Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:
[..]
was dat ff een goede tip!nooit geweten dat ze films hierover maakten...
thanks![]()
Nou ik had de film toevallig in huis en heb hem meteen gekeken eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2004 02:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.
Voel j eje wel lekker?quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
quote:Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,
Ze is gewoon lekker ingereden !
Ik heb het ook best wel een beetje.quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
ik bedoel het is normaal om die gevoelens die ik heb een klein beetje te hebben, toch?
enquote:Op zaterdag 27 november 2004 15:47 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...![]()
Hehehe, dat heet inlevingsvermogen.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voel j eje wel lekker?
is dat een slap excuus voor geen herseninhoud?quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ben een onzin user nml
Niet alleen mannen hoor, ik <vrouw> heb het ook wel.quote:Ik heb het ook best wel een beetje.![]()
Volgens mij elke man in meerdere of mindere mate.
Nee niet elke man... Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt als je nog maagd bent.quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:51 schreef Barcelona het volgende:
[..]
Ik heb het ook best wel een beetje.![]()
Volgens mij elke man in meerdere of mindere mate.
* Bright voelt z'n vrouwelijke kant opspringenquote:Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.
quote:Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oftewel als jij aan je doosje krabt en ik sta het dichtste bij mag ik dat ook bij je doen? of wat wil je ermee zeggen?. Beetje scheve vergelijking hoor
.
Zo, dat is eruit... Nu weer terug naar de werkelijkheid: Ze is bij jou, niet bij hem, ze houdt van jou, niet van hem etc..quote:Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef danni het volgende:
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer
Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !
Dus doe mij maar een maagd![]()
quote:Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer
Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !
Dus doe mij maar een maagd![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef Bright het volgende:
[..]
Belachelijk! En dan stop jij je vieze piemel in die maagd? Dus ze kan dan ook geen andere vent meer krijgen, omdat ze een vieze piemel in zich heeft gehad - ja doei
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
quote:Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]
Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
quote:Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:
[..]
was dat ff een goede tip!nooit geweten dat ze films hierover maakten...
thanks![]()
quote:Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef Xennia het volgende:
Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?
quote:Op vrijdag 26 november 2004 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)
quote:Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.
* Niet precies in deze bewoordingen, maar hier kwam het op neer. Dus als het 'cheap' klinkt, blame me
quote:Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
Voor mij, ben ik wel erachter, is het het gebrek aan ervaring van mijn kant, samen met het beeld dat ze fysiek met een ander is (geweest), dat mij kwelt. Nou is het (denk ik) een kwestie van heel rationeel tegen mezelf blijven zeggen dat het 'ervaringsverschil' niet terug te draaien is en niet voorkomen had kunnen worden omdat we elkaar niet eens kenden in de periode dat die dingen gebeurd zijn (of juist NIET gebeurd zijn in mijn geval). En die beelden dat ze met een ander is leven alleen in het verleden, dat ze daardoor is hoe ze nu is, en dat is iemand die van mij houdt en juist bij mij wil zijn en niet bij iemand anders..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |