abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23555774
Als je dat niet meer wilt meemaken moet je een 12-jarige nemen...Ben je gegarandeerd (hoewel?) haar 1e...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_23557258
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:27 schreef Wolter het volgende:
Je bent volgens mij gewoon bang dat jij niet zo speciaal voor haar bent als zij voor jou is.

Volgens mij had je ook het liefst gehad dat zij meer van jou houdt dan jij van haar. En ja, dat hebben wel meer mensen.
moet dit een of andere psychologische analyse zijn oid? volgens mij staat het vrij los van waar TS mee zit, ik begrijp wat hij bedoelt en dat heeft (bij mij iig) niets temaken gehad met kwantiteit van houden van...
  donderdag 25 november 2004 @ 01:25:37 #53
105719 WaterOx
Observe and learn
pi_23557279
Het kan je idd dwarszitten. Niks mis mee. Laat het niet de overhand nemen. Jij bent degene die nu met haar kunt zijn, degene met wie zij nu een relatie heeft. Maak er iets moois van.
I am the watcher. Let things take their own course of action...
  donderdag 25 november 2004 @ 02:14:57 #54
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_23557709
Het kan best wel interessant zijn om te kijken hoe haar ex het deed.
Van fouten kan je leren toch?

En tja, als ze niet constant praat over hem is het toch niet zo erg?
Ik snap dat het aan je knaagt, maar je moet er niet teveel over nadenken.
Zo'n iemand is verleden, jij bent het heden
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  donderdag 25 november 2004 @ 12:27:01 #55
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_23562747
Damn, wat ben jij een zielige kneus! Wees blij dat je een vriendin hebt ipv je druk te maken over dit soort ongein.
weg
  donderdag 25 november 2004 @ 12:33:34 #56
18730 CAP-Team
Eigenwijs is ook wijs
pi_23562864
M'n vriendin heeft voor mij ook een paar andere relaties gehad, zij is voor mij wel de eerste.
Ik had altijd gedacht dat ik er ook moeite mee zou hebben met een vriendin die al wat ervaren had, maar wat blijkt: het kan me nu totaal niet boeien dat we niet allebei als maagd aan de relatie begonnen zijn. Het is goed zoals het is.
  donderdag 25 november 2004 @ 12:42:08 #57
78918 SeLang
Black swans matter
pi_23562997
Ik vind dat ook altijd jammer

Niet uit jaloezie ofzo (ik heb er zelf ook een heel rijtje gehad) maar ik vind het gewoon een smerige gedachte dat een andere vent met ze vieze piemel in mijn vriendin heeft gezeten !
Dat vind ik goor ! Gadverdamme, ik ben geen homo !

Dus doe mij maar een maagd
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_23563229
Daai het eens om, wat als jij meerdere bed partners gehad hebt, en je vriendin zou daar moeilijk over doen? Dan zou je toch ook denken, heej maar dat is nu toch over? Ik vind dat je er heus wel over na mag denken dat zij er meer ervaring mee heeft, maar blijf vooruit kijken en niet altijd naar het verleden. Ze is toch weg bij die andere gozers? Als het goed is heeft ze voor jouw gekozen en daarom zal ik me ook niet te veel druk maken. Het gebeurt, je doet er niet zoveel meer aan. Als je van elkaar houd dan moet dit niet uit maken
pi_23563849
quote:
Op woensdag 24 november 2004 21:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
Jaja. Dus als jij verkracht wordt, is dat hetzelfde als wanneer iemand zonder te vragen een vinger in je neus stopt?
Ahum - ik wil niet lullig doen hoor, maar als jij het niet wilt en iemand stopt toch z'n vinger in je mond, dan ben je volgens de wet verkracht.

@TS:
Joh, wees toch blij - je kunt nu de exen van je vriendin lekker uitlachen omdat jij haar nu hebt en zij haar nooit meer zullen hebben! Geniet van je vriendin, natuurlijk heeft ze een verleden; heb jij toch ook? Ze denkt nu toch ook niet: Gatver, ik kan toch nooit aan dat beeld van teensex.avi voldoen dat mijn vriend nu heeft? Kom op zeg!
pi_23564126
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Bright het volgende:

[..]

Ahum - ik wil niet lullig doen hoor, maar als jij het niet wilt en iemand stopt toch z'n vinger in je mond, dan ben je volgens de wet verkracht.

@TS:
Joh, wees toch blij - je kunt nu de exen van je vriendin lekker uitlachen omdat jij haar nu hebt en zij haar nooit meer zullen hebben! Geniet van je vriendin, natuurlijk heeft ze een verleden; heb jij toch ook? Ze denkt nu toch ook niet: Gatver, ik kan toch nooit aan dat beeld van teensex.avi voldoen dat mijn vriend nu heeft? Kom op zeg!
Enne kan ik er ook aangifte van doen dan?
Ik wordt nogal vaak zonder dat ik dat wil gekust door mijn ex...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_23564513
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Enne kan ik er ook aangifte van doen dan?
Ik wordt nogal vaak zonder dat ik dat wil gekust door mijn ex...
Ligt aan het soort; je kunt wel aangifte doen, maar voor verkrachting alleen indien hij iets van zichzelf *in* jou stopt, waar dan ook en wat dan ook. Anders wordt het hooguit aanranding o.i.d.
pi_23568101
quote:
Op donderdag 25 november 2004 13:23 schreef Bright het volgende:

[..]

Als dat al zo is, dan denk ik dat het emotioneel toch anders voelt dan wanneer ik bruut verkracht zou worden
pi_23572301
quote:
Op donderdag 25 november 2004 12:27 schreef Forumschorem het volgende:
Damn, wat ben jij een zielige kneus! Wees blij dat je een vriendin hebt ipv je druk te maken over dit soort ongein.
Jij bent gewoon gefrustreerd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 25 november 2004 @ 20:03:41 #64
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_23573512
One thing I learned about women. Guys, don't ask how many men she's slept with. Cuz you don't want to know. Just be happy you're fucking her now. Why do you want to know?You ain't discovering shit. You ain't putting a flag nowhere. Just be happy you're getting it now. Why? Why do you want to know? No matter what she says, it's too much for you. She could say,

"Two."

and you'd be like:

"Two!? Two!??? Two!! noo nooo noo Two?! Oh well, I guess that's how you was raised..."

--- Chris Rock. ---
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  donderdag 25 november 2004 @ 23:14:17 #65
20439 Tyler_Durden
Mischief. Mayhem. Soap.
pi_23578680
quote:
Op donderdag 25 november 2004 20:03 schreef HenryHill het volgende:
One thing I learned about women. Guys, don't ask how many men she's slept with. Cuz you don't want to know. Just be happy you're fucking her now. Why do you want to know?You ain't discovering shit. You ain't putting a flag nowhere. Just be happy you're getting it now. Why? Why do you want to know? No matter what she says, it's too much for you. She could say,

"Two."

and you'd be like:

"Two!? Two!??? Two!! noo nooo noo Two?! Oh well, I guess that's how you was raised..."

--- Chris Rock. ---
oeps ik quote de verkeerde comedian haha
It's only after you've lost everything that you're free to do anything..
pi_23581193
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..
pi_23581475
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 01:26 schreef danni het volgende:
Meisjes zijn nou eenmaal geboren hoeren die heel vroeg beginnen met sex.
Niks aan te doen.
Voor jou ist gewoon telaat, je bent er gewoon niet vroeg genoeg bij geweest.
't zal nog wel langer aan je vreten, ik ken nog zo'n gast als jij. je zal er nooit echt overheen komen.
Tja, vrouwen. Neuk ze jong en dump ze..
En wie heeft jou zo verbitterd gemaakt ?
pi_23581570
mn moeder, omdat ze vroeger toen ik klein was steeds wisselende contacten had met anderen
dan mn vader, en steeds vreemde mensen thuisbracht.
en andere vrouwen.. jonge sletjes van 14 die meedoen met gozers van 21 en
openhartig praten overhun eerste keer en dat het zooooooooooon pijn deed
op hun 13e en dat ze nooooooooooooooooooooit meer sex wilden bedrijven.
maar ze gaan gewoooooooooooooooon door. cliché.

een vrouw praat veel, maar moet je niet veel van aantrekken. gewoon neuken die handel.
daar zijn ze tenslotte alleen maar goed voor (en je kroost)
wat verder uit hun bek komt daar raak je toch alleen maar van in de war.
onzekerheid en leugens zaaien als ware een sluier voor de mannen-mens.

geboren hoeren zijn het. meer niet.
pi_23581703
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 02:07 schreef danni het volgende:
mn moeder, omdat ze vroeger toen ik klein was steeds wisselende contacten had met anderen
dan mn vader, en steeds vreemde mensen thuisbracht.
en andere vrouwen.. jonge sletjes van 14 die meedoen met gozers van 21 en
openhartig praten overhun eerste keer en dat het zooooooooooon pijn deed
op hun 13e en dat ze nooooooooooooooooooooit meer sex wilden bedrijven.
maar ze gaan gewoooooooooooooooon door. cliché.

een vrouw praat veel, maar moet je niet veel van aantrekken. gewoon neuken die handel.
daar zijn ze tenslotte alleen maar goed voor (en je kroost)
wat verder uit hun bek komt daar raak je toch alleen maar van in de war.
onzekerheid en leugens zaaien als ware een sluier voor de mannen-mens.

geboren hoeren zijn het. meer niet.
M.a.w je bent nog maagd?
pi_23582022
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 02:24 schreef Xennia het volgende:

[..]

M.a.w je bent nog maagd?
nee, dat niet.
pi_23582030
quote:
Op vrijdag 26 november 2004 01:56 schreef Xennia het volgende:

En wie heeft jou zo verbitterd gemaakt ?
Sneu hè

Ik weet ook niet goed wat ik van hem denken moet. Verbitterd, bedrogen misschien. Niet realistisch in ieder geval. En toch ook gewoon een beetje een lul.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 26 november 2004 @ 04:02:38 #72
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23582033
quote:
Op woensdag 24 november 2004 15:23 schreef flapster het volgende:
Ik zit met het volgende (rare) probleem / gedachte...:

Heb nu half jaar een vriendin, zij is mijn eerste. In de relatie gaat alles 100% goed!!
Ik ben voor haar de 3e, haar vorige relatie duurde bijna 2 jaar.. ff kort samengevat baal ik er soms best wel van dat ze toch 2 jaar met een ander is geweest . Een soort jaloezie met terugwerkende kracht!

Ik ken heel die kerel niet, en dat wil ik ook niet. Foto's had ze nog wel, maar ik wil ook echt niet weten hoe hij eruit zag, ik wil eigenlijk niets van hem weten! Omdat ik daar dan over ga lopen nadenken enzo.. Toch wil ik soms wel wat dingen weten.. omdat ik me af ga vragen hoe het tussen hun is gegaan enzo..

De reden waarom ik er misschien van baal, is dat zij op jonge leeftijd al 2 vriendjes heeft gehad met wie ze ook naar bed is gegaan, en ik pas op mijn 22ste met het hele circus bezig ben (en dat is dus met haar omdat ze echt mijn allereerste is). Ff plat gezegd (maar zo denk ik dus soms) lag zij 2 jaar met dr ex te rollebollen terwijl ik in die periode me nog lag te rukken op teensex.avi

Hebben hier meer mensen last van (gehad) of moet ik me zelf maar gewoon flink hard slaan elke keer als ik weer zoiets denk??
Weet je wat jij zou moeten doen?

De film Chasing Amy huren. Ik denk dat je je er wel in zal herkennen (+je krijgt goed advies van silent Bob.)
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_23582034
ik ben zeker wel héél realistisch. ik ben een realist.
tuurlijk ben je een lul als je kwaad spreekt over vrouwen, neemt niet weg dat wat
ik heb meegemaakt, wel degelijk realistisch was/ en nog steeds is.
dus "ik" niet realistisch? waar de fok heb je het over, stomme muts..
  vrijdag 26 november 2004 @ 04:13:09 #74
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_23582049
Xenia en Isabeau zijn beide vrouwen neem ik aan?

Het is vreemd dat jullie juist door danni tegen te spreken zijn haat tegen vrouwen alleen maar aan te wakkeren. Jullie kunnen hem toch niet overtuigen; en weten jullie waarom?

Omdat Xenia danni eerst probeerde te ontmannen door te suggereren dat hij nog maagd is (daar houden mannen niet van). En dan komt Isabeau er nog even overheen en schildert danni af als een zielig klein jongetje met emo-problemen (daar houden mannen ook niiet van).

Nice going girls; beschadig die jongen geestelijk maar; doet hem vast goed.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  vrijdag 26 november 2004 @ 04:21:28 #75
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')