Ik heb er natuurlijk weinig over te zeggen, maar mail lj_lightning ff!quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:40 schreef De_Warme_bakker het volgende:
ja, ikke!!!!
lucas.droge@[gmail].com
Ik wil graag de grijze overkopen
Lol...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:25 schreef lj_lightning het volgende:
ah okej Jay 20 dan gaat jouw grijze naar de warme bakker ()
oepsquote:Op zondag 19 december 2004 15:53 schreef De_Warme_bakker het volgende:
waarom sta ik er niet bij???
heb al betaald zelfs!!
bij mij er wel af...quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oepsfoutje
ik had het nog niet gewijzigd... nu wel
maar je betaling is nog neit binnen...
@dr_flash: zie de tekst onderaan het plaatjeBDB is mijn broer en Marius en Robert zijn vrienden van mij en die betalen contant dus komt dat niet op mijn rekening dus heb ik er even NVT neergezet
![]()
is het nog mogelijk om te bestellen? Zou wel leuk zijn!quote:Op zondag 19 december 2004 17:37 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
oepsfoutje
ik had het nog niet gewijzigd... nu wel
maar je betaling is nog neit binnen...
@dr_flash: zie de tekst onderaan het plaatjeBDB is mijn broer en Marius en Robert zijn vrienden van mij en die betalen contant dus komt dat niet op mijn rekening dus heb ik er even NVT neergezet
![]()
nee omdat ze nog niet betaald hebbenquote:Op zondag 19 december 2004 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
ah okee(is dat dan niet gewoon een "betaald - JA"? ) Maar goed, jouw feestje
die plek ik al ingenomen door De_warme_bakkerquote:Op zondag 19 december 2004 18:15 schreef Robzilla het volgende:
[..]
is het nog mogelijk om te bestellen? Zou wel leuk zijn!
bvd.
misschien kan ik het plek van Jay overnemen? Grijs is goed!
jammer!quote:Op zondag 19 december 2004 18:27 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
die plek ik al ingenomen door De_warme_bakkeren bestellen kan nu niet meer...
@Dr_flash: wat bedoel je met "reserve lijst" ? bedoel je dat als mensen nu nog bestellen (of zeggen dat ze een wil) op een "lijst" komt voor evt uitvallers? nee
Er komt wel waarschijnlijk een 2de IA aan... die komt NA deze ia (anders word het voor mij heel on-overzichtelijk )
ik wil best opschietenquote:Op zondag 19 december 2004 19:01 schreef Robzilla het volgende:
[..]
jammer!![]()
nja, volgende IA dan maar! Schiet wel een beetje op he
rabobankquote:Op zondag 19 december 2004 23:34 schreef lj_lightning het volgende:
welke bank heb je? ik heb ABN... als je van een andere bank hebt kan het vaak wat langer duren...
oh dat is goedquote:Op maandag 20 december 2004 10:21 schreef Zeiksnor het volgende:
@Lj-lightning: ik ging ervan uit dat ik betaal wanneer ik de sock kom ophalen bij jou, hopelijk jij ook.
Anders duurt het langer door een misverstand van mijn kant.
ik zet niet na elke betaling een nieuwe lijst online maar na een paar (3 ofzo) ik ga zo weer even kijken of er wat binnen isquote:Op maandag 20 december 2004 18:10 schreef ߨúÐêWyN het volgende:
werk je de lijst ook bij of valt er niets bij te werken?
kan niet wachten tot ik beide sokjes in de brievenbus vindquote:Op maandag 20 december 2004 21:11 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
ik zet niet na elke betaling een nieuwe lijst online maar na een paar (3 ofzo) ik ga zo weer even kijken of er wat binnen isen ik zal de lijst updaten
[edit]
Update 20-12-04
[afbeelding]![]()
offtopic: wat is fok lekker traagik krijg steeds de melding "page not found"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |