hier heb ik niks meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef DarkElf het volgende:
mensen hebben nu eenmaal verledens, met alles erop en eraan vaak en
bezig blijven met dit feit kan alleen maar (imho he?) voor wrijving tussen jou
en haar zorgen door jouw jaloerse gedrag en ik neem aan dat je dat niet wilt
wat geweest is is geweest, zij is weg bij hun en hoort nu bij jou en dat zou genoeg
moeten zeggen om die jaloerse gedachtes de baas te kunnen worden.
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.
Precies, zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:36 schreef gexxz het volgende:
Als ik jou was zou ik er geen probleem van maken, het is toch nu jouw meisje! Die exen van haar zijn verleden tijd, je leeft nu.
quote:Op woensdag 24 november 2004 15:53 schreef zhe-devilll het volgende:
Vind je je zelf niet een beetje overdreven bezitterig?
Vind het wat ongezond klinken nml...
Doe haar weg en zoek een maagd, oh nee die wil jou niet meer want je had al eens een vriendin dan..
![]()
Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!quote:Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
Sterf !quote:Op woensdag 24 november 2004 16:00 schreef ed_reeb het volgende:
je moet het uitmaken!.. NU, METEEN! Ze verdient je niet. De hoer, de slet... gadverdamme!
sarcasmequote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef Nippletwister het volgende:
[..]
Wat is dit voor flame-reactie? Gedraag jezelf idioot!
Inderaad, ik denk het ook.quote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.
thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goedquote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
Maar waar woon je ongeveer (provincie)? Misschien ken ik jouw vriendin....quote:Op woensdag 24 november 2004 19:29 schreef flapster het volgende:
[..]
thanks dat vind ik idd een hele goede... Ze heeft inderdaad wel goed geleerd wat ze wel/niet wil door haar vorige lange relatie. Daarvan heeft ze veel geleerd en mede daardoor is ze waarschijnlijk nu mijn vriendin geworden en dat voelt ook wel weer erg goed
bedankt!
Je weet het wel geil te brengen zeg.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
Ergens denken we met zijn allen wel belachelijk over sex,
want men steke een lichaams deel in het lichaams deel van een ander..
dat noeme men sex,...
maar als iemand zijn vinger in jouw neus stopt heet het opeens heel anders
Of een vinger in je oor bv... bedoel..
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
dat noeme men sex,...
waar maken we ons toch druk om? Als apen jeuk hebben worden ze ook gevlooid door de aap die het dichtste bij is..
Ja echt wel dan wordt ik echt heel boosquote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je weet het wel geil te brengen zeg.![]()
Iemand die dat zegt heeft het bij mij verprutst, geen seks, onmogelijk.
Nee.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo was je al plannen aan het smeden dan?![]()
Mijn vriendin is ook mijn 1e serieuze relatie, wel mijn 2e bedpartner, maar wat scheelt datquote:Op woensdag 24 november 2004 16:01 schreef Fokker200 het volgende:
Flapster, je bent onzeker...
Mijn ex had ook een ziekelijke jaloezie met terugwerkende kracht en mede hierdoor is onze relatie uiteindelijk stukgelopen. Je moet maar zo denken: "Al haar ervaringen in het verleden hebben haar gemaakt zoals ze nu is. En zoals ze nu is, zo houd ik van haar. Ex-vriendjes: bedankt !"
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,
Ze is gewoon lekker ingereden !
moet dit een of andere psychologische analyse zijn oid? volgens mij staat het vrij los van waar TS mee zit, ik begrijp wat hij bedoelt en dat heeft (bij mij iig) niets temaken gehad met kwantiteit van houden van...quote:Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Volgens mij had je ook het liefst gehad dat zij meer van jou houdt dan jij van haar. En ja, dat hebben wel meer mensen.
Ahum - ik wil niet lullig doen hoor, maar als jij het niet wilt en iemand stopt toch z'n vinger in je mond, dan ben je volgens de wet verkracht.quote:Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
Enne kan ik er ook aangifte van doen dan?quote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Bright het volgende:
[..]
Ahum - ik wil niet lullig doen hoor, maar als jij het niet wilt en iemand stopt toch z'n vinger in je mond, dan ben je volgens de wet verkracht.
@TS:
Joh, wees toch blij - je kunt nu de exen van je vriendin lekker uitlachen omdat jij haar nu hebt en zij haar nooit meer zullen hebben! Geniet van je vriendin, natuurlijk heeft ze een verleden; heb jij toch ook? Ze denkt nu toch ook niet: Gatver, ik kan toch nooit aan dat beeld van teensex.avi voldoen dat mijn vriend nu heeft? Kom op zeg!
Ligt aan het soort; je kunt wel aangifte doen, maar voor verkrachting alleen indien hij iets van zichzelf *in* jou stopt, waar dan ook en wat dan ook. Anders wordt het hooguit aanranding o.i.d.quote:Op donderdag 25 november 2004 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Enne kan ik er ook aangifte van doen dan?
Ik wordt nogal vaak zonder dat ik dat wil gekust door mijn ex...
![]()
Als dat al zo is, dan denk ik dat het emotioneel toch anders voelt dan wanneer ik bruut verkracht zou wordenquote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Bright het volgende:
[..]
Ahum - ik wil niet lullig doen hoor, maar als jij het niet wilt en iemand stopt toch z'n vinger in je mond, dan ben je volgens de wet verkracht.
Jij bent gewoon gefrustreerd.quote:Op donderdag 25 november 2004 12:27 schreef Forumschorem het volgende:
Damn, wat ben jij een zielige kneus! Wees blij dat je een vriendin hebt ipv je druk te maken over dit soort ongein.
oeps ik quote de verkeerde comedian hahaquote:Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef HenryHill het volgende:
One thing I learned about women. Guys, don't ask how many men she's slept with. Cuz you don't want to know. Just be happy you're fucking her now. Why do you want to know?You ain't discovering shit. You ain't putting a flag nowhere. Just be happy you're getting it now. Why? Why do you want to know? No matter what she says, it's too much for you. She could say,
"Two."
and you'd be like:
"Two!? Two!??? Two!! noo nooo noo Two?! Oh well, I guess that's how you was raised..."
--- Chris Rock.---
En wie heeft jou zo verbitterd gemaaktquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef danni het volgende:
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..
M.a.w je bent nog maagd?quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:07 schreef danni het volgende:
mn moeder, omdat ze vroeger toen ik klein was steeds wisselende contacten had met anderen
dan mn vader, en steeds vreemde mensen thuisbracht.
en andere vrouwen.. jonge sletjes van 14 die meedoen met gozers van 21 en
openhartig praten overhun eerste keer en dat het zooooooooooon pijn deed
op hun 13e en dat ze nooooooooooooooooooooit meer sex wilden bedrijven.
maar ze gaan gewoooooooooooooooon door. cliché.
een vrouw praat veel, maar moet je niet veel van aantrekken. gewoon neuken die handel.
daar zijn ze tenslotte alleen maar goed voor (en je kroost)
wat verder uit hun bek komt daar raak je toch alleen maar van in de war.
onzekerheid en leugens zaaien als ware een sluier voor de mannen-mens.
geboren hoeren zijn het. meer niet.
nee, dat niet.quote:Op vrijdag 26 november 2004 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
M.a.w je bent nog maagd?
Sneu hèquote:Op vrijdag 26 november 2004 01:56 schreef Xennia het volgende:
En wie heeft jou zo verbitterd gemaakt?
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef flapster het volgende:
Ik zit met het volgende (rare) probleem / gedachte...:
Heb nu half jaar een vriendin, zij is mijn eerste. In de relatie gaat alles 100% goed!!
Ik ben voor haar de 3e, haar vorige relatie duurde bijna 2 jaar.. ff kort samengevat baal ik er soms best wel van dat ze toch 2 jaar met een ander is geweest. Een soort jaloezie met terugwerkende kracht!
Ik ken heel die kerel niet, en dat wil ik ook niet. Foto's had ze nog wel, maar ik wil ook echt niet weten hoe hij eruit zag, ik wil eigenlijk niets van hem weten! Omdat ik daar dan over ga lopen nadenken enzo.. Toch wil ik soms wel wat dingen weten.. omdat ik me af ga vragen hoe het tussen hun is gegaan enzo..
De reden waarom ik er misschien van baal, is dat zij op jonge leeftijd al 2 vriendjes heeft gehad met wie ze ook naar bed is gegaan, en ik pas op mijn 22ste met het hele circus bezig ben (en dat is dus met haar omdat ze echt mijn allereerste is). Ff plat gezegd (maar zo denk ik dus soms) lag zij 2 jaar met dr ex te rollebollen terwijl ik in die periode me nog lag te rukken op teensex.avi![]()
Hebben hier meer mensen last van (gehad) of moet ik me zelf maar gewoon flink hard slaan elke keer als ik weer zoiets denk??
Precies - zo'n persoon kun je toch niet overtuigen van z'n ongelijk (let op: nu komt hij weer dat'ie geen ongelijk heeft ...). Hij heeft zo te merken 2 vrouwen in z'n leven gehad en verder 'van horen zeggen' ... Alsof de jongetjes niet lekker stoer willen doen over hun (eerste) sexuele uitspatting(en) (Waarvan trouwens ook het merendeel niet waar is)quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
[...]
Nice going girls; beschadig die jongen geestelijk maar; doet hem vast goed.
Grapje zeker...?quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
Xenia en Isabeau zijn beide vrouwen neem ik aan?
Het is vreemd dat jullie juist door danni tegen te spreken zijn haat tegen vrouwen alleen maar aan te wakkeren. Jullie kunnen hem toch niet overtuigen; en weten jullie waarom?
Omdat Xenia danni eerst probeerde te ontmannen door te suggereren dat hij nog maagd is (daar houden mannen niet van). En dan komt Isabeau er nog even overheen en schildert danni af als een zielig klein jongetje met emo-problemen (daar houden mannen ook niiet van).
Nee, waarom ze dat nou doet weet ik ook niet, die jongen zit overduidelijk piekfijn in elkaarquote:...en schildert danni af als een zielig klein jongetje met emo-problemen
nope, dan ben je volgens de wet aangerand...quote:Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Bright het volgende:
[..]
Ik spring zeker niet te licht om ermee, wees daarvan overtuigd! Het is al erg genoeg dat het gebeurt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 10:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
nope, dan ben je volgens de wet aangerand...
en spring ff niet te licht om met de term verkracht, alsjeblieft dankjewel...![]()
Je bent niet realistisch als je die paar ervaringen die jij met vrouwen hebt gehad als representatief voor alle relaties die vrouwen met mannen aangaan zietquote:Op vrijdag 26 november 2004 04:03 schreef danni het volgende:
ik ben zeker wel héél realistisch. ik ben een realist.
tuurlijk ben je een lul als je kwaad spreekt over vrouwen, neemt niet weg dat wat
ik heb meegemaakt, wel degelijk realistisch was/ en nog steeds is.
dus "ik" niet realistisch? waar de fok heb je het over, stomme muts..
Hee ik zal je even een lesje oorzaak gevolg geven: danni zegt dat alle vrouwen hoeren zijn en weet ik het wat nog meer. DAARNA kwam ik pas in actie. Dus doe alsjeblieft niet alsof het andersom is, dat het arme slachtoffertje danni zich in een hoek gedreven voelde waarna hij wartaal uit begon te slaan.quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:13 schreef Nickthedick het volgende:
Xenia en Isabeau zijn beide vrouwen neem ik aan?
Het is vreemd dat jullie juist door danni tegen te spreken zijn haat tegen vrouwen alleen maar aan te wakkeren. Jullie kunnen hem toch niet overtuigen; en weten jullie waarom?
Omdat Xenia danni eerst probeerde te ontmannen door te suggereren dat hij nog maagd is (daar houden mannen niet van). En dan komt Isabeau er nog even overheen en schildert danni af als een zielig klein jongetje met emo-problemen (daar houden mannen ook niiet van).
Als ik even voor mezelf spreek: het gaat ook om de sex. Tuurlijk. Maar wat zeggen ze dan, eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:05 schreef MarMar het volgende:
je moet mannen eens horen als een vrouw zegt dat alle mannen klootzakken zijn voor wie het alleen om de seks draait... en dat soort types heeft denk ik bijna elke vrouw ook wel een keer voor de kiezen gehad.
Ik ben bang dat hij al zover heen is dat hij wat meer 'werk' nodig heeft dan een paar posts op een forum. En zeker posts van vrouwen...quote:Danni: breng wat nuances aan en doe je ogen open, herken de signalen bij eventuele herhaling, maar geef mij en alle andere vrouwen niet de schuld van wat een ander jou geflikt heeft, it wasn't me, het was Xennia ook niet, dus betrek volslagen onbekenden en onschuldigen in deze er ook niet bij. Bovendien maak je je wereldje wel erg bitter op die manier, stukje mensenkennis kan geen kwaad, maar daar heeft jouw houding nog weinig mee te maken.
tuurlijk gaat het ook om de seks, en soms alleen om de seks en indien beide partijen dat van elkaar weten en er plezier aan hebben, geen probleem lijkt me. maar sommige mannen paaien vrouwen, beloven ze gouden bergen en dumpen ze als ze eenmaal hebben gescoordquote:Op zaterdag 27 november 2004 00:12 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Als ik even voor mezelf spreek: het gaat ook om de sex. Tuurlijk. Maar wat zeggen ze dan, eigenlijk?
[..]
Ik ben bang dat hij al zover heen is dat hij wat meer 'werk' nodig heeft dan een paar posts op een forum. En zeker posts van vrouwen...
was dat ff een goede tip!quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:23 schreef MarMar het volgende:
tuurlijk gaat het ook om de seks, en soms alleen om de seks en indien beide partijen dat van elkaar weten en er plezier aan hebben, geen probleem lijkt me. maar sommige mannen paaien vrouwen, beloven ze gouden bergen en dumpen ze als ze eenmaal hebben gescoord
True, ik leverde alleen commentaar omdat ik denk dat het beter is danni NIET te confronteren op een manier die zijn beeld van vrouwen alleen maar bevestigt probeer hem liever te overtuigen dat hij fout zit door hem niet te ontmannen - voordat die jongen prostituees in stukken gaat hakken ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2004 23:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hee ik zal je even een lesje oorzaak gevolg geven: danni zegt dat alle vrouwen hoeren zijn en weet ik het wat nog meer. DAARNA kwam ik pas in actie. Dus doe alsjeblieft niet alsof het andersom is, dat het arme slachtoffertje danni zich in een hoek gedreven voelde waarna hij wartaal uit begon te slaan.
Ik ga er niet vanuit dat iemand als hij met rationele argumenten te overtuigen is. Hij is de weg allang kwijtquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
True, ik leverde alleen commentaar omdat ik denk dat het beter is danni NIET te confronteren op een manier die zijn beeld van vrouwen alleen maar bevestigt probeer hem liever te overtuigen dat hij fout zit door hem niet te ontmannen - voordat die jongen prostituees in stukken gaat hakken ofzo.
Klopt, maar mensen die de weg kwijt zijn hebben maar een klein duwtje nodig om te flippen. Ken jij het gezegde: je moet geen slapende honden wakker maken?quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat iemand als hij met rationele argumenten te overtuigen is. Hij is de weg allang kwijt
Laat dat nu net mijn grootste drijfveer zijn!quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:08 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen die de weg kwijt zijn hebben maar een klein duwtje nodig om te flippen. Ken jij het gezegde: je moet geen slapende honden wakker maken?
Nieuwsbericht morgen in de krant: Forum zet jongen aan tot moord op prostitueequote:Op zaterdag 27 november 2004 02:09 schreef Xennia het volgende:
[..]
Laat dat nu net mijn grootste drijfveer zijn!
Negatieve publiciteit is ook publiciteitquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:14 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nieuwsbericht morgen in de krant: Forum zet jongen aan tot moord op prostituee
Oftewel als jij aan je doosje krabt en ik sta het dichtste bij mag ik dat ook bij je doen? of wat wil je ermee zeggen?quote:Op woensdag 24 november 2004 21:34 schreef zhe-devilll het volgende:
dat noeme men sex,...
Jij mag helemaal niks...alleen als ik dat toesta...quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oftewel als jij aan je doosje krabt en ik sta het dichtste bij mag ik dat ook bij je doen? of wat wil je ermee zeggen?. Beetje scheve vergelijking hoor
.
Misschien had je beter daar kunnen blijvenquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
ben een onzin user nml
nou niet dus..quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien had je beter daar kunnen blijven![]()
Ik herken in jouw geblaat, vreemde zinsopbouw en scheve vergelijkingen inderdaad geen humor.quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou niet dus..
hoezo?
Heb je geen gevoel voor humor soms?
Heel af en toe?
tss een dag niet gelachen is er een niet geleefd hehe
Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:
[..]
was dat ff een goede tip!nooit geweten dat ze films hierover maakten...
thanks![]()
Nou ik had de film toevallig in huis en heb hem meteen gekeken eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.
Voel j eje wel lekker?quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,
Ze is gewoon lekker ingereden !
Ik heb het ook best wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
ik bedoel het is normaal om die gevoelens die ik heb een klein beetje te hebben, toch?
enquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:47 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...![]()
Hehehe, dat heet inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voel j eje wel lekker?
is dat een slap excuus voor geen herseninhoud?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ben een onzin user nml
Niet alleen mannen hoor, ik <vrouw> heb het ook wel.quote:Ik heb het ook best wel een beetje.![]()
Volgens mij elke man in meerdere of mindere mate.
Nee niet elke man... Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt als je nog maagd bent.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:51 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ik heb het ook best wel een beetje.![]()
Volgens mij elke man in meerdere of mindere mate.
* Bright voelt z'n vrouwelijke kant opspringenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oftewel als jij aan je doosje krabt en ik sta het dichtste bij mag ik dat ook bij je doen? of wat wil je ermee zeggen?. Beetje scheve vergelijking hoor
.
Zo, dat is eruit... Nu weer terug naar de werkelijkheid: Ze is bij jou, niet bij hem, ze houdt van jou, niet van hem etc..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef danni het volgende:
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer
Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !
Dus doe mij maar een maagd![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer
Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !
Dus doe mij maar een maagd![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Belachelijk! En dan stop jij je vieze piemel in die maagd? Dus ze kan dan ook geen andere vent meer krijgen, omdat ze een vieze piemel in zich heeft gehad - ja doei
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:
[..]
was dat ff een goede tip!nooit geweten dat ze films hierover maakten...
thanks![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef Xennia het volgende:
Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.
* Niet precies in deze bewoordingen, maar hier kwam het op neer. Dus als het 'cheap' klinkt, blame me
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
Voor mij, ben ik wel erachter, is het het gebrek aan ervaring van mijn kant, samen met het beeld dat ze fysiek met een ander is (geweest), dat mij kwelt. Nou is het (denk ik) een kwestie van heel rationeel tegen mezelf blijven zeggen dat het 'ervaringsverschil' niet terug te draaien is en niet voorkomen had kunnen worden omdat we elkaar niet eens kenden in de periode dat die dingen gebeurd zijn (of juist NIET gebeurd zijn in mijn geval). En die beelden dat ze met een ander is leven alleen in het verleden, dat ze daardoor is hoe ze nu is, en dat is iemand die van mij houdt en juist bij mij wil zijn en niet bij iemand anders..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |