die inkoop actie is niet alleen voor Fok! maar ook voor de rest van ia.net maar idd het is mischien wel handig om een lijst te hebben zodat ik (als het doorgaat) weet wat ik voor minimum moet nemen...quote:Op maandag 6 december 2004 18:18 schreef Furious het volgende:
We moeten nu denk ik een lijst maken van wie wel wil, welke kleuren, en wie nog mee doet
Ik ben voor grijs btw.
hej het is wel dé Ipod sok jaquote:Op maandag 6 december 2004 19:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
best duur voor een gewone geitenwollen sok![]()
Ik zou graag de groene en de grijze willen, kan dat?quote:Op maandag 6 december 2004 19:20 schreef lj_lightning het volgende:
Okey, ik heb de IA zo goed als af, hij kan zo de lucht in.. maar.... omdat het is wie het eerst komt en wie het eerst maalt en dit idee een beetje uit dit topic is gekomen hebben de mensen uit dit topic voorrang, dus als als ik de namen krijg van iedereen met de kleur sok dan bestel ik die (onder mijn naam) op ia.net dan hoef je zelf geen member te worden daar (kan ookwel opzich maakt niet zo veel uit) en als je daar al member bent dan kan je hem gewoon zelf bestellen![]()
Ok! dat is helder!<quote:Op maandag 6 december 2004 19:04 schreef lj_lightning het volgende:
de prijs volgens de apple store:
Subtotaal: Eur 24,37
Verzendkosten: Eur 7,90
BTW: Eur 6,13
Totaal bestelling: Eur 38,40
deel dat door 6 dat is ¤6.40 en dat is de stuk prijs daar komt nog een verzendkosten naar julie toe overheen (die staat daar ook gemeld)
ja technische gezien kan hetquote:Op zondag 5 december 2004 12:46 schreef Furious het volgende:
[..]
Alsof alleen wol statisch geladen kan worden![]()
Beide, er is maar één maatquote:Op dinsdag 7 december 2004 07:19 schreef -Jay-20- het volgende:
Is dit voor de standaard Ipod of de Ipod mini?
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van een Ipod zijn? Ik ben namelijk nog op zoek naar een beschermhoes achtig iets voor mijn Imate:quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 7 december 2004 10:06 schreef Furious het volgende:
De allergrootste iPod heeft de afmetingen: 104 x 61 x 19 mm (iPod photo 60GB)
Het zou moeten passen
als er nog twee andere zijn die ook allemaal eentje willen hebben, wil ik best wel de oranje hebben.quote:Op donderdag 9 december 2004 13:10 schreef MrHoogeveen het volgende:
Ik wil zelf de grijze en de lichtblauwe en voor een vriend de groene.
Any takers die de roze, oranje en paarse willen voor 14,50+ verzendkosten naar jou toe (de verzendkosten van apple naar hier betaal ik)
Zet het hier maar neer of mail naar a.hoogeveen@gmail.com
IA heb ik hier klaar liggen.. die kan ik zo open gooien alleen heb ik deze week een PW week dus heb ik weinig tijd, ik zie idd dat er veel animo is dus het worden wel wat meer sokken,quote:Op donderdag 9 december 2004 14:55 schreef minicooperS het volgende:
Maareh gasten, gaat die inkoopacit enog wel door, volgens mij is er toch wel redelijk wat animo voor![]()
zoals je op de vorige pagina kon zien: 6.40quote:Op donderdag 9 december 2004 19:50 schreef BaggerUser het volgende:
hoe duur zijn ze nu dan als ik me opgeef voor 1 ?
ehh hoe kom jij aan die 14.30?quote:Op donderdag 9 december 2004 22:10 schreef BaggerUser het volgende:
14.30 dus als ik er 1 door jouw naar me laat verzenden toch ?
als ik geen uiterlijke datum instel komen er over een maand nog mensen aan voor een sokjequote:Op vrijdag 10 december 2004 19:43 schreef Geqxon het volgende:
Waarom een uiterlijke datum? Wanneer er alle kleuren uit 1 pakketje zijn besteld bestel je toch 1 pakketje
nope, voor beide ipod'squote:Op zaterdag 11 december 2004 03:52 schreef Poepoog het volgende:
(zijn deze niet alleen voor de mini? )
Er komen dus pas nieuwe grijze sokken wanneer de rest ook is uitverkocht?quote:Op vrijdag 10 december 2004 20:49 schreef lj_lightning het volgende:
ik zeg nu dat Grijs Uitverkocht is
dat zijn 5 pakken en pas als alle kleuren vol zijn komen er weer grijze bij...
jep,quote:Op zondag 12 december 2004 19:13 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Er komen dus pas nieuwe grijze sokken wanneer de rest ook is uitverkocht?
je mag me mailen op bram .thuis @ gmail .comquote:Op maandag 13 december 2004 21:04 schreef Hugster het volgende:
Ik wil de blauwe!! check MSN in profiel
Neem een roze, dan schiet het nog meer opquote:Op maandag 13 december 2004 22:45 schreef Elocyp het volgende:
Komop mensen help deze gozer ff van z'n sokken af.![]()
* Elocyp wilt een grijze.![]()
Haha nee thnx. Ik wou was van plan misschien een blauwe te nemen maar die zijn nu ook al weg.quote:Op maandag 13 december 2004 22:49 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Neem een roze, dan schiet het nog meer op
Kut, wat jammer nu dat mijn MP3-speler vrij groot is...quote:Op dinsdag 14 december 2004 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Sok? Oh ik stop mijn iPod altijd hierin. Handig, mooi apart vakje voor de headphones
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |