ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 november 2004 19:41 schreef plastiekbootje het volgende:
als we nou eens een lijstje opstellen ?
Spanks - lichtblauw en oranje (of wil je nu de donkerblauwe ?)
Bob the builder - groen
Boudewijn - lichtblauw
Nitin - donkerblauw of grijs
Plastiekbootje - oranje
SolarX - de roze![]()
![]()
offtopic:quote:Op zondag 28 november 2004 23:51 schreef Zeiksnor het volgende:
Het dit is mijn topic!!!
Ik wil ook een sock en nu zijn ze allemaal vergeven![]()
Anders verzuiptie :')quote:Op maandag 29 november 2004 12:21 schreef blieblie het volgende:
Ze zijn vet.
Ik wil der ook wel 1.
Als ze ook ipod mini versies hebben![]()
Ik wil best een setje van 6 bestellen. Aangezien zeiksnor de ts is heeft hij, na mij natuurlijkquote:Op maandag 29 november 2004 22:10 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
spanks, bied je uitkomst? gratis verzenden en korting is wel fijn natuurlijk
geel/oranje en lichtgroen wil ik dan wel denk ik zoquote:Op dinsdag 30 november 2004 00:29 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik wil best een setje van 6 bestellen. Aangezien zeiksnor de ts is heeft hij, na mij natuurlijk, de eerste keus. Zeiksnor wil blauw of grijs. Ik wil lichtblauw. De rest blijft over, dus als jullie de kleuren aanvullen dan komt het wel goed!
Nog iemand voor de donker groene dan?quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:02 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
geel/oranje en lichtgroen wil ik dan wel denk ik zo
er zit helemaal geen donkergroene bij (op het plaatje iig)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:05 schreef spanks het volgende:
[..]
Nog iemand voor de donker groene dan?
er zijn 2 soorten blauw, oranje, groen, roze en grijs volgens mijquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:15 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
[..]
er zit helemaal geen donkergroene bij (op het plaatje iig)
de roze is nog een optie als het zo lees
quote:Op donderdag 2 december 2004 20:57 schreef plastiekbootje het volgende:
ik wil denk ik wel een paar (6 stuks dus) gaan bestellen, ze kosten dan zo'n 38 euro incl. verzenden... dan moeten ze nog doorgezonden worden naar degene die meedoen enzo, dus ik gok dat je komt op zo'n 8 a 9 euro per sok ?
mensen die interesse hebben ?
Edit-- Of gaat spanks nou bestellen ?
Statische sokkenquote:Op zondag 5 december 2004 12:15 schreef Furious het volgende:
Zouden deze dingen niet statisch worden en heel je iPod opblazen
Alsof alleen wol statisch geladen kan wordenquote:Op zondag 5 december 2004 12:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Statische sokken
het is geen wolle trui
Ipod chicks rule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |