzichtelijk )
ik wil best opschietenquote:Op zondag 19 december 2004 19:01 schreef Robzilla het volgende:
[..]
jammer!![]()
nja, volgende IA dan maar! Schiet wel een beetje op he
rabobankquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef lj_lightning het volgende:
welke bank heb je? ik heb ABN... als je van een andere bank hebt kan het vaak wat langer duren...
oh dat is goedquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Zeiksnor het volgende:
@Lj-lightning: ik ging ervan uit dat ik betaal wanneer ik de sock kom ophalen bij jou, hopelijk jij ook.
Anders duurt het langer door een misverstand van mijn kant.
ik zet niet na elke betaling een nieuwe lijst online maar na een paar (3 ofzo) ik ga zo weer even kijken of er wat binnen isquote:Op maandag 20 december 2004 18:10 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
werk je de lijst ook bij of valt er niets bij te werken?
kan niet wachten tot ik beide sokjes in de brievenbus vindquote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik zet niet na elke betaling een nieuwe lijst online maar na een paar (3 ofzo) ik ga zo weer even kijken of er wat binnen isen ik zal de lijst updaten
[edit]
Update 20-12-04
[afbeelding]![]()
offtopic: wat is fok lekker traagik krijg steeds de melding "page not found"...
ik zal Zkeppie en Spanks morgen even mailenquote:Op maandag 20 december 2004 23:34 schreef Elocyp het volgende:
Stuur die andere 5 een mailtje dat ze ff snel moeten payen ofzo.
ok danquote:Op dinsdag 21 december 2004 06:47 schreef Zkeppie het volgende:
Geld is onderweg hoor, alleen me online bankieren doet het niet, dus gaat met zo'n overschrijvingskaart. Beetje traag dus, maar heb het donderdag al in de brievenbus gegooit.
nu maar hopen dat ik een Ipod heb voordat ik m'n sok binnenkrijgquote:Op dinsdag 21 december 2004 18:08 schreef NiTiN het volgende:
w00t00t![]()
nu hopen dat voor de oud en nieuw mn podje voorzien kan zijn van een sokje
voor mijn ipod duurde het wachten vorig jaar erg lang (2+ week). die moest dan ook uit engeland komen ofzo (wel nederlandse applestore), weet niet of dat het geval is met deze sokjesquote:
Mijn ipod kwam helemaal uit het verre oosten toen ik hem bestelde via de Apple site, leek alsof hij op order is gemaakt. Weet niet of dat tegenwoordig nog steeds zo gaat want sinds de lancering van de 3G ipods zijn de verkopen sterk gestegen.quote:Op woensdag 22 december 2004 10:43 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
voor mijn ipod duurde het wachten vorig jaar erg lang (2+ week). die moest dan ook uit engeland komen ofzo (wel nederlandse applestore), weet niet of dat het geval is met deze sokjes
ik kreeg mijn nieuwe oordopjes (waren ook stuk binnen garantieduur, toch slecht van applequote:Op woensdag 22 december 2004 11:29 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Mijn ipod kwam helemaal uit het verre oosten toen ik hem bestelde via de Apple site, leek alsof hij op order is gemaakt. Weet niet of dat tegenwoordig nog steeds zo gaat want sinds de lancering van de 3G ipods zijn de verkopen sterk gestegen.
Maar toen mijn afstandbediening kapot ging (onder garantie toen nog) kreeg ik binnen 24 uur een nieuwe thuis. Dus ik hoop dat het zo gaat
quote:Geachte(r) Bram van Veldhuizen,
Hierbij informeren wij u over de levering van een of meer producten die u bij de Apple Store hebt besteld. Uw bestelling is verzonden en zal binnenkort op het door u opgegeven adres worden afgeleverd.
hij doet de sokken om zijn voeten heen en loopt naar je huisquote:Op donderdag 23 december 2004 17:23 schreef BaggerUser het volgende:
hoe ga je die sokken eigenlijk versturen ?
jepquote:Op donderdag 23 december 2004 17:35 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
hij doet de sokken om zijn voeten heen en loopt naar je huis
en DAT denk ik dus nietquote:Op donderdag 23 december 2004 21:33 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
jepklopt
nee ik doe ze in mooie enveloppe met een schuim laag aan de binnen kant (bubbel plastic) en dan postzegels en dan in die mooie rode bus![]()
is dat zo? goh wist ik nietquote:Op donderdag 23 december 2004 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en DAT denk ik dus niet
Ik wilde gisteren even wat CD's versturen met foto's van een kerstdiner met vrienden.... Bleek dat die mooie rooie bussen tegenwoordig zijn aangepast tegen vuurwerkschade. Er kan alleen nog maar een ansichtkaart door de gleuf
Gewatteerde enveloppen etc moet je naar het postkantoor brengen, of wachten tot die kuisheids-gleufversmallers weer verwijderd wordenen dat zal pas een aantal dagen na nieuwjaar zijn.....
het gaat per postduifquote:Op vrijdag 24 december 2004 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Goftedulleme
Nog STEEDS in DuivenStaat er ZO'N lange file??? Isser wat gebeurd of zo??
al was het maar dat 2e kerstdag een zondag isquote:Op zaterdag 25 december 2004 23:15 schreef BaggerUser het volgende:
ja echt minder
op 2e kerstdag toch ook niet of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |