Heb je het nou over wilders?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:11 schreef thajaxxer het volgende:
Dream on, grow up en probeer wat aan je intelligentie te doen. Je komt niet slim over. En je hoort ook nog tot de groep die alleen maar klaagt en zeurt maar zelf niets wil doen. Kansloos.
Moet dat nou weer zo. :'(.quote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef HiZ het volgende:
een vreselijke proleet, met de geestelijke vermogens van een gehandicapte baviaan.
Dat is ie vast. En hij loopt de hele dag "Fuck the SYSTEM!" te roepen.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:10 schreef pimpin het volgende:
Mag ik jou wat vragen,
Ben jij een alto?
Niet echt, ik heb alleen een totale afkeer van het parlementaire stelsel.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:10 schreef pimpin het volgende:
Mag ik jou wat vragen,
Ben jij een alto?
Zou je ook niet overwegen om Peter R. de Vries te stemmen trouwens?quote:Op woensdag 24 november 2004 22:53 schreef HiZ het volgende:
Ik wilde dit type reactie net gaan voorspellenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:16 schreef sizzler het volgende:
Wilders doet het goed in de peilingen, maar wat belooft hij dat anderen niet beloven? Hij zegt dat hij zich alleen keert tegen de uitwassen van de Islam. Maar welke partij is daar nu niet tegen? Jarenlang was de SP de "tegenpartij". Waarom zie je die nauwelijks meer terwijl de populariteit van het Kabinet steeds verder afneemt? Kijken mensen niet meer naar de inhoud, maar alleen naar het poppetje? Zijn we van het strategisch stemmen zoals bij de vorige verkiezingen overgestapt op symbolisch stemmen? Wat trekt het electoraat dat goed is voor die 26 zetels zo aan aan Wilders?
Dan heb je tenminste...altijd...een...alibiquote:Op woensdag 24 november 2004 23:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Zou je ook niet overwegen om Peter R. de Vries te stemmen trouwens?
Met de SP kan je het systeem ook behoorlijk kapot maken hoor.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses aan de bavianen van deze wereld.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Moet dat nou weer zo..
Leuk dat je Wilders nu al als dood ziet en dat je daarom bij voorbaat al niet op hem stemtquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef Notoire_Gek het volgende:
De Wilders-aanhang is gewoon de club Fortuyn van destijds. Kans is dus groot dat ze 2 keer achter elkaar op een dooie gaan stemmen, dan ben je best sneu. Sla dan liever met een knuppel die stemmachine aan diggelen.
Als dat gebeurt stem ik natuurlijk niet op 'm. Maar ik denk niet dat ie drie jaar de tijd gaat krijgenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Met de SP kan je het systeem ook behoorlijk kapot maken hoor.
Maar denk je niet dat de Groep Wilders in drie jaar tijd een redelijk stabiele partij op kan richten die samen met de wat conservatievere VVD en CDA een meerderheid vormt?
Ik gok op een ernstig gebrek aan seks.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:10 schreef pimpin het volgende:
Mag ik jou wat vragen,
Ben jij een alto?
Jij moet bij de EO gaan werken, daar trekken ze ook van die achterlijke conclusiesquote:Op woensdag 24 november 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
Leuk dat je Wilders nu al als dood ziet en dat je daarom bij voorbaat al niet op hem stemt
Interessante gedachte. Maar wat is in jouw ogen dan een 'echte democratie', als je dit geen democratie noemt?quote:Hopelijk komt het er nog een keer vandaan dat het hele corrupte zooitje instort en er een begin kan worden gemaakt met iets dat meer lijkt op een echte democratie, en niet alleen een graaibak voor een zelfbenoemde elite.
wat is dat nou voor een zaadantwoord. "je komt niet slim over", kan hier 'idem' op zeggen. Heeft er helemaal niks mee te maken, dit is gewoon iemand die nadenkt over het systeem en zijn ongenoegen daarover uit. Of hij wel of niet tot de groep behoort die er wat aan doet... mja, hij stemt in ieder geval. Er zijn er veel die bitchen en te beroerd zijn om te gaan stemmen.quote:Dream on, grow up en probeer wat aan je intelligentie te doen. Je komt niet slim over.
Dat je goed kan leren als je op 'zijn plek' komt, allez, maar om nou te zeggen dat je dan maar meteen intelligent bent...quote:Wilders is echt niet dom, je kan het niet eens zijn met zijn denkbeelden, maar je komt echt niet op zijn plek zonder een goede intelligentie...
De SP is nog volop in actie. Overal hebben ze bijeenkomsten en informatieve bijeenkomsten, en zo. Wat die uitspraken van Wilders over de 'uitwassen van de islam'... mja, het overgrote deel dat op hem stemt, is gewoon tegen moslims (en/of allochtonen). Die mensen die op Pim stemden waren ook van die white trash- / nazi-mensen... die waren er volop bij toen de niet-zo-stille-tocht van PF gelopen werd door Rotterdam. Misschien worden we wel langzaam Amerika in 't klein... hoe meer balonnen bij het debatteren, hoe meer stemmen.quote:Wilders doet het goed in de peilingen, maar wat belooft hij dat anderen niet beloven? Hij zegt dat hij zich alleen keert tegen de uitwassen van de Islam. Maar welke partij is daar nu niet tegen? Jarenlang was de SP de "tegenpartij". Waarom zie je die nauwelijks meer terwijl de populariteit van het Kabinet steeds verder afneemt? Kijken mensen niet meer naar de inhoud, maar alleen naar het poppetje? Zijn we van het strategisch stemmen zoals bij de vorige verkiezingen overgestapt op symbolisch stemmen? Wat trekt het electoraat dat goed is voor die 26 zetels zo aan aan Wilders?
wow, dat moet ik echt niet hebbenquote:Maar denk je niet dat de Groep Wilders in drie jaar tijd een redelijk stabiele partij op kan richten die samen met de wat conservatievere VVD en CDA een meerderheid vormt?
makkelijk excuus. Vooral blijven roepen dat het niet anders kan, dan zal het ook niet anders gaan.quote:Wat voor alternatief zie jij dan? De politiek werkt nu eenmaal 'huigelachtig'. En dat zie je overal, het kan blijkbaar niet anders.
Daar hadden ze nog een discussie over in Rondom 10, een paar weken geleden. Dat het zo makkelijk en egoïstisch was om je land te verlaten en 't niet proberen (opnieuw) op te bouwen of te helpen. Sja. Kweenie. Ieder zijn eigen manier, denk ik.quote:Wat is dat toch iedere keer met die "fuck the system"-attitude? Als het je niet aanstaat ben je toch vrij om op te rotten, of niet?
Dat ben ik in elk geval van plan... Fuck Wilders, Fuck Balkie en fuck dit zooitje ongeregeld. Als ik de kans krijg, pak ik m'n biezen.
Niet zo heel slecht eigenlijk, de economie draait het best als de regering zich er het minst mee bemoeit.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:50 schreef Catch22- het volgende:
kan je je nog herinneren wat er gebeurde toen ook iedereen zijn afkeur van de politiek wou laten blijken? De lpf kwam aan de macht, gevolg: half jaar geen regering.
enig idee hoe slecht dat is voor de economie?
Nog altijd stukken beter dan toen dit kabinet in m'n portemonnee begon te graaien. Laat Wilders maar Premier worden. Best lachen zo'n halve gare die ons land vertegenwoordigt.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:50 schreef Catch22- het volgende:
kan je je nog herinneren wat er gebeurde toen ook iedereen zijn afkeur van de politiek wou laten blijken? De lpf kwam aan de macht, gevolg: half jaar geen regering.
enig idee hoe slecht dat is voor de economie?
Ik ken iemand die daar heel even een blij gevoel van krijgt.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:56 schreef Tiemie het volgende:
Och, de kans is groot dat ie de verkiezingen niet meer meemaakt.
Volledig mee eens, maar op Groep Wilders stemmen lijkt me allesbehalve een nuttig middel om het heersende politieke stelsel onderuit te halen.quote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is een echte democratie er eentje die de representatieve democratie niet gebruikt om de elite af te schermen voor het oordeel van het volk. Representatie kan een nut hebben uit practisch oogpunt, maar wanneer je 'praktisch' zo gaat invullen dat het volk eigenlijk helemaal geen invloed meer kan nemen op het beleid of de uitvoerders daarvan, dan is het slechts een schaamlap voor een heersende klasse. En dat is de situatie die we hier in Nederland hebben.
Oeps, eng, je kan in mijn hoofd kijkenquote:Op donderdag 25 november 2004 00:04 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar heel even een blij gevoel van krijgt.
Van de gedachten alleen al
Je bent liever voorstander van een dictatuur?quote:Op woensdag 24 november 2004 23:17 schreef HiZ het volgende:
Niet echt, ik heb alleen een totale afkeer van het parlementaire stelsel.
Ik heb geconstateerd dat het stelsel geen zelfreinigend vermogen heeft. Tenminste niet zolang als ik de politiek al volg. Stromingen als die van Fortuyn en Wilders hebben het grote voordeel dat ze het bestaande stelsel murw beuken. En ik hoop dat daaruit op enig moment de realisatie komt dat het echt niet meer kan volstaan met doormodderen en hopen dat het weer goed komt.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:05 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Volledig mee eens, maar op Groep Wilders stemmen lijkt me allesbehalve een nuttig middel om het heersende politieke stelsel onderuit te halen.
Sure... en alle linkse aanhangers zijn communisten.quote:Die mensen die op Pim stemden waren ook van die white trash- / nazi-mensen...
Zelfs geen voorstander van een dictatuur van het volk.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent liever voorstander van een dictatuur?
Het bekende cursusje zelfverdedigingquote:Op donderdag 25 november 2004 00:08 schreef sizzler het volgende:
De gemiddelde LPF stemmer was even hoog opgeleid als de gemiddelde CDA'er en PvdA'er.
I couldn't agree with you morequote:Op woensdag 24 november 2004 23:55 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is een echte democratie er eentje die de representatieve democratie niet gebruikt om de elite af te schermen voor het oordeel van het volk. Representatie kan een nut hebben uit practisch oogpunt, maar wanneer je 'praktisch' zo gaat invullen dat het volk eigenlijk helemaal geen invloed meer kan nemen op het beleid of de uitvoerders daarvan, dan is het slechts een schaamlap voor een heersende klasse. En dat is de situatie die we hier in Nederland hebben.
Jullie linksers moeten toch niks van fundamentalistische gelovigen hebbenquote:Op donderdag 25 november 2004 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Oeps, eng, je kan in mijn hoofd kijken
Juist. Met feiten.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Het bekende cursusje zelfverdediging![]()
Nee, dat mag dus niet... : Nieuw-Zeeland in trek bij Amerikanenquote:Op woensdag 24 november 2004 23:33 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat is dat toch iedere keer met die "fuck the system"-attitude? Als het je niet aanstaat ben je toch vrij om op te rotten, of niet?
Dat ben ik in elk geval van plan... Fuck Wilders, Fuck Balkie en fuck dit zooitje ongeregeld. Als ik de kans krijg, pak ik m'n biezen.
En wat dan nog? Het maakt het stemmen op een lijk er niet achterlijker op. Dat het om mensen met geld gaat, is des te droeviger.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Juist. Met feiten.
Dan ga je er van uit dat een dergelijke proteststem enige invloed heeft, wat mij te verwaarlozen lijkt. Of zo'n Groep bij elkaar blijft of niet, de partijen trekken toch weer naar elkaar toe, water bij de wijn en dergelijke.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb geconstateerd dat het stelsel geen zelfreinigend vermogen heeft. Tenminste niet zolang als ik de politiek al volg. Stromingen als die van Fortuyn en Wilders hebben het grote voordeel dat ze het bestaande stelsel murw beuken. En ik hoop dat daaruit op enig moment de realisatie komt dat het echt niet meer kan volstaan met doormodderen en hopen dat het weer goed komt.
Opleiding is geen geld SCH...quote:Op donderdag 25 november 2004 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat dan nog? Het maakt het stemmen op een lijk er niet achterlijker op. Dat het om mensen met geld gaat, is des te droeviger.
Maar je probeert het nog steeds goed te praten van jezelf. Hoeft niet. Vergissen is menselijk
neej, heej, ik zeg niet dat álle mensen die op Pim gestemd hebben zo waren (en als ik zo overkwam, was dat niet mijn bedoeling)... ik heb er ook op gestemd. (En ik weet niet of ik me nu wel of niet moet schamen.) Misschien heb je een punt wat je zegt over de gemiddelde LPF stemmer... maar ik denk dat het volk wat ik beschrijf ook wel een hele hoop heeft geholpen. Als je kon zien wat ertussen liep in die tocht!quote:Op donderdag 25 november 2004 00:08 schreef sizzler het volgende:
[..]
Sure... en alle linkse aanhangers zijn communisten. [afbeelding]
De gemiddelde LPF stemmer was even hoog opgeleid als de gemiddelde CDA'er en PvdA'er. Alleen dan met een bovengemiddeld inkomen terwijl de andere twee een modaal/laag inkomen hadden.
Lees de post van sizzler nog eensquote:Op donderdag 25 november 2004 00:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Opleiding is geen geld SCH...
Achterlijk: misschien wel ja.quote:Op donderdag 25 november 2004 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
En wat dan nog? Het maakt het stemmen op een lijk er niet achterlijker op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |