abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23542380
Ik zit met het volgende (rare) probleem / gedachte...:

Heb nu half jaar een vriendin, zij is mijn eerste. In de relatie gaat alles 100% goed!!
Ik ben voor haar de 3e, haar vorige relatie duurde bijna 2 jaar.. ff kort samengevat baal ik er soms best wel van dat ze toch 2 jaar met een ander is geweest . Een soort jaloezie met terugwerkende kracht!

Ik ken heel die kerel niet, en dat wil ik ook niet. Foto's had ze nog wel, maar ik wil ook echt niet weten hoe hij eruit zag, ik wil eigenlijk niets van hem weten! Omdat ik daar dan over ga lopen nadenken enzo.. Toch wil ik soms wel wat dingen weten.. omdat ik me af ga vragen hoe het tussen hun is gegaan enzo..

De reden waarom ik er misschien van baal, is dat zij op jonge leeftijd al 2 vriendjes heeft gehad met wie ze ook naar bed is gegaan, en ik pas op mijn 22ste met het hele circus bezig ben (en dat is dus met haar omdat ze echt mijn allereerste is). Ff plat gezegd (maar zo denk ik dus soms) lag zij 2 jaar met dr ex te rollebollen terwijl ik in die periode me nog lag te rukken op teensex.avi

Hebben hier meer mensen last van (gehad) of moet ik me zelf maar gewoon flink hard slaan elke keer als ik weer zoiets denk??
pi_23542460
doe eens normaal zeg

[ Bericht 91% gewijzigd door DarkElf op 24-11-2004 15:28:41 ]
Niet zo sexistisch! Een man kan ook stom werk doen, net als vrouwen!
  woensdag 24 november 2004 @ 15:26:57 #3
42741 Decoy
Have you met my girlfriend Bob
pi_23542469
Exen zuigen altijd, wil je dit voorkomen?

Word extremistisch vermoord iemand en sterf als een marretlaar gegarandeerd 72 maagden voor jou!
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake. - Napoleon Bonaparte."
pi_23542482
precies ... spreekt koen
pi_23542486
Je moet maar zo denken: 'eens moet de 1e keer zijn'.
Ik heb nu een maand een vriendin en zij heeft al meerdere relaties gehad. Ze was vanaf haar 16e seksueel actief. Ik ben 20 en ben nog steeds maagd. Nou en? Verschil moet er zijn.

Ik snap niet dat je daarover gaat nadenken. Ieder mens is verschillend, de een is er vroeg bij, de ander wat later.
pi_23542491
mensen hebben nu eenmaal verledens, met alles erop en eraan vaak en
bezig blijven met dit feit kan alleen maar (imho he?) voor wrijving tussen jou
en haar zorgen door jouw jaloerse gedrag en ik neem aan dat je dat niet wilt

wat geweest is is geweest, zij is weg bij hun en hoort nu bij jou en dat zou genoeg
moeten zeggen om die jaloerse gedachtes de baas te kunnen worden.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_23542495
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.

Volgens mij had je ook het liefst gehad dat zij meer van jou houdt dan jij van haar. En ja, dat hebben wel meer mensen.
pi_23542523
Ken het probleem al heb ik zelf wel meerdere vriendinnen gehad maar toch moet er niet aan denken dat mijn vriendin en dr ex brrr alleen de gedachte al.

Your not alone my friend
pi_23542582
juist .. sla jezelf
-
pi_23542598
Ze houdt toch van je?
Anders was het al lang over. Je moet gewoon tegen haar zeggen dat je niet over haar ex-en wilt hebben omdat je je eigen dan ongemakkelijk voelt. Zij moet dat dan wel begrijpen.
pi_23542602
jij bent nu met haar. Iedereen heeft een verleden (behalve de amerikanen) en daar moet je het maar mee doen.
Beoordeel gewoon iedereen op het hier en nu. Als iemand je een vuurtje geeft terwijl je in de kou op de bus staat te wachten, dan vind je dat toch ook aardig. Als je later hoort dat degene vroeger woningen in de fik heeft gestoken, staat dat toch (enigszins) los van dat ene moment waarop jij dacht: "ow, aardige vent, bied me zomaar een vuurtje aan"

ps: je wordt er trouwens niet mooier, aardiger of beter van als je geen maagd meer bent. Zolang het allemaal maar goed voelt.
pi_23542660
Je doet er niks aan, en je moet er echt mee leren leven. Dat doet niks af aan jouw gevoelens, en je hebt ook gewoon recht op die gevoelens.

Argumenten als "maar jij bent nu met haar" helpen daar niks in, dat weer ik ook wel, maar het is wel. Probeer het verleden te vergeten. En ik kan het weten, want ik heb mijn relatie er bijna op kapot laten lopen, en dat is het NIET waard als je van elkaar houdt!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23542729
Ze kon toch ook niet weten dat ze jou zou tegenkomen? Ze kon moeilijk maagd blijven die 2 jaar lang.

En als dat mn vriendje vroeger op teensex.avi zat te rukken dan hoefde ik dat ook zeker niet te weten.
Iedereen heeft zn eigen 'mankementen'.
  woensdag 24 november 2004 @ 15:35:54 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23542734
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef DarkElf het volgende:
mensen hebben nu eenmaal verledens, met alles erop en eraan vaak en
bezig blijven met dit feit kan alleen maar (imho he?) voor wrijving tussen jou
en haar zorgen door jouw jaloerse gedrag en ik neem aan dat je dat niet wilt

wat geweest is is geweest, zij is weg bij hun en hoort nu bij jou en dat zou genoeg
moeten zeggen om die jaloerse gedachtes de baas te kunnen worden.
hier heb ik niks meer aan toe te voegen

en iedereen heeft die gedachten IMHO wel eens. Ik heb ze ook wel eens, ik roep dan gewoon altijd tegen mezelf dat idd iedereen een verleden heeft.

Ze is immers niet voor niks bij hem weg is. toch?
Leef bij de dag en de toekomst, verlies jezelf niet in het verleden
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23542765
Naarmate je ouders wordt en je andere vriendinnen zultkrijgen zal het alleen maar meer voorkomen.

Als ik jou was zou ik er geen probleem van maken, het is toch nu jouw meisje! Die exen van haar zijn verleden tijd, je leeft nu.
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_23542800
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.
pi_23542886
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:36 schreef gexxz het volgende:
Als ik jou was zou ik er geen probleem van maken, het is toch nu jouw meisje! Die exen van haar zijn verleden tijd, je leeft nu.
Precies, zo denk ik er ook over.
pi_23542934
Nou, dan wordt je toch moslim? Dan heb je dat probleem niet meer.

Sjonge, ik snap niet waar je mee zit. Jaloezie maakt dingen alleen maar kapot. Dus leer heel snel je jaloezie relativeren of maak het nu gelijk maar uit.

Ik neem aan dat je moeder je toch wel heeft geleerd hoe fout jaloezie is? Jaloezie maakt meer kapot dan drank ooit goed kan maken.
  woensdag 24 november 2004 @ 15:43:44 #19
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23542942
Ik kan me nog herinneren dat mijn vriend ook schrok toen ik hem vertelde dat ik een relatie achter de rug had had van 4.5 jaar. Niet dat hij dat moeilijk vond of wat dan ook maar hij schrok even.......
Wat ik nooit had gedaan in het begin van mijn relatie is foto's van mijn ex-vriend aan hem laten zien!

Er wordt ook gezegd dat de toekomst belangrijker is dan het verleden.

Daarbij is het nou eenmaal zo, dat iedereen een verleden heeft .... daar kun je jaloers op zijn of een hekel aan hebben maar dat helpt niet!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_23543114
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:31 schreef klaasjan1985 het volgende:
Ze houdt toch van je?
Anders was het al lang over. .
ze gebruikt hem gwoon snap dat dan !
046
Dank aan Yeahinho
pi_23543151
waarom zou zij jou iets te verantwoorden hebben over wat ze gedaan heeft toen ze niet met jou samen was?

get a grip
  woensdag 24 november 2004 @ 15:51:56 #22
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_23543173
Jongen, het leven is niet altijd dolle pret.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_23543219
Vind je je zelf niet een beetje overdreven bezitterig?
Vind het wat ongezond klinken nml...
Doe haar weg en zoek een maagd, oh nee die wil jou niet meer want je had al eens een vriendin dan..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 24 november 2004 @ 16:00:01 #24
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_23543403
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
beer
  woensdag 24 november 2004 @ 16:00:31 #25
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_23543414
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Vind je je zelf niet een beetje overdreven bezitterig?
Vind het wat ongezond klinken nml...
Doe haar weg en zoek een maagd, oh nee die wil jou niet meer want je had al eens een vriendin dan..
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_23543426
Flapster, je bent onzeker...
Mijn ex had ook een ziekelijke jaloezie met terugwerkende kracht en mede hierdoor is onze relatie uiteindelijk stukgelopen. Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
Waar woon jij trouwens, Brabant?
Today is a gift, that's why it's called the present
pi_23544004
Kijk, met je ratio weet je wel dat je onredelijk denkt.
Maar je gevoel he....
Ik kan het best begrijpen. Ik vind het zelf toch wel erg leuk dat mijn eerste vriendje en ik allebei elkaars eersten waren. We hebben samen (bijna) alles ontdekt. Geeft toch net een beetje extra een speciaal gevoel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_23544144
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!
pi_23544700
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
Sterf !

Ik heb dezelfde situatie gehad, alleen was ik 18. Zij had al 2x zex gehad met iemand anders. En ik kan eigenlijk alleen maar zeggen dat het in mn voordeel was want ze was al wat ervaren op dat gebied. Hoe beter jij de eerste keer sex ervaard

Zij zal sterker in haar schoenen staan.
  woensdag 24 november 2004 @ 17:01:02 #30
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23545163
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef Nippletwister het volgende:

[..]

Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!
sarcasme
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23545317
En die ex maar jaloers op jou zijn omdat jij nu met 'r bent... het is ook nooit goed
Jusqu'ici tout va bien...
pi_23546338
Ik snap je gevoel, en ik betrap me er zelf ook een beetje op, alleen niet zo extreem als jij beschrijft.
Maar je moet inderdaad maar denken van "ze houdt nu van jouw" en niet meer van die ex(en).
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_23546448
Mijn scharrel heeft ongeveer met 30 vrouwen sex gehad, dat idee maakt me echt goed misselijk, ach ik probeer er niet al teveel aan te denken.
pi_23546480
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Inderaad, ik denk het ook.
Dat had ik namelijk ook, maar daar had ik dan weer andere redenen voor.
Ondertussen ben ik wel overtuigd dat het niet zo is, maar dat heb ik ook niet allemaal zelf gedaan.
Ach, en bovendien moest ik niet zeuren, want ik heb er nog wel meer gehad..

Aan de ene kant, wees blij, ze heeft wat ervaring opgedaan, is er vast een stuk door gegroeid en dat ' opgegroeide' persoon is nu helemaal van jou! Vraag haar desnoods subtiel en niet te overdreven of ze je misschien wat wil helpen met die onzekerheid, ze heeft er immers zelf genoeg mee te maken.
pi_23548554
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goed

Dat ik voor haar niet de eerste ben, dat we niet alles samen kunnen ontdekken is aan de ene kant wel wat minder speciaal wellicht.. Maar de ervarenheid is aan de ene kant ook wel een pré waar ik zonder twijfel van heb geprofiteerd!

Ach ja soms denk ik wel eens hoe het zou zijn als ze met een ander is (niet alleen in de toekomst maar dus ook hoe het was in haar verleden), ook al is daar 0% aanleiding voor! Dat zal mijn onervarenheid in relaties wel zijn waardoor ik toch zo denk af en toe En omdat ik echt superveel van haar hou.. Dan is het idee automatisch ook des te erger om het te verliezen. Maar goed ik weet dat je daar niet mee bezig moet zijn anders kun je onbewust wel die ongewenste situatie creëeren en dat wil ik niet nee :')

bedankt!
  woensdag 24 november 2004 @ 19:42:22 #36
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_23548866
Om Eddy Murphy te quoten: "just be happy you're fucking her now !"
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_23548908
quote:
Op woensdag 24 november 2004 19:29 schreef flapster het volgende:

[..]

thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goed

bedankt!
Maar waar woon je ongeveer (provincie)? Misschien ken ik jouw vriendin....

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokker200 op 24-11-2004 19:49:04 ]
Today is a gift, that's why it's called the present
  woensdag 24 november 2004 @ 19:49:28 #38
92873 heckler
Morgen is een nieuwe dag.
pi_23549048
Wees blij met wat je hebt: je hebt een meisje die na een 2 jaar relatie precies weet wat ze wil, endat is jou!
pi_23549270
Ik zou juist alles willen weten van die ex, om me nog beter te realiseren hoeveel leuker ik wel niet ben.

Btw, TS, je kunt haar ook dumpen, en dan een vriendin zoeken die nog maagd is. Dan mag jij haar onzekerheidjes doorstaan net als jouw vriendin nu bij jou doet. Doe niet zo moeilijk man.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23551874
Ergens denken we met zijn allen wel belachelijk over sex,
want men steke een lichaams deel in het lichaams deel van een ander..
dat noeme men sex,...
maar als iemand zijn vinger in jouw neus stopt heet het opeens heel anders
Of een vinger in je oor bv... bedoel..
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 24 november 2004 @ 21:38:15 #41
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_23551976
Ach,

Ze is gewoon lekker ingereden !
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_23551988
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
dat noeme men sex,...
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
Je weet het wel geil te brengen zeg.

Iemand die dat zegt heeft het bij mij verprutst, geen seks, onmogelijk.
pi_23552049
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
dat noeme men sex,...
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
pi_23552100
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
Ja echt wel dan wordt ik echt heel boos
pi_23552117
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je weet het wel geil te brengen zeg.

Iemand die dat zegt heeft het bij mij verprutst, geen seks, onmogelijk.
Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?
pi_23552321
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:42 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?
Nee.

Je mag wel solliciteren, maar ik geef je bijzonder weinig kans.
pi_23552971
quote:
Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Flapster, je bent onzeker...
Mijn ex had ook een ziekelijke jaloezie met terugwerkende kracht en mede hierdoor is onze relatie uiteindelijk stukgelopen. Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
Mijn vriendin is ook mijn 1e serieuze relatie, wel mijn 2e bedpartner, maar wat scheelt dat
Ik ben haar 3e serieuze relatie en haar 9e bedpartner

Ik word er soms ook onzeker van en ik vind het allesbehalve leuk, maar zoals Fokker200 hierboven zegt zou ze misschien wel een of ander suf trutje zijn geweest als ze dat niet gedaan had, dus eigenlijk moet je (en ik ook) idd maar blij zijn met haar vorige relatie(s).
  Moderator woensdag 24 november 2004 @ 22:16:17 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_23553088
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, mijn vriend vindt het ook niet leuk dat ik een "verleden" heb.

Aan de ene kant is hij er nieuwsgierig naar, maar als ik dan iets vertel wordt hij jaloers, terwijl dat niet nodig is: het is in het verleden gebeurt en ik kan het niet meer terugdraaien.

We leven in het heden: nu houd ik van hem en wat vroeger is gebeurt, dat is niet meer van belang.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_23553967
Ik heb zelf ook een verleden en mijn vriendin ook.. Maar dat was wel erg fijn vind ik zelf, want we weten wat we willen, we weten wat we lekker vinden, we weten goed te praten met elkaar. Ik zou het zelf redelijk vervelend vinden als mijn vriendin nog maagd zou zijn, want dan is alles voor haar nieuw, terwijl ik weet wat ik lekker vind en ik zeg ook gewoon wat ik lekker zou vinden.

Maar andersom, zij heeft ervaring en dat kan jou ten goede komen. En ze weet wat ze wilt neem ik aan en dat ben jij. Als jij haar eerste zou zijn, dan is alles nieuw voor haar en dat kan wrijving geven op den duur. Nu heeft ze echt voor jou gekozen, omdat ze in jou ziet, wat ze altijd heeft willen zien in een vriend (als het goed is).
  woensdag 24 november 2004 @ 22:53:39 #50
92873 heckler
Morgen is een nieuwe dag.
pi_23554336
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,

Ze is gewoon lekker ingereden !
de beste manier om deze situatie te bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: