quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:50 schreef chiren het volgende:[..]
Even denken, ik zal mijn hele afrijverhaal wel vertellen...
-lang afrijverhaal-
Wow wat een lang verhaal! Hoop dat het je stimuleert
Schitterend verhaal, zeer stimulerend, wat een goed (fotografisch?)geheugen heb je
![]()
Er is vaak gewoon geen pijl op te trekken, de beoordeling van het "doorslaggevende ritje onder hoge druk" verschilt gewoon per examinator, daar moet je dus een beetje geluk mee hebben (en dat had jij dus
![]()
)
Ik zie het wel, een vriendin van me is een paar dagen geleden voor de 2e keer gezakt omdat ze in de laatste 5 minuten van haar examen een groepje slingerende fietsers tegenkwam op een 2 richtingsweg, kwamen geen tegenliggers aan en ze besloot er voorbij te gaan omdat het kon maar de examinatrice vond dat toch niet zo'n goed idee en trapte op de rem (hé, waar kennen we die ingreep ook al weer van
![]()
)
Verder ging alles goed; rotondes, kruispunten, snelweg, bijzondere verrichtingen
Ook kreeg ze de indruk dat de examinatrice twijfelde en haar daarom langer heeft laten doorrijden, het examen duurde 3 kwartier ipv een half uurtje
En ze reed 10 keer beter dan op het 1e examen
![]()
En opgepast, het puntenrijbewijs gaat over een tijdje ook veranderen:
Wegpiraten die binnen 5 jaar na een veroordeling voor de 2e keer zwaar over de schreef gaan, krijgen straks automatisch een rijontzegging opgelegd
Als deze automobilist van de rechter een jaar of langer niet meer mag rijden, dan raakt hij zelfs zijn rijbewijs definitief kwijt
Deze notoire verkeersovertreders moeten dan opnieuw rijexamen doen
Ernstige overtredingen die straks meetellen voor het puntenrijbewijs, zijn rijden onder invloed, grove snelheidsovertredingen en het veroorzaken van zware verkeersongevallen
Met de maatregelen wil het kabinet de hardleerse wegpiraten die opnieuw een ernstige verkeersovertreding begaan, keihard aanpakken
Kennelijk hebben zij van hun eerste fout niet geleerd en daarom moeten zij veel harder worden bestraft...
[ Bericht 1% gewijzigd door ilona-scuderia op 09-12-2004 06:02:47 ]