die heb ik ook nog niet gezien...quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:33 schreef DjMark het volgende:
zijn er al ergens de uitslagen van vorige week gepost?
zie ik die over het hoofd?
Nee, ik had ze nog niet gepost. Gisteren had ik nogal een drukke dag op m'n werk. Kleine reminder en aanpassing van voorlaatste post van Guard op het vorige forum: deadline voor week 12 is op donderdag voor 18.00u, want dan begint de eerste Thanksgiving Wedstrijd in Detroit.quote:Op dinsdag 23 november 2004 22:33 schreef DjMark het volgende:
zijn er al ergens de uitslagen van vorige week gepost?
zie ik die over het hoofd?
quote:
NFL.com wire reports
NEW YORK (Nov. 23, 2004) -- Ricky Williams will serve a four-game suspension beginning next month, then will be reinstated to the Miami Dolphins by the NFL, according to his lawyer.
But the league says no agreement has been finalized.
"I am pleased with the National Football League's proposal," attorney David Cornwell said. "I think Ricky will be pleased, too."
Williams must approve the deal, which would move him from the retired list to the suspended list for the final four games of the schedule. The running back is required to serve a four-game suspension for violating the league's substance abuse policy.
After that, his contract with the Dolphins would be in force.
"Anything regarding Ricky's status is a league matter," Dolphins spokesman Harvey Greene said.
"No agreement has been reached at this time," NFL spokesman Greg Aiello said, adding the league and Williams' representatives have been in discussions "for some time."
Williams, 27, retired during the summer, giving up the salary he would have earned this season, which would have been his sixth in the NFL, amid reports he faced the suspension for substance abuse. Williams is now about a month into a 17-month course at the California College of Ayurveda in Grass Valley, Calif., studying holistic medicine.
Wat wil je met 4 fumbles van de Lions, de Colts hoefden er vrijwel niets voor te doen.quote:Op donderdag 25 november 2004 22:13 schreef rblommers het volgende:
jji zit toch niet toevallig in de admirals rookie league he?
Manning voor mijn team trouwens6TD passes, beetje jammer van het totale aantal yards alleen.
Mijn voorspellingen staan hier toch gewoon.quote:Op vrijdag 26 november 2004 09:28 schreef Delmar78 het volgende:
Heeft iemand de poll van DjMark gezien? Die speelt anders altijd heel trouw mee.
Werd denk ik teveel bekekenquote:Op zondag 28 november 2004 20:37 schreef DjMark het volgende:
streams zijn veranderd
Geen titans meer
Ja, ik sta zelf ook een beetje versteld van mijn optimistische post...quote:Op maandag 29 november 2004 23:28 schreef Terreros85 het volgende:
zeiden ze dat vorig jaar ook niet van de Vikes PP ?
CNN's play of the week.quote:Op maandag 29 november 2004 23:18 schreef truSteh het volgende:
Hebben jullie die touchdown gezien van de Raiders vs. de Broncos? 13-24 staan de Raiders achter, #89 van de Raiders in de endzone, plukt met 1 hand de bal uit de lucht met een prachtige sprong en touchdownDie was echt wel mooi.. Spannende wedstrijd was het zoiezo, langleve de streams
Belachelijkquote:De overall-stand waarbij ik de gemiddelde punten voor 95% meetel en het percentage voor 5%. Hoe ik het ook wend of keer, Almighty stijgt met stip en drukt mij van de 2e plaats af. Het verschil tussen Almighty en Plastic_Power is minimaal.
1.Plastic_Power: 63,91
2.Almighty: 63,87
3.Delmar78: 62,88
Misschien moet ik maar gewoon gaan stoppen met voorspellen in de hoop dat Almighty niet bovengemiddeld gaat presteren....quote:Op dinsdag 30 november 2004 13:39 schreef Delmar78 het volgende:
. Het verschil tussen Almighty en Plastic_Power is minimaal.
1.Plastic_Power: 63,91
2.Almighty: 63,87
punten
+1 punt voor een goed voorspelde wedstrijdquote:Op dinsdag 30 november 2004 14:11 schreef jde_kok het volgende:
Hoe werken die punten precies, ik had er nu dus 6...
* eens isquote:Op woensdag 1 december 2004 16:12 schreef ScienceFriction het volgende:
Steelers... hmmm... ik weet het niet... de passing attack van de steelers is eigenlijk best mager.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:27 schreef jde_kok het volgende:
Daartegenover staat wel een ontzettend goeie Defense. Ik denk dat deze toch de doorslag zal geven in de conference final tegen de Patriots, hoewel dit ook nog steeds een ontzettend sterke ploeg is. Wordt tijd dat Heinz Ward weer eens wat yards en TD's gaat vangen, in mijn fantasy schiet het zo ook niet op.
quote:Seizoen voor de Bucs is helaas voorbij. Ik had vooraf hoge verwachtingen maar het mocht niet zo zijn. 2 jaar op rij de play-offs mislopen is triest. Hoop dat er goede versterking komt volgend jaar. Een goeie DT zou niet misstaan. Een goede WR is ook niet verkeerd, en in de offensive line kan ook nog wel wat verbeterd worden. Van Galloway ben ik nog niet vrolijk geworden. Garner mag ook weg, want Pittman voldoet prima. B. Johnson is in mijn ogen ook einde verhaal. Simms is de nummer 1 van de toekomst en zolang doet Griese het meer dan prima. In defense zou ik weinig veranderen. De backup is al een stuk sterker geworden, maar we missen gewoon een goeie DT. Het verlies van Sapp woog toch zwaarder dan ik dacht, zeker na de blessure van McFarland. Er is een hoop werk te doen. Hopelijk kunnen we nog op een 8-8 eindigen...
quote:Op vrijdag 3 december 2004 18:21 schreef Guard het volgende:
minnesota @ chicago Wordt het niet weer eens tijd voor de Vikes om te choken
Op CBS en Fox maak je meer kansquote:Op zondag 5 december 2004 17:55 schreef truSteh het volgende:
Ah das mooi. Eens kijken of er wat wedstrijdjes komen op ESPN 1 of 2
Dat kon nog wel eens een spannende pot worden. Kijken of Andre Johnson nog wat moois gaat laten zien. Veel plezier!quote:Op zondag 5 december 2004 19:03 schreef Guard het volgende:
Op die site die Trusteh vorig week postte: stream 1 Texans @ Jets.
Ik ga er eens even voor zitten, biertje erbij![]()
24-10 aan het eind van het eerste kwartquote:Op zondag 5 december 2004 19:52 schreef ScienceFriction het volgende:
17 - 17 bij colt - titans.... leuke scorings game
www.groovemaster.nl/streams.htm , stream 1 is nu texans - jetsquote:Op zondag 5 december 2004 20:49 schreef jde_kok het volgende:
Waar haal je die streams vandaan om te kijken. Bucs inmiddels op 13-0
Boom he was hit so hard, he nearly had to take a taxi back to the stadiumquote:Op zondag 5 december 2004 21:15 schreef ScienceFriction het volgende:
3rd and miles... hehe Madden deja vu... net als "look at this... he had him all mind up, ready for the big hit! But he just missed.... that's one of the things that's going on this league... people going for the big hit, instead of watching the ball".
1 point conversion of een failed 2 pnt conversion maakt geen verschil, nog steeds 2 td s voor, met een geslaagde 2 point conversion hebben de texans 2 td's nodig om een OT af te dwingen, vandaarquote:Op zondag 5 december 2004 21:25 schreef truSteh het volgende:
2 point conversion fails.. wrom dan ook gewoon geen field goal?
Probeer deze eens:quote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef jde_kok het volgende:
Vraagje tussendoor, hoe maak je die avatar in de juiste pixels, wil ook zoiets als dat patriots ding maar dan met een Bucs logo... Bij mij is hij alleen telkens te groot. Falcons lijken toch te gaan scoren nu.
Yelling met Y... anders heb je jelling... en dat is zo'n glibberige toestandquote:Op zondag 5 december 2004 21:41 schreef truSteh het volgende:
Lol die commentator @ CBS.. touchdowns who weren't touchdowns.. jelling coaches.. really jelling coaches.. (of hoe je jelling ook schrijft) .. we've had everything today..
Dus, je bent een Chargers fanquote:Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef truSteh het volgende:
[offtopic] * truSteh] heeft nieuwe avatar[/offtopic
Zat er al een beetje aan te komen, iedere week ging hij beter spelen in de secondary, respect voor deze veteraanquote:Op zondag 5 december 2004 22:16 schreef ScienceFriction het volgende:
INT by Troy Brown...... jahaa.... een WR weet wel hoe je een bal vangt
Tis niet dat ik het de Vikings niet gun of zo, maar het wordt wel een beetje voorspelbaar zoquote:Op vrijdag 3 december 2004 18:21 schreef Guard het volgende:
minnesota @ chicago Wordt het niet weer eens tijd voor de Vikes om te choken
[
Ik ben een Patriotsfan omdat ik een hekel had aan de Rams. In 2002 zag ik overigens ook mijn eerste superbowl. Ook het logo van de Pats vind ik mooi (samen met het nieuwe falconslogo). Daarnaast vind ik New England de mooiste streek van the US of A. Daarbovenop komt nog eens Tom Brady die mijn favoriete QB is (samen met Brett Favre overigens - for sentimental reasons).quote:Op maandag 6 december 2004 17:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik zit me al een tijdje af te vragen hoe jullie er toe gekomen zijn een bepaald team te steunen. Zelf ben ik zo ongelukkig een Vikingsfan te zijn. De reden hiervoor is dat ik ik '98-'99 voor een uitwisselingsjaar aan de U. of Minnesota in Minneapolis heb door gebracht (en ik ben er sinds 2001 weer terug voor grad school).
1999 was het rookie-seizoen van Randy Moss en samen met Cris Carter, RB Robert Smith en comeback-QB Randall Cunningham hadden ze een fenomenaal 15-1 regulier seizoen. In de NFC finale verloren ze na Gary Anderson's 1e gemiste FG van het seizoen en Morten Andersen's last-second FG van de Falcons. En dat is een notendop wat het betekent een Vikingsfan te zijn: grote hoop, geweldig begin en een onafwendbare desillusie.
Respect voor Favre mag je inderdaad hebben. Hij heeft het niet het makkelijkst gehad, vooral de laatste tijd niet met z'n vader die overleed, zijn schoonbroer die overleden was na een auto-ongeluk, zijn vrouw waar borstkanker werd geconstateerd. Vroeger had hij ook nog eens een drankprobleem.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Als Vikingsfan zou ik ook een hekel moeten hebben aan de Packers, maar ik heb toch een zeker respect voor Favre en ik vind het leuk dat zo'n kleine stad zijn eigen NFL-team heeft...
Peter King van Sports Illustrated is het gedeeltelijk met je eens SF. Het is maar afwachten of Manning het in de grote wedstrijden en in slecht weer klaar kan maken...quote:Tracey Jordan of Chicago writes: "I know Peyton Manning is really good, even great, but does some of his success come from playing eight games a season in a dome?"
I think it does. I'm sure it does, in fact. Not all of his success is due to playing eight games a year in the RCA Dome, but some of it is. The Colts' offense is a precision one, and a precision offense is obviously going to be more precise if it's not windy or raining or snowing, and if the ground isn't slippery. But, and I must stress this ever so strongly, Peyton Manning would make the Pro Bowl if he played 16 weeks in a typhoon. So the home dome helps, but it doesn't make the man.
Entering this season, Manning had a lifetime quarterback rating of 93.1 at home and 83.2 on the road. I would call that significant. This year, those numbers have risen to intergalactic levels: 132.1 at home, 120.5 on the road.
If you add this year's game at domed Detroit, above are Manning's indoor vs. outdoor numbers (seven indoor, five outdoor).
Remember two things when comparing these numbers. The outdoor games, by and large, have pitted Manning and the Colts against tougher defenses than they faced in their indoor games. Indianapolis played New England and Chicago in outdoor venues. (The Colts faced Kansas City outdoors too. But Manning played against the two toughest defenses outside, including in New England on an inclement day to open the season.) And remember that many other quarterbacks play inside. Manning isn't the only one.
Bottom line: Peyton Manning and Daunte Culpepper would be really, really good anywhere.
The one thing I can see the indoor games having an effect on is the playoffs. Outdoor January football. How will it affect Manning when he has to go to Pittsburgh or New England -- or both -- next month? That's the big question.
Wel een interessant stukje. Zijn QB Rating is dit jaar idd erg hoog. Maar vorig jaar in de play-offs had hij ook de eerste wedstrijden geweldige QB ratings (rond de 140 of zo), veel TD's een hoog completion %... en toen kwam de infamous game vs de Patriots en had Ty Law volgens mij nog meer catches dan Marvin Harrison, lol.quote:Op woensdag 8 december 2004 17:28 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Peter King van Sports Illustrated is het gedeeltelijk met je eens SF. Het is maar afwachten of Manning het in de grote wedstrijden en in slecht weer klaar kan maken...
quote:Op woensdag 8 december 2004 17:14 schreef jde_kok het volgende:
Hahaha mooie post, toch is het wel een goeie offense maar komen ze altijd in de play-offs tekort. Net is het schema van de NFL europe bekend geworden. De NFLE gaat testen of er ook monday night football mogelijk is in Europa. De Admirals spelen op maandag 13 mei geloof ik thuis tegen de Cologne Centurions, kijken of het idee aanslaat.
zolang je braaf opflikkert als blijkt dat je op iemand anders' plek zit is het goedquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:40 schreef jde_kok het volgende:
Kleine tip om met losse kaartje toch op de 50 yd te gaan zitten, lukt mij ook altijd. Gewoon doorblijven lopen in de gangen achter de trappen en dan gewoon vak 120 inlopen, werkt altijd...
Ik heb wel genoten van de wedstrijd van afgelopen zondag met de Colts tegen de Titans. En ik vind het ook wel een grote prestatie van Manning. Helaas dat ze de regels er voor hebben moeten aanscherpenquote:Op vrijdag 10 december 2004 23:34 schreef Guard het volgende:
Ik vind het geweldig om mee te maken hoe Manning het nu doet, en met zijn aankomende record single season TD passes zal hij wel een plaatsje krijgen in de analen van de NFL. Maar een hall-of-famer is hij nog lang niet, laat hem eerst maar eens een SB halen, laat staan winnen.
Ik ben geen Manning lover, maar ook geen Manning hater (als hij niet de ene na de andere td zou gooien was hij voor mij just another QB).
Ik vind het leuker als een QB er meer moeite voor moet doen en dat zelf ook ten volle begrijpt en er voor gaat ( type Garcia zeg maar).
Nu je over verdedigers begint... ik ben een van mijn favoriete spelers vergeten.... NEON DEION!!!!!! Deion Sanders is de beste CB aller tijden. Echt die man was een echte shut down corner... QB's gooiden soms gewoon niet meer in zijn richting. Die man was in zijn prime echt goed (ook dit jaar nog weer 1 keer fenomenaal).quote:Op zaterdag 11 december 2004 00:20 schreef Plastic_Power het volgende:
En wat betreft verdedigende spelers? Sapp? Ray Lewis?
Ook Morten Andersen en Gary Anderson gaan het wel halen, denk ik....
Je bent nog vergeten dat Favre de enige 3-voudig MVP winnaar isquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:15 schreef Guard het volgende:
Favre: 200+ games (Career stats tot aan het begin van zijn 200e start: 203 games, 4,186 of 6,812 for 48,272 yards, 365 TDs and 220 INTs; 477 rushing attempts, 1,675 yards, 12 TDs) 2 x SB, waarvan hij er aan 1 een ring overhield. Op espn.com vinden ze hem zelfs nr 4 aller tijden.
Zeker dat dit een Hall of Famer is....
En tja ook wat Rice en Smith betreft zal ik je niet tegenspreken.
Heb andere seizoenen ook wel vaak aan de lange zijde gezeten, dat beviel me inderdaad beter. Twee jaar een seizoenskaart voor 120 gehad (1999 en 2000) maar ook weleens een seizoenskaart voor 420 gehad (2e ring). Voordeel van de 2e ring was dan dat je wel iemand mee kon nemen omdat daar wel vrije zitplaatskeuze was.quote:Op vrijdag 10 december 2004 11:19 schreef Guard het volgende:
Lange zijde is leuker en overzichtelijker, maar ja daar kun je inderdaad alleen met een seizoenskaart zitten..... vorig jaar ook wel een siemand meegenomen, maar die zit dan in een ander vak... niet zo leuk
Heb zojuist twee passen besteld voor vak 120, heb toch nog iemand gevonden die meewildequote:Op zondag 12 december 2004 12:48 schreef D-BaZz het volgende:
[..]
Heb andere seizoenen ook wel vaak aan de lange zijde gezeten, dat beviel me inderdaad beter. Twee jaar een seizoenskaart voor 120 gehad (1999 en 2000) maar ook weleens een seizoenskaart voor 420 gehad (2e ring). Voordeel van de 2e ring was dan dat je wel iemand mee kon nemen omdat daar wel vrije zitplaatskeuze was.
Chicago at Jacksonvillequote:Op zondag 12 december 2004 14:55 schreef truSteh het volgende:
Shit ik vergat bijna om te voorspellenHopelijk ben ik nog niet te laat
Bij de mensen die ik moet overtuigen gaat het meestal om het geld, dus moet ze eigenlijk even overtuigen om een seizoenspas voor 1 feb 2005 te halenquote:Op zondag 12 december 2004 14:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Heb zojuist twee passen besteld voor vak 120, heb toch nog iemand gevonden die meewilde.
Komt omdat er geen wedstrijden op zondag zijn (waarschijnlijk) en dat dat dus niet in conflict komt met zijn eigen sport
Het overzicht was wel leuk op de 2e ring maar dat was dan ook het enige bijkomende voordeel naast die vrije zitplaatskeuze, voor de rest was het inderdaad erg klein.quote:Op zondag 12 december 2004 16:30 schreef nflewoodenshoe het volgende:
heb 6 seizoenkaarten besteld,1 voor mezelf en 5 voor rhein fire fans die ik heb kunnen overhalen.
verder komen er komend seizoen ook een paar claymores fans,waarvoor ik dan wat losse kaarten moet kopen.
zitten met z'n allen in vak 121,
heb ook een paa wedstrijden vanaf de korte zijde gezien maar dat vond ik niet leuk(en je zal zien dat als het spannend is het meestal aan de andere kant van het veld is).
en heb eenmalig op de 2de ring gezeten,kan je net zo goed thuis met playmobil gaan spelen(is net zo groot).
En een INT door Samuelquote:Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef jde_kok het volgende:
De Patriots zijn weer goed op weg richting een overwinning. Brady een 48yd bom op Patten.
De Texans houden Manning goed onder druk, maar de Texans offense is zelf ook niet echt goed, twee turmovers al, zo win je niet van de Colts.quote:Op zondag 12 december 2004 20:13 schreef ScienceFriction het volgende:
Manning gesacked!!!!! HAHA!!!!!!! I love it!!!!! Door de Texans nog wel...
Daar heb je gelijk in... maar sacks op Manning zijn dit seizoen vrij zeldzaam... I cherish every single one... Ik verwacht overigens niet dat de Texans winnen hoorquote:Op zondag 12 december 2004 20:29 schreef Guard het volgende:
[..]
De Texans houden Manning goed onder druk, maar de Texans offense is zelf ook niet echt goed, twee turmovers al, zo win je niet van de Colts.
Ik zie het somber in. De defense is zoals gezegd weer dramatisch vandaag en de offense vertoont in de red zone de traditionele haperingen...quote:Op zondag 12 december 2004 20:40 schreef jde_kok het volgende:
Weinig kans idd, hoop dat de Vikings ff gas geven en dat Cullpepper en Co nog ff winnen van de Seahawks...
Tis beter als de Seahawks winnen, en de Rams verliezen. Voor de Panthers dan hequote:Op zondag 12 december 2004 20:14 schreef jde_kok het volgende:
Seahawks moeten verliezen vandaag en de Bucs moeten winnen dan is er nog een klein kansje op de playoffs. De Patriots zijn weer goed op weg richting een overwinning. Brady een 48yd bom op Patten.
Nee, Seahawks kunnen de NFC west winnen, is beter voor de Panthers, onder voorwaarde dat de Panthers de Rams verslaan. Panthers hebben namelijk van de Seahawks verloren. In jou scenario staan ze dan nog steeds een wedstrijd achter op Seahawks (1st tie breaker voor wildcard: head-to-head). Volgens dat scenario hebben ze een voorsprong op de Rams ondanks het feit dat ze allebei 6-7 staan.quote:Op zondag 12 december 2004 20:48 schreef jde_kok het volgende:
Lijkt me niet he Guard, Seahawks staan op 6-6 en Vikings op 7-5, beter dat de Seahawks verliezen want die komen dan op 6-7, mochten de Panthers dan winnen staan ze ook op 6-7, alle kans dan op de laatste wildcard plaats...
Total yardsquote:Op zondag 12 december 2004 21:11 schreef ScienceFriction het volgende:
Welke yards bedoel je? Rushing yards?
Ben blij dat ik Tiki op de bank heb gezegd in mijn fantasy. Brown erin, die waarschijnlijk met zijn turftoe op MNF waarschijnlijk beter gaat.....quote:Op zondag 12 december 2004 21:13 schreef jde_kok het volgende:
Giants bakken er ook helemaal niets van tegen de Ravens. Nog geen 100 yds aan totale offense. De kneusjes.
Erg slecht als je je average gain in inches moet gaan weergeven.quote:Op zondag 12 december 2004 21:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Ja, nu zie ik het... thanxIs inderdaad erg slecht... average gain 0.4...
Ik heb in Madden al teams met negative total offense opgezadeld... Een sack total van 49, 7 INT, alle punts blokken, en enorm veel geluk met de onside kickquote:Op zondag 12 december 2004 21:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Erg slecht als je je average gain in inches moet gaan weergeven.![]()
Ik heb in Madden ook wel eens teams onder 25 yards total gain gehouden, maar dacht niet dat in het echt voor kon komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |