ja doe!quote:Op dinsdag 14 december 2004 00:45 schreef Scandalous het volgende:
Ik wil wel een roze sokkie, kost dat?
dat kloptquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:25 schreef Remzz het volgende:
Ik zie dat ik voor grijs en blauw sta ik heb volgensmij gemailt dat ik alleen een blauwe wil...
Zou je dat ff willen veranderen?
kloptquote:Op dinsdag 14 december 2004 17:55 schreef Scandalous het volgende:
Ik heb ook al gemaild met mijn bestelling, lj
Hoe gaat het nu verder met de betalingen?quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
mijn broer (bob_the_builder) wil misschien ook een roze dus dan is er nog maar 1![]()
als nou echt alle sokken "verkocht zijn kan er betaald gaan worden, daar krijgen jullie een mailtje over met mijn gegevens enzoquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu verder met de betalingen?
En dan zal je zien dat juist die ene overblijft.quote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
mijn broer (bob_the_builder) wil misschien ook een roze dus dan is er nog maar 1![]()
In dat geval verklaar ik me bij deze bereid om mijn in aantocht zijnde SE P910i daar een jaar lang in te verpakkenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:54 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En dan zal je zien dat juist die ene overblijft.
stel je ook nog en limiet waarbinnen het betaald moet zijn anders kunnen we alsnog een maand wachtenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:46 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
als nou echt alle sokken "verkocht zijn kan er betaald gaan worden, daar krijgen jullie een mailtje over met mijn gegevens enzoals ik al het geld binnen heb kan ik bestellen
hoe krijg je het voor elkaar je broer een roze aan te smerenquote:Op dinsdag 14 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
klopt![]()
Oh mij kon 't anders niks verrekken hoorquote:Op dinsdag 14 december 2004 20:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
hoe krijg je het voor elkaar je broer een roze aan te smeren?
dus kan ik een roze sok bij je noteren?quote:Op dinsdag 14 december 2004 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh mij kon 't anders niks verrekken hoor
Mooi fout is niet lelijk
wat heb jij een kutnaam om in te loggenquote:Op woensdag 15 december 2004 12:53 schreef ߨúĐęWyN het volgende:
ook heb ook internetbankieren dus wanneer ik de mail ontvang./lees ga ik over tot overmaken
ik heb nu 2 mails terug gehad maar ik hoop echt dat mensen niet af gaan haken... want dan duurt eht weer langer...quote:Op woensdag 15 december 2004 17:16 schreef Hugster het volgende:
en betaald
heb je van iedereen al weer een mail teruggehad of kan het nog zo zijn dat er nog mensen afhaken en niet betalen?
quote:Op woensdag 15 december 2004 18:23 schreef ߨúĐęWyN het volgende:
betaald hoor
edit= zie trouwens net dat door de rare tekens in mijn username, de naam misschien wat anders op de rekening komt te staan
quote:Op donderdag 16 december 2004 01:00 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben momenteel niet thuis dus ik moet iemand even mijn Girotel codes laten opsturenDan kan ik betalen....
Dat werkt sinds gisteren ofzo niet meer op Fok!. http://tinypic.com/ doet het wel.quote:Op donderdag 16 december 2004 16:41 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga zo kijken![]()
offtopic, wat heeft Imageshack.us in eenkeer![]()
heeft imageshack.us fok verbannen?quote:Op donderdag 16 december 2004 16:41 schreef lj_lightning het volgende:
ik ga zo kijken![]()
offtopic, wat heeft Imageshack.us in eenkeer![]()
Ik heb er natuurlijk weinig over te zeggen, maar mail lj_lightning ff!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ja, ikke!!!!
lucas.droge@[gmail].com
Ik wil graag de grijze overkopen
Lol...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:25 schreef lj_lightning het volgende:
ah okej Jay 20 dan gaat jouw grijze naar de warme bakker ()
oepsquote:Op zondag 19 december 2004 15:53 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waarom sta ik er niet bij???
heb al betaald zelfs!!
bij mij er wel af...quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oepsfoutje
ik had het nog niet gewijzigd... nu wel
maar je betaling is nog neit binnen...
@dr_flash: zie de tekst onderaan het plaatjeBDB is mijn broer en Marius en Robert zijn vrienden van mij en die betalen contant dus komt dat niet op mijn rekening dus heb ik er even NVT neergezet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |