Hahha, ik heb een paar gasten in m'n klas zitten die in Hellevoet wonen. Altijd met hun blije verhalen over de veste enz..quote:Op donderdag 9 december 2004 13:23 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
In Hellevoetsluis uitteraard
En ik heb ook een mooi hoesje
Je bent niet de enige vandaagquote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef Karliene het volgende:
Potverdrie, ik ben gezakt![]()
De examinator vond dat ik te snel de kruispunten benaderde en te snel erover heen reed..
Pffff, nu mag ik weer over 4 weken...Gelukkig wel gratis (lang leve examengarantie)
Dan moet het ook echt gebeuren, want 12 januari vlieg ik naar Australia![]()
Kippiej: gefeliciteerd joh! Ik ben jaloers![]()
![]()
Ja ik juist te langzaam en te onzekerquote:Op donderdag 9 december 2004 15:19 schreef Karliene het volgende:
Potverdrie, ik ben gezakt![]()
De examinator vond dat ik te snel de kruispunten benaderde en te snel erover heen reed..
Pffff, nu mag ik weer over 4 weken...Gelukkig wel gratis (lang leve examengarantie)
Dan moet het ook echt gebeuren, want 12 januari vlieg ik naar Australia![]()
Kippiej: gefeliciteerd joh! Ik ben jaloers![]()
![]()
Wat bedole je daarmee ?quote:Op donderdag 9 december 2004 14:13 schreef stukovich het volgende:
[..]
Hahha, ik heb een paar gasten in m'n klas zitten die in Hellevoet wonen. Altijd met hun blije verhalen over de veste enz..
Als ik over mn examen begin tegen mn instructeur begint ie elke keer een heel erg vaag verhaal over de TTT en hoeveel alles kost..quote:Op donderdag 9 december 2004 15:04 schreef stukovich het volgende:
M-M, waarom vraag je je examen niet aan dan?? En vertel tegen je instructeur dat een andere weg wilt rijden
Dat is wel heel apart.quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:38 schreef Smoved het volgende:Werd net gebeld dat ik iets eerder kon beginnen omdat ze nog een plek vrij hadden
Begin dus mooi een maandje voordat ik 18 word...
Straks mijn eerste rijles, spannend
Nope, gewoon in een auto...quote:Op vrijdag 10 december 2004 16:06 schreef Karliene het volgende:
Waarschijnlijk gaat hij eerst in de simulator oefenen ofzo?
Misschien is dat wel standaard bij zijn rijschool!
Tips:quote:Op vrijdag 10 december 2004 14:03 schreef Fwnk het volgende:
Ok, ik ga nu naar beneden, effe opknappen enzo, zometeen TTT
Wish me luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |