Anders ga jij ff woorden in de mond van iemand anders leggen? Het kunnen tal van redenen zijn waarom ze vertrekken. En als je niet tevreden bent over de gang van zaken in je land ben je vrij om te vertrekken.quote:Mensen met zo weinig respect voor democratie zouden eigenlijk niet in een democratie mogen leven en horen thuis in Cuba, Noord Korea of China
Gelukkig weet je altijd weer de nuance te vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mensen met zo weinig respect voor democratie zouden eigenlijk niet in een democratie mogen leven en horen thuis in Cuba, Noord Korea of China
Omdat ze in Nederland geen Spaans spreken.quote:Waarom is dat?
Ga voor de verandering eerst eens de OP lezen daar staat toch duidelijk in waarom NZ in trek isquote:Anders ga jij ff woorden in de mond van iemand anders leggen?
En wordt het Cuba, China of Noord Korea?quote:Op zondag 7 november 2004 16:14 schreef freud het volgende:
Ik zit er zelf ook wel eens over te denken om maar te verhuizen.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 23:07 schreef Speth het volgende:
Moeten ze wel eerst 100.000 nzd op een plaatselijke bank hebben, en hopen dat ze geen zwarte voorouders hebben, anders komen ze niet eens binnen...
omdat dat wel mag, er is geen rassenonderscheid daar, zoals je wel in de stembussen van Florida en Ohio heb.quote:Op zondag 7 november 2004 16:53 schreef jpzegthallo het volgende:
Waarom mogen mensen met zwarte voorouders niet naar Australië dan?
zo dachten de Israelische spionnen ook :')quote:Op zondag 7 november 2004 17:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kan me goed voorstellen dat veel Amerikanen willen emigreren.
Als je er -op welke manier dan ook- van overtuigd bent geraakt dat jouw stad een doel is voor een atoombommetje van Osama dan ga je niet je dood af zitten wachten.
Weg van de angst
Nee, dat is meer iets voor dhr Bos of SCH. Ik zoek een land waar criminelen gestraft worden en misdaden waar mogelijk voorkomen.quote:Op zondag 7 november 2004 16:52 schreef k_man het volgende:
[..]
En wordt het Cuba, China of Noord Korea?
Dat zeg ik. Maar wordt het nou China, Cuba of Noord Korea?quote:Op zondag 7 november 2004 18:11 schreef freud het volgende:
[..]
Nee, dat is meer iets voor dhr Bos of SCH. Ik zoek een land waar criminelen gestraft worden en misdaden waar mogelijk voorkomen.
Wie heeft het hier over Australië?quote:Op zondag 7 november 2004 16:53 schreef jpzegthallo het volgende:
http://www.australian-embassy.nl/quote:Op zondag 7 november 2004 16:53 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat ik nog toe wou voegen, toen ik een paar maanden een Duitse in NZ tegenkwam, en we hadden net Bowling voor Columbine gekeken (ja k weet, dat moet je met n korreltje zout nemen) begon ze er ook over, dat ze n paar mensen kon in de US. Die zeiden dat als Bush weer president werd, ze per direct het land zouden verlaten.quote:Op zaterdag 6 november 2004 22:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nieuw-Zeeland in trek bij Amerikanen
WELLINGTON - De Nieuw-Zeelandse immigratiedienst wordt, sinds de herverkiezing van George Bush als president van de Verenigde Staten, platgebeld door Amerikanen die willen emigreren. Dat heeft een woordvoerder van de dienst zaterdag gezegd in de plaatselijke krant Dominion Post.
De internetsite van de immigratiedienst wordt normaal gesproken ongeveer 2500 keer per dag bezocht vanuit de VS. Sinds afgelopen dinsdag is dat gestegen naar gemiddeld 10.300 keer. Ook heeft de dienst sindsdien dagelijks 300 aanvragen per post en telefoon binnengekregen. Voor de verkiezingen waren dat er zes tot acht per dag.
Telegraaf
Mensen met zo weinig respect voor democratie zouden eigenlijk niet in een democratie mogen leven en horen thuis in Cuba, Noord Korea of China
Als je daarover wil praten moet je een topic openen: Waarom zou een Amerikaan willen emigrerenquote:Als je er -op welke manier dan ook- van overtuigd bent geraakt dat jouw stad een doel is voor een atoombommetje van Osama dan ga je niet je dood af zitten wachten.
Niemand heeft het hier over ondemocratisch.quote:Wat is er ondemocratisch aan?
Zie je daar dan geen verband tussen?quote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als je daarover wil praten moet je een topic openen: Waarom zou een Amerikaan willen emigreren
Hier gaat het over het feit dat Amerikanen willen emigreren naar een ander land omdat Bush is herkozen en dat ze daarom geen democratie verdienen
[..]
In het artikel staat het toch vrij duidelijk allemaal en er kunnen wel een miljoen redenen zijn om te emigreren alleen zijn die niet van belang in deze topic.quote:Wat heb je met de democratie te maken al in je beleving het leven vam jou en je gezin op het spel staat?
En hoe ben jij aan die wijsheid gekomen?quote:ik denk zelf vanwege gezondheidszorg, en secundaire arbeidsvoorwaarden en dat soort normale dingen die ze daar in de US niet altijd hebben.
Kerry was dit van plan in te voeren
Bush is zo conservationistisch (ofzo) als een wekpot, op dat gebied
ahem:quote:Op maandag 8 november 2004 12:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niemand heeft het hier over ondemocratisch.
Misschien toch maar een keer de topic lezen voor je gaat reageren?
Daar impliceer je toch echt dat deze mensen zich ondemocratisch gedragen.quote:Mensen met zo weinig respect voor democratie zouden eigenlijk niet in een democratie mogen leven en horen thuis in Cuba, Noord Korea of China
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |