hier heb ik niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef DarkElf het volgende:
mensen hebben nu eenmaal verledens, met alles erop en eraan vaak en
bezig blijven met dit feit kan alleen maar (imho he?) voor wrijving tussen jou
en haar zorgen door jouw jaloerse gedrag en ik neem aan dat je dat niet wilt
wat geweest is is geweest, zij is weg bij hun en hoort nu bij jou en dat zou genoeg
moeten zeggen om die jaloerse gedachtes de baas te kunnen worden.
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:36 schreef gexxz het volgende:
Als ik jou was zou ik er geen probleem van maken, het is toch nu jouw meisje! Die exen van haar zijn verleden tijd, je leeft nu.
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Vind je je zelf niet een beetje overdreven bezitterig?
Vind het wat ongezond klinken nml...
Doe haar weg en zoek een maagd, oh nee die wil jou niet meer want je had al eens een vriendin dan..
![]()
Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
Sterf !quote:Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
sarcasmequote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!
Inderaad, ik denk het ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.
thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goedquote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
Maar waar woon je ongeveer (provincie)? Misschien ken ik jouw vriendin....quote:Op woensdag 24 november 2004 19:29 schreef flapster het volgende:
[..]
thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goed
bedankt!
Je weet het wel geil te brengen zeg.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens denken we met zijn allen wel belachelijk over sex,
want men steke een lichaams deel in het lichaams deel van een ander..
dat noeme men sex,...
maar als iemand zijn vinger in jouw neus stopt heet het opeens heel anders
Of een vinger in je oor bv... bedoel..
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens denken we met zijn allen wel belachelijk over sex,
want men steke een lichaams deel in het lichaams deel van een ander..
dat noeme men sex,...
maar als iemand zijn vinger in jouw neus stopt heet het opeens heel anders
Of een vinger in je oor bv... bedoel..
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
Ja echt wel dan wordt ik echt heel boosquote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je weet het wel geil te brengen zeg.![]()
Iemand die dat zegt heeft het bij mij verprutst, geen seks, onmogelijk.
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?![]()
Mijn vriendin is ook mijn 1e serieuze relatie, wel mijn 2e bedpartner, maar wat scheelt datquote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Flapster, je bent onzeker...
Mijn ex had ook een ziekelijke jaloezie met terugwerkende kracht en mede hierdoor is onze relatie uiteindelijk stukgelopen. Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,
Ze is gewoon lekker ingereden !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |