bronquote:Warm winter wonder
Net nadat we Uggs laarzen officiel dood hebben verklaard, is er alweer een nieuw modieus wonder wat ons land gaat veroveren met haar schoonheid.
De nieuwe Mukluk Boots zijn deze winter dé schoenen om je voeten in te zetten. Deze suède (schapenvacht) met konijnenbont bewerkte boot heeft kralen of geborduurde details op de voorkant en aan de zijkant konijnenbont pom pom's. Deze 'boots' zijn heerlijk warm en lopen als de beste.
Dit warme winter wonder uit Canada is evenals de Uggs laars niet goedkoop. Voor deze voetenwarmer leg je al snel 300 euro neer. De Mukluk laars is te koop bij de Western winkel.
Ehm, ik ben een vrouw en ik ga deze dingen vanzelfsprekend absoluut niet dragen. Vrouw zijn hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je een wansmaak hebt..quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef mvt het volgende:
Wat is het toch heerlijk om man te zijn. Hoef je die dingen iig niet te dragen
Meen je dat nou??quote:Op donderdag 25 november 2004 19:11 schreef yvonne het volgende:
Cute, leuker dan de uggs!
Ik!? Hehe.. nee zo verknipt ben ik nou ook weer niet. Ik heb zelfs schoenen met een rechte neus, minder puntig kan echt niet.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:17 schreef Ingrate het volgende:
jij gaat deze niet dragen, maar je draagt zeker wel van die punt schoenen
mooi, zullen we keertje afsprekenquote:Op donderdag 25 november 2004 19:20 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ik!? Hehe.. nee zo verknipt ben ik nou ook weer niet. Ik heb zelfs schoenen met een rechte neus, minder puntig kan echt niet.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:31 schreef HeyFreak het volgende:
loop ik nu hopeloos achter als ik niet weet wat uggs zijn?
Nee, maar als je als man al modebewust bent en je graag laat kleden naar de (wan)smaak van wat de "experts" er van vinden, dan hoef je iig niet deze krengen te dragen.quote:Op donderdag 25 november 2004 19:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, ik ben een vrouw en ik ga deze dingen vanzelfsprekend absoluut niet dragen. Vrouw zijn hoeft nog niet gelijk te betekenen dat je een wansmaak hebt..
Dat is wel een voordeel met dat konijnenbont, hopen dat er een authentieke lucht aan zitquote:Op donderdag 25 november 2004 19:56 schreef BrauN het volgende:
Mijn hond! Wat doet hij aan die Mukluk boots!
Hahahaha!!quote:Op donderdag 25 november 2004 21:28 schreef MarMar het volgende:
omg en alle huppelkutjes fijn meelopen met de trendjes
vorig jaar die achterlijke peterpanpuntlaarzen met pofbroek nu dit, whats next een kabouterplop muts?
iets?quote:Op donderdag 25 november 2004 21:36 schreef Alicey het volgende:
uggs vond ik nog wel iets hebben, maar dit is gewoon bagger.
Sommigen waren zelfs leuk.quote:Op donderdag 25 november 2004 21:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
iets?
wat dan?
Ik vind het werkelijk waar, het meest lompe schoeisel ooit bedacht. Hoe is het nou toch mogelijk dat mensen van wie het gezichtsvermogen gewoon goed is, dit soort van dingen aandoet??quote:
quote:Op donderdag 25 november 2004 22:29 schreef LSS het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk waar, het meest lompe schoeisel ooit bedacht. Hoe is het nou toch mogelijk dat mensen van wie het gezichtsvermogen gewoon goed is, dit soort van dingen aandoet??![]()
"Apart", dat is hét diplomatieke antwoord, samen met "anders".quote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef Brennie het volgende:
Ze zijn apart.
Zou ze echter nooit dragen.
Ze zijn niet apart, ze zijn fucking lelijk. En dan gaan al die modegirls er nog in lopen ookquote:Op donderdag 25 november 2004 23:25 schreef Brennie het volgende:
Ze zijn apart.
Zou ze echter nooit dragen.
Die nieuwsgierigheid had ik liever bedwongen, bij nader inzienquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:40 schreef dafjedaf het volgende:
Eerst tubgirl, nu DIT!!!!
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezienquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die nieuwsgierigheid had ik liever bedwongen, bij nader inzien.
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 00:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezien![]()
Doe maar niet, heb ik ook niet gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik durf niet te klikken.
quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef mvt het volgende:
Deze zijn dan nog te doen... dat eerste plaatje is echt pijnlijk.quote:
Het zal je kind zijn...quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:11 schreef Copycat het volgende:
Je zou als dertienjarige 300 Euro mogen neerleggen voor zulk Mislukte Boots...
Dan kijk ik toch liever naar deze laarzenquote:Op vrijdag 26 november 2004 00:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dan heb je het kopkaas-fetishtopic in SEX nog niet gezien![]()
wedje leggen dat ik niet iets voor mijn kind ga kopen omdat ze anders "buiten de groep" valt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het zal je kind zijn...
En dan heb jij al die jaren meegelopen in elke demonstratie die je maar kon vinden...
En dat je dan toch vind dat je ze voor je kind moet kopen omdat je toch maar wel wil dat jouw kind niet buiten de boot en de groep valt...
Foutje van Sinterklaas hoop ik. Ze is stout geweest. Die dingen koop je toch niet echt?quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
waarom?
ik heb wel regenlaarzen, van die donkergroene, voor een paar euro bij de bouwmarkt gehaald, ben ik nu ook hip?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Foutje van Sinterklaas hoop ik. Ze is stout geweest. Die dingen koop je toch niet echt?
kistjes zijn wel een stuk beter dan die uggs en eh mukluks imo, maarreh is dat nieuw dan? kistjes onder een rokkie of jurkje vind ik soms wel leuk staan ook.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:34 schreef Brad_Prit het volgende:
tegenwoordig moet je toch kisjes en bretels hebben om erbij te horen?
goed onderbouwdquote:Op vrijdag 26 november 2004 10:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom niet?
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Waarom niet?
Da's een persoonlijke mening, toch?quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?
Ik vind ze supermooi!!quote:vindt je ze nu echt supermooi of meer gewoon leuk ofzo?
Mening!quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
omdat het een grof betaalde hype is wat er niet uitziet?!?
Ja, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:54 schreef milagro het volgende:
Ik vind die rechter , die bruine wel leuk eigenlijk![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef So_Addictive het volgende:
ik vind cowboylaarzen leuk
Een mooie combinatie.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:01 schreef pfaf het volgende:
Zolang de korte rokjes erboven maar blijven.
Tja hypocriet gedrag noem ik dat weer....quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef schatje het volgende:
Wat is er mis met konijnenbont?? Ik neem aan dat in dit geval het vlees ook wordt gebruikt voor consumptie. Je houdt dus net zoals bij een koe iets over. Waar zou je dat net zoals als leer niet gebruiken??
Mja, ach.quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Tja hypocriet gedrag noem ik dat weer....
Precies,quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:27 schreef So_Addictive het volgende:
Ach met kerst hoor je ook niemand klagen als Nijntje in de pan ligt te sudderen
Dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 11:34 schreef schatje het volgende:
Wat is er mis met konijnenbont?? Ik neem aan dat in dit geval het vlees ook wordt gebruikt voor consumptie. Je houdt dus net zoals bij een koe iets over. Waar zou je dat net zoals als leer niet gebruiken??
Erg weinig in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef MarMar het volgende:
imago: geen leren schoenen, leren riem, leren tas?
wat ik wel fout vindt, is dat die diertjes niet een beetje een leuk leventje mogen hebben en alleen maar worden gezien als een product.
Ergo, je bent vegetariër?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:15 schreef MarMar het volgende:
imago: geen leren schoenen, leren riem, leren tas?
wat ik wel fout vindt, is dat die diertjes niet een beetje een leuk leventje mogen hebben en alleen maar worden gezien als een product.
Deden vrouwen dat ook maar... Een paar jaar geleden zag je zowat elke vrouw met Timberlands, dat stond tenminste leuk, in tegenstelling tot deze Mukluk Boots.quote:Op vrijdag 26 november 2004 18:28 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik blijf het houden op mijn Timberland boots![]()
ergo ik probeer voor zover de portemonnee het toelaat verantwoord vlees te kopenquote:Op vrijdag 26 november 2004 17:40 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ergo, je bent vegetariër?
Maar over die laarzen (waarom Engels gebruiken als er ook gewoon een Nederlands woord is wat precies hetzelfde betekent?): wanneer leren vrouwen eens dat ze gewoon kisten moeten dragen...
Ik ook. Heb de mijne al zeker 3 jaar en ze zijn onverwoestbaar. Zelfde prijsklasse ongeveer denk ik. Als deze echt versleten zijn koop ik zeker nieuwe omdat ze zo fijn lopen. Toen ik met mijn brommer gevallen was had ik dankzij die laarzen mijn enkels nog heel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:57 schreef So_Addictive het volgende:
ik vind cowboylaarzen leuk
nouja, wat ik wilde zeggen is dat ze niet van het merk ugg zijn maar van shepherd (en dat noemen ze hier nep). De echte nepperds zonder merk koop je voor 20 euro bij de bristol. En die van shepherd noemen ze overigens in de yes ook gewoon uggs, dus ik beschouw de mijne net zo echt als die andere dure merkenquote:Op donderdag 9 december 2004 16:25 schreef Catch22- het volgende:
jzs waar is de tijd gebleven. Nepperds van 99 euro
vroegah kocht je het nieuwste model met alles er op en eraan voor 99 oude florijnen
Wat is het toch heerlijk om een modeloze vrouw te zijn. Hoef je die dingen iig niet te dragen....quote:Op donderdag 25 november 2004 19:08 schreef mvt het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2005 19:04 schreef JeroenV het volgende:
Ik zie nergens meer een plaatje staan van Mukluk dingen. Hoe ziet dat er nou uit? Ik ben benieuwd geworden, al wil ik het volgens mij niet weten
Ha fijn THNXquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:37 schreef schatje het volgende:
Het andere topic was vol. Ik heb een nieuw topic aangemaakt.
Uggs, nu ook in zomerkleurtjes
Láárzen als pantoffels?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga vanmiddag als 't ff meezit een paar van die * lelijke * Uggs passen....![]()
Ze hebben in Maastricht nog een paar in mijn maat (35) helaas wél in 't lila......
Ik wil ze als pantoffels gebruiken dus ik hoop op een uitverkoopje.![]()
Ik kan geen Uggs topic meer vinden dus zet ik m'n post hier maar neer![]()
WTF is de zoekfunctie naar de je weet wel wat !!!
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Láárzen als pantoffels?
Nou ja je zal in ieder geval vast warme voeten hebben
die wantjes zijn nog wel schattig, als ze van netbont waren geweest...quote:http://www.originalmukluks.nl/scripts/producten.php
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |