quote:Op donderdag 25 november 2004 23:46 schreef Tuana het volgende:
Dat spreekt voor zich..
quote:btw: Hebben jullie ook moeite om de twee Viktors uit elkaar te houden (Oekraine)
Wat een onzin..... net of die sjieten staan te juichen bij de aanblik van een optrekkende Amerikaanse soldaat (zonder inmenging van Duitsland en Frankrijk).quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:43 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
De hoofdredacteur van de Volkskrant heeft een opiniestukje geschreven, waarin hij eigenlijk zegt dat het de schuld is van Frankrijk en Duitsland dat Amerika aangevallen wordt in Irak. Ik verwacht geen extreem-linkse propaganda in de Volkskrant, maar dit verbaasde mij wel, en ik ben het er ook nog es mee oneens.
Aan kanker?quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:19 schreef RichardQuest het volgende:
Sterf, Johan.
LOL. Ik ben al eens verband uit SEX omdat ik een geintje maakte, ze nemen het daar echt heel serieus.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:00 schreef Drugshond het volgende:
Sommige mods hebben alle gevoel van humor verloren.
vind het jammer dat ze andere vriendjes heeft gehad...
Mijn reaktie.... Wellicht zoekt de TS zoiets om zijn meiske weer schoon te maken.
[ Bericht 96% gewijzigd door Isabeau op 26-11-2004 04:26 (baggerlink plaatsen) ]
Eigenlijk had ik moeten zeggen dat de TS maar over zijn meid heen moet zeiken.... urine is toch steriel ?!... of niet ?
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,
Ze is gewoon lekker ingereden !
Bedoelde hij dat de VS gedemoniseerd is?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:43 schreef Monidique het volgende:
Goedemorgen.
De hoofdredacteur van de Volkskrant heeft een opiniestukje geschreven, waarin hij eigenlijk zegt dat het de schuld is van Frankrijk en Duitsland dat Amerika aangevallen wordt in Irak. Ik verwacht geen extreem-linkse propaganda in de Volkskrant, maar dit verbaasde mij wel, en ik ben het er ook nog es mee oneens.
Gaat Donner dan kijken of ik vervolgd kan worden? Of geldt dat alleen voor moslims?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aan kanker?
Hij gaat af op foto's van de verdachte.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:07 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Gaat Donner dan kijken of ik vervolgd kan worden? Of geldt dat alleen voor moslims?
Dat zit dan wel snorquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij gaat af op foto's van de verdachte.
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:11 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48732#1720944
Dora had het zo gewild
Was een stevige knaap in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:11 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/48732#1720944
Dora had het zo gewild
Ferry ist einnen lolligen Tueb. Oder so etwas.quote:
Er staat ook criminele Marokkanen, niet Marokkanen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was een stevige knaap in ieder geval.
Overigens, waar slaat jouw opmerking op? Allochtoon is niet per definitie een stelende Marokkaan.![]()
Dora is trouwens nog steeds zeer actief op de frontpage hoorquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was een stevige knaap in ieder geval.
Overigens, waar slaat jouw opmerking op? Allochtoon is niet per definitie een stelende Marokkaan.![]()
Ja, zoiets wel. Ik zal later vanmiddag wel wat stukjes citeren. Het ging over Europa dat niet wil samenwerken met Amerika. Nu, dat klopt ook wel een enigzins. De teneur van het stukje ging alleen wat verder en wijt dat aan Europa zelf. Dus als Amerika Europa uitscheldt, is dat een olijftak aanbieden, wanneer Europa niet mee wenst te doen aan een oorlog van agressie, dan is Europa plotseling anti-amerikaans.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Bedoelde hij dat de VS gedemoniseerd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |