abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 november 2004 @ 02:54:12 #101
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23602521
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:

[..]

was dat ff een goede tip! nooit geweten dat ze films hierover maakten...

thanks
Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_23603881
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Laat even weten of je er wat aan gehad hebt.
Nou ik had de film toevallig in huis en heb hem meteen gekeken eigenlijk Hij was erg herkenbaar en dat verhaal van Bob idd goed..... echt kei bedankt voor de tip.

In ieder geval, zie nu wel dat mijn situatie best vaak voorkomt en niet zo raar is als ik dacht (heb wat topics gevonden via Google), en dat sommige er ook bijna onderdoor kunnen gaan met psychiater bezoek aan toe... Nou zo ver ben ik nog niet en ben ook niet van plan om het zover te laten komen! Het gevoel zal wel blijven knagen, maar het zal wel slijten tot een aanvaardbaar niveau.. ik bedoel het is normaal om die gevoelens die ik heb een klein beetje te hebben, toch?

Voor mij, ben ik wel erachter, is het het gebrek aan ervaring van mijn kant, samen met het beeld dat ze fysiek met een ander is (geweest), dat mij kwelt. Nou is het (denk ik) een kwestie van heel rationeel tegen mezelf blijven zeggen dat het 'ervaringsverschil' niet terug te draaien is en niet voorkomen had kunnen worden omdat we elkaar niet eens kenden in de periode dat die dingen gebeurd zijn (of juist NIET gebeurd zijn in mijn geval). En die beelden dat ze met een ander is leven alleen in het verleden, dat ze daardoor is hoe ze nu is, en dat is iemand die van mij houdt en juist bij mij wil zijn en niet bij iemand anders..

En zo zijn er waarschijnlijk nog wel wat meer redenen die ik kan gebruiken, ik zal ze voor mezelf wel op een rijtje moeten hebben en vaak moeten herhalen!! Ik hoor het wel als ik belangrijke over het hoofd heb gezien hè...

Nogmaals bedankt voor jullie hulp ik heb er echt wat aan!
  zaterdag 27 november 2004 @ 11:52:04 #103
83791 White_Wolf
The devil made me do it
pi_23604333
Je wil gewoon een maagd van 12, geef maar toe.
"For the thing I greatly feared has come upon me. And what I dreaded has happened to me. I am not at ease, nor am I quiet; I have no rest, for trouble comes." Job 3:25,26
pi_23608136
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
pi_23608186
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:40 schreef Laptoptekoop het volgende:
Zo speciaal als zij voor jou is zal jij nooit voor haar worden, vandaar dat het ook zeer waarschijnlijk is dat zij het uitmaakt. Tenslotte ben je niet speciaal. Daarnaast zul je waarschijnlijk nooit zo goed in bed zijn als haar exen, die haar overigens wel konden verleiden tot wat ze bij jou niet wil.
Voel j eje wel lekker?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 27 november 2004 @ 15:47:15 #106
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23608249
quote:
Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_23608308
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Ach,

Ze is gewoon lekker ingereden !
pi_23608343
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
ik bedoel het is normaal om die gevoelens die ik heb een klein beetje te hebben, toch?
Ik heb het ook best wel een beetje.
Volgens mij elke man in meerdere of mindere mate.
pi_23608519
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Dat het bij jou niet zotoevallig zo gelopen is, wil niet zeggen dat het voor TS ook geldt, hoor...
en
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Voel j eje wel lekker?
Hehehe, dat heet inlevingsvermogen.
pi_23608762
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ben een onzin user nml
is dat een slap excuus voor geen herseninhoud?
pi_23617423
quote:
Niet alleen mannen hoor, ik <vrouw> heb het ook wel.
Terwijl ik onschuldig in bed lag te dromen van mijn eerste kus, was hij (mijn nu-vriend) in steegjes en weet ik het zijn nu-ex aan het uithollen.

Het gaat bij mij niet super om het fysieke aspect, maar meer om de betekenis daarvan: hij is voor mij mijn eerste vriend en de eerste keer seks, voor hem ben ik geen van beide.
Daarbij komt het hele beeld van volledig vertrouwd zijn met elkaar, alles van elkaar weten en altijd bij de ander terecht kunnen etc.
Wat het nog vervelender maakt is dat de ex in kwestie nog steeds goede banden heeft mijn zijn familie, ik nooit iets negatiefs over haar hoor en dat ik haar op het eerste gezicht een heel leuke meid vond (totdat ik wist wie ze was, natuurlijk )

Wat een andere user (ik geloof Wolter?) eerder al zei: dat geeft mij heel erg het gevoel dat ik veel minder speciaal ben voor hem, dan hij voor mij. Dat ik meer een 'nummer zoveel' ben.

Niet geheel rationeel, maarja, het is een gevoel hè.. En daar moet je je maar overheen kunnen zetten
Plaats hier uw quasi-diepe quote, bij voorkeur in een vreemde taal.
  zaterdag 27 november 2004 @ 22:37:29 #112
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_23617625
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 15:51 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Nee niet elke man... Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat gevoel hebt als je nog maagd bent.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_23618739
Ik kan je gevoel wel begrijpen. Ik heb zelf ook een verleden met relaties. En daar zat er een bij van bijna 4 jaar.
Die relaties hebben mij gemaakt tot wie en wat ik nu ben. Dat is bij iedereen zo, dus ook bij jouw vriendin. Als je van haar houdt is het dus ook een beetje dank zij haar exen dat ze nu zo is. Als je het van die kant bekijkt, is het misschien minder lastig.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_23662924
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.
* Bright voelt z'n vrouwelijke kant opspringen

[/quote]
En in die zin laten sommige mannen zich net zo emotioneel gebruiken als sommige vrouwen voor sex: Een man ontmoet een vrouw, zij flirt lichtjes met hem, en hij denkt dat hij op den duur sex met haar zal hebben. Dus hij blijft aardig doen, geeft haar een schouderklopje als ze in de put zit, etc. Totdat hij merkt dat zijn avances telkens op een bepaald punt blijven steken, op een of andere 'toevallige' manier niet verder komen dan dat punt...
Dus, imho spelen sommige leden van beide geslachten hetzelfde spelletje.
* Niet precies in deze bewoordingen, maar hier kwam het op neer. Dus als het 'cheap' klinkt, blame me
[/quote]
Je hebt gelijk, al wordt het wat rap en plat verwoord
pi_23662953
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 02:23 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Oftewel als jij aan je doosje krabt en ik sta het dichtste bij mag ik dat ook bij je doen? of wat wil je ermee zeggen? . Beetje scheve vergelijking hoor .
Alleen als je niet binnendringt en als het niet seksueel geaard is
(Maar aanranding blijft gelden, pas op! Alleen voor de gedachte kun je in Amerika al worden opgepakt)
pi_23662967
quote:
Zo, dat is eruit... Nu weer terug naar de werkelijkheid: Ze is bij jou, niet bij hem, ze houdt van jou, niet van hem etc..

TS is jaloers op de exen van z'n vriendin. Maar jaloersheid is een negatief gevoel: je bouwt er niks mee op, breekt er alleen iets (veel!) mee af. Dus stop met die gedachte, concentreer je op het goede dat jullie nu samen hebben.
Misschien moet je het zo bekijken: die exen waren voor haar niet goed genoeg, jij wel! Dat maakt jou beter dan die anderen...
  dinsdag 30 november 2004 @ 14:37:51 #117
98634 Lempicka
Back to Life
pi_23668901
Wat maakt het uit, als ze 's ochtends wakker wordt. dan lig jij naast haar,
en hij?
IN ieder geval niet daar.
(rijmpiet on the loose)
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_23687327
Dat weet je niet, mijn beste Piet
Want ligt zij niet aan die ander te denken, als TS haar ligt te Henken?
pi_23688658
De gedachte van TS is iets geks
al is hij verder best wel flex.
En pas op - misschien was Henk wel haar ex
en pleegt ze toch met hem en niet met TS sex!
Geintje,
konijntje
  woensdag 1 december 2004 @ 10:22:20 #120
98634 Lempicka
Back to Life
pi_23688735
als die geile gedachte
haar dan maar naar meer doet smachten.
"Sex Is Nice And Pleasure Is Good For You"
pi_23702207
En blijven wij zo rijmen,
ligt misschien wel in het verschiet,
iets wat niet weg val te slijmen,
een bezoekje van de topicsluitpiet.

Als laatste nog wat tips,
je zit onnodig in de stress,
kent de huidige staat van haar slips,
dus geef haar nog een zoen, TS.
pi_23714940
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef danni het volgende:
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..

opvallend,

hmm,
wat is een man als hij veel vrouwen "gepakt" heeft?

juist ja,
DE MAN,
je weet wel zo een die goed kan opscheppen bij z'n vrienden, en een hoge status heeft,

maarruh,
een vrouw doet hetzelfde (met mannen dan) ?
HOEEEEEEEEEER

zo makkelikjk met 2 maten meten,
pi_23715290
Ga praten met een maatschappelijk werkster, die helpen je zo.. Wat een geniale mensen zijn dat, en het kost ook nog eens niks
pi_23717917
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer

Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !

Dus doe mij maar een maagd

Precies de reden waarom vrouwen die rondhoereren voor veel mannen smerig zijn

Maagd is ook wel weer een beetje overdreven...
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_23736009
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:42 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat ook altijd jammer

Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !

Dus doe mij maar een maagd

Belachelijk! En dan stop jij je vieze piemel in die maagd? Dus ze kan dan ook geen andere vent meer krijgen, omdat ze een vieze piemel in zich heeft gehad - ja doei
En zo te lezen ben je geen homo, want die zijn over het algemeen wat vrouwvriendelijker.
Wordt het niet eens tijd voor jou dat je je ogen open doet en de wereld wat beter aanschouwt zonder eerst een mening te hebben?
  vrijdag 3 december 2004 @ 13:16:10 #126
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23736247
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:05 schreef Bright het volgende:

[..]

Belachelijk! En dan stop jij je vieze piemel in die maagd? Dus ze kan dan ook geen andere vent meer krijgen, omdat ze een vieze piemel in zich heeft gehad - ja doei

Als je hem alleen maar in maagden steekt dan blijft ie schoon
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23737298
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:
[..]

's niet waar - je piest ermee en weet ik het wat nog meer, net als al die anderen die een piemel hebben. Er is dus niks vies aan en de vrouwen wassen zich ook hoor. Doe niet zo achterlijk! Jij kunt'm beter nergens in steken, dan blijft'ie tenminste volgens jou heel erg schoon - en ongebruikt.
pi_23744834
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 13:16 schreef SeLang het volgende:

[..]

En waarom zou een maagd een pik in haar lijf willen hebben die al meerdere maagdenvliesjes om zeep heeft geholpen? Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?
  vrijdag 3 december 2004 @ 20:13:28 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23745471
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 00:34 schreef flapster het volgende:

[..]

was dat ff een goede tip! nooit geweten dat ze films hierover maakten...

thanks

Niet met je vriendin gaan kijken als ze weet dat je er zo over denkt...
Trust me..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 4 december 2004 @ 10:18:40 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_23753953
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 19:47 schreef Xennia het volgende:
Wil jij niet gewoon een maagd zodat je geen commentaar op je bedprestaties krijgt?

*Proest.

TS, hoe verder je komt in je leven, hoe vaker je vriendinnen ervaring hebben met anderen. Doe er je voordeel mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 4 december 2004 @ 11:57:56 #131
22944 Breetai
....Relax....
pi_23754847
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 04:02 schreef Nickthedick het volgende:
De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)

Yep.

Silent Bob rulezz. Werkt zeer inspirerend om die gast bezig te zien.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:03:35 #132
22944 Breetai
....Relax....
pi_23754934
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 01:13 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ik heb ooit eens gelezen dat voor mannen liefde en geborgenheid zilver is, en sex goud. Voor vrouwen is sex zilver, en liefde en geborgenheid goud*. Met andere woorden, beiden zijn heel belangrijk, maar tussen de geslachten ligt de prioriteit meestal toch wel verschillend.

* Niet precies in deze bewoordingen, maar hier kwam het op neer. Dus als het 'cheap' klinkt, blame me

FF te referentie:
http://www.pickupguide.com/rockgold.htm
  zaterdag 4 december 2004 @ 12:25:18 #133
22944 Breetai
....Relax....
pi_23755261
quote:
Op zaterdag 27 november 2004 11:13 schreef flapster het volgende:
Voor mij, ben ik wel erachter, is het het gebrek aan ervaring van mijn kant, samen met het beeld dat ze fysiek met een ander is (geweest), dat mij kwelt. Nou is het (denk ik) een kwestie van heel rationeel tegen mezelf blijven zeggen dat het 'ervaringsverschil' niet terug te draaien is en niet voorkomen had kunnen worden omdat we elkaar niet eens kenden in de periode dat die dingen gebeurd zijn (of juist NIET gebeurd zijn in mijn geval). En die beelden dat ze met een ander is leven alleen in het verleden, dat ze daardoor is hoe ze nu is, en dat is iemand die van mij houdt en juist bij mij wil zijn en niet bij iemand anders..

Ervaringsverschil lijkt me nogal relatief. Sommige gasten die veel relaties achter de rug hebben, kunnen minder geleerd hebben dan wat jij nu tijdens je eerste relatie ontdekt. Sommige gasten hebben een gigantische plaat voor hun kop. JIj geeft tenminste toe dat je nog wat te leren hebt en naar mijn idee doe je ondertussen voldoende ervaring op.

Naar mijn idee gaat het er om dat je openstaat voor nieuwe ervaring en kijkt waar je samen nu staat. Het verleden neem je ter kennisneming aan. Samen gaan jullie vanuit het heden verder de toekomst in.

Mocht je evt. ooit nog het idee in je kop krijgen om meer ervaring op te willen doen met andere vrouwen dan zou dat wel eens het einde van de relatie kunnen worden.

Op zich vind ik het verhaal van chasing Amy helmaal niet zo tragisch.
Eerst een boel ervaring opdoen en qua sex een beetje op gang komen met een meid die het wat rustiger aan wilt gaan doen. Misschien wil ik daarna toch eens verder kijken. Dan kunnen we evt. beslissen om allebei onze eigen weg vervolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')