Okee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
En voor degenen die willen proeven: kom maar langs!
erwtensoepmeet.quote:Op zaterdag 27 november 2004 14:33 schreef Liejannuh het volgende:
Het hele huis ruikt naar erwtensoep!
En voor degenen die willen proeven: kom maar langs!
en daar wil ik nogquote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
Dino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En bedankt!quote:Op zaterdag 27 november 2004 18:21 schreef Seborik het volgende:
Dat is heel goed, MMG. Het is weer een teken dat het metalen duo Summo & Sebbo altijd gelijk hebben.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:54 schreef MuadDib het volgende:
[..]
en daar wil ik nog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aan toevoegen!
quote:Op zaterdag 27 november 2004 17:53 schreef Seborik het volgende:
Dino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heej, niet vloeken over het kutbaantje wat ik vroeger ook gehad heb ja? Want breezah's kon ik er toen nog niet van betalen, om de simpele reden dat dat spul toen nog niet bestondquote:Op zaterdag 27 november 2004 18:15 schreef Man_Made_God het volgende:
En waarom moet de TPG in godsnaam folders rondbrengen? Daar hebben we toch het breezerdrinkende schorum voor?
Weer thuis. En je erwtensoep is erg okee.quote:Op zaterdag 27 november 2004 19:11 schreef Liejannuh het volgende:
Dwerg is net onderweg naar Brielle, maar de erwtensoep is goedgekeurd.
Wat was er mis met de jaren 80?quote:Op zondag 28 november 2004 03:05 schreef Z het volgende:
[oma]
Ik was in de Paradiso jane, waar na een avond bandjes van het Rough Trade label, een ' We Love 80' feest was. Waar eigenlijk alleen maar jaren 90+ muziek gedraaid werd. En ik maar de neiging onderdrukken om tegen aal die kids te zeggen dat de jaren 80 helemaal niet zo leuk waren...
Ben benieuwd hoe deze post terug leest morgen....
[/oma[]
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...quote:Op zondag 28 november 2004 03:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat was er mis met de jaren 80?
Ja, maar waarom vond je ze ellendig?quote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef Z het volgende:
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...
Denk dat ik wel snap wat je bedoelt. Als iemand die de jaren 80 idd ook bewust heeft meegemaakt...quote:Op zondag 28 november 2004 03:09 schreef Z het volgende:
[..]
Die waren ellendig, en dat bleek niet uit de muziek die gedraaid werd ...! Het was net alsof de jaren 80 enurm gezelli waren...
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.quote:Op zondag 28 november 2004 03:17 schreef Jane het volgende:
De enorme dreiging van een kernoorlog die constant boven ons hoofd hing.
Ik wel. Ik heb als 14-jarige in 1981 ook nog meegelopen in de grote vredesdemonstatie (tegen de plaatsing van kruisraketten in Nederland) in Amsterdam.quote:Op zondag 28 november 2004 03:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.
Ik vind het tegen plaatsing van kernraketten in Nederland zijn al weer heel anders dan een enorme dreiging van een kernoorlog voelen.quote:Op zondag 28 november 2004 03:25 schreef Jane het volgende:
Ik wel. Ik heb als 14-jarige in 1981 ook nog meegelopen in de grote vredesdemonstatie (tegen de plaatsing van kruisraketten in Nederland) in Amsterdam.
Tegenwoordig klinkt dat heel suf, als je dat iemand vertelt. Want demonstreren is een beetje uit de tijd en zo. Maar ik was toen echt heel erg met dat soort dingen bezig. Net als ook veel muzikanten in die tijd, denk ik.
Dat is misschien wel zo, maar dat was denk ik niet de ervaring van de bevolking. En ik denk ook niet alleen in Amsterdam, al is het altijd zo dat mensen in grote steden zich meer met dat soort dingen bezig houden.quote:Op zondag 28 november 2004 03:22 schreef Seborik het volgende:
De dreiging van een kernoorlog was in de jaren tachtig al een stuk minder dan in de decennia daarvoor.
Ik denk dus dat dat wel degelijk veel met elkaar te maken had. Door plaatsing werd Nederland ook een doelwit. Of iig zo voelden veel mensen het. Nederland werd een partner in het geheel.quote:Op zondag 28 november 2004 03:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik vind het tegen plaatsing van kernraketten in Nederland zijn al weer heel anders dan een enorme dreiging van een kernoorlog voelen.
Ik denk nu dat de jaren 90 best bijzonder waren, in die zin dat er eigenlijk geen vijand was en 'iedereen' het goed had. Een soort interbellum tussen twee oorlogen, als je het zo mag noemen.quote:Op zondag 28 november 2004 03:40 schreef Zanderrr het volgende:
Met de jaren 80 heb ik niks, ik mis het optimisme uit de jaren 90.
Ik wel, ik herinner me nog heel goed juffrouw Leni (Lenie?) van de derde klas, die ons arme basisschoolkindertjes steeds bang maakte met enge verhalen over de angstaanjagende Russen, en dat het maar goed was dat Amerika ons beschermde, want anders....quote:Op zondag 28 november 2004 03:20 schreef Arcee het volgende:
Zo heb ik dat totaal niet beleefd.
Ik herinner me wel een aflevering van The Young Ones waarin een bom op hun huis valt.quote:Op zondag 28 november 2004 12:45 schreef MuadDib het volgende:
(herinnert zich iemand nog die afschuwelijke BBC-film over het overleven na een bom die op Londen valt?).
Mja, en wat komt er uit dat optimisme voort? Gabberhouse....quote:Op zondag 28 november 2004 03:40 schreef Zanderrr het volgende:
Met de jaren 80 heb ik niks, ik mis het optimisme uit de jaren 90.
quote:Truth is the ultimate reason
Lying is why this begins
Run from the words of deceivers
The danger is spread from within
Watching the hour glass empty
Scream as time's running out
There's no more room for excuses
there's no rhyme or reason to doubt.
quote:Domes of crystal, spires of light reach out
Symbols of attainment once aspired
A quest for knowledge fuelled by love of peace
People never burned by fired of war